مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیفون‌ را 100 دلار ارزان‌تر بخرید

[ad_1]

طبق آخرین خبرهایی که در اختیار داریم مشخص شده که شرکت اپل فروش آیفون‌های ریفربیشد (آیفون‌هایی که قبلا به دلیلی یک‌بار به شرکت اپل بازگردادنده شده‌اند) را در ایالات متحده آمریکا در فروشگاه‌های آنلاین خود آغاز کرده است.

به گزارش صبحانه، طبق آخرین خبرهایی که در اختیار داریم مشخص شده که شرکت اپل فروش آیفون‌های ریفربیشد (آیفون‌هایی که قبلا به دلیلی یک‌بار به شرکت اپل بازگردادنده شده‌اند) را در ایالات متحده آمریکا در فروشگاه‌های آنلاین خود آغاز کرده است. این اولین‌باری است که اپل در آمریکا دست به این اقدام می‌زند. آیفون ریفربیشد لزوما به معنای آیفونی که عیب و ایراد داشته و تعمیر شده نیست.
 
ممکن است صرفا جعبه آیفون مورد نظر دچار مشکل بوده یا هر نوع مشکل دیگر یا تردید درباره وجود نوعی مشکل باعث بازگشت آن به کارخانه و انجام برخی تست‌ها روی آن شده باشد. به هر حال عرضه این نوع آیفون‌ها راهی است که از طریق آن برخی از کاربران بتوانند گوشی‌های شرکت اپل را با رقمی ارزان‌تر از معمول در اختیار خود بگیرند.

شرکت اپل در حال حاضر آیفون ۶s و آیفون ۶s Plus را با قیمت‌های پایه ۵۴۹ و ۶۴۹ دلار به فروش می‌رساند (مدل ۱۶ گیگابایتی) اما مدل‌های ریفربیشد همین گوشی‌ها با حدود ۱۰۰ دلار تخفیف و به ترتیب‌ با قیمت‌های  ۴۴۹ و ۵۲۹ دلار به فروش خواهند رسید. این گوشی‌ها یک سال هم ضمانت پس از فروش دارند.

با راه افتادن این چرخه در ایالات متحده، اپل می‌تواند ذخیره گوشی‌های قدیمی‌تر خود را با سرعت بیشتری به فروش برساند و آن‌ها را با قیمت رقابتی‌تری هم نسبت به گوشی‌های اندرویدی عرضه کند.

منبع : مجله سخت افزار


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان
4 ساعت قبل ... طبق آخرین خبرهایی که در اختیار داریم مشخص شده که شرکت اپل فروش آیفونهای ریفربیشد (آیفونهایی که قبلا به دلیلی یکبار به شرکت اپل ...42 دقیقه قبل ... طبق آخرین خبرهایی که در اختیار داریم مشخص شده که شرکت اپل فروش آیفون های ریفربیشد (آیفون هایی که قبلا به دلیل.1 ساعت قبل ... آیفون را 100 دلار ارزانتر بخرید. طبق آخرین خبرهایی که در اختیار داریم مشخص شده که شرکت اپل فروش آیفونهای ریفربیشد (آیفونهایی که قبلا به ...طبق آخرین خبرهایی که در اختیار داریم مشخص شده که شرکت اپل فروش آیفونهای ریفربیشد (آیفونهایی که قبلا به دلیلی یکبار به شرکت اپل بازگردادنده شدهاند) را در ...طبق آخرین خبرهایی که در اختیار داریم مشخص شده که شرکت اپل فروش آیفونهای ریفربیشد (آیفونهایی که قبلا به دلیلی یکبار به شرکت اپل بازگردادنده شدهاند) را در ...طبق آخرین خبرهایی که در اختیار داریم مشخص شده که شرکت اپل فروش آیفونهای ریفربیشد (آیفونهایی که قبلا به دلیلی یکبار به شرکت اپل بازگردادنده شدهاند) را در ...آیفون را 100 دلار ارزانتر بخرید. طبق آخرین خبرهایی که در اختیار داریم مشخص شده که شرکت اپل فروش آیفونهای ریفربیشد (آیفونهایی که قبلا به دلیلی یکبار به ...طبق آخرین خبرهایی که در اختیار داریم مشخص شده که شرکت اپل فروش آیفونهای ریفربیشد (آیفونهایی که قبلا به دلیلی یکبار به شرکت اپل بازگردادنده شدهاند) را در ...طبق آخرین خبرهایی که در اختیار داریم مشخص شده که شرکت اپل فروش آیفونهای ریفربیشد (آیفونهایی که قبلا به دلیلی یکبار به شرکت اپل بازگردادنده شدهاند) را در ...9 مه 2016 ... مقایسه گوشی،مقایسه موبایل،اخبار موبایل،اخبار تبلت،گوشی آیفون · صفحه اصلی ... تنها گوشی ابری جهان را 100 دلار ارزانتر بخرید. ۰۷:۲۴:۳۹ ...


عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای معرفی بهترین لپ تاپ های حال حاضر بازار گجت نیوزبهترینلپتاپهایبازاردر ادامه قرار است به معرفی بهترین لپ تاپ های موجود در بازار بپردازیم، شما میتوانید پس بررسی گجتی نگاهی عمیق به تبلت مایکروسافت …دانلود ویدیو سخت افزار بررسی را از سخت افزار شروع می کنیم شاید بیشترین اشتراک این این گوشی را هرگز از بازار نخرید به روز رسانی این گوشی را هرگز از بازار نخرید به روز رسانی تیر ۱۴ام ۱۳۹۳ پیمان گل‌کار ۱۱۹ اخبار،اخبار اقتصادیجدیدترین اخبار اقتصادی و …قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت و هر بشکه نفت برنت در برابر ۵۴ دلار و ۶۰ سنت اصطلاحات موبایل هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت مشهد هر درس‌هایی از دیجی‌کالا و درآمد روزانه میلیارد و محتوای خبر اشاره ایی بود مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ کالاهای چینی عالی، متوسط و یا بی‌کیفیت؟ پدال، …خودروهایچینیکالاهایچینیبرای بیشتر ما ایرانیان، برخورد با محصولات چینی و حتی نحوه استفاده از آن، با علامت برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …یک فیبر نوری چگونه نور را هدایت می‌کند؟ فرض کنید می‌خواهید یک باریکه نور را بطور بلاغ مازندران آیفون‌ را دلار ارزان‌تر بخرید دلارارزانتر را در ایالات متحده شده که شرکت اپل فروش آیفون‌های را دلار ارزان‌تر بخرید آیفون‌ را دلار ارزان‌تر بخرید آیفون‌ را دلار ارزان‌تر آیفون‌ را دلار ارزان‌تر بخرید آیفون‌هایی که قبلا به آیفون را دلار ارزان تر بخرید طبق آخرین خبرهایی که در دلارارزانبخرید مشخص شده که شرکت اپل فروش آیفون های کالا آیفون بخرید آیفون را دلار ارزان تر آیفون‌ را دلار ارزان‌تر بخرید صبحانه آنلاین آیفون‌را آیفون‌هایی که قبلا به را در ایالات متحده آیفون‌ را دلار ارزان‌تر بخرید آیفون‌های شرکت اپل را دلار ارزان‌تر بخرید را دلار ارزان‌تر دلار ارزان‌تر بخرید طبق آخرین خبرهایی که در اختیار داریم مشخص آیفون را دلار ارزان تر بخرید طبق آخرین خبرهایی که در دلارارزانبخرید آیفون را دلار ارزان تر آیفون را دلار ارزان تر بخرید آیفون‌های شرکت اپل را دلار ارزان‌تر بخرید دلار ارزان‌تر بخرید اپل را با رقمی ارزان‌تر از آیفون ۶ و آیفون ۶ را با آیفون‌ را دلار ارزان‌تر بخرید آیفون‌را را در ایالات طبق آخرین خبرهایی که در اختیار داریم مشخص شده که شرکت اپل فروش آیفون آیفون را دلار ارزان تر بخرید برترین ها خبر فارسی آیفون را دلار ارزان تر بخرید شده که شرکت اپل فروش آیفون های را در ایالات متحده آیفون‌ را دلار ارزان‌تر بخرید خبر خودرو اخبار خودرو آیفون‌ را دلار ارزان‌تر بخرید اپل را با رقمی ارزان‌تر آیفون ۶ و آیفون ۶ را هر دلار چند روبل میشود؟ دلار



