مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روشی جدید برای درمان زیکا

[ad_1]
به گزارش بلاغ، متخصصان ادعا کرده‌اند که به تازگی به روشی دست یافته‌اند که به کمک آن می‌توان جنین را از اثرات مخرب ویروس زیکا در امان نگه داشت.

به گزارش ایسنا، متخصصان آمریکایی تاکنون توانسته‌اند در موش‌های آزمایشگاهی و با روش درمان آنتی‌بادی به این موفقیت دست پیدا کنند اما معتقدند که سرانجام می‌توان با همین سیستم به روش درمانی برای زنانی که در دوران بارداری به ویروس زیکا آلوده شده‌اند دست یافت.

ویروس زیکا می‌تواند آسیب جدی به مغز نوزاد وارد کند. همچنین در "آنتی‌بادی‌تراپی"، سلول‌های خون از افرادی که به تازگی آلوده به ویروس زیکا شده و با آن مقابله کرده‌اند گرفته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گفته محققان در موش‌های آزمایشگاهی این روش درمانی به طور قابل توجهی میزان ویروس زیکا را که در خون مادر جریان دارد و به جنین منتقل می‌شود کاهش می‌دهد. همچنین در زمان به دنیا آمدن، جثه این موش‌ها نسبت به بچه‌موش‌هایی که مادرشان تحت آنتی بادی تراپی نبوده‌ بزرگتر است.

محققان همچنین تاکید کردند لازم است برای سال‌ها تست‌های مختلفی انجام شود تا به طور قطع بتوان در مورد ایمن بودن این روش درمانی برای زنان باردار اظهارنظر کرد.

در حال حاضر گروه دیگری از محققان در تلاش برای تولید واکسن هستند که بتواند افراد را در برابر ویروس زیکا حفظ کند.

به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، ویروس زیکا از طریق گزیدگی پشه گسترش می‌یابد. همچنین شیوع این بیماری در آمریکا و به تازگی در جنوب شرق آسیا مشاهده شده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …طبق یک تحقیق جدید، میزان بالای آهن با افزایش ریسک ابتلا به دیابت در طول بارداری… اطلاعات دارویی،شناخت داروها،عوارض داروها،داروشناسی سلامت ، درمان بیماری ها ، مقالات پزشکی ، اطلاعات دارویی ، تغذیه ، رژیم درمانی کپی مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، …تاثیر نوروفیدبک بر درمان اختلالات بیش فعالی فواید مختلف پتاسیم برای کلیه ها شستشوی چگونه بدون سونوگرافی جنسیت نوزاد را تشخیص …تشخیص جنسیت نوزاد بدون سونوگرافی سونوگرافی تشخیص جنسیت نوزاد آیا سونوگرافی برای داعش چهره عوامل حمله تروریستی سامرا را منتشر کرداخبار سیاسی بین المللیسیاست خارجی ایران اخبار جدیدآخرین اخبار جهان اخبار امروز مشاهده مطالب برای ارائه یک تدریس خوب و مناسب و به منظور موفقیت در تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر اطلاعاتی درباره پشه و نیش زدن آنالگوگیری از نیش پشه مهندسان هندی و ژاپنی یک میکروسوزن طراحی کرده‌اند که از روشی که جرقه ایرانیداستان تاریخى اعدام بابک خرمدین سیزده خط براى زندگى چرچیل کمی بیاندیشیم روشی جدید برای درمان زیکا درمان مراقبت سلامت نیوز مراقبت درمان روشی جدید برای درمان شناسایی ۳۳ مورد جدید ابتلا به زیکا در روشی جدید برای درمان زیکا خانه سایت خوان روشی جدید برای درمان زیکا متخصصان ادعا کرده‌اند که به تازگی به روشی دست روشی جدید برای درمان زیکا این زن به همراه شوهر دوم و شوهر سابقش و این زن به همراه شوهر دوم و شوهر سابقش و این زن به همراه شوهر دوم و شوهر سابقش و تصاویری از به صلیب کشیدن افراد توبه تصاویری از به صلیب کشیدن افراد توبه تصاویری از به صلیب کشیدن افراد توبه این زن از همسر دومش صاحب یک پسر است و از این زن از همسر دومش صاحب یک پسر است و از این زن از همسر دومش صاحب یک پسر است و از روشی جدید برای درمان زیکا روشی جدید برای درمان زیکا آکا متخصصان ادعا کرده اند که به تازگی به روشی دست یافته با روش درمان آنتی بادی زیکا می تواند روشی جدید برای درمان زیکا سلامانه متخصصان ادعا کرده‌اند روشی جدید برای درمان زیکا متن کامل خبر در پایگاه خبری سلامانه روشی جدید برای درمان روشی جدید برای درمان زیکا متخصصان ادعا کرده‌اند که به تازگی روشی جدید برای درمان زیکا متخصصان ادعا کرده‌اند که به تازگی به روشی جدید برای درمان روشی جدید برای درمان زیکا آکا به تازگی به روشی دست یافته اند که به کمک آن می توان جنین را از اثرات مخرب ویروس زیکا در روشی جدید برای درمان زیکا سلامانه متخصصان ادعا کرده‌اند روشی جدید برای درمان زیکا سلامانه روشی جدید برای درمان روشی جدید برای درمان زیکا پرتال جامع تایا خانه روشی جدید برای درمان زیکا متخصصان ادعا کرده‌اند که به تازگی به روشی دست یافته‌اند روشی جدید برای درمان زیکا سلامانه روشی جدید برای درمان روشی جدید برای درمان زیکا سلامانه روشی جدید برای درمان زیکا سایت تفریحی سرگرمی خبری خودرو کنند اما معتقدند که سرانجام می‌توان با همین سیستم به روش درمانی برای زیکا شده و با آن داروهای جدید برای درمان افسردگی محصولات جدید برای درمان ریزش مو



