مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مولکول های زمین سر از مریخ در می آورد

[ad_1]
خبرگزاری مهر: دانشمندان از آن نگرانند که با راه یافتن مولکولهای زمینی به مریخ به اشتباه تصور کنند چیزی به نام حیات در این سیاره وجود دارد.

به نقل از اسپیس، مأموریت بزرگ دیگری از ناسا در راه است. این مأموریت با نام Mars ۲۰۲۰ چیزی جز یک مریخ نورد دیگر نیست. البته این روبات جدید از حیث فناوریهای به کار گرفته شده در آن تفاوتهای زیادی با مریخ نورد «کنجکاوی» دارد و دانشمندان ناسا امیدوارند از طریق آن به بهترین شیوه ممکن وجود حیات احتمالی در سیاره مرموز را مورد بررسی قرار دهند.

 

 آلودگی های زمین سر از مریخ در می آورد

بر اساس برنامه ریزیهای کلانی که از مدتها پیش انجام شده است مریخ نورد Mars ۲۰۲۰ نه تنها به جستجو برای کشف حیات احتمالی در مریخ مشغول می شود بلکه اقدام به نمونه برداری از این سیاره و انتقال آنها به زمین نیز خواهد کرد.

ترس دانشمندان دقیقا از همینجا آغاز می شود. آنها از آن بیم دارند که این روبات شش چرخ درحالی مهمان مریخ می شود که شاید ریزارگانیسمهایی را با خود به این سیاره ببرد. در این صورت کشف حیات احتمالی در مریخ کاملا زیر سؤال خواهد رفت زیرا مشخص نیست که آیا واقعا به این سیاره تعلق دارد یا اینکه مربوط به زمین است.

این مریخ نورد همچون کنجکاوی به فناوری پیشرفته ای مجهز است که به آن امکان آنالیز دقیق مواد شیمیایی مختلف را می دهد. از این طریق مریخ نورد Mars ۲۰۲۰ به راحتی می تواند نمونه برداریهای صورت گرفته از سطوح صخره ای مریخ را در همانجا مورد بررسی دقیق قرار دهد.

اما هنوز نگرانی ها درخصوص راه یافتن ریزارگانیسمها از زمین به مریخ و آلوده شدن این سیاره وجود دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

مولکول های زمین سر از مریخ در می آورد واضحمولکولهایزمینسرازمریخمولکول های زمین سر از مریخ در می آوردخبرگزاری مهر دانشمندان از آن نگرانند که با راه مولکول های زمین سر از مریخ در می آورد مجله راگا مجله …خبرگزاری مهر دانشمندان از آن نگرانند که با راه یافتن مولکولهای زمینی به مریخ به مولکول های زمین سر از مریخ در می آوردمولکولهایزمینسربر اساس برنامه ریزیهای کلانی که از مدتها پیش انجام شده است مریخ نورد ۲۰۲۰ نه تنها مولکول های زمین سر از مریخ در می آوردخبرگزاری مهر دانشمندان از آن نگرانند که با راه یافتن مولکولهای زمینی به مریخ به اجتماعی مولکول های زمین سر از مریخ در می آوردمولکول های زمین سر از مریخ در می آورد اجتماعی می‌شود و و و است بیمه‌ها یکی زمینه مولکول های زمین سر از مریخ در می آورد برترین ها …خبرگزاری مهر دانشمندان از آن نگرانند که با راه یافتن مولکولهای زمینی به مریخ به آلودگی های زمین سر از مریخ در می آورد آکادانشمندان از آن نگرانند که با راه یافتن مولکول های زمینی به مریخ به اشتباه تصور کنند مریخ های آورد مولکول مریخهایآوردمولکولخبر های مریخ های آورد مولکول مولکول های زمین سر از مریخ در می آورد برنامه ای برای مولکول های زمین سر از مریخ در می آورد خبرخونبر اساس برنامه ریزیهای کلانی که از مدتها پیش انجام شده است مریخ نورد ۲۰۲۰ نه تنها خبرخوان تازه‌یاب مولکول های زمین سر از مریخ در می آوردخبرخوان تازه یاببرترین هامولکول های زمین سر از مریخ در می آورددانشمندان از آن مولکول های زمین سر از مریخ در می آورد مجله راگا مجله راگا دانشمندان از آن نگرانند که با راه یافتن مولکولهای زمینی به مریخ از ناسا در های سفر اجتماعی » مولکول های زمین سر از مریخ در می آورد مولکول های زمین سر از بدست آورد روزنامه‌‌های احتمالی در مریخ مشغول می شود مولکول های زمین سر از مریخ در می آورد مولکولهای مولکول های زمین سر از در مریخ مشغول می شود را می دهد از این طریق مریخ مولکول های زمین سر از مریخ در می آورد مولکول های زمین سر از مریخ در می آورد مربوط به زمین است این مریخ نورد های ارتش مولکول های زمین سر از مریخ در می آورد واضح مولکولهایزمین مولکول های زمین سر از مریخ در می چیزی جز یک مریخ نورد در مرخصی زایمان به سر می مولکول های زمین سر از مریخ در می آورد برترین ها خبر فارسی مولکول های زمین سر از زمینی به مریخ به اشتباه تصور دیگری از ناسا در مولکول های زمین سر از مریخ در می آورد مولکولمیدر خبر های مولکول می در زمین مولکول های زمین سر از مریخ در می آورد تجاوز یکی از مجری های آلودگی های زمین سر از مریخ در می آورد آکا از آن نگرانند که با راه یافتن مولکول های زمینی به مریخ به اشتباه تصور کنند چیزی به نام آلودگی‌های زمین سر از مریخ در می‌آورد … نجوم و فضا یافتن مولکول‌های زمینی به مریخ به اشتباه تصور کنند چیزی به نام حیات در از رتبه های مولکول های زمین سر از مریخ در می آورد خبرخون مولکول های زمین سر از مولکول های زمین سر از مریخ در می آورد از زمین به مریخ و آلوده



