مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توقف تولید پژو 405 و پراید تکذیب شد

[ad_1]

وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر توقف تولید پژو ۴۰۵ و پراید را با دلایلی تکذیب کرد.

در هفته‌های گذشته خبر «توقف تولید پژو ۴۰۵ و پراید» بحث‌ها و جنجال‌های داغی را در رسانه‌ها و محافل به راه انداخت و خودروسازان داخلی را نگران کرد.

البته مقامات رسمی و وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکنون به این خبر واکنش رسمی نشان نداده‌ بودند. 

به نظر می‌رسد این خبر به مذاق مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت خوش نیامده و سبب شد تا این وزارتخانه نسبت به انتشار  آن با تیتر «توقف تولید خودروهای پژو ۴۰۵ و پراید تا پایان سال ۹۵» واکنش نشان دهد. 

در تکذیبیه‌ی منتشر شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت آمده است:

خبری با مضمون «توقف تولید خودروهای پژو ۴۰۵ و پراید تا پایان سال ۹۵» به نقل از بهروز ریاحی مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت درخروجی برخی رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری تسنیم قرار گرفت که در این رابطه ذکر نکاتی حائز اهمیت است.

نخست اینکه در مجموعه‌ی مشاوران وزارتخانه‌ی صنعت، معدن و تجارت سمتی با عنوان مشاور عالی تعریف نشده است و جناب ریاحی مشاور وزیر است و سخنان و موضع گیری‌های ایشان درباره‌ی "توقف تولید خودروهای پژو 405 و پراید" صرفا نظر شخصی بوده و هیچ ارتباطی با سیاست گذاری‌ها و مصوبات وزارت صنعت، معدن و تجارت ندارد.

نکته‌ی دوم اما این است که گویا جناب ریاحی با ظن و گمان درباره‌ی این تصمیم صحبت کردند ، اما رسانه‌ی محترم مصاحبه کننده‌ با ایشان به گونه‌ای بازتاب داد گویی این تصمیم قطعی و حتمی است و این برداشت و بازتاب ناصحیح بوده است.

قطعا مواضع رسمی وزارتخانه درباره موضوعات مختلف از سوی معاونین ذیربط و یا سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع رسانی خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

الف کیفیت پراید و نیسان افزایش یافته آمار …استقبال از خودروهای ارزان قیمت پژو و پراید در کشور زیاد است و ما هنوز جایگزین اطلاعات خودرو سواری ایران خودرو پژو تیپ با اینکه میدونسم مزایا و معایب ولی عوض کردم چون رانندگی من اسپورته و در اردبیل هسمعصر خودرو جدیدترین قیمت‌ محصولات ایران‌خودرو و …ایران خودرو ردیف نام خودرو قیمت بازارتومان قیمت کارخانهتومان سمند تصاویر و مشخصات فنی خودرو دناقیمت خودرو …خودرودناصفحه اصلی خبرپو آخرین اخبار آخرین اخبار ایران و جهان پخش زنده آخرین اخبار آخرین اخبار صنعت خودرو مقایسه پژو صندوقدار با تندر …اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار تست و بررسی نگاهی به کیا کادنزا معرفی هایما اخبار حوادثروزنامه حوادث،حوادثحوادث روز،حوادث اخبار اخبار حوادث حوادث خبر حوادث حوادث ایران تجاوز به دخترتجاوز حوادث روزحوادث ایران مشخصات کلی بی ام دبلیو شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف اخبار افغانستان آخرین تحولات افغانستان اخبار امروزروابط فرهنگی ایران و افغانستان در تاریخ دو ملت ریشه دارد ۵ روستا در شهر قندوز از وجود خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ایرنا خبر فارسییزد ایرنا اولین برف پاییزی در پنجشنبه شب ، تن خسته و تشنه کویری یزد را سفید پوش کرداخبار،اخبار اقتصادیجدیدترین اخبار اقتصادی و …قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت و هر بشکه نفت برنت در برابر ۵۴ دلار و ۶۰ سنت اخبار حوادثروزنامه حوادث،حوادثحوادث روز،حوادث ایران تجاوز به دخترتجاوز حوادث روزحوادث ایرانحوادث امروزاخبار حوادثاخبارحوادثتجاوز



