مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین راه آب کردن چربی‎های شکم و پهلو

[ad_1]

 

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۵

Share/Save/Bookmark

 

برای افزایش چربی سوزی بدنتان بهتر است از برخی ترفندهای موثر کمک بگیرید ورزش های هوازی ،مصرف شیرین بیان،تخم مرغ ، آجیل و سیب به شما در این زمینه کمک زیادی خواهند کرد این مواد غذایی علاوه بر افزایش چربی سوزی بدن باعث بالابردن سطح سلامتی خواهند شد.

به گزارش بلاغ،
دکتر سلام: برای افزایش چربی سوزی بدنتان بهتر است از برخی ترفندهای موثر کمک بگیرید ورزش های هوازی ،مصرف شیرین بیان،تخم مرغ ، آجیل و سیب به شما در این زمینه کمک زیادی خواهند کرد این مواد غذایی علاوه بر افزایش چربی سوزی بدن باعث بالابردن سطح سلامتی بدنتان خواهند شد اگر می خواهید سالم بمانید و از بیماری های مختلف در امان باشید ورزش و تغذیه سالم و چربی سوزی را از یاد نبرید. بهترین راه برای سوزاندن چربی شکم انجام ورزش‌های هوازی است.

ورزش‌های هوازی مثل پیاد‌ه‌‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا و کوهنوردی مقدار زیادی از چربی‌های بدن را می‌سوزانند. ولی بیشتر افراد خیلی زود از انجام این ورزش‌ها خسته می‌شوند و آن را رها می‌کنند. 10 دقیقه اول ورزش، گلیکوژن (ذخیره قندی در کبد) بدن می‌سوزد. اگر فقط 20 دقیقه ورزش کنید، نیمی از عمل سوزاندن چربی را انجام داده‌اید که برای حفظ سلامتی قلب خوب است، ولی چربی زیادی از بین نمی‌رود زیرا تا وقتی‌که کاملاً ذخایر گلیکوژنی کبد از بین نرود، چربی زیادی نمی‌سوزد. بنابراین برای از بین بردن چربی شکم،4-3 بار در هفته و هر بار باید 30 تا 60 دقیقه پشت سر هم ورزش هوازی را انجام دهید. مثلاً یک ساعت در روز پیاده‌روی کنید. البته این پیاده‌‌روی باید به قصد ورزش باشد نه تفریح، مثلاً برای دیدن ویترین مغازه‌ها یا خرید چیزی نباشد که مجبور شوید بین پیاده‌روی خود بایستید.

شیرین بیان، شیرین و چربی سوز:
این گیاه دارویی که متخصصان طب سنتی معتقدند مصرف آن به بهبود عملکرد معده کمک می کند، ویژگی دیگری هم دارد و آن خاصیت چربی سوزی این گیاه است.ساقه زیرزمینی و ریشه این گیاه قابل استفاده است. این گیاه حاوی گروهی از آنتی اکسیدان هابه نام « فلاونوئید» است. این ترکیب چربی سوز است. بهترین شیوه مصرف آن به صورت دمنوش یا اضافه کردن عصاره یا شیره آن به غذای روزانه مانند سالاد است. شیرینی طبیعی موجود در این گیاه، 50 برابر قند ساکاروز شیرینی دارد. با وجود ویژگی های آن، برای زنان باردار، زنان در دورانی که به فرزندشان شیر می دهند و افراد مبتلا به مشکلات طحال مناسب نیست. حداکثر میزان مصرف روزانه 20 گرم است.

تخم مرغ بخورید
پروتئین موجود در تخم مرغ باعث سوختن چربی های شکمی می شود. دلیل این ویژگی نیز ساختار خاص اسیدهای آمینه موجود در پروتئین آن است. بهترین زمان مصرف تخم مرغ در وعده صبحانه است. به این ترتیب تا ظهر علاوه بر احساس سیری، چربی های ناحیه شکم تان نیز می سوزد! هر عدد تخم مرغ 80 کیلوکالری انرژی دارد. بنابراین مصرف هر عدد از آن کافی است تا پیش از ناهار کاملا سیر باشید.

بهتر است تخم مرغ با دو ورقه نان تست، چند حلقه گوجه فرنگی و چند برگ نعنا تازه مصرف شود. به این ترتیب نیاز بدن به سبزی ها نیز تامین شده و از طرفی نعنا، مانع از ایجاد نفخ بعد از خوردن تخم مرغ می شود.