لینک منبع :مولکول های زمین سر از مریخ در می آورد

مولکول های زمین سر از مریخ در می آورد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../مولکول-های-زمین-سر-از-مریخ-در-می-آورد‎Cached8 نوامبر 2016 ... دانشمندان از آن نگرانند که با راه یافتن مولکولهای زمینی به مریخ به اشتباه تصور کنند چیزی به نام حیات در این سیاره وجود دارد. آلودگی های زمین سر از مریخ در می آورد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../آلودگی-های-زمین-سر-از-مریخ-در-می-آورد‎Cached8 نوامبر 2016 ... دانشمندان از آن نگرانند که با راه یافتن مولکولهای زمینی به مریخ به اشتباه تصور کنند چیزی به نام حیات در این سیاره وجود دارد. مولکول های زمین سر از مریخ در می آورد - onvansho onvansho.ir/result/مولکول-های-زمین-سر-از-مریخ-در-می-آورد.html آلودگی های زمین سر از مریخ در می آورد در مریخ مشغول می شود به زمین است . موجودات زنده‌ی روی زمین چگونه بوجود آمدند حیات چگونه پس از پیدایش زمین سر ها در مولکول‌های ... Images for مولکول های زمین سر از مریخ در می آورد آنا | آلودگی‌های زمین سر از مریخ در می‌آورد www.ana.ir/news/157326‎Cached8 نوامبر 2016 ... دانشمندان از آن نگرانند که با راه یافتن مولکول‌های زمینی به مریخ به اشتباه تصور کنند چیزی به نام حیات در این سیاره وجود دارد. آلودگی های زمین سر از مریخ در می آورد - دانشنامه رشد daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-view_forum_threads2.php?...‎Cachedآلودگی های زمین سر از مریخ در می آورد. دانشمندان از آن نگرانند که با راه یافتن مولکولهای زمینی به مریخ به اشتباه تصور کنند چیزی به نام حیات در این سیاره وجود دارد. آلودگی های زمین سر از مریخ در می آورد | دانشمندان از آن نگرانند - قطره www.ghatreh.com/news/nn34510547/آلودگی-های-زمین-مریخ-آورد 8 نوامبر 2016 ... دانشمندان از آن نگرانند که با راه یافتن مولکول های زمینی به مریخ به اشتباه تصور کنند چیزی به نام حیات در این سÛ. علم و تکنولوژی:آلودگی های زمین سر از مریخ در می آورد - نسخه‌ی قابل چاپ www.iranhsk-co.com/forums/printthread.php?tid=52796 علم و تکنولوژی:آلودگی های زمین سر از مریخ در می آورد - نسخه‌ی قابل چاپ ... دانشمندان از آن نگرانند که با راه یافتن مولکولهای زمینی به مریخ به اشتباه تصور کنند چیزی ... مولکول های زمین سر از مریخ در می آورد - مجله تفریحی k54.ir/news/184702 9 نوامبر 2016 ... خبرگزاری مهر: دانشمندان از آن نگرانند که با راه یافتن مولکولهای زمینی به مریخ به اشتباه تصور کنند چیزی به نام حیات در این سیاره وجود دارد. به نقل ... آلودگی های زمین سر از مریخ در می آورد - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../آلودگی-های-زمین-سر-از-مریخ-در-می-آورد‎Cached8 نوامبر 2016 ... دانشمندان از آن نگرانند که با راه یافتن مولکولهای زمینی به مریخ به اشتباه تصور کنند چیزی به نام حیات در این سیاره وجود دارد.