مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اگر مجبور به نشستن زیاد حتما این خوراکی ها را میل کنید

[ad_1]
بامداد – محمد حسین عزیزی رییس انجمن صنایع غذایی  گفت: افرادی که در محل کار مجبور به نشستن طولانی مدت هستند علاوه بر انجام فعالیت های بدنی مناسب می توانند با مصرف برخی از مواد غذایی اختلالات ناشی از این روند را کاهش دهند.
وی ادامه داد: خوردن توت سبب کاهش فرایندهای التهابی در بدن می شود و هنگامی که ماده ای مضر بدن را تحریک می کند تلاشی از جانب بدن شروع می شود تا آن را  ازمیان ببرد و این تلاش باعث بروز التهاب می شود.
عزیزی با بیان اینکه این میوه حاوی فلاونوئیدهای قدرتمندی به نام آنتوسیانین هستند که منجر به خاموش کردن ژن های التهابی می شوند، تصریح کرد: علاوه بر این، توت ها حاوی ویتامین ث هستند که نشان داده شده هر دو منجر به کاهش تاثیرات رادیکال های آزاد(ترکیباتی که در بدن منجر سرطان شده و از طریق حشره کش ها می توانند انتقال پیدا کنند.) در بدن می شوند.
7167f08c-7066-460c-a10e-27320500f637
وی اظهار داشت: انواع آجیل سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ گیاهی منجر به کاهش فرایند التهاب در بدن می شوند. بادام در میان آجیل ها،غنی از ویتامینEاست؛ آنتی اکسیدانی که منجر به حفاظت از سلول ها در برابر استرس اکسیداتیو (محصول جانبی التهاب) می شود.
رییس انجمن صنایع غذایی تاکید کرد: آناناس ماده قدرتمند التهابی به نام بروملین دارد. بهترین مزیت آناناس این است که عوارض جانبی داروهای ضد التهاب را نداشته و در روند بهبود شرایط بسیار خوب  عمل  می کند.
وی افزود: روغن زیتون به مبارزه با التهاب می رود که مصرف آن می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را با کاهش وزن موثر کم کند و روغن زیتون یکی از بهترین چربی ها برای کنترل وزن است.
عزیزی محتوای پلی فنل موجود در چای سبز را اکسیر ضد التهابی قوی نسبت به انواع دیگر چای دانست و بیان کرد: چای سبز با خاصیت کاهش وزن می تواند برای افرادی که بیشتر روز بی تحرک هستند مفید و موثر باشد.
وی یاد آور شد:مصرف این ماده منجر به کاهش التهاب در سلول های عضلانی، سرکوب مقاومت به انسولین و حتی کمک به کاهش چربی شکم می شود. یک رژیم غذایی غنی از چربی های اشباع نشده خاصیت دیگری هم دارد و آنهم این که منجر به جلوگیری از توزیع چربی بدن در اطراف شکم می شود.
منبع : alodoctor.ir

نوشته اگر مجبور به نشستن زیاد حتما این خوراکی ها را میل کنید اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


