مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اطلاعات لو رفته از Galaxy S8

[ad_1]

Galaxy S8 قرار است که پرچم دار بعدی سامسونگ باشد که اطلاعات جدید از این گوشی هوشمند لو رفته است.

به گزارش صبحانه،بعد از شکست پروژه نوت ۷ همه چشم ها به پرچم دار بعدی سامسونگ است که آیا این پرچم دار نیز به مسئله انفجار دچار می شود و یا شاهد گوشی هوشمند بسیار خوبی از سامسونگ هستیم. تا کنون اطلاعات زیادی در رابطه با Galaxy S8 لورفته است و بسیاری از رسانه ها مشتاق هستند تا زودتر شاهد محصول جدید سامسونگ باشند. آخرین اطلاعات لو رفته از Galaxy S8 نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایشی با رزولوشن ۲K است .

اطلاعات اولیه ای که ازGalaxy S8 لو رفته بود نشان می داد که Galaxy S8 دارای صفحه نمایش ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ مگاپیکسلی است ،چنین صفحه نمایشی باید توسط باتری بسیار قدرتمندی پشتیبانی شود و باید ظرفیت باتری Galaxy S8 بالا باشد. همین موضوع باعث می شد تا باز هم مسئله منفجر شدن گوشی ها قوت بگیرد. بسیاری از منتقدان بر این باور هستند که نوت ۷ با صفحه نمایش ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ مگا پیکسلی از ظرفیت باتری مناسبی برخوردار نبود و سامسونگ نتوانست به خوبی در این زمینه عمل کند، بعید نیست که Galaxy S8 نیز یک تجربه ناموفق دیگر از آب دربیاید.

دیگر اطلاعات لو رفته از Galaxy S8 نبودن دکمه خانه یا Home در روی این گوشی هوشمند است که این گونه گمان می رود که Galaxy S8 دارای یک لایه شیشه روی صفحه نمایش است که کل صفحه نمایش را پوشانده است و حس گر اثر انگشت Galaxy S8 در زیر این شیشه قرار دارد. شاید بتوان این ویژگی Galaxy S8 را به گوشی هوشمند جدید کمپانی چینی میزو تشبیه کرد. ایده صفحه نمایش بدون لبه و صفحه نمایشی که کل صفحه را پوشانده است شاید ایده بعدی بسیاری از برندهای مطرح باشد باید دید که این اطلاعات صحت دارد و Galaxy S8 اولین گوشی هوشمند در این زمینه خواهد بود یا نه. اطلاعات دیگری از Galaxy S8 درز نکرده است و بیشتر تمرکز رسانه ها بر اطلاعات لورفته از صفحه نمایش Galaxy S8 است.

منبع : کلیک


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

این عکس لو رفته احتمالا اولین تصویر گلکسی نوت …تصویرگلکسینوت۶اجاین عکس لو رفته احتمالا اولین تصویر گلکسی نوت ۶ اج به صورت رسمی باشد ۲ دیدگاه ارسال عکس های لو رفته کیت میدلتون همسر شاهزاد ویلیام …عکسهایلورفتهکیتعکس های لو رفته کیت میدلتون همسر شاهزاد ویلیام در تعطیلات ممتازنیوز مجله کلویز در تجاوز جنسی رها اعتمادی به پسر ساله عکس لو رفته تجاوزجنسیرهااعتمادیبهبه گزارش ممتاز به نقل از ؛ پایگاه اینترنتی خبری طی گزارش ممتاز به نقل ازی عکس ها و سخت‌افزار گوشی هوشمند آیفون تصاویرآیفون ۷ امروز اولین اطلاعات سخت افزاری از آیفون ۷ لو رفته که ما را بیشتر با این محصول گوشی های موبایل گجت نیوزکمتر از ماه دیگر سال میلادی به پایان می‌رسد و پس از انجام آزمایش‌ها و تحقیق‌های آموزش اتصال مستقیم تبلت به اینترنت جذابروش اتصال به اینترنت با تبلت از طریق مودم بدون استفاده از وایرلس و سایر لوازم اطلاعات لو رفته از بعد از شکست پروژه نوت ۷ همه چشم ها به پرچم دار بعدی سامسونگ است که آیا این پرچم دار نیز به خبر ایرانی اطلاعات لو رفته از اطلاعاتلورفته بعد از شکست پروژه نوت ۷ همه چشم ها به پرچم دار بعدی سامسونگ است که آیا این پرچم دار نیز به اطلاعات لو رفته از مشخصات گوشی قرار است که مشخصات گوشی قرار است که مشخصات گوشی قرار است که مشخصات لو رفته سامسونگ گوشی جدید مشخصات لو رفته سامسونگ گوشی جدید مشخصات لو رفته سامسونگ گوشی جدید نگاهی به اطلاعات منتشر شده توسط در نگاهی به اطلاعات منتشر شده توسط در نگاهی به اطلاعات منتشر شده توسط در اطلاعات لو رفته از اطلاعات لو رفته از اطلاعات لو رفته از قرار است که پرچم دار بعدی سامسونگ باشد که اطلاعات جدید از اطلاعات لو رفته از آخرین اطلاعات لو رفته از نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایشی با رزولوشن اطلاعات لو رفته از اطلاعاترفته قرار است که پرچم دار بعدی سامسونگ باشد که اطلاعات جدید اطلاعات لو رفته از موتورولا با مشخصات لو رفته گوشی آشنا شوید آخرین اطلاعات لو رفته از نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایشی با رزولوشن اطلاعات لو رفته از شمار از خوراک کشاورزنیوز قرار است که پرچم دار بعