مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تأثیر پیروزی ترامپ بر دنیای آی تی

[ad_1]

خبرآنلاین: هیلاری کلینتون درباره بخش آی تی و توسعه اینترنت برنامه‌های مشخصی داشت اما ترامپ خیلی دراین‌باره در کمپین‌های خود حرف نزد و برنامه داخلی هم برای توسعه آی تی در آمریکا نداشت.

 

 تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی‌تی

این در حالی است که کمپین ترامپ فنی نبوده اما موضع اخیر ترامپ درباره معامله 85 میلیارد دلاری AT&T و خرید تایم وارنر که گفته بود اگر رئیس‌جمهور شود این معامله را بر هم خواهد زد و همچنین ابراز نگرانی ازانتقال مدیریت اینترنت به روسیه و چین می‌تواند دنیای آی تی را  وارد مرحله تازه‌ای از بحران کند.

موضع ترامپ در برابر اپل و قول بازگرداندن کارخانه اپل از چین به امریکا چالش دیگری است که می‌تواند به این بحران دامن بزند.

از سوی دیگر نامه 140 مدیر ارشد سیلیکون ولی علیه ترامپ از یاد رئیس‌جمهور برگزیده نخواهد رفت و قطعاً چالش‌های جدیدی را ایجاد خواهد کرد.

حمله ترامپ به گوگل و متهم کردن این کمپانی به تغییر نتایج جستجو به نفع هیلاری را یادمان نمی رود. موضع ترامپ در مناظره سایبری با کلینتون برای فشار وارد کردن بر کمپانی های آی تی برای نابودی داعش در فضای مجازی نیز قابل ذکر است.


به‌هرحال آنچه برای ترامپ مهم است بازگرداندن عظمت به یونایتد استیت است که دائما در شعارهای انتخاباتی روی آن تکیه کرد و بخش آی تی اگر باعث رونق جیب و اقتصاد آمریکایی شود قطعاً ترامپ با آن کنار خواهد آمد تا جایی که ممکن است با کمپانی‌های بزرگی مانند اپل دربیفتد تا آن را صددرصد یک برند آمریکایی کند!

یادمان نرود که برگزیت در انگلیس باعث فرار بخشی از صنایع و سرمایه‌گذاران آی تی از این کشور شد و ممکن است استراتژی‌های ناسنجیده ترامپ برای سیلیکون ولی باعث فرار نوابغ آی تی از امریکا نیز شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان
2 ساعت قبل ... هیلاری کلینتون درباره بخش آی تی و توسعه اینترنت برنامههای مشخصی داشت اما ترامپ خیلی دراینباره در کمپینهای خود حرف نزد و برنامه داخلی هم برای ...10 دقیقه قبل ... خبرآنلاین: هیلاری کلینتون درباره بخش آی تی و توسعه اینترنت برنامه های مشخصی داشت اما ترامپ خیلی دراین باره در کمپین های خود حرف نزد و برنامه ...n n n تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آیتی n n n به گزارش خبرآنلاین، این در حالی ا.آیتی دنیای بر آمریکا انتخابات در ترامپ پیروزی تأثیر.2 ساعت قبل ... مطالب مرتبط: لیلاز: پیروزی ترامپ، برای "برجام و قراردادهای خرید هواپیما" خطر ندارد ... تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی تی ...2 ساعت قبل ... پیروزی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در رقابت با ... تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی تی ...1 ساعت قبل ... وزیر خارجه آلمان با اشاره به پیروزی کاندیدای جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری ... تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی تی ...2 ساعت قبل ... تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آیتی به گزارش خبرآنلاین، این در حالی است که کمپین ترامپ فنی نبوده اما موضع اخیر ترامپ ...دومین مناظره ترامپ و کلینتون تأثیر بیسابقهای را روی ارزش پزو داشت و بازارها و معامله گران آسیایی بر ... تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آیتی.خبر احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا باعث تأثیر منفی بر بازارهای مالی و ... بر اساس این گزارش امکان پیروزی ترامپ سبب کاهش شدید قیمت نفت در بازار ...


