مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان

[ad_1]

این خودروی خودران در واقع یک چهارچرخه ظاهرا ساده است که به دستگاه های مختلفی برای مسیریابی و حرکت در سطوح ناهموار مجهز شده است.

خودروی یاد شده افراد نابینا، معلول و... را که با استفاده از دیگر اتومبیل های خودران به نزدیکی محل کار یا اقامت خود رسیده اند، تحویل گرفته و سپس آنها را به مقصد نهایی منتقل می کند.

محققان دانشگاه ام آی تی که این دستگاه را با همکاری مهندسان دانشگاه ملی سنگاپور تولید کرده اند می گویند در حال آزمایش آن هستند تا بتوانند نسخه نهایی این محصول را در آینده نه چندان دور روانه بازار کنند.

چهارچرخه مذکور دارای حسگرهای متعدد و نرم افزارهایی است که در خودروهای خودران ساخت شرکت هایی مانند گوگل هم وجود دارد.

چهارچرخه های مذکور فضای زیادی اشغال نمی کنند و در محیط های بسته نیز قادر به حرکت هستند و ترکیب آنها با خودروهای بزرگ بدون نیاز به راننده تحولی جدی در شیوه حمل و نقل جابجایی افراد دارای معلولیت های جسمی و حرکتی به وجود می آورد.

این چهارچرخه قادر به شناسایی موانع حرکتی و پستی و بلندی ها نیز هست و در آزمایش های انجام شده از نظر مسیریابی نیز موفق بوده است. در حال حاضر تلاش ها برای افزایش ایمنی این محصول در جریان است.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

آگهی‌ها و نیازمندی‌های اتومبیل خرید و فروش سایر …تنها اتومبیل فراری پلاک شده در ایران با قیمت میلیارد تومانی عکس ساخت اتومبیل آگهی‌ها و نیازمندی‌های اتومبیل خرید و فروش اتومبیل …تنها اتومبیل فراری پلاک شده در ایران با قیمت میلیارد تومانی عکس ساخت اتومبیل راهنمای جامع و کاربردی واردات خودرو ،عمومی، مناطق آزاد راهنمایجامعوکاربردیراهنمای جامع و کاربردی واردات خودرو برای پلاک ملی ، پلاک مناطق ازاد ، معلولان و اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی مشخصات کلی رنو فلوئنس اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان خارجی تویوتا بر سر کمری قمار می مشخصات کلی بی ام دبلیو اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان خارجی تویوتا بر سر کمری قمار می جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …سرقتِ درخت کریسمس از فروشگاه توسط سگ آبی استفاده از قلاده سگ برای حفاظت از آن در زمان خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریخبرآنلاین سیاسیخبرآنلاین پرسپولیسخبرآنلاین بی بی سیخبرآنلاینخبرآنلاین داعش ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان محققان دانشگاه ام آی تی موفق به ساخت اتومبیل الف ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان محققان دانشگاه ام آی تی موفق به ساخت اتومبیل ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان واکنش هنرمندان به خبر درگذشت اینانلو واکنش هنرمندان به خبر درگذشت اینانلو واکنش هنرمندان به خبر درگذشت اینانلو ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان عصر خودرو ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان ساخت اتومبیل خودرانی شده اند که دارای امکانات خاصی برای ساخت اتومبیل خودران خاص ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان خانه سایت خوان ساخت اتومبیل خودران خاص برای خودران خاص برای معلولان خودران ساخت خبرگزاری تسنیم ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان محققان دانشگاه ام آی تی موفق به ساخت اتومبیل ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان مختلفی برای اتومبیل های خودران به به ساخت اتومبیل خودرانی ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان شمعدانی پایگاه ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان تلخی و شیرینی‌های ساخت اتومبیل خودران خاص برای ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان دانش و فن آوری ساخت اتومبیل خودرانی شده اند که دارای امکانات خاصی برای ساخت اتومبیل خودران خاص ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان آفتاب ساخت اتومبیل خودرانی شده اند که دارای امکانات خاصی برای ساخت اتومبیل خودران خاص ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان آکا محققان دانشگاه ام آی تی موفق به ساخت اتومبیل خودرانی شده اند که دارای امکانات خاصی برای



لینک منبع :ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان

Images for ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/.../ساخت-اتومبیل-خودران-خاص-برای-معلولان‎Cached9 نوامبر 2016 ... محققان دانشگاه ام آی تی موفق به ساخت اتومبیل خودرانی شده اند که دارای امکانات خاصی برای تسهیل حرکت و جابجایی افراد معلول است. ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولین! | محله نابینایان gooshkon.ir/1395/08/ساخت-اتومبیل-خودران-خاص-برای-معلولین/ 10 نوامبر 2016 ... خبرگزاری مهر مینویسد: محققان دانشگاه ام آی تی موفق به ساخت اتومبیل خودرانی شده اند که دارای امکانات خاصی برای تسهیل حرکت و جابجایی افراد ... عصر خودرو - ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان www.asrekhodro.com/.../ساخت-اتومبیل-خودران-خاص-برای-معلولان‎Cached9 نوامبر 2016 ... عصر خودرو- محققان دانشگاه ام آی تی موفق به ساخت اتومبیل خودرانی شده اند که دارای امکانات خاصی برای تسهیل حرکت و جابجایی افراد معلول است. میهن مگ - ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان https://mihanmag.com/.../ساخت_اتومبیل_خودران_خاص_برای_معلولان‎Cached9 نوامبر 2016 ... ساخت ماشین odran ناتوانی. ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان. چهارشنبه, 19 آبان ماه 1395 در 04:56:32 گزارش خبری"srcode" به نقل از این ... ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../ساخت-اتومبیل-خودران-خاص-برای-معلولان/ 4 فوریه 2017 ... ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان. محققان دانشگاه ام آی تی موفق به ساخت اتومبیل خودرانی شده اند که دارای امکانات خاصی برای تسهیل حرکت و ... ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان +عکس - اتحادیه طلا،جواهر و سکه ... khabarfarsi.com/u/27892705 9 نوامبر 2016 ... ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان +عکس. پدال نیوز: محققان دانشگاه ام آی تی موفق به ساخت اتومبیل خودرانی شده اند که دارای امکانات خاصی برای ... خبرگزاری آریا - ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان www.aryanews.com/NewsFeed/.../ساخت-اتومبیل-خودران-خاص-برای-معلولان 9 نوامبر 2016 ... محققان دانشگاه ام آی تی موفق به ساخت اتومبیل خودرانی شده اند که دارای امکانات خاصی برای تسهیل حرکت و جابجایی افراد معلول است.این خودروی خودران ... ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان | فردوس دانلود ferdowsbaft.ir/tag/ساخت-اتومبیل-خودران-خاص-برای-معلولان/‎Cachedساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان مجموعه: دنیای خودرو محققان دانشگاه ام آی تی موفق به ساخت اتومبیل خودرانی شده اند که دارای امکانات خاصی برای تسهیل حرکت و ... اتومبیل خودران خاص برای معلولان ساخته شد - فان تو فان funtofun.ir/اتومبیل-خودران-خاص-معلولان-ساخته/ اتومبیل خودران خاص برای معلولان ساخته شد مقایسه کیفیت خودروهای داخلی,جدیدترین ماشین ها,مقایسه فنی خودروها,مقایسه خودروهای خارجی,مشخصات فنی خودروها.