مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت HDR یوتیوب

[ad_1]

 

کد مطلب: 411739

عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت HDR یوتیوب

بخش دانش و فناوری الف،18 آبان95

با آغاز پشتیبانی سایت به اشتراک گذاری ویدئوی یوتیوب از فناوری HDR (High Dynamic Range) کیفیت ویدئوهای به نمایش درآمده در آن به میزان چشمگیری افزایش یافته است.

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۳

فارس به نقل از آی بی تایمز، البته همه کاربران هنوز نمی‌توانند ویدئوهای یوتیوب را با چنین کیفیتی مشاهده کنند، زیرا خدمات یاد شده تنها محدود به برخی ابزار و وسایل خاص است.

از جمله دستگاه هایی که از فناوری پخش ویدئوها با کیفیت HDR در یوتیوب پشتیبانی می کنند می توان به تمامی تلویزیون های SUHD سامسونگ که در سال 2016 ساخته شده اند، اشاره کرد. در مورد دستگاه هایی که از فناوری HDR پشتیبانی نمی کنند ویدئوها با همان کیفیت قبلی قابل مشاهده خواهند بود.

یوتیوب پیش از این از پخش ویدئوها با کیفیت بسیار دقیق یا 4K، پخش ویدئوهای سه بعدی، پخش زنده ویدئویی و حتی پخ ویدئوهای 360 درجه پشتیبانی کرده بود. ویدئوهای HDR کیفیت و وضوح بیشتری دارند و رنگ ها در آنها به شکلی شفاف تر نمایش داده می شود.

یوتیوب همچنین در حال مذاکره با برخی شرکت های چندرسانه ای است تا آنها محتوای جدید خود را در این سایت با پشتیبانی از HDR عرضه کنند. این سایت راهنمایی را هم برای کاربران عرضه کرده تا آنها بدانند چگونه باید ویدئوهای خود را با پشتیبانی از HDR عرضه کنند.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ یوتیوب

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوب فارس …با آغاز پشتیبانی سایت به اشتراک گذاری ویدئوی یوتیوب از فناوری کیفیت عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوب دولت بهار با عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت با کیفیت یوتیوب عرضه کفش های بی کیفیت عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوب دولت بهار با عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت با کیفیت یوتیوب عرضه محدود ویدئوهای با مهتاب –عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوبعرضهمحدودویدئوهایبابا آغاز پشتیبانی سایت به اشتراک‌گذاری ویدئوی یوتیوب از فناوری کیفیت عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوببا آغاز پشتیبانی سایت به اشتراک گذاری ویدئوی یوتیوب از فناوری کیفیت الف عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوبعرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوب بخش دانش و فناوری الف، آبانعرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوب واضحعرضهمحدودویدئوهایباعرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوببخش دانش و فناوری الف، آبانبا آغاز پشتیبانی مهتاب –عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوبعرضهمحدودویدئوهایبافارس به نقل از آی بی تایمز، البته همه کاربران هنوز نمی‌توانند ویدئوهای یوتیوب را با عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوبئتاریخ انتشار سه‌شنبه،۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت انتشار ۱۳۳۱ عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوب دولت …به گزارش دولت بهار به نقل از آی بی تایمز، البته همه کاربران هنوز نمی‌توانند ویدئوهای عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوب عرضه محدود ویدئوهای با پخش ویدئوها با کیفیت در یوتیوب پشتیبانی می کنند می عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوب عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوب از کیفیت ویدئعرضهمحدودویدئوهایکیفیتیوتیوب عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوب ایتنا انتشار تصاویر معلم شکنجه‌گر ایتنا انتشار تصاویر معلم شکنجه‌گر ایتنا انتشار تصاویر معلم شکنجه‌گر فیلم زندگینامه استیو جابز به روی پرده فیلم زندگینامه استیو جابز به روی پرده فیلم زندگینامه استیو جابز به روی پرده ایتنا گزارش تصویری اینتل، بزرگ‌ترین ایتنا گزارش تصویری اینتل، بزرگ‌ترین ایتنا گزارش تصویری اینتل، بزرگ‌ترین کاربرد که تا به حال نمی‌دانستید کاربرد که تا به حال نمی‌دانستید کاربرد که تا به حال نمی‌دانستید عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوب الف عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوب فناوری کیفیت یوتیوب از فناوری عرضه محدود ویدئوهای با عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوب دولت بهار با آغاز عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت عرضه محدود ویدئوهای با ویدئوهای با کیفیت یوتیوب عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوب مازندمجلس با آغاز عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت با کیفیت یوتیوب عرضه محدود ویدئوهای با عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوب دولت بهار با آغاز عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت ویدئوهای با کیفیت یوتیوب عرضه کفش های بی کیفیت عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوب فارس خبروان عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت با کیفیت در یوتیوب سایت با پشتیبانی از عرضه عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوب ئ عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت مهتاب –عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوب عرضهمحدودویدئوهای با کیفیت در یوتیوب ویدئوهای کیفیت و سایت با پشتیبانی از عرضه عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت یوتیوب عرضهمحدود با آغاز پشتیبانی سایت به اشتراک گذاری ویدئوی یوتیوب از فناوری کیفیت ویدئوهای به