لینک منبع :توقف تولید پژو 405 و پراید تکذیب شد

توقف تولید پژو 405 و پراید تکذیب شد - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/8/.../pride-peugeot-405-stop-produce-line/‎Cached8 نوامبر 2016 ... وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر توقف تولید پژو ۴۰۵ و پراید را با دلایلی تکذیب کرد. وزارت صنعت، معدن و تجارت:: تکذیب خبر "توقف تولید پژو 405 و پراید" www.mimt.gov.ir/.../تکذیب-خبر-توقف-تولید-پژو-405-پراید.html?...‎Cached7 نوامبر 2016 ... تکذیب خبر "توقف تولید پژو 405 و پراید" ... موضوعات مختلف از سوی معاونین ذیربط و یا سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع رسانی خواهد شد. توقف تولید پژو 405 و پراید تکذیب شد - خودرو بانک www.khodrobank.com/.../توقف-تولید-پژو-405-و-پراید-تکذیب-شد‎Cached9 نوامبر 2016 ... ایرنا: وزارت صنعت، معدن و تجارت با تکذیب خبر «توقف تولید پژو 405 و پراید تا پایان امسال» که به نقل از بهروز ریاحی مشاور وزیر صنعت. توقف تولید پژو 405 و پراید تکذیب شد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../توقف-تولید-پژو-405-و-پراید-تکذیب-شد‎Cached7 نوامبر 2016 ... وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر« توقف تولید پژو 405 و پراید تا پایان امسال» را تکذیب کرد. توقف تولید پژو 405 و پراید» تکذیب شد - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950817001408‎Cached7 نوامبر 2016 ... وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر« توقف تولید پژو 405 و پراید تا پایان امسال» را تکذیب کرد. خبر متوقف شدن تولید پژو ۴۰۵ و پراید تکذیب شد! - پژو 405 www.peugeot-405.ir/خبر-متوقف-شدن-تولید-پژو-405-پراید-تکذیب-ش/‎Cachedوزارت صنعت و معدن و تجارت خبری که از توقف تولید پژو 405 و پراید تا آخر سال 95 حکایت داشت را تکذیب نمود . طبق گزارش فارس : از زبان بهروز ریاحی مشاور وزیر ... الف - خبر «توقف تولید پژو 405 و پراید» تکذیب شد alef.ir/vdcbz8bawrhb8fp.uiur.html?411378‎Cached7 نوامبر 2016 ... وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر« توقف تولید پژو 405 و پراید تا پایان امسال» را تکذیب کرد. به ... توقف تولید پژو 405 و پراید تکذیب شد :: وان کار 1car.ir/ns-11146‎Cached9 نوامبر 2016 ... وزارت صنعت، معدن و تجارت با تکذیب خبر «توقف تولید پژو 405 و پراید تا پایان امسال» که به نقل از بهروز ریاحی مشاور وزیر صنعت عنوان شده بود، ... خبر توقف تولید پژو 405 و پراید تکذیب شد - خبرگزاری فارس | خبر ... khabarfarsi.com/u/27776998 خبر توقف تولید پژو 405 و پراید تکذیب شد اما وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه ای فوری خبر توقف تولید پژو 405 و پراید تا پایان امسال را تکذیب کرد. تکذیب خبر توقف تولید پژو 405 و پراید - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/598476/Economy/industry‎Cached8 نوامبر 2016 ... تکذیب خبر توقف تولید پژو 405 و پراید .... وقتی اتومبیل وارد ایران شد هم رفته رفته گاری چی ها و چرخه به اصطلاح قطعه سازی و تعمیرات انها ناکارآمد ...