آجیل ها، پرچرب اما مفید
درست است که یکی از راهکارهای از بین بردن چربی شکم کاهش مصرف مواد غذایی چرب است اما آجیل های خام از این قضیه مستثنی هستند. البته به دلیل کالری بالایی که دارند باید کنترل شده مصرف شوند اما چربی امگا3، پروتئین و فیبر موجود در آنها باعث ایجاد احساس سیری شده و ریزه خواری نمی کنید.پسته، بادام و گردو در صدر گروه قرار دارند. حداکثر میزان مصرف روزانه یک سوم فنجان به صورت خام است.

سیب، میوه ای از بهشت
سیب همه ویژگی های لازم برای حفظ سلامت و کاهش وزن را دارد. هرعدد سیب حاوی پنج گرم فیبر و به طور خاص پکتین است. این ترکیب به خوبی آب جذب کرده و در معده حجیم می شود. بنابراین با خوردن هر عدد از آن حجم معده پر شده و مانع از پرخوری می شود. قند طبیعی سیب نیز با کنترل قند خون مانع از پرخوری به دلیل افت قند خون در طول روز می شود. کالری آن نیز مناسب است. بنابراین با خوردن روزانه یک عدد از آن نباید نگران اضافه وزن باشید. همه این ویژگی ها، سیب را به خوراکی منحصر به فرد برای سوختن چربی تبدیل کرده است.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


11 ساعت قبل ... برای افزایش چربی سوزی بدنتان بهتر است از برخی ترفندهای موثر کمک بگیرید ورزش های هوازی ،مصرف شیرین بیان،تخم مرغ ، آجیل و سیب به شما در ...رژیم غذایی بدنسازی برای چربی سوزی, بهترین راه چربی سوزی ... شما برای از بین بردن چربیهای شکم و پهلو باید از تمرینات هوازی استفاده کنید. ... در واقع برای آب کردن چربیهای شکم باید 3 کار را همزمان انجام داد که در ادامه مطلب بیشتر آنها را توضیح ...ورزش شکم,لاغر کردن شکم و پهلو,بهترین روش برای آب کردن چربی شکم,آب کردن ... به شکم و پهلو,تمرینات شکم و پهلو,چربی های شکم,حرکات شکم,تمرین عضلات شکم ...شاید داشتن شکمی صاف و بدون چربیهای انباشته برای بسیاری افراد آرزوی دست ... به موثرتر بودن دویدن در لاغری و آب کردن چربی های شکم نسبت به راه رفتن توضیح می دهد: ... مشکل مفاصل می تواند در از بین بردن چربی های شکم و پهلو بسیار موثر باشد.آموزش آب کردن چربی های مزاحم پهلو ، آیا چربی هایی که دور کمر و پهلوها جمع شده اند شما را آزار می دهد، حتما مایلید تا ... بهترین راه برای جلوگیری از خوردن غذاهای ناسالم، خودداری از خوردن فست فود است. ... مایعاتی که در بیشتر اوقات دلیل اصلی نفخ شکم است.تنها یک شیوه مفید برای لاغر کردن نقاط مقاوم به لاغری وجود دارد که به شرح زیر ... بهترین راه برای سوزاندن چربی شکم انجام ورزشهای هوازی است. ... اگر مقدار کالری دریافتی شما بیش از کالری باشد که میسوزانید، حتی با ورزش هم، چربیهای زائد آب نمیشوند.بهترین راه برای سوزاندن چربی شکم انجام ورزشهای هوازی است. ورزشهای هوازی مثل پیادهروی، دویدن، ... 7 مانع برای سوزاندن چربیهای شکم و پهلو در تمرینات را اینجا بخوانید ... آب کردن چربی فرآیندی وقتگیر است بنابراین از همین حالا دست به کار شوید!روشهایی ساده برای آب کردن چربی های شکم و پهلو .... بهترین راه کار برای رفع چربی شکم و پهلو کاهش وزن در اشخاصی که اضافه وزن دارند از طریق رژیم های غذایی ویژه از ...کوچک کردن شکم و راههای لاغری و راههای لاغری شکم و پهلو و روش های غذایی برای ... شکم یا احشایی که پر از چربی شده افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت نوع 2 را در پی دارد. ... کانولا بهترین روغن برای پخت و پز جهت داشتن قلبی سالم است.با همین چند حرکت ساده میتوانید کمکم از دست چربیهای شکمتان خلاص شوید. قدیمها، چاق بودن و شکم بزرگ داشتن نشانهای بود از اعیان و اشراف بودن. اما این روزها دیگر ...