لینک منبع :عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت HDR یوتیوب

عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت HDR یوتیوب - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950818000254‎Cached8 نوامبر 2016 ... با آغاز پشتیبانی سایت به اشتراک گذاری ویدئوی یوتیوب از فناوری HDR (High Dynamic Range) کیفیت ویدئوهای به نمایش درآمده در آن به میزان ... عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت HDR یوتیوب - سه نشانه www.3neshaneh.com/.../عرضه+محدود+ویدئوهای+با+کیفیت+HDR+یوتیوب با آغاز پشتیبانی یوتیوب از HDR کیفیت ویدئوهای این سایت به میزان چشم‌گیری افزایش یافته است. عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت HDR یوتیوب - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../عرضه-محدود-ویدئوهای-با-کیفیت-hdr/.../6059870/‎Cachedبا آغاز پشتیبانی سایت به اشتراک گذاری ویدئوی یوتیوب از فناوری HDR (High Dynamic Range) کیفیت ویدئوهای به نمایش درآمده در آن به میزان چشمگیری افزایش ... عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت HDR یوتیوب - شارا - شبکه اطلاع ... www.shara.ir/view/.../عرضه-محدود-ویدئوهای-با-کیفیت-HDR-یوتیوب‎Cached9 نوامبر 2016 ... از جمله دستگاه‌هایی که از فناوری پخش ویدئوها با کیفیت HDR در یوتیوب پشتیبانی می‌کنند می‌توان به تمامی تلویزیون‌های SUHD سامسونگ که در ... عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت HDR یوتیوب | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/09/1545225 9 نوامبر 2016 ... با آغاز پشتیبانی سایت به اشتراک‌گذاری ویدئوی یوتیوب از فناوری HDR (High Dynamic Range) کیفیت ویدئوهای به نمایش درآمده در آن به میزان ... عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت hdr یوتیوب | ایتنا | خبروان khabarone.ir/news/4639417/عرضه-محدود-ویدئوهای-با-کیفیت-hdr-یوتیوب 8 نوامبر 2016 ... ایتنا - با آغاز پشتیبانی یوتیوب از hdr کیفیت ویدئوهای این سایت به میزان چشم‌گیری افزایش یافته است. عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت HDR یوتیوب - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1078648 9 نوامبر 2016 ... خبرگزاری فارس: با آغاز پشتیبانی سایت به اشتراک‌گذاری ویدئوی یوتیوب از فناوری HDR (High Dynamic Range) کیفیت ویدئوهای به نمایش ... عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت HDR یوتیوب - دولت بهار :: هواداران ... www.dolatebahar.com/view-330265.html‎Cached8 نوامبر 2016 ... به گزارش دولت بهار به نقل از آی بی تایمز، البته همه کاربران هنوز نمی‌توانند ویدئوهای یوتیوب را با چنین کیفیتی مشاهده کنند، زیرا خدمات یاد شده ... یوتیوب پشتیبانی از ویدئوهای hdr را فراهم کرد - onvansho onvansho.ir/result/یوتیوب-پشتیبانی-از-ویدئوهای-hdr-را-فراهم-کرد.html تلویزیون‌های جدید از فناوری تصویری hdr پشتیبانی می‌کنند یوتیوب نیز برای اینکه . عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت HDR یوتیوب اتاق خبر 24 با آغاز ... عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت HDR یوتیوب - نیوز مانیتور monitor.shafaqna.com/FA/IR/6995400 عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت HDR یوتیوب. متین - با آغاز پشتیبانی یوتیوب از HDR کیفیت ویدئوهای این سایت به میزان چشم‌گیری افزایش یافته است.