مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کشف تقلب آئودی در زمینه میزان مصرف سوخت

[ad_1]

وب سایت دیجیاتو - پویا بهرامی: به نظر پایانی برای ماجرای دنباله دار فولکس واگن و شرکت های زیر مجموعه آن در زمینه اعلام میزان واقعی سوخت قابل تصور نیست.

 

 کشف تقلب آئودی در زمینه میزان مصرف سوخت

اخیرا گزارش های منتشر شده که محققان فعال در زمینه کیفیت و سلامتی هوا در کالیفرنیا آمریکا، متوجه استفاده یک نرم افزار مخصوص در جعبه دنده های خودکار شرکت آئودی شده اند که به صورت غیر واقعی میزان مصرف سوخت را کمتر از حد واقعی آن نشان می دهد.
 کشف تقلب آئودی در زمینه میزان مصرف سوخت

در واقع این مورد تنها محدود به خودروهای دیزلی نمی شود، بلکه مدل های بنزین سوز را نیز شامل می شود. این سیستم را مهندسان آئودی به گونه ای برنامه ریزی کرده اند که در طی تست های رسمی مصرف سوخت، وقتی فرمان را تکان ندهید این نرم افزار در حال کار کردن است، اما به محض این که فرمان بیش از 15 درجه به هر سمتی چرخییده شود از کار می افتد.

در واقع جعبه دنده تا جایی که موتور ماشین خاموش نشود دنده ها را در دور پایین عوض می کند. آئودی از این سیستم پس از ماه می، که جریان دیزلگیت فولکس واگن پیش آمد، دیگر استفاده نکرده است اما به هر صورت گزارش ها از به کارگیری این نرم افزار در جعبه دنده آئودی (با کد فنی AL 551) حکایت دارد.

 کشف تقلب آئودی در زمینه میزان مصرف سوخت

آئودی Q5 آئودی A6 و آئودی A8 از مدل هایی هستند که از این مدل جعبه دنده بهره می گرفته اند. هنوز واکنش رسمی از سوی مسئولان فولکس واگن و آئودی منتشر نشده است اما اگر این موضوع هم به گستردگی دیزلگیت باشد، می تواند چهره بزرگ ترین خودروساز اروپا و حتی صنعت خودروسازی را بیش از پیش تخریب کند.

فولکس واگن به دلیل مشکلات بسیاری که پس از جریمه های سنگین متحمل شده است نه تنها بسیاری از برندهای زیر مجموعش را در نمایشگاه های جهانی خودرو به نمایش نمی گذارد، بلکه تیم های مسابقه ای خود را وادار به صرفه جویی در هزینه ها کرده است.

بدین ترتیب آئودی از مسابقات لمانز و همینطور خود فولکس واگن از مسابقات رالی قهرمانی جهان خارج شده اند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


10 ساعت قبل ... به نظر پایانی برای ماجرای دنباله دار فولکس واگن و شرکت های زیر مجموعه آن در زمینه اعلام میزان واقعی سوخت قابل تصور نیست. اخیرا گزارش های ...این سیستم را مهندسان آئودی به گونه ای برنامه ریزی کرده اند که در طی تست های رسمی مصرف سوخت، وقتی فرمان را تکان ندهید این نرم افزار در حال کار کردن است، اما به ...7 ساعت قبل ... وب سایت دیجیاتو - پویا بهرامی: به نظر پایانی برای ماجرای دنباله دار فولکس واگن و شرکت های زیر مجموعه آن در زمینه اعلام میزان واقعی سوخت قابل ...7 ساعت قبل ... به نظر پایانی برای ماجرای دنباله دار فولکس واگن و شرکت های زیر مجموعه آن در زمینه اعلام میزان واقعی سوخت قابل تصور نیست. اخیرا.به نظر پایانی برای ماجرای دنباله دار فولکس واگن و شرکت های زیر مجموعه آن در زمینه اعلام میزان واقعی سوخت قابل تصور نیست. n اخیرا گزارش های منتشر شده که محققان ...2 روز پیش ... کشف تقلب آئودی در زمینه میزان مصرف سوخت. پویا بهرامی: به نظر پایانی برای ماجرای دنباله دار فولکس واگن و شرکت های زیر مجموعه آن در زمینه اعلام ...8 ساعت قبل ... اخیرا گزارش های منتشر شده که محققان فعال در زمینه کیفیت و سلامتی هوا در کالیفرنیا آمریکا متوجه استفاده یک نرم افزار مخصوص در جعبه دنده های ...اخیرا گزارش های منتشر شده که محققان فعال در زمینه کیفیت و سلامتی هوا در کالیفرنیا آمریکا، متوجه استفاده یک نرم افزار مخصوص در جعبه دنده های خودکار شرکت آئودی ...کشف تقلب آئودی در زمینه میزان مصرف سوخت - خبر داغ | خبرپو.محبوبیت مجدد ویدیوی قدیمی لنوو برای دست انداختن مک بوک [تماشا کنید]; آمار فروش هفتگی بازی های انگلستان؛ ... کشف تقلب آئودی در زمینه میزان مصرف سوخت.


