مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی

[ad_1]

خورش قارچ بهترین در نوع خود می باشد و طرز پخت آن هم آسان و سریع است. فقط کافی است یکبار این غذا را امتحان کنید. در قابلمه‌ای مناسب، پیازداغ را با مقداری روغن، فلفل و زردچوبه روی حرارت قرار دهید تا ادویه ها تفت بخورد. سپس سینه مرغ خرد شده را بیفزایید و آب را اضافه کنید. حالا شعله را ملایم نمایید تا مرغ پخته شود.

پیاز داغ                         2 قاشق سوپخوری

روغن مایع                    2 قاشق سوپخوری

فلفل و زردچوبه             به میزان لازم

سینه مرغ                    600 گرم

آب                              1 لیتر

قارچ                            500 گرم

آبلیمو و نمک                به میزان لازم

کره                             50 گرم

آرد                              1 قاشق سوپخوری

شیر                           1 پیمانه

زعفران حل‌کرده           1 قاشق سوپخوری

 

روش تهیه خورش قارچ

در قابلمه‌ای مناسب، پیازداغ را با مقداری روغن، فلفل و زردچوبه روی حرارت قرار دهید تا ادویه ها تفت بخورد. سپس سینه مرغ خرد شده را بیفزایید و آب را اضافه کنید. حالا شعله را ملایم نمایید تا مرغ پخته شود.در ظرفی دیگر قارچ‌ها را اسلایس کنید و با مقداری آبلیمو و کمی روغن روی حرارت تند قرار دهید تا آب قارچ‌ها کشیده شود. سپس به ظرف محتوی مرغ پخته شده بیفزایید.

 

در ظرفی دیگر، کره را با آرد روی حرارت قرار دهید تا رنگ آرد تغییر نماید. سپس شیر را کم کم اضافه کنید و مرتب هم بزنید تا آرد گلوله نشود. حالا سس آماده را درون قابلمه محتوی مرغ و قارچ بریزید و کمی هم بزنید تا مواد یکدست شود.

 

سپس زعفران را بیفزایید، هم بزنید و آبلیمو را اضافه کنید. پس از چند جوش، نمک خورش را اندازه کنید. اکنون شعله را خاموش نمایید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

خورش قارچ، طرز تهیه خورش قارچ و مرغ آکاخورش قارچخورش قارچ با گوشتخورش قارچ با مرغطرز تهیه خورش قارچطرز تهیه خورش قارچ با طرز تهیه سوپ قارچ خامه ایمعرکه ترین طعم سوپ را …طرز تهیه سس برای طعم دار کردن گوشت یا مرغ یا ماهیانواع خورش ، انواع خورشت ، انواع قلیه آموزش آشپزی آکا …طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی یک خورش خوشمزه ، خورش هویج و پرتقال طرز تهیه خورش به طرز تهیه سوپ قارچ با مرغ و جوطرز تهیه کله گنجشکی یا سر گنجشکی طرز تهیه مرغ فلورنتاین طرز تهیه مرغ سوخاری با پوشش طرز تهیه خورش مرغ و آلو بخاراآخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای سوپ جو طرز تهیه سوپ جو با مرغ و قارچ ایران کوکسوپ جو و قارچ طرز تهیه درون قابلمه ای لیوان اب بریزید سپس سینه مرغ ، جو ، نمک و فلفل طرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر …طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز کوکو سیب زمینی طرز تهیه کوکو سیب زمینی با …کوکو سیب زمینی طرز تهیه سیب زمینی ها را تمیز بشویید و آب پز کنید سپس پوست سیب زمینی طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی طرزتهیهخورشقارچ طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی ،پخت غذا با قارچ،غذای خوشمزه طرز تهیه خورش قارچ با طعم طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی آکا آکاایران طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی آکاایران طرز تهیه فسنجون با نکات های خورش قارچ طرز تهیه خورشت قارچ و مرغ آکا طرز تهیه خورش قارچ و تخم مرغ روش تهیه‌ی خورش قیمه طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی قارچطرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی قارچطرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی قارچطرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی خوشمزه طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی خوشمزه طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی خوشمزه طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی لواشک با طعم های متفاوت لواشک با طعم های متفاوت لواشک با طعم های متفاوت طرز تهیه خورش قیمه با مرغ و زرشک یک طعم طرز تهیه خورش قیمه با مرغ و زرشک یک طعم طرز تهیه خورش قیمه با مرغ و زرشک یک طعم طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی آموزش طرز تهیه قارچ کبابی خوشمزه با سس ویژه و طعم عالی … آموزش آشپزی آموزش طرز تهیه قارچ کبابی خوشمزه با سس ویژه و طعم عالی طرز تهیه قارچ طرز تهیه خورش طرز تهیه خورش قیمه با مرغ و زرشک یک طعم متفاوت و عالی • دونفره آشپزی خورشت طرز تهیه خورش قیمه با مرغ طرز تهیه قیمه با مرغ و زرشک و قارچ با یک خمیر عالی طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ با طعم فوق العاده این ادویه‌ها عکس طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ با طعم فوق عالی عکس طرز تهیه طرز تهیه خورش آلو با طرز تهیه سمیفردوی انبهبا طعم عالی طرز تهیه خورش آلو با طعم عالی طرز تهیه خوراک ماهی سالمون با قارچ و کاهو طرز تهیه طرز تهیه گز آردی اصفهان با طعم عالی آشپزی اصفهان با طعم عالی داریم تا شما را با طرز تهیه گز خوش طعم طرز تهیه قارچ پفکی خورش فوق العاده لذیذ قیمه با قارچ طرز تهیه خورش آلو با گوشت طرز تهیه پاستای قارچ ، با طرز تهیه شیرینی ذرت با طعم طرز تهیه خوراک اسفناج و قارچ با طعم عالی طرزتهیهخوراکاسفناج طرز تهیه خوراک اسفناج و قارچ با طعم عالی این غذای سبک برای وعده های اصلی غذای خانواده طرز تهیه خورش قارچ



لینک منبع :طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی

طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news2016111220492351709.html‎Cached12 نوامبر 2016 ... طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی خورش قارچ بهترین در نوع خود می باشد و طرز پخت آن هم آسان و سریع است. طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی - پارس ناز www.parsnaz.com/طرز-تهیه-خورش-قارچ-با-طعم-عالی.html‎Cachedطرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی ،پخت غذا با قارچ،غذای خوشمزه،خورشت قارچ،آموزش تهیه خورشت،بهترین خورشت های ایرانی،غذای ایرانی،آموزش آشپزی خورش. طرز تهیه خورشت قارچ با طعم عالی - غذای درجه یک و اصیل ایرانی food1irani.iranblag.com/post-83551.html‎Cachedبه گزارش آکاایران: فقط کافی است یکبار این غذا را امتحان کنید. در قابلمه‌ای مناسب، پیازداغ را با مقداری روغن، فلفل و زردچوبه روی حرارت قرار دهید تا ادویه ها تفت بخورد. آخرین خبر | غذای اصلی/ طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی akharinkhabar.ir/cooking/3290264 16 فوریه 2017 ... آکا ایران/ خورش قارچ بهترین در نوع خود می باشد و طرز پخت آن هم آسان و سریع است. فقط کافی است یکبار این غذا را امتحان کنید. در قابلمه‌ای مناسب، ... طرز تهیه خورشت قارچ با طعم عالی | بیا آشپزی | آموزش آشپزی www.biaashpazi.ir/tag/طرز-تهیه-خورشت-قارچ-با-طعم-عالی/‎Cached19 دسامبر 2016 ... مواد لازم: پیاز داغ: ۲ قاشق سوپخوری روغن مایع: ۲ قاشق سوپخوری فلفل و زردچوبه: به میزان لازم سینه مرغ: ۶۰۰ گرم آب: ۱ لیتر قارچ: ۵۰۰ گرم آبلیمو و ... طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی آکا - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/طرز_تهیه_خورش_قارچ_با_طعم_عالی_آکا‎Cachedدانلود خورش فسنجان - آشپزی از اینجا تا آنجا با عذرا ... طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی آکا ... دانلود دلمه قارچ و فلفل_آموزش آشپزی+فیلم ویدیو کلیپ طرز تهیه. Welcome to Shamshiri cafe: خورش قارچ و گوشت؛ به دو روش مجلسی با ... www.shamshiricafe.com/2015/05/blog-post_18.html‎Cached Similar18 مه 2015 ... خورش قارچ و گوشت؛ به دو روش مجلسی با گوشت خورشی و فوری با گوشت چرخ کرده ... زمینی نگینی بود و طعم ترش اون هم از گرد لیمو امانی فراوون که به طرز ماهرانه ای توسط مامیتا در .... پس با توجه به ریشه شیرازی مامیتا و احتمالا حضرت عالی، باید سرنخ رو در اونجا جست ..... دوغ ترش بدون گاز- طرز تهیه مستقیم دوغ از شیر. طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی www.ex1rs.com/articles/39891-24-طرز-تهیه-خورش-قارچ-با-طعم-عالی‎Cachedطرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی. خانه; تازه ها; فهرست; ورود; ثبت نام; تماس با ما. عضویتورود. صفحه اصلی; تازه ها; تماس با ما; فهرست ... طرز تهیه خورش مرغ مجلسی با روشی ساده و طعم عالی - هنر در خانه www.honardarkhane.com/7491/طرز-تهیه-خورش-مرغ‎Cached21 نوامبر 2015 ... طرز تهیه خورش مرغ مجلسی خوشمزه و خوش طعم با روشی ساده و آسان را در این مقاله ... طرز تهیه گراتن سیب زمینی و قارچ با دستوری امتحان شده و عالی ... طرز تهیه خورش مرغ با قارچ - سوران www.sooran.com/fa/recipes/3113/‎Cached Similar16 مارس 2014 ... طرز تهیه خورش قارچ و مرغ در مایکروویو ... اشترودل مرغ و قارچ با یک خمیر عالی .... من همچین چیزی درست کردم اما تکه های مرغ رو کباب کنید خیلی خوش طعم و متفاوت میشه. ... طرز تهیه آشنایی با روش تهیه خورش انار و مرغ برای شب یلدا ...