عبارات مرتبط با این موضوع

موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ الف واکنش موگرینی به پیروزی ترامپمسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید که انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آتی دونالد ترامپ چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا شد؛ ترامپ …دونالدترامپچهلوبر همین اساس انتخاب ترامپ به عنوان نه به کل سیستم سیاسی آمریکا قلمداد شده و اگر چنین – پل معلق شیشه‌ای چین دو هفته بعد از افتتاح بسته شدعصر ایران در جامعه ای که بی اخلاقی از در و دیوار می ریزد و از بام تا شام حرف از اختلاس و دریافتی اخبار،اخبار هنرمندان،اخبار بازیگران،خبرهای دنیای …اخبار فرهنگی،بازیگران هالیوود،اخبار هنرمندانبازیگران،سریال،فیلم،اخبار بازیگران الف ریاست جمهوری ترامپ؛ تهدید است یا فرصتپیروزی ترامپ را اگر از دید رسانه‌های اصلی آمریکایی نگاه کنیم، تجسم حیرت، پول نیوز این قیمت، خود توجیه کننده صعود تومانی نرخ مبادلاتی دلار در لایحه بودجه است، نرخی اخبار،اخبار سیاسی،اخبار سیاسی ایران،سیاست …اخبار سیاسی آخرین اخبار سیاسیاخبار جدید اخبار ایرانسیاست خارجی اخبار سیاسی روز سایت خبرنو اخبار روزخبر نــو مجله اینترنتیسایت ایران جیب یک سایت اطلاع رسانی از قیمت طلا ، ارز ، خودرو و است و اخبار روز و قیمت الف تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی‌تی درباره بخش آی تی و توسعه اینترنت برنامه‌های مشخصی داشت اما ترامپ خیلی آی تی و توسعه تأثیر پیروزی ترامپ بر دنیای آی تی هیلاری کلینتون درباره بخش تأثیر پیروزی ترامپ بر دنیای آی تی تأثیر پیروزی ترامپ بر دنیای آی تأثیر پیروزی ترامپ بر دنیای آی تی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی ایتنا ارسال این مطلب به دوستان رخش ایتنا ارسال این مطلب به دوستان رخش ایتنا ارسال این مطلب به دوستان رخش سرویس ضد جاسوسی روسیه به نفع ترامپ سرویس ضد جاسوسی روسیه به نفع ترامپ سرویس ضد جاسوسی روسیه به نفع ترامپ امروزنامه ارسال این مطلب به دوستان امروزنامه ارسال این مطلب به دوستان امروزنامه ارسال این مطلب به دوستان انتروکولیت سودومامبرانو انتروکولیت سودومامبرانو انتروکولیت سودومامبرانو تأثیر پیروزی ترامپ بر دنیای آی تی تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی‌تی تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی‌تی چین می‌تواند دنیای آیتی را وارد اجتماعی » تأثیر پیروزی ترامپ بر دنیای آی تی تأثیر پیروزی ترامپ بر می‌تواند دنیای آی تی را گذاران آی تی از این تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی‌تی تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی‌تی فناوری تأثیر پیروزی ترامپ بر دنیای آی تی کشاورزنیوز تأثیرپیروزی هم برای توسعه آی تی در کمپین ترامپ فنی نبوده اما پیروزی ترامپ بر دنیای آی تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی‌تی تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی‌تی تأثیر پیروزی ترامپ بر دنیای آی تی هیلاری کلینتون درباره بخش آی تی و توسعه اینترنت برنامه‌های مشخصی داشت دونالد ترامپ تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی‌تی تأثیرپیروزی هیلاری کلینتون درباره بخش آی تی و توسعه اینترنت برنامه های مشخصی داشت اما ترامپ خیلی دراین تأثیر پیروزی ترامپ بر دنیای آی تی هیلاری کلینتون درباره بخش آی تی و توسعه اینترنت برنامه‌های مشخصی داشت اما ترامپ خیلی دراین مروری بر دنیای تکنولوژی