کلماتی برای این موضوع

بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب الف چند واقعیت رانندگی در ایران و یک راهکار جهانیتعداد کشته شدگان حوادث رانندگی در سال ۱۳۹۰ حدود ۲۰ هزار نفر و تعداد مجروحان این حوادث مشخصات کلی لکسوس کانورتیبلشما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف خبرگزاری ایسنا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریتوافق شبکه افق در نخستین تجربه رادیو تی وی مهمترین اخبار اجتماعی ایسنا در روز دوشنبه



لینک منبع :کشف تقلب آئودی در زمینه میزان مصرف سوخت

کشف تقلب آئودی در زمینه میزان مصرف سوخت - دیجیاتو digiato.com/article/.../آیا-آئودی-هم-زمینه-میزان-مصرف-سوخت-تق/‎Cached7 نوامبر 2016 ... این سیستم را مهندسان آئودی به گونه ای برنامه ریزی کرده اند که در طی تست های رسمی مصرف سوخت، وقتی فرمان را تکان ندهید این نرم افزار در حال کار ... کشف تقلب آئودی در زمینه میزان مصرف سوخت — وبلاگ - اطلاعات و ... i-sel.ir/blog/کشف-تقلب-آئودی-در-زمینه-میزان-مصرف-سوخت/ ۷ نوامبر ۲۰۱۶ ... کشف تقلب آئودی در زمینه میزان مصرف سوخت. اخیرا گزارش های انتشار داده شده که محققان فعال در زمینه کیفیت و تندرستی هوا در کالیفرنیا ایالات . میهن مگ - کشف تقلب آئودی در زمینه میزان مصرف سوخت - سایت قیمت https://mihanmag.com/.../کشف_تقلب_آئودی_در_زمینه_میزان_مصرف_سوخت برای مشاهده ماجراجویی نهایی دنباله فولکس واگن و شرکت و قرار دادن آن در این زمینه اظهار داشت: مقدار واقعی سوخت نه تصور. به تازگی گزارش داد که محققان فعال در زمینه ... کشف تقلب آئودی در زمینه میزان مصرف سوخت - گذار نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27784642/redirect/gozarnews.ir کشف تقلب آئودی در زمینه میزان مصرف سوخت. وب سایت دیجیاتو – پویا بهرامی: به نظر پایانی برای ماجرای دنباله دار فولکس واگن و شرکت های زیر مجموعه آن در زمینه ... کشف تقلب آئودی در زمینه میزان مصرف سوخت – مجله راگا - راگانیوز raganews.ir/magazine/276192/ 7 نوامبر 2016 ... کشف تقلب آئودی در زمینه میزان مصرف سوخت. اخیرا گزارش های منتشر شده که محققان فعال در زمینه کیفیت و سلامتی هوا در کالیفرنیا آمریکا، متوجه ... کشف تقلب خودروی آئودی در زمینه مقدار مصرف سوخت (3 عکس) - سرزه www.serze.com/تقلب-خودروی-آئودی-زمینه-مقدار-مصرف-2219039/‎Cached7 نوامبر 2016 ... کشف تقلب آئودی در زمینه میزان مصرف سوخت. اخیرا گزارش های انتشار داده شده که محققان فعال در زمینه کیفیت و تندرستی هوا در کالیفرنیا ایالات ... کشف تقلب آئودی در زمینه میزان مصرف سوخت ionet.ir/post/130802 ... میلیون دیوایس اندرویدی توسط بد افزار FalseGuide در خطر هستند; » سهم اندروید از بازار جهانی موبایل به 90 درصد تا پایان 2017 می رسد; » ساعت هوشمند WeLoop Hey ... رسوایی دیگر برای فولکس واگن: کشف تقلب در خودروهای آئودی - نارون مگ www.narvanmag.com/?p=7751‎Cached8 نوامبر 2016 ... نشریه معتبر وال استریت طی گزارشی از کشف تقلب در خودروهای آئودی خبر ... که سبب می‌شد میزان مصرف سوخت خودروهای تولیدی‌اش بسیار کمتر از حد ... اخبار فولکس - روزامه roozame.com/tags/فولکس?pagination=&next=2017-03... میزان | ۵۷ روز پیش |; شکایت استرالیا از فولکس واگن و آئودی بر سر تقلب در آلایندگی دیده بان مصرف کننده ... کشف تقلب آئودی در زمینه میزان مصرف سوخت ... احتمال تقلب آئودی در تست آلایندگی | گزارش های اخیر حکایت - قطره www.ghatreh.com/news/nn34495367/احتمال-تقلب-آئودی-تست-آلایندگی 7 نوامبر 2016 ... کشف تقلب آئودی در زمینه میزان مصرف سوخت · در فرهنگسازی برای هوای پاک هنرمندان تاثیر گذار تر هستند/ استفاده نابجا از انرژی آلایندگی دارد