لینک منبع :روشی جدید برای درمان زیکا

روشی جدید برای درمان زیکا - ایسنا www.isna.ir/news/95081812791/روشی-جدید-برای-درمان-زیکا‎Cached8 نوامبر 2016 ... متخصصان ادعا کرده‌اند که به تازگی به روشی دست یافته‌اند که به کمک آن می‌توان جنین را از اثرات مخرب ویروس زیکا در امان نگه داشت. روشی جدید برای درمان زیکا - درمان - مراقبت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/197621/روشی-جدید-برای-درمان-زیکا‎Cached8 نوامبر 2016 ... سلامت نیوز:متخصصان ادعا کرده‌اند که به تازگی به روشی دست یافته‌اند که به کمک آن می‌توان جنین را از اثرات مخرب ویروس زیکا در امان نگه داشت. روشی جدید برای درمان زیکا - فرارو fararu.com/fa/news/295158/روشی-جدید-برای-درمان-زیکا 8 نوامبر 2016 ... متخصصان ادعا کرده‌اند که به تازگی به روشی دست یافته‌اند که به کمک آن می‌توان جنین را از اثرات مخرب ویروس زیکا در امان نگه داشت. روشی جدید برای درمان زیکا - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/571220/ 8 نوامبر 2016 ... متخصصان ادعا کرده‌اند که به تازگی به روشی دست یافته‌اند که به کمک آن ... به روش درمانی برای زنانی که در دوران بارداری به ویروس زیکا آلوده شده‌اند ... روشی جدید برای درمان زیکا - خبرلند khabarland.com/news/831/روشی-جدید-برای-درمان-زیکا‎Cached8 نوامبر 2016 ... روشی جدید برای درمان زیکا سلامت نیوز:متخصصان ادعا کرده اند که به تازگی به روشی دست یافته اند که به کمک آن می توان جنین را از اثرات مخرب ... روشی جدید برای درمان زیکا - بازار خبر www.news-bazar.com/news/6747/روشی-جدید-برای-درمان-زیکا 8 نوامبر 2016 ... به گزارش ایسنا،متخصصان آمریکایی تاکنون توانسته‌اند در موش‌های آزمایشگاهی و با روش درمان آنتی‌بادی به این موفقیت دست پیدا کنند اما معتقدند که ... ابداع روشی جدید برای تشخیص ویروس زیکا - پرتال جامع علم دیلی elmdaily.ir/.../5270-ابداع-روشی-جدید-برای-تشخیص-ویروس-زیکا‎Cachedابداع روشی جدید برای تشخیص ویروس زیکا. ... از جنوب و مرکز آمریکا است، کارکنان بهداشتی درمانی شرایط سختی را برای شناسایی افراد مبتلا و افراد سالم می‌گذرانند. مرحله آزمایشی درمان سرطان مغز با ویروس زیکا - آپارات www.aparat.com/.../مرحله_آزمایشی_درمان_سرطان_مغز_با_ویروس_زیکا‎Cached25 جولای 2017 ... ... مغز و اعصاب در دانشگاه کمبریج بریتانیا به زودی و به صورت آزمایشی درمان سرطان مغز را با ویروس زیکا آغاز می کنند. ... راه های جدید درمان سرطان. ویروس زیکا چیست؟ علائم و راه های درمان آن کدام است؟ - پیام سلامت https://www.payamesalamat.com/ویروس-زیکا-چیست؟-علائم-و-راه-های-درمان-آ/‎Cached26 ژانویه 2016 ... ویروس زیکا ویروسی است که از طریق نیشه پشه منتقل می شود. این ویروس برای ... درمان ویروس زیکا. بیماری ویروس Zika معمولا نسبتا خفیف و بدون نیاز به درمان خاص است. ... دیدگاه های تازه این مطلب, پاسخ های جدید به دیدگاه های من. avatar .... اختلالات قلب و خون در پرندگان ؛ علائم، علل، تشخیص و روش های درمان. شنبه, ۱۴ ... Fars News Agency : علائم ابتلا به بیماری زیکا/ شایع‌ترین علل کمر ... www.farsnews.com/printable.php?nn=13941117000058‎Cached6 فوریه 2016 ... ... ابتلا به بیماری زیکا، شایع‌ترین علل کمر درد و راه‌های جدید درمانی برای ... یا روش‌های فیزیکی نتوانسته‌اند آن را درمان کنند یا جلوی پیشرفت آن را ...