مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

در جدال آیفون 7 و گلکسی نوت 7 پیروزی با کدام است؟

[ad_1]

وب‌سایت فوربز در مطلبی به بررسی آیفون 7 و مقایسه آن با پرچم‌دارهای جدید شرکت سامسونگ پرداخت.

به گزارش مشرق، وب‌سایت فوربز در مطلبی نوشت: شرکت اپل نتوانست نظر چند تحلیلگر و روزنامه‌نگار مطرح را با معرفی تلفن همراه جدیدش (آیفون 7) به خود جلب کند. اما به نظر می‌رسد آیفون در بخش‌هایی که اهمیت بیشتری دارند قوی ظاهر شده است.
 
یکی از تحلیلگران شرکت بین‌المللی داده در این‌باره به فوربز گفته است: "هنگامی که قابلیت‌ها و سخت‌افزار آیفون جدید را مورد بررسی قرار دهیم، درمی‌یابیم شرکت اپل آنچه لازم بوده را انجام داده است." به عبارت دیگر، آیفون 7 آنگونه که منتقدان ادعا می‌کنند، تنها نمونه ارتقا یافته از نسخه قبلی خود نیست.
 
به طور معمول، آیفون‌ها با جدیدترین گلکسی‌های ساخت شرکت سامسونگ مقایسه می‌شوند. در بسیاری از بررسی‌ها، از "گلکسی نوت 7" و "گلکسی اج 7" تعریف‌های بسیاری شده است. طراحی مدرن، صفحه نمایش آمولد خمیده، دوربین با کیفیت بالا، عمر باتری طولانی‌تر و نسخه بهبود یافته از اندروید از ویژگی‌های مثبت این دو دستگاه ساخت سامسونگ بوده اند. همچنین استفاده از اسکنر عنبیه چشم و پشتیبانی از واقعیت افزوده از مزایای این تلفن‌های همراه بوده اند.
 
با این‌حال، این ویژگی‌ها برای مشتریان عادی (نه متخصصان فناوری) اهمیت چندانی ندارد. به طور معمول، خریداران تلفن همراه به ویژگی‌هایی مانند عمر باتری، ظرفیت ذخیره‌سازی، کیفیت دوربین، کارایی سریع، و ضدآب بودن دستگاه توجه می‌کنند. به نظر می‌رسد شرکت اپل تمامی این نکات را در ساخت آیفون 7 در نظر گرفته است. همچنین، افراد کمی به ویژگی‌هایی مانند اسکن عنبیه و صفحه نمایش خمیده اهمیت می‌دهند.
 
تا هنگامی که اپل آنچه آیفون را موفق کرده است – مانند کیفیت ساخت بالا و یکپارچگی نرم‌افزار و سخت افزار -- را ادامه دهد، نقدهای منفی علیه این شرکت بی‌مورد خواهد بود.
 
همچنین ممکن است بسیاری از افراد نسبت به حذف جک هدفون از آیفون 7 شکایت کنند. اما هنگامی که شرکت اپل در معرفی لپتاپ‌های مکبوک اعلام کرد درایو DVD را از آن‌ها حذف کرده است، نیز با چنین انتقادهایی روبرو شد. اما اکنون می‌بینیم لپتاپ‌‎های فاقد درایو نوری فراگیر شده اند.
 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …رزیدنت اویل ؛ بازگشت به ریشه های ترس فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای در تلگرامالف گلکسی اس اج ادیشن المپیک نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر عصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایرانپول نیوز رقابت جالبی میان شهرها و مخصوصا کلان شهرهای چین ایجاد شده تا هر کدام بتوانند خود را فست نیوز فوری خبر فست نیوز یک سیستم خبری فوری برای نشر اخبار استخبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریآخرین وضعیت بازیکن دچار گازگرفتگی نفت زیدان بازی با دورتموند یک فینال است آمار ویژه



لینک منبع :در جدال آیفون 7 و گلکسی نوت 7 پیروزی با کدام است؟

در جدال آیفون 7 و گلکسی نوت 7 پیروزی با کدام است؟ - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../در-جدال-آیفون-7-و-گلکسی-نوت-7-پیروزی-با-کدام-است‎Cached11 سپتامبر 2016 ... به گزارش مشرق، وب‌سایت فوربز در مطلبی نوشت: شرکت اپل نتوانست نظر چند تحلیلگر و روزنامه‌نگار مطرح را با معرفی تلفن همراه جدیدش (آیفون 7) ... Images for در جدال آیفون 7 و گلکسی نوت 7 پیروزی با کدام است؟ در جدال آیفون 7 و گلکسی نوت 7 پیروزی با کدام است؟ - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../در-جدال-آیفون-7-و-گلکسی-نوت-7-پیروزی-با-کدام-است‎Cached11 سپتامبر 2016 ... وب‌سایت فوربز در مطلبی به بررسی آیفون 7 و مقایسه آن با پرچم‌دارهای جدید شرکت سامسونگ پرداخت. در جدال آیفون 7 و گلکسی نوت 7 پیروزی با کدام است؟ - صبحانه ... - دمادم https://damadam.ir/.../در-جدال-آیفون-7-و-گلکسی-نوت-7-پیروزی-با-کدام-است/3602965‎Cachedبه گزارش صبحانه، وب سایت فوربز در مطلبی نوشت: شرکت اپل نتوانست نظر چند تحلیلگر و روزنامه نگار مطرح را با معرفی تلفن همراه جدیدش (آیفون 7) به خود جلب کند ... در جدال آیفون 7 و گلکسی نوت 7 پیروزی با کدام است؟ | وب سایت - قطره www.ghatreh.com/news/.../جدال-آیفون-گلکسی-نوت-پیروزی-کدام-است 11 سپتامبر 2016 ... وب سایت فوربز در مطلبی به بررسی آیفون 7 و مقایسه آن با پرچم دارهای جدید شرکت سامسونگ پرداخت. - به گزارش بلاغ"، Ù. Ž - در جدال آیفون ۷ و گلکسی نوت ۷ پیروزی با کدام اسـت؟ 4411.mihanblog.com/post/24‎Cachedجدال آیفون 7 و گلکسی نوت 7/کدامیک پیروز می‌شوند؟,. در جدال آیفون 7 و گلکسی نوت 7 پیروزی با کدام است؟ | وب سایت - قطره,. Images for در جدال آیفون ۷ و گلکسی ... در جدال آیفون 7 و گلکسی نوت 7 پیروزی با کدام است؟ - شماخبر www.shomakhabar.com/.../در-جدال-آیفون-7-و-گلکسی-نوت-7-پیروزی-با-کدام-است؟‎Cachedوب‌سایت فوربز در مطلبی به بررسی آیفون 7 و مقایسه آن با پرچم‌دارهای جدید شرکت سامسونگ پرداخت. کدام‌یک سریع‌تر است: آیفون 7 یا گلکسی نوت 7؟ - جی اس ام www.gsm.ir/.../کدام‌یک-سریع‌تر-است:-آیفون-7-یا-گلکسی-نوت-7؟/‎Cached20 سپتامبر 2016 ... با عرضه آیفون ۷، بالاخره شاهد بهترین پرچمداران هر دو شرکت سامسونگ و اپل در سال ۲۰۱۶ هستیم. هر دو این گوشی‌ها، که اتفاقا عدد ۷ را هم یدک می‌کشند، ... آیفون 7 در برابر گلکسی S7 کدام پیروز است - آپارات ► 8:13www.aparat.com/v/pg5lP/آیفون_7_در_برابر_گلکسی_S7_کدام_پیروز_است Oct 5, 2016 - 8 min آیفون 7 در برابر گلکسی S7 کدام پیروز است. 2,807. www.wrietage. ... مقایسه آیفون 7 و 7 پلاس با سامسونگ گلکسی نوت 7 و S7 ... در جدال آیفون 7 و گلکسی نوت 7 پیروزی با کدام است www.khabardown.ir/.../در_جدال_آیفون_7_و_گلکسی_نوت_7_پیروزی_با_کدام_است صاحب‌خبر - عصرایران؛ محمد مهدی حیدرپور - سامسونگ به تازگی جدیدترین فبلت خود به نام گلکسی نوت 7 را روانه بازار کرده است. این محصول یکی از بهترین گوشی های ...