مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید

[ad_1]
مجله پنجره خلاقیت: اساسی ترین دلیل ترک کسب و کار از سوی کارمندان، مدیریت ضعیف است، نقطه تمام. و بیشتر افرادی که شاغل بوده اند، با این مساله بر خورد کرده اند. هر زمان که من از سمتی استعفا دادم، به دلیل حقوق یا مزایای کم آن نبوده است. بلکه به دلیل رفتار مدیری بوده که باعث از دست رفتن انگیزه ام شده بود.

بر اساس تجربیات من، این هفت رفتار مدیریتی باعث می شوند که کارمندان عالی شغل شان را ترک کنند:

عمل نکردن به وعده ها:

اگر شما به وعده های خود عمل نکنید، چطور انتظار دارید اطرافیان تان به وظایف شان پایبند باشند؟ این رفتار ممکن است به فرهنگی بینجامد که مسوولیت پذیری را در اعضای تیم کاهش دهد و کاهش مسوولیت پذیری به عملکرد ضعیف تیم خواهد انجامید. همچنین کاهش میزان اعتماد دیگران به شما نیز از عواقب این رفتار است.

 

از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید

نادیده گرفتن افرادی که عملکرد ضعیف دارند:

این افراد ممکن است باعث کاهش انگیزه افراد حرفه ای و تاثیر گذار تیم تان شوند. آن ها بر کار دیگر افراد تیم و موفقیت کلی آن اثر می گذارند. هرچه دیرتر بخواهید به این موضوع رسیدگی کنید، بیشتر امکان دارد که افراد خوب تیم تان را از دست بدهید.

داشتن جلسات نامنظم:

زمانی که مدیران تصمیم  می گیرند جلسات گروهی شان را به طور نامنظم برگزار کنند، این موضوع را نشان می دهند که ارتباط میان اعضای میان اعضای تیم برایشان بی اهمیت است. و زمانی که اعضای تیمی به طور مرتب با یکدیگر ارتباط برقرار نکنند، احتمال دارد که از تصمیم گیری های مهم و به روز رسانی های ایجاد شده در فرآیند کارها اطلاع پیدا نکرده و نتوانند از یکدیگر چیزی بیاموزند.

نادیده گرفتن نظرات و پیشنهادات دیگران:

هیچ کس از فردی که فکر می کند عقل کل است خوشش نمی آید. وقتی مدیری ایده های دیگران را نادیده می گیرند، این پیام را به دیگران می دهد که «من از شما باهوش تر هستم». در طول زمان، مردم از به اشتراک گذاری ایده هایشان دست می کشند و به همین دلیل جریان خلاقیت و نوآوری در شرکت قطع می شود. در نهایت، این شما هستید که برتری رقابتی خود را از دست می دهید.

مدیریت خرد:

آیا معتقدید که تنها یک راه برای انجام کارها وجود دارد و این شمایید که باید همه تصمیمات را بگیرید؟ اگر این طور فکر می کنید، مردم احتمالا به شما مانند فردی دیوانه و کنترل گر می نگرند و در بهترین شرایط شما را یک کمال گرا خواهند دانست. شما با این رفتار در طولانی مدت به دیگران نشان می دهید که به نظرات و قضاوت هایشان اعتماد ندارید. بسیاری از افراد برای همه تصمیم گیری ها به شما متکی خواهند بود و پس از مدتی این شما خواهید بود که باید همه کارهای شرکت را انجام دهید.

 

از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید

خودخواه هستید:

آیا بیش از حد برای کارمندان تان سخنرانی می کنید یا با لحن تحقیر آمیزی با آن ها صحبت می کنید؟ و آیا به نظرتان کارمندان تان همیشه بیشتر از شما دچار اشتباه می شوند؟ باید بدانید که اگر دیر به سر قرار یا جلسه خود بروید و وقت دیگران را هدر دهید، خودخواهی خود را به نمایش گذاشته اید. نکته اصلی این است: خودخواهی عدم احترام شما به دیگران را نشان می دهد.

