مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

استفاده از بالن مخابراتی برای ارتباطات اربعین

[ad_1]

خبرگزاری مهر - معصومه بخشی پور: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که با اتمام فاز اول پروژه بالن مخابراتی استراتسفری، از این پروژه برای ارائه خدمات اینترنتی در اربعین سال جاری استفاده خواهد کرد.

 

 استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین

مراحل آزمایشی پروژه بالن مخابراتی استراتسفری توسط متخصصان پژوهشگاه فضایی ایران در دست اجرا است.

برات قنبری معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات از دستاوردهای فازنخست این پروژه بازدید کرد که در این بازدید، متخصصان و مجریان پروژه، گزارشی از روند پیشرفت آن ارائه دادند.

پروژه بالن مخابراتی استراتسفری امکان انتقال اینترنت به فاصله ۲۰ کیلومتری از مبدا را از طریق بالن‌های متصل به زمین فراهم می کند که این ویژگی در مواقع بحران یا شرایط تجمع موقت به کار گرفته می شود.

از این پروژه که با هدف استقرار و مدیریت بالن در لایه استراتسفر زمین (دومین لایه از اتمسفر زمین) با ارتفاع حدود ۲۰ کیلومتر از سطح زمین و ارائه خدمات اینترنتی در پژوهشگاه فضایی ایران تعریف شده، قرار است در اربعین سال‌جاری استفاده شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

ایستنا فناوری اطلاعاتسه شنبه، آذرماه وزیر ارتباطات اعلام کرد لزوم اخذ مجوز برای کانال‌های پرکاربر ایستنا اینترنت و شبکهبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور شرکت مخابرات استان اصفهان معرفی شرکتگوشی های هوشمند این روزها برای هر فرد، یکی از مهمترین و ارزشمندترین ابزارها تلقی می استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین وزیر ارتباطات از بالن مخابراتی است در اربعین سال‌جاری استفاده استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین بالن مخابراتی استراتسفری، از این پروژه برای ارائه خدمات اینترنتی در اربعین سال جاری استفاده از بالن مخابراتی برای ارتباطات اربعین گزارش تصویری کلیک از مسابقات روبوکاپ گزارش تصویری کلیک از مسابقات روبوکاپ گزارش تصویری کلیک از مسابقات روبوکاپ برگزاری اولین کنفرانس تخصصی تبلیغات برگزاری اولین کنفرانس تخصصی تبلیغات برگزاری اولین کنفرانس تخصصی تبلیغات از کنفرانس و سخنرانان کنفرانس برای شما از کنفرانس و سخنرانان کنفرانس برای شما از کنفرانس و سخنرانان کنفرانس برای شما برگزاری اولین کنفرانس تخصصی تبلیغات برگزاری اولین کنفرانس تخصصی تبلیغات برگزاری اولین کنفرانس تخصصی تبلیغات استفاده از بالن مخابراتی برای ارتباطات اربعین استفاده از بالن‌های مخابراتی استراتوسفری برای ارتباطات اربعین بالن مخابراتی استفاده از بالن‌های مخابراتی استراتوسفری برای ارتباطات اربعین استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین پروژه بالن مخابراتی استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین واضح استفادهازبالن استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین اول پروژه بالن از آفت هاى استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین به استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین استفاده از بالن مخابراتی استفاده از بالن مخابراتی برای ارتباطات اربعین مراحل آزمایشی پروژه بالن مخابراتی ارتباطات از در اربعین سال جاری استفاده استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین برای استفاده کامل از تمام استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین بالن مخابراتی ارتباطات از



لینک منبع :استفاده از بالن مخابراتی برای ارتباطات اربعین

استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین ... www.mehrnews.com/.../استفاده-از-بالن-مخابراتی-استراتسفری-برای-ارتباطات-اربعین‎Cached8 نوامبر 2016 ... وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که با اتمام فاز اول پروژه بالن مخابراتی استراتسفری، از این پروژه برای ارائه خدمات اینترنتی در اربعین ... استفاده از بالن مخابراتی برای ارتباطات اربعین - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../استفاده-از-بالن-مخابراتی-برای-ارتباطات-اربعین/‎Cachedاستفاده از بالن مخابراتی برای ارتباطات اربعین. معصومه بخشی پور: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که با اتمام فاز اول پروژه بالن مخابراتی استراتسفری، ... استفاده از بالن مخابراتی برای ارتباطات اربعین - دانلود ویدیو www.airvideo.ir/.../استفاده_از_بالن_مخابراتی_برای_ارتباطات_اربعین‎Cachedاستفاده از بالن مخابراتی برای ارتباطات اربعین ... دانلود کاپادوکیا شهر بالن های ترکیه (فیلم) ... دانلود پرتاب دو ماهواره تلویزیونی و مخابراتی با راکت آریان. استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین ... www.hammihan.com/post/12932557 استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین telegram.me/ newslist. استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اینترنتی ... click.ir/.../iran-will-use-of-a-stratespher-baloon-to-provide-internet-to-its-prayeres-in-iraq/‎Cachedوزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که با اتمام فاز اول پروژه بالن مخابراتی استراتسفری، از این پروژه برای ارائه خدمات اینترنتی در اربعین سال جاری استفاده ... استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین akharinkhabar.com/.../استفاده-از-بالن-مخابراتی-استراتسفری-برای-ارتباطات-اربعین‎Cachedمهر/ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که با اتمام فاز اول پروژه بالن مخابراتی استراتسفری، از این پروژه برای ارائه خدمات اینترنتی در اربعین سا... استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین - جلد ... https://tryshop.biz/استفاده-از-بالن-مخابراتی-استراتسفری-ب/ 8 نوامبر 2016 ... استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین. به گزارش خبرگزاری مهر، مراحل آزمایشی پروژه بالن مخابراتی استراتسفری توسط ... استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین dgchekhabar.com/.../استفاده-از-بالن-مخابراتی-استراتسفری-برای-ارتباطات-اربعین‎Cachedاستفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین. منبع: خبرگزاری مهر ۱۳۹۵-۸-۱۸-۱۶:۲۵:۰۳. استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات ... استفاده از بالن مخابراتی برای ارتباطات اربعین keshavarzejavan.ir/blog/.../استفاده-از-بالن-مخابراتی-برای-ارتباطا/‎Cached8 نوامبر 2016 ... خبرگزاری مهر – معصومه بخشی پور: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که با اتمام فاز اول پروژه بالن مخابراتی استراتسفری، از این پروژه ... علم و تکنولوژی:استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ... www.iranhsk-co.com/forums/printthread.php?tid=52744‎Cachedعلم و تکنولوژی:استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین - hskco - 08-11-2016 استفاده از بالن مخابراتی استراتسفری برای ارتباطات اربعین