مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

10 خاصیت از هزاران خاصیت پیاز

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین، در ادامه با فواید و خواص دارویی پیاز آشنا شوید.

1 ـ سه عدد پیاز متوسط را در هاون بکوبید و وقتی کاملا خرد و له شد آن را روی جراحات و زخم‌ها بگذارید و با پارچه تمیزی روی آن را ببندید. به زودی شاهدکم شدن درد و التیام زخم خواهید بود.

2 ـ یک پیاز متوسط را پوست بگیرید و داخل چند برگ کلم بپیچید و درون فویل گذاشته و با حرارتی ملایم (داخل فر، روی شعله ملایم، داخل خاکستر و...) بپزید. سپس آن را له کرده و با کمی شیرین‌بیان مخلوط کنید و بخورید. این ترکیب برای از بین بردن حالت زکام و سرماخوردگی معجزه‌آساست.

3 ـ پیاز تندی را رنده یا خرد کرده و گاز آن را تنفس کنید. این کار برای درمان سردرد یا میگرن‌های خفیف بسیار موثر است. روزی 2 تا 3 بار این کار را انجام دهید.

4 ـ پنبه آغشته شده به آب پیاز را کنار دندانی که درد می‌کند بگذارید. به زودی درد آن را کم خواهد کرد.

5 ـ پنبه کمی آغشته شده به آب پیاز را داخل گوش بگذارید. این کار سبب از بین رفتن صدای وزوز گوش می‌شود.

6 ـ ناراحتی‌های کبدی اغلب وقتی پیش می‌آید که بدن نیاز به دفع سموم دارد. برای از بین بردن مشکلات کبدی و دفع سموم بدن 200 گرم پیاز را به صورت پوره (چند پیاز را در آب پخته، له کرده و با کمی نمک و کره مخلوط کنید) درآورید و با کمی عسل طبیعی مخلوط کرده و در یخچال بگذارید تا مدتی بماند. سپس آن را صاف کرده و هر روز ناشتا نصف فنجان میل کنید.

7 ـ یک پیاز درشت را ریز کنید و در چهار قاشق سوپخوری روغن زیتون نیم‌پز کنید. سپس 150 گرم آب به آن بیفزایید و ده دقیقه بجوشانید. این مخلوط را گرم میل کنید. این مخلوط را چند شب متوالی و 2 ساعت قبل از خواب میل کنید. برای دفع سنگ کیسه صفرا بسیار مفید است.

8 ـ کسانی که دچار کم‌خوابی هستند اگر شب‌ها همراه غذا پیاز میل کنند، خواب خوب و آرامی را تجربه خواهند کرد.

9 ـ وجود گوگرد در پیاز آن را به صورت یک ضدعفونی‌کننده قوی درآورده و وقتی گوگرد وارد خون می‌شود و به ریه می‌رسد با انواع عفونت‌های تنفسی مثل آسم، ورم گلو و... مبارزه می‌کند.

10 ـ پیاز دارای ویتامین‌های A، B، C، آهن، فسفر، پتاسیم، ید، سدیم، گوگرد و... است و به همین علت خوردن آن همراه با غذا افزاینده عمر است زیرا سرشار از مواد لازم برای بدن است.

مژده مظهری - جام جم آنلاین


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان
3 ساعت قبل ... پیاز یکی از قدیمی ترین سبزیها در دنیا و ایران است که خاستگاه آن در ایران و افغانستان ذکر کرده اند. تصویر 10 خاصیت از هزاران خاصیت پیاز.2 ساعت قبل ... به گزارش جام جم آنلاین ، در ادامه با فواید و خواص دارویی پیاز آشنا شوید. 1 سه عدد پیاز متوسط را در هاون بکوبید و وقتی کاملا خرد و له شد آن را روی ...خواص داروئی پیاز فواید پیاز,خواص پیاز,آشنایی با خواص پیاز,درمان بیماری های روحی,خواص آب پیاز,خواص ... 10 – پیاز قادر است خطر ابتلا به سرطان معده را کاهش دهد. ..... افزایش ۶ هزار تومانی قیمت گوشت گوساله/ تورم ۱۰ درصد؛ افزایش قیمت ۲۰ درصد ...خواص پیاز خواص مواد غذایی خواص درمانی پیاز پياز گياهي است دو ساله داراي برگهاي توخالي و استوانه ... مقدر مصرف آن 10تا 15قطره است كه بايد در آّ حل كرده و مصرف نمود .پیاز برای هضم غذا بسیار مفید است و بدن را قوی میکند. برای همین سعی کنید حتما در غذا های دیر هضم از این گیاه استفاده کنید. پیاز خاصیت ضد باکتری دارد پس سعی ...4 آگوست 2010 ... پیاز نیز مانند سیر خاصیت ضدعفونی دارد و قادر است از تجمع پلاكت ها ..... خطر ابتلا به سرطان حنجره، 10% كاهش خطر ابتلا به سرطان سینه، 22% كاهش ...28 فوریه 2016 ... ۳۸ خاصیت پیاز را بشناسید. به گزارش ... مقدر مصرف آن 10تا 15قطره است که باید در آّ حل کرده و مصرف نمود . 3-برای رفع دردهای عصبی شربت پیاز ...خواص شگفت انگیز هل / درمان اختلالات گوارشی و هزاران خاصیت دیگر · 212.jpg ... از پیاز نه تنها به عنوان طعمدهنده بلکه به عنوان بوزدا در بسیاری از غذاها بهخصوص انواع گوشتها استفاده میکنند. در ضمن خواص ... هر روز 10 محصول رایگان هدیه بگیرید !15 سپتامبر 2016 ... خواص پیاز ، پیاز و استحکام استخوان بندی ، پیاز و از بین بردن لکه های ، پیاز و جلوگیری از پوکی استخوان ... قویترین و بی ضرر ترین محصولات لاغری در 10 سال گذشته .... آلو و این همه خاصیت/رفع پوکی استخوان و هزاران خواص دیگر ...خواص سبزیجات,نگاهی به خواص پیاز از استحکام استخوان,خواص پیاز ,خواص ... 10 مورد از خاصیت های باوردنکردی پیاز ... تفاوت خواص پیاز سفید و قرمز در چیست؟