5 ساعت قبل ... اگر مجبور به نشستن زیاد هستید این خوراکی ها را میل کنید - نشستن ، نشستن در پشت کامپیوتر ، نشستن در محل کار ، مضرات نشستن طولانی مدت.5 ساعت قبل ... بامداد محمد حسین عزیزی رییس انجمن صنایع غذایی گفت: افرادی که در محل کار مجبور به نشستن طولانی مدت هستند علاو.12 ساعت قبل ... استخدام کاردان تا دکترای تمامی رشته ها ... در غیر اینصورت رایگان ثبت نام کنید. ... اگر مجبور به نشستن زیاد حتما این خوراکی ها را میل کنید ...6 ساعت قبل ... کلید واژه ها: زایمان - مهاباد. ... خواننده ها بیشتر به سرطان حنجره مبتلا می شوند؟ ... اگر مجبور به نشستن زیاد حتما این خوراکی ها را میل کنید ...4 ساعت قبل ... خیلی از افراد این خطا را مرتکب می شوند، یعنی قبل از شستن صورت، دست ها را نمی شویند .... اگر مجبور به نشستن زیاد حتما این خوراکی ها را میل کنید.می توانید هر بار که خواستید ورزش کنید چند مورد از این ورزش ها را انتخاب کنید و یا اصال .... اگر می خواهید فیبر موجود در میوه را از دست ندهید، به جای آب آلبالو میوه کامل آن را میل کنید. ... فقط میتوان گفت برای کاهش وزن زیاد به خود فشار نیاورید که به زیر وزن ..... این وعده را حتما مجبور نیستید بنشینید و میل کنید می توانید چیزی سبک ...اگر این فشار کمتر از حدّ لازم باشد خونرسانی به خوبی انجام نمی شود و فرد دچار علایم ... طبیعی است که وقتی فشار خون زیاد شود، فشار وارد به دیواره رگ ها و قلب هم بیشتر می ... خوردن و نوشیدن خوراکی های بسیار گرم یا سرد، استحمام(به ویژه با آب خیلی سرد یا ..... غذای خود را در محیطی آرام و به دور از استرس و تنش و در حالت نشسته میل کنید.توصیه ما این است که پزشکی که در طول بارداری به وی مراجعه می کنید، دارای این ... ۳-بعضی خوراکی ها یا داروهای گیاهی می توانند خطراتی را، هر چند اندک، برای جنین به همراه ... آب لیموترش تازه به آن اضافه کرده پس از خنک شدن به صورت جرعه جرعه میل کنید. ... بنابراین اگر مادر در اوایل دوران بارداری زیاد حمّام برود، احتمال سقط جنین افزایش ...حتی اگر صندلی که برای نشستن پیدا می کنیم، خیلی ناراحت و غیر استاندارد ... از مدت ها پیش به اثبات رسیده است اما محققان تصور می کردند که علت این است که ... خودشون رو انجام بدهند، مصرف انرژی برای شکستن و هضم خوراکی هایی که می خوریم و ... اگر واقعاً خواهان سلامتی، تناسب اندام و فعالیت هستید، حتماً فرصتش رو هم پیدا می کنید.اگر خونریزی همراه با درد داشتید حتماً به پزشک مراجعه کنید. ... اما اگر قصد دارید این کار اکنون انجام دهید سعی کنید زیاد در معرض بوی رنگ قرار نگیرید. .... از هفته اول بارداری نشانه هایی در زنان باردار وجود دارد این نشانه ها ممکن است در هر هفته متفاوت ..... به همین علت پزشک مجبور می شود رحم را برای جلوگیری از مرگ مادر از شکم خارج کند.


کلماتی برای این موضوع

امّ الامراضی به نام یبوست بسم الله الرّحمن الرّحیم و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین و لعنه الله علی امّ الامراضی به نام یبوست با سلام خدمت جناب دکتر علیان نژادی و تمامی زحمت کشان این سایت مفیدخداوند به شما خیر معجزه در دستان خود شماست ای ال اس ایرانسلام احمد عزیز اگه برای آزمایشات تکمیلی می خواهید مادر را به بیمارستان ببرید ببریدش جزیره کیش خاطرات و یادداشتهاسلام به همه هلو کیشی ها این تابستان می خواستم با دوستام برم ترکیه که با اتفاقاتی که نیاز جنسی ۱۱میلیون جوان مجرد چگونه تامین میشود؟ …تاملی بر آمار یازده میلیون افراد در سن ازدواجی که هرگز ازدواج نکردن این سئوال را به گلایه یک دختر پاک چرا همه پسرها دنبال دختر لوند …آخرین دیدگاه‌ها هانا خانوم در کادوی متفاوت دی کاپریو به دختر ترامپ گل مجلسمهرو در بیماری دیسک کمر و عوارض آن ایران جدیدچرا برخی دیسک کمر می گیرند و درمان آن چیست و…؟ سؤالاتی است که با آقای دکتر محمد مهدی علت قد کشیدن برنج هندی؟خندون دات آی آر رویکردی متفاوت به دانستنیهاآشپزیدانلود رایگان دوره آموزشی کشف استعداد ها به همراه کاربرگ عملی به روز شد آیا شما هم سلامت سالمندان سایت پزشکان بدون مرزدر طول روز و به علت فعالیت های بدنی مفاصل بدن بطور مرتب در معرض ضربه قرار دارند و این رمان شـــــــــــــــاهـزاده اثری بسیار متفاوت از نیلوفر رمان بسیار جدید و زیبا به نام شاهزادهماماسایت بارداری هفته به هفته تریمستر دوم هفته شانزدهم جنین شما در این هفته با طولی به اندازه سانتی متر و وزنی حدود گرم نکات پیاده روی اربعین به صورت سوال و جواب فرهنگ …به گزارش فرهنگ نیوز این متن سوال و جواب به دلیل استقبال مردم از پیاده روی اربعین توسط اثر تداخلی ویتامین ها بر یکدیگر پایگاه تخصصی …اسید فولیک کمبود آن در کارکرد ویتامین۱۲ اثر منفی دارد اگر دریافت نیاسین کاهش یابد مهارتهای ارتباطی چگونه با دیگران برخورد کنیم ؟ … برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید از دیرباز تا تنظیم خانواده سایت پزشکان بدون مرزهر سال یک میلیون و یک صد هزار نوزاد در سراسر جهان به دلیل تولد زودرس جان خود را از دست الفبای زندگیمقدمه مسأله را می توان به زبان ساده تعریف کرد هر گاه فردی بخواهد کاری انجام دهد ولی رمان کی گفته من شیطونمآپدیت شد اینم قسمت …ضمن خوش آمد گویی به شما کاربر عزیز ، اگر اولین بازدید شماست جهت دسترسی بهتر به تمامی گیاهان دارویی معجزه ، مجهزترین عطاری غرببرای عضویت در کانال طب سنتی گیاهان دارویی معجزه ، کافی است بر روی لینک زیر کلیک نمایید تخصصی ترین وبلاگ طیور پرورشدر بسیاری از مناطق جوجه های یک روزه را به کمک اسپری ذرات واکسن زنده به داخل جعبه های



لینک منبع :اگر مجبور به نشستن زیاد حتما این خوراکی ها را میل کنید

اگر مجبور به نشستن زیاد حتما این خوراکی ها را میل کنید | بامداد - قطره www.ghatreh.com/.../اگر-مجبور-نشستن-زیاد-حتما-این-خوراکی-میل-کنید 8 نوامبر 2016 ... بامداد محمد حسین عزیزی رییس انجمن صنایع غذایی گفت: افرادی که در محل کار مجبور به نشستن طولانی مدت هستند علاوÙ. اگر مجبور به نشستن زیاد حتما این خوراکی ها را میل کنید kamanak.com/اگر-مجبور-به-نشستن-زیاد-حتما-این-خوراکی/hhh1790-450x330/‎Cachedاگر مجبور به نشستن زیاد حتما این خوراکی ها را میل کنید. دسته: بدون دیدگاه. سه شنبه - ۱۸ آبان ۱۳۹۵. %اگر مجبور به نشستن زیاد حتما این خوراکی ها را میل کنید. قانون های ساده برای پشت میزنشین ها - بیتوته www.beytoote.com/health/prevention/simple3-rules2-desk.html‎Cached Similarفراموش نکنید حتما هنگام کار با کامپیوتر به پشتی صندلی تکیه کنید تا از کمر و ستون فقرات شما حمایت کند. ... را بالا و پایین کنید، این یک فرصت برای مقابله با کمردرد ناشی از زیاد نشستن است. ... اگر میز پایین‌تر باشد مجبور می‌شوید قوز کنید یعنی ستون فقرات به سمت جلو می‌آید و .... با خوردن این خوراکی ها اشتهایتان را کور کنید. هفته آخر بارداری چه کار کنم؟ - نمناک namnak.com/هفته-آخر-بارداری.p10413‎Cachedاگر در این روزها به سر می برید و می خواهید از برنامه ای که در این یک هفته بر ... که جنین شان کوچک است اما آنقدر کوچک نیست که مجبور شویم آن را خارج کنیم (کاهش ... با این حال یک بار رنگ کردن مو در هفته آخر بارداری خطر زیادی به همراه نخواهد داشت و می توانند این کار را انجام دهند. ... شده اید؛ در این حالت ها حتما باید به بیمارستان مراجعه کنید. ۳۹ درمان خانگی بواسیر (هموروئید ) | Hendevaneh hendevaneh.com/۳۹-درمان-خانگی-بواسیر-هموروئید/‎Cachedاین ماده‌ی خوراکی مانند دیگر انواع سبزی‌ها و میوه‌ها حاوی فیبر است که می‌تواند به دستگاه ... روش دیگر برای استفاده از سرکه سیب در درمان بواسیر، نشستن یا خوابیدن در ... شر بواسیر خلاص شوید، باید این خوراکی‌ها را به رژیم غذایی روزانه‌تان اضافه کنید. ..... حتما باید بیش از سایرین استراحت کنید، حتی اگر کارهای زیادی برای انجام دادن ... کاهش وزن حتی وقتی نشسته اید با 21 ترفند موثر! | Hendevaneh hendevaneh.com/کاهش-وزن-حتی-وقتی-نشسته-اید-با-21-ترفند-مو/‎Cachedبه جای این که فقط بنشینید، هنگام نشستن وزن کم کنید! ... اگر نخواهید از این راهنمایی ها استفاده کنید باید بدانید که تمام روز یک جا نشستند یکی از عادات بدی است ... مرگ زود هنگام در اثر نشستن طولانی مدت! » رژیم غذایی یکا yeka.ir/blog/?p=1544‎Cached Similarحتی اگر صندلی که برای نشستن پیدا می کنیم، خیلی ناراحت و غیر استاندارد ... از مدت ها پیش به اثبات رسیده است اما محققان تصور می کردند که علت این است که ... خودشون رو انجام بدهند، مصرف انرژی برای شکستن و هضم خوراکی هایی که می خوریم و ... اگر واقعاً خواهان سلامتی، تناسب اندام و فعالیت هستید، حتماً فرصتش رو هم پیدا می کنید. عوامل موثر بر افزایش قد | چطور chetor.com/15036-۱۰-نکته-طلایی-برای-افزایش-قد/‎Cached Rating: 87% - 1,322 votes خب حالا اگر ژن‌های شما تصمیم گرفته باشند کوتاه باشند باید چه کنید؟ ... میزان قد کشیدن شما به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد. .... نرمش‌های کششی زیادی وجود دارند که می‌توانند آسیبی که عادت‌های بد هنگام نشستن به ستون ... یا اگر مجبور به استفاده طولانی‌مدت از این وسایل هستید به طور مکرر زنگ .... حتماً بخوانید! بواسیر چیست و علائم آن - کلینیک تخصصی بیماری های نشیمن گاه www.darmancolorectal.com/.../hemorrhoids-or-hemorrhoids‎Cached Similarخارش: اکثرا جزء علائم بواسیر خارجی می باشد، چون این عارضه غالباً با ترشح مخاط همراه ... فشار آوردن موقع دفع مدفوع: اگر مجبور هستید به منظور دفع مدفوع، بیشتر از ۵ ... به ویژه نشستن روی زانو با وزنه، می تواند به متورم و زخم شدن رگ های مقعد منجر شود. ...... غذایی پر فیبر البته حتما سعی کنید آب در روز به میزان 8تا10لیوان میل کنید ... سلامتی شما در گرو طرز نشستن شماست. - کاویاب www.kavyab.com/سلامتی-شما-گرو-طرز-نشستن-شماست/‎Cached22 فوریه 2017 ... دسته بندی ها ... این راه‌ها را بخوانید و هر روز چند مورد از آنها را به زندگی‌تان وارد کنید تا در دنیای ... نکنید حتما هنگام کار با کامپیوتر به پشتی صندلی تکیه کنید تا از کمر ... کنید، این یک فرصت برای مقابله با کمردرد ناشی از زیاد نشستن است. ... اگر میز پایین‌تر باشد مجبور می‌شوید قوز کنید یعنی ستون فقرات به ...