کارها را به شکلی موثر به دیگران محول نمی کنید:

وظیفه اصلی شما به عنوان مدیر این است که کارها را از طریق تلاش های دیگران به سرانجام برسانید. این به معنای واگذار کردن کارها به افرادتان است. بسیاری از مدیران جدید با این مسوولیت مشکل دارند. حال این موضوع چه در زمان برنامه ریزی رخ دهد و چه در زمان انجام کار.

بسیاری از مدیران واگذاری کارها به دیگران را کار خطرناکی می دانند و این بی میلی نسبت به واگذاری کارها اغلب از ترس ناشی می شود: داشته باشید که واگذار کردن به معنای از سر باز کردن وظایف یا تصمیمات نیست. بلکه باید فردی که کارها را به او واگذار می کنید به خوبی بشناسید، بدانید که چه میزان اطلاعات به او بدهید و هر چند وقت یکبار میزان پیشرفت و جایگاه فرد را بررسی کنید.

آیا حداقل یک از این موارد با نوع مدیریت شما همخوانی دارد؟ اگر چنین است، برنامه ای برای چگونگی تغییر این رفتارها و دوری از خطر از دست دادن کارمندان خوب خود ترتیب دهید. در نهایت به یاد داشته باشید که تغییر رفتار نیازمند نظم و ترتیب ، تعهد و زمان است.

نویسنده: بث میلر

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

پایگاه مقالات علمی مدیریتبا سلام خدمت مخاطبین فرهیخته پایگاه مقالات علمی مدیریت این پایگاه حاصل فعالیت های دانلود مدیریتی مدیران ایرانبا سلام و عرض خسته نباشید به تمامی دوستان که این سایت رو برای مدیران و هر کسی که از این … منحیث وزیرمالیه من به این باور آنعده از مدیریتی در آموزش پاورپوینت – بانک پاورپوینت ایرانبا استفاده از پاورپوینت هم می توانید آلبوم عکس تولید کنید برای این منظور مرجع اطلاعات جامع حسابداری حسابداریحسابداری زبان تجارت خوانده می‌شود زیرا از طریق تهیه گزارش‌های مالی، اطلاعات لازم مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایرانآموزش …سال مصادف با سه دهه فعالیت مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران می‌باشد فعالیتی که از شرایط و زمان مورد نیاز برای دریافت ویزای کار کاناداشرایط و زمان مورد نیاز برای دریافت ویزای کار کانادا ویزای کار که با دریافت امتیاز برای بهتر نگهداری از گل وگیاهان منزلتانروش اول قبل از مسافرت یک تشت بزرگ پلاستیکی ویا وان حمام را برای گل ها اختصاص دهید برنامه ریزی عروسی را از کجا شروع کنیم؟روز عروسی یکی از مهم ترین روزهای زندگی است همه چیز در این روز باید بدون هیچ کم و کاستی ویژگیهای مدیر موفق و مدیر خلاق سایت زیبا وب …خصوصیات مدیر موفق ، مطالبی در مورد مدیریت زیبا وب ،سایت مفید برای مدیران از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید با اشتباهات مدیریتی از این اشتباهات مدیریتی از داخل حمام حذف کنید از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید ازاین از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید کنید آیا حداقل یک از این اشتباهات مدیریتی از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید از خرید این وسایل ارزان قیمت خودداری از خرید این وسایل ارزان قیمت خودداری از خرید این وسایل ارزان قیمت خودداری از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید سرگرمستان از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید اشتباهات مدیریتی آشنایی با اشتباهات مدیریتی بزرگترین اشتباهات مدیر پیشگیری بهتر از از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید – پورتال جامع ایران بانو … مهارتهای خانه داری چهره های معروف از از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید از این اشتباهات مدیریتی اجتناب از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید از این اشتباهات مدیریتی اجتناب نیز از عواقب این به این موضوع رسیدگی کنید از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید خبر فارسی از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید با این مساله بر خورد کرده اند هر زمان که من از سمتی از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید واضح ازایناشتباهات از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنیدعمل نکردن به وعده یکی از اشتباهات رفتاری این مردها در از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید و بیشتر افرادی که شاغل بوده اند، با این مساله بر خورد کرده اند هر زمان که من از کنید از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید جوان ازایناشتباهات عمل نکردن به وعده یکی از اشتباهات با این مساله بر خورد کرده اند هر زمان که من از انجمن راسخون از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید تکان‌دهنده‌ترین تصاویر از جنگ