عبارات مرتبط با این موضوع

کلم بروکلی گیاهی با هزاران خاصیتسایر مطالب تغذیه و سلامت سرکه بالزامیک چاشنی ای خوش طمع با خاصیت های فراوان سوسیس و غذای مقوی و پر خاصیت غذای مقوی و پر خاصیت غذاهای پرخاصیت دقیقا به چه غذاهایی گفته می‌شود؟گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیاز…گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلمکدوغلاتلوبیاشلغمعناب در مورد خاصیت هسته زردآلو چیزی می دانیدخواص زرد آلو ، خواص هسته زرد آلو ، پیشگیری از سرطان با مصرف هسته زرد آلو ، جلوگیری از نوع غذاهای رژیمی خوش طعم بخوانیدسایر مطالب تغذیه و سلامت سرکه بالزامیک چاشنی ای خوش طمع با خاصیت های فراوان سوسیس و اثرات پیاز بر کاهش وزن و چربی بدن پزشکی مجمع …لید مقاله پیاز یکی از هدیه های ایرانی ما به مردم دنیاست، این سبزی مفید نخستین بار در خواص درمانی و غذایی سیر سیر از سبزی هایی است که تاریخی بسیار کهن دارد انسان خواص درمانی این گیاه را پنج قرن توصیه‌هایی برای هضم بهتر غذااگر بعد از صرف غذا احساس سنگینی و نفخ می‌کنید و یا از ترش کردن یا گرفتگی عضلات معده موسیقی ایرانی آرشیو و خبرهای موسیقیسبک …آرشیو موسیقی ایرانی و خبرهای موسیقی ایران و موسیقی جهاناخبار پزشکی و سلامتبخشهای چیکار کنم پوست صورتم نرم و سفید باشه و حالت …سلام،من برای شاداب نگه داستن پوستم هر هفته بار صورتم رو با بابونه بخور میدم،بعد از خاصیت از هزاران خاصیت پیاز بلاغ نیوز خبروان خاصیت از هزاران خاصیت پیاز ـ پیاز دارای ویتامین‌های ، ، ، آهن، فسفر، پتاسیم، ید خاصیت از هزاران خاصیت پیاز ـ سه عدد پیاز متوسط را در هاون بکوبید و وقتی کاملا خرد و له شد آن را روی جراحات و زخم‌ها خاصیت از هزاران خاصیت پیاز اجتماعی پیاز یکی از قدیمی ترین سبزیها در دنیا و ایران است که خاستگاه آن خاصیت از هزاران خاصیت خاصیت از هزاران خاصیت پیاز آکا پیاز یکی از قدیمی ترین سبزیها در دنیا و ایران است که خاستگاه آن در ایران و افغانستان ذکر خاصیت از هزاران خاصیت پیاز پیاز یکی از قدیمی ترین سبزیها در دنیا و ایران است که خاستگاه آن جزئیات‌سوء‌استفاده‌از خاصیت از هزاران خاصیت پیاز پیاز یکی از قدیمی ترین سبزیها خاصیت از هزاران خاصیت پیاز خاصیت از هزاران خاصیت خاصیت از هزاران خاصیت پیاز واضح خاصیتازهزار خاصیت از هزاران خاصیت پیازبه گزارش جام جم آنلاین، در ادامه با فواید و خواص دارویی پیاز خاصیت از هزاران خاصیت پیاز ـ یک پیاز متوسط را پوست بگیرید و داخل چند برگ کلم بپیچید و این ترکیب برای از بین بردن خاصیت از هزاران خاصیت پیاز خاصیتازه ۱۰ خاصیت از هزاران خاصیت پیاز پیاز یکی از قدیمی ترین سبزیها در دنیا و ایران است که جام جم خاصیت از هزاران خاصیت پیاز خاصیت از هزاران خاصیت پیاز در خاصیت از هزاران خاصیت پیاز در بخش خبری سرگرمی از از هزاران یک نفر اهل دلند یک عکس از هزاران عکس یک نکته از هزاران یک حرف از هزاران