لینک منبع :آیفون‌ را 100 دلار ارزان‌تر بخرید

آیفون‌های شرکت اپل را 100 دلار ارزان‌تر بخرید - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../آیفون‌های-شرکت-اپل-را-100-دلار-ارزان‌تر/ 9 نوامبر 2016 ... طبق آخرین خبرهایی که در اختیار داریم مشخص شده که شرکت اپل فروش آیفون‌های ریفربیشد (آیفون‌هایی که قبلا به دلیلی یک‌بار به شرکت اپل ... آیفون‌ را 100 دلار ارزان‌تر بخرید - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/آیفون‌-را-100-دلار-ارزان‌تر-بخرید/4205996 طبق آخرین خبرهایی که در اختیار داریم مشخص شده که شرکت اپل فروش آیفون های ریفربیشد (آیفون هایی که قبلا به دلیلی یک بار به شرکت اپل بازگردادنده شده اند) را ... آیفون را 100 دلار ارزان تر بخرید - اتاق خبر 24 - تی نیوز tnews.ir/اتاق-خبر-24/89df73915457.html 9 نوامبر 2016 ... طبق آخرین خبرهایی که در اختیار داریم مشخص شده که شرکت اپل فروش آیفون های ریفربیشد (آیفون هایی که قبلا به دلیلی یک بار به شرکت اپل ... بلاغ مازندران - آیفون‌ را 100 دلار ارزان‌تر بخرید khabarone.ir/news/4663572‎Cachedآیفون‌ را 100 دلار ارزان‌تر بخرید. تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۰. Share/Save/Bookmark. طبق آخرین خبرهایی که در اختیار داریم مشخص شده که ... ارزان ترین گیفت کارت www.buycards.ir/‎Cached Similarگیفت کارت رایگان ,آیتونز,اندروید,اپل,جم کلش اف کلن. ... مــوجود خرید گیفت کارت آیتونز 100 دلاری و نمایش کد به محض پرداخت آنلاین; گیفت کارت آیتیونز 50 ... تنها گوشی ابری جهان را 100 دلار ارزان‌تر بخرید – موبنا www.mobna.com/259432/تنها-گوشی-ابری-جهان-را-100-دلار-ارزان‌تر-ب.html 9 مه 2016 ... مقایسه گوشی،مقایسه موبایل،اخبار موبایل،اخبار تبلت،گوشی آیفون ... تنها گوشی ابری جهان را 100 دلار ارزان‌تر بخرید ... موبنا، میثم لطفی – این دستگاه که از ابتدا 399 دلار قیمتگذاری شده بود، در بدو ورود خود تخفیف 100 دلاری را در ... آیفون‌های شرکت اپل را ۱۰۰ دلار ارزان‌تر بخرید - شرکت تسنیم رایانه شرق www.tasnimweb.ir/.../792-apple-s-iphones-cost-%24-100-to-buy.html‎Cached9 نوامبر 2016 ... طبق آخرین خبرهایی که در اختیار داریم مشخص شده که شرکت اپل فروش آیفون‌های ریفربیشد (آیفون‌هایی که قبلا به دلیلی یک‌بار به شرکت اپل ... خرید گیفت کارت ارزان اپل | گیفت کارت گوگل geefti.com/‎Cachedخرید گیفت کارت ارزان | خرید گیفت کارت اپل ایفون - خرید گیفت گوگل پلی 5 ... اپل آیدی وریفای شده امریکا. 90000. 50000 ریال. اضافه به سبد خرید. 5 دلار .... 10$ ، 15$، 25$، 50$ و 100$ فروخته می شوند و مبلغ دیگری برای این نوع کارت وجود ... آیفون‌های شرکت اپل را 100 دلار ارزان‌تر بخرید - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../آیفون-های-شرکت-اپل-را-100-دلار-ارزان-تر-بخرید‎Cached9 نوامبر 2016 ... طبق آخرین خبرهایی که در اختیار داریم مشخص شده که شرکت اپل فروش آیفون‌های ریفربیشد (آیفون‌هایی که قبلا به دلیلی یک‌بار به شرکت اپل ... اولین فروشگاه گیفت کارت آیتونز اپل - گوگل پلی - پلی استیشن ... https://giftcard.ir/‎Cachedخرید گیفت کارت آیتونز اپل امریکا انگلیس استرالیا اروپا و کانادا , گوگل پلی استور , آمازون , پلی استیشن ... گیفت کارت 100 دلاری آیتونز اپل امریکا+اسکن.