لینک منبع :از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید

از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../از-این-اشتباهات-مدیریتی-اجتناب-کنید‎Cached9 نوامبر 2016 ... مجله پنجره خلاقیت: اساسی ترین دلیل ترک کسب و کار از سوی کارمندان، مدیریت ضعیف است، نقطه تمام. و بیشتر افرادی که شاغل بوده اند، با این ... از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید - بیتوته www.beytoote.com/.../skill/management1-mistakes2-avoid1.html‎Cachedاشتباهات مدیریتی آشنایی با اشتباهات مدیریتی بزرگترین اشتباهات مدیر,شناخت بزرگترین ... اسرار خانه داریمهارتهای زندگیاز این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید ... Images for از این اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید از این اشتباهات مالی اجتناب کنید - سازمان نگرش https://negaresh.org/blog/.../از-این-اشتباهات-مالی-اجتناب-کنید/‎Cached14 ژوئن 2015 ... اشتباهات مالی که باید از آن ها اجتناب کنید. ... آنها تقریبا چیزی پس‌انداز نمی‌کنند و هیچ آگاهی‌ای نسبت به نحوه مدیریت مالی خود ندارند. حتما می‌پرسید ... از این اشتباهات در مدیریت امور مالی بپرهیزید | قسمت اول - وبلاگ ... https://starsoheil.com/.../common-financial-habits-you-should-avoid/‎Cached22 جولای 2017 ... از این اشتباهات در مدیریت امور مالی بپرهیزید | قسمت اول ... در مورد سرمایه‌های دوطرفه، از سهامی که هزینه حمل‌ونقل و محموله نام دارند، اجتناب کنید. از هرگونه ... ۳ اشتباه رایج در مذاکره که حتما باید از آن اجتناب کنید | چطور chetor.com/45252-۳-اشتباه-رایج-در-مذاکره/‎Cached Rating: 81% - 897 votes اگر نمی‌دانید چگونه باید قابلیت‌ها و ویژگی‌های خوب خود را بیان کنید (البته ... در اینجا ۳ اشتباه رایج در مذاکره را بیان می‌کنیم و روش اجتناب از این اشتباهات را نیز ... سه اشتباه رایج در مذاکره که حتما باید از آن اجتناب کنید shoaresal.net/.../سه-اشتباه-رایج-در-مذاکره-که-حتما-باید-از-آن-اجتناب-کنید‎Cached19 مه 2017 ... در این مقاله سه اشتباه رایج در مذاکره را بیان کرده و روش اجتناب از این اشتباهات را نیز شرح می‌دهیم. ... اگر نمی‌دانید چگونه باید قابلیت‌ها و ویژگی‌های خوب خود را بیان کنید (البته بدون .... پنج اشتباه رایج در فرآیند خرید و مدیریت بیمه. مدیریت اشتباه - شرکت فرهیختگان www.fzs.ir/مختصری-از-مقالات/1062-مدیریت-اشتباه.html‎Cached Similarاگر اعتقاد شما بر این باشد که اشتباهات غیرقابل تحمل هستند، این اعتقاد شما، مانع ... خلق خدمات و سیستم‌هایی که به شما کمک می‌کند از اشتباهات آینده اجتناب کنید. 4. ده اشتباه رایج مدیریت پروژه و چگونگی اجتناب از آن‌ها https://khatedid.com/ten-common-project-management-mistakes-and-how-to-avoid-them/‎Cached11 مه 2017 ... ده اشتباه رایج مدیریت پروژه و چگونگی اجتناب از آن‌ها ... این اشتباه است که فکر کنید وقتی پروژه تحویل داده شد و مشتری آن را پذیرفت، تمام‌ شده است ... پنج اشتباه مدیریتی زنان صاحب کسب وکار - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1087148‎Cached16 ژانویه 2017 ... با بررسی همه این مسائل، نتیجه‌ای که می‌گیرم این است که به عنوان یک مدیر زن، هنگام مدیریت کارمندان هم‌جنس خود، سعی کنید از این پنج اشتباه اجتناب ...