لینک منبع :10 خاصیت از هزاران خاصیت پیاز

10 خاصیت از هزاران خاصیت پیاز - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../10-خاصیت-از-هزاران-خاصیت-پیاز‎Cached9 نوامبر 2016 ... پیاز یکی از قدیمی ترین سبزیها در دنیا و ایران است که خاستگاه آن در ایران و افغانستان ذکر کرده اند. تصویر 10 خاصیت از هزاران خاصیت پیاز. 10 خاصیت از هزاران خاصیت پیاز - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=957812‎Cached23 نوامبر 2016 ... پیاز یکی از قدیمی ترین سبزیها در دنیا و ایران است که خاستگاه آن در ایران و افغانستان ذکر کرده اند. به گزارش جام جم آنلاین ، در ادامه با فواید و خواص ... 10 خاصیت از هزاران خاصیت پیاز - عصر خبر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147870726063015‎Cached9 نوامبر 2016 ... 10 خاصیت از هزاران خاصیت پیاز. پیاز یکی از قدیمی ترین سبزیها در دنیا و ایران است که خاستگاه آن در ایران و افغانستان ذکر کرده اند. به گزارش جام ... ۱۰ خاصیت از هزاران خاصیت پیاز - روز پلاس roozplus.com/fa/news/14944/۱۰-خاصیت-از-هزاران-خاصیت-پیاز 13 نوامبر 2016 ... پیاز یکی از قدیمی ترین سبزیها در دنیا و ایران است که خاستگاه آن در ایران و افغانستان ذکر کرده اند. ۱۰ خاصیت از هزاران خاصیت پیاز - onvansho onvansho.ir/result/۱۰-خاصیت-از-هزاران-خاصیت-پیاز.html ۱۰ خاصیت از هزاران خاصیت 10 خاصیت از هزاران خاصیت پیاز . خواص سیر ۱۳ خاصیت اثبات شده سیر برای سلامتی نوآورد سلامتی خاصیت سیر دارداز هزاران سال پیش تا ... بالاترین: 10 خاصیت از هزاران خاصیت پیاز - Balatarin https://www.balatarin.com/permlink/2017/8/1/4593883‎Cached1 آگوست 2017 ... 10 خاصیت از هزاران خاصیت پیاز. padra.info ... پیاز یکی از قدیمی ترین سبزیها در دنیا و ایران است که خاستگاه آن در ایران و افغانستان ذکر کرده اند. خواص عالی پیاز - آپارات ► 3:24www.aparat.com/v/Sdo2G/خواص_عالی_پیاز Feb 25, 2017 - 3 min مضرات پیاز خواص پیاز برای مو خواص پیاز خام خوردن خواص پیاز برای پوست خوردن پیاز در ... کیش و زندگی - خواص خوراکی ها - هزاران ... خواص پیاز - بیتوته www.beytoote.com/cookery/khavas.../properties-onion.html‎Cached Similarخواص پیاز خواص مواد غذایی خواص درمانی پیاز پیاز گیاهی است دو ساله دارای برگهای توخالی و استوانه ... مقدر مصرف آن 10تا 15قطره است که باید در آّ حل کرده و مصرف نمود . 10 خاصیت از هزاران خاصیت پیاز - مجله اینترنتی تو زیبایی tozibae.ir tozibae.ir/tag/10-خاصیت-از-هزاران-خاصیت-پیاز/‎Cachedآرشیو : نوشته هایی با برچسب 10 خاصیت از هزاران خاصیت پیاز ... پیاز یکی از قدیمی ترین سبزیها در دنیا و ایران است که خاستگاه آن در ایران و افغانستان ذکر کرده ... ۳ روشبرای از بین بردن تندی پیاز news0.ir/.../۳%20روشبرای%20از%20بین%20بردن%20تندی%20پیاز.html‎Cached۳ روش‌ برای از بین بردن تندی پیاز ... روش های گریه نکردن هنگام خرد کردن پیاز, نکاتی برای خرد کردن پیاز,از بین بردن تندی پیاز ... 10 خاصیت از هزاران خاصیت پیاز.