کلماتی برای این موضوع

ورزش شکم، بهترین روش برای آب کردن چربی شکم و کمر و …ورزش شکملاغر کردن شکم و پهلوبهترین روش برای آب کردن چربی شکمآب کردن چربی پهلوچربی بهترین حرکات ورزشی جهت آب کردن چربی شکم و کمر و پهلو …مقالاترژیم لاغریبهترین حرکات ورزشی جهت آب کردن چربی شکم و کمر و پهلو به همراه تصویر بازدید بهترین و آسان ترین راه کوچک کردن شکم شکمبهترین و آسان ترین راه کوچک کردن شکم شکم بازگشت به لیست شاید داشتن شکمی صاف و بدون شکم صاف و شکم کشیده داشته باشیم، شکم، چربی شکم، چربی پهلو چربی سوزی شکم و پهلو با طب سنتی تقویت عضلات شکم با تمرینات بوکس ماساژ شکم، یبوست را دکتر رهام صادقی دارو گیاهی برای آب کردن چربی های …تاریخ شنبه شهریور عنوان دارو گیاهی برای آب کردن چربی های اطراف شکم و باسنبهترین روش برای سوزاندن چربی پهلوها و شکمناحیه ی پایین شکم و پهلوها دو قسمتی هستند که با ورزش و رژیم غذایی به سختی لاغر می‌شوند ورزش برای چربی های شکم و پهلوورزش برای شکمتقویت عضلات شکم کوچک کردن شکم دکتر کرمانی کوچک کردن عضلات شکم حرکت پل روشهایی ساده برای آب کردن چربی های شکم و پهلو – …روشهاییسادهبرایآبکردنحرکات ورزشی برای کوچک شدن شکم و پهلو و کاهش وزن گردآوری توسط گروه سلامت ممتاز نیوز راه درست آب کردن شکم چیست آب کردن شکم بهترین راه برای سوزاندن چربی شکم ورزش‌های هوازی است ورزش‌های هوازی مثل تغذیه و سلامتی بهترین راه لاغر کردن شکم و پهلوها ناحیه پایین شکم و پهلوها دو قسمتی هستند که با ورزش و رژیم غذایی، به سختی لاغر می‌شوندآب کردن شکم در هفته مردمانآب کردن شکم تعجب نکنید واقعا می ‌ توانید ظرف ۶ هفته چربی ‌ های شکمتان را آب کنید به با این تمرینات چربی های شــکمتان را آب کنید …هنگامی که لباسهایی مانند تاپهای چسبان میپوشید از اینکه شکم دارید ، و در لباس شکمتان آشنایی با کرایولیپولیز و مزایای روش …لاغری با کرایو لیپولیزکرایولیپولیز چیستکاهش سایز شکمکلینیک زیبایی و تناسب اندام راه های خوش فرم کردن ران و باسن پایگاه تخصصی بدنسازی و محمد رضا در ۳ام خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۴۱۶ سلام سایت بسیار جالبی است در جهت سلامتی و پرورش بهترین راهنما برای افزایش حجم جلوبازو پایگاه …بهترین راهنما برای افزایش حجم جلو بازو در مقدمه یه تعریف کلی از عضله بازو میگم عضله کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش ماسک ساده و موثر برای پاک کردن جوش های سرسیاه …رژلب شکسته را با دو راه حل مثل روز اول کنید عکس دو روش عالی برای نو کردن و استفاده راه کارهای خانگی برای رفع چین و چروک پیشانی عکسچین و چروک پیشانی درمان چین و چروک پوست رفع چین و چروک پیشانی درمان پیری پوست ماسک بهترین و قویترین محصولات لاغری در دهه گذشتهبهترین و قویترین محصولات لاغری در دهه گذشته هم بخورید و هم لاغر شوید فروش ویژه



لینک منبع :بهترین راه آب کردن چربی‎های شکم و پهلو

ورزش آب کردن چربی‌های شکم و پهلو فقط در ۴ دقیقه +ویدیو - نت نوشت netnevesht.ir/ورزش-آب-کردن-چربی-های-شکم-فقط-در-4-دقیقه-و/‎Cachedچگونگی انجام چالش Plank برای آب کردن چربی های شکم. روز اول و دوم به مدت ۲۰ ..... بهترین راه، یادداشت برداری بلافاصله بعد از بیدار شدن است. چندان هم بد نیست راه حلی ... بهترین راه آب کردن چربی های شکم و پهلو - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../بهترین-راه-آب-کردن-چربی‎های-شکم-و-پهلو‎Cached8 نوامبر 2016 ... برای افزایش چربی سوزی بدنتان بهتر است از برخی ترفندهای موثر کمک بگیرید ورزش های هوازی ،مصرف شیرین بیان،تخم مرغ ، آجیل و سیب به شما در ... آب کردن شکم در 6 هفته - بیتوته www.beytoote.com/health/dietary/water-stomach-weeks.html‎Cached Similarشما برای از بین بردن چربی‌های شکم و پهلو باید از تمرینات هوازی استفاده کنید. ... در واقع برای آب کردن چربی‌های شکم باید 3 کار را همزمان انجام داد که در ادامه مطلب ... آب کردن شکم و پهلو با رعایت چند توصیه هوشمندانه | چطور chetor.com/41380-آب-کردن-پهلو-و-شکم/‎Cached... بگنجانید. با این نوشته همراه شوید تا هوشمندانه به جنگ چربی‌های شکمی بروید. ... محدودیت کربوهیدرات راه بسیار مؤثری برای آب کردن پهلو و شکم است. تحقیقات ... بهترین راه افزایش میزان فیبر مصرفی استفاده‌ی بیشتر از سبزیجات و میوه‌هاست. بهترین روش برای لاغری شکم و پهلو / جلوگیری و درمان teerex.ir/281/لاغری-شکم-و-پهلو-جلوگیری-درمان/‎Cached Similar13 آوریل 2015 ... در زیر بطور مختصر چند راه حل و دلیل عمده چاقی در ناحیه شکم و دور کمر را .... عکس های متحرک حرکات مخصوص آب کردن چربی دور شکم ، کمر و پهلوها. بهترین راه آب کردن چربی های شکم و پهلو www.fardanews.com/.../بهترین-راه-آب-کردن-چربی‎های-شکم-و-پهلو‎Cached8 نوامبر 2016 ... برای افزایش چربی سوزی بدنتان بهتر است از برخی ترفندهای موثر کمک بگیرید ورزش های هوازی ،مصرف شیرین بیان،تخم مرغ ، آجیل و سیب به شما در ... ورزش شکم، بهترین روش برای آب کردن چربی شکم و کمر و پهلوی زنان ... www.akairan.com/sport/badansazi-banovan/18238.html‎Cached Similarورزش شکم,لاغر کردن شکم و پهلو,بهترین روش برای آب کردن چربی شکم,آب کردن ... به شکم و پهلو,تمرینات شکم و پهلو,چربی های شکم,حرکات شکم,تمرین عضلات شکم ... بهترین و آسان ترین راه کوچک کردن شکم شکم - irani.at www.irani.at/html/tipsutricks/koochek_kardane_shekam_farsi.php‎Cached Similarبهترین و آسان ترین راه کوچک کردن شکم شکم. بازگشت به لیست. Bauch. شاید داشتن شکمی صاف و بدون چربی‌های انباشته برای بسیاری افراد آرزوی دست ... نواحی را انجام دهند، برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو باید از تمرینات هوازی و بویژه پیاده ... بهترین راه برای آب کردن چربی شکم و پهلو و باسن - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../بهترین-راه-برای-آب-کردن-چربی-شکم-و-پهلو-و-باسن‎Cached7 آوریل 2015 ... بهترین راه برای آب کردن چربی شکم و پهلو و باسن. ... منظور ما از انجام ورزش‌های هوازی برای کمک به کاهش حجم چربی‌های بدن، با توجه به شرایط فرد کمی ... کوچک کردن شکم در یک ماه با ورزش - نمناک namnak.com/کوچک-کردن-شکم-در-یک-ماه.p40032‎Cachedبه منظور کوچک شدن شکم، لایه های چربی موجود در اطراف شکم باید از بین برود و از آنجا که این دستگا ههای ابتکاری قادر به ... ورزش بهترین راه برای کوچک کردن شکم است.