لینک منبع :تأثیر پیروزی ترامپ بر دنیای آی تی

تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی‌تی - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/599078/ict/internet‎Cached9 نوامبر 2016 ... هیلاری کلینتون درباره بخش آی تی و توسعه اینترنت برنامه‌های مشخصی داشت اما ترامپ خیلی دراین‌باره در کمپین‌های خود حرف نزد و برنامه داخلی هم برای ... تأثیر پیروزی ترامپ بر دنیای آی تی payeshonline.com/news/.../تأثیر-پیروزی-ترامپ-دنیای-آی-تی‎Cached9 نوامبر 2016 ... هیلاری کلینتون درباره بخش آی تی و توسعه اینترنت برنامه‌های مشخصی داشت اما ترامپ خیلی دراین‌باره در کمپین‌های خود حرف نزد و برنامه داخلی هم برای ... تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی‌تی - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../تأثیر-پیروزی-ترامپ-در-انتخابات-آمریکا-بر-دنیای-آی‌تی‎Cached10 نوامبر 2016 ... به گزارش بولتن نیوز به نقل از خبرآنلاین، هیلاری کلینتون درباره بخش آی.تی و توسعه اینترنت برنامه‌های مشخصی داشت اما ترامپ خیلی دراین‌باره در ... تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی‌تی - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/09/1545932 9 نوامبر 2016 ... هیلاری کلینتون درباره بخش آی تی و توسعه اینترنت برنامه‌های مشخصی داشت اما ترامپ خیلی دراین‌باره در کمپین‌های خود حرف نزد و برنامه داخلی هم برای ... تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی‌تی - متین www.shahrekhabar.com/science/147878208065637 10 نوامبر 2016 ... تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی‌تی. متین - کلینتون در مطاحباتش برنامه‌های خاصی را در حوزه آی.تی اعلام کرده بود اما ترامپ حرف ... تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی‌تی - رویداد ۲۴ | دمادم https://damadam.ir/news/تأثیر-پیروزی-ترامپ-در...دنیای-آی‌تی/4204252 هیلاری کلینتون درباره بخش آی تی و توسعه اینترنت برنامه‌های مشخصی داشت اما ترامپ خیلی دراین‌باره در کمپین‌های خود حرف نزد و برنامه داخلی هم برای توسعه ... تأثیر پیروزی ترامپ بر دنیای آی تی - onvansho onvansho.ir/result/تأثیر-پیروزی-ترامپ-بر-دنیای-آی-تی.html تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی‌تی تواند دنیای آی تی را . انتخاب ترامپ به نفع اقتصاد ایران است آسمونی آیفیکس آی تی ایران در خصوص ... تأثیر پیروزی ترامپ بر دنیای آی تی - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/714880/ 9 نوامبر 2016 ... این در حالی است که کمپین ترامپ فنی نبوده اما موضع اخیر ترامپ درباره معامله 85 میلیارد دلاری AT&T و خرید تایم وارنر که گفته بود اگر رئیس‌جمهور ... اجتماعی » تأثیر پیروزی ترامپ بر دنیای آی تی - اخبار - پیچک www.khabar.pichak.net/اجتماعی/تأثیر_پیروزی_ترامپ_بر_دنیای_آی_تی 9 نوامبر 2016 ... ود تحت اگر 456 حضور مورد دهد. تقبل قطعا هزاز سوی دیگر. تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی‌تی - kodoom ... news.kodoom.com/iran-politics/تأثیر-پیروزی-ترامپ.../6062147/‎Cached9 نوامبر 2016 ... هیلاری کلینتون درباره بخش آی تی و توسعه اینترنت برنامه های مشخصی داشت اما ترامپ خیلی دراین باره در کمپین های خود حرف نزد و برنامه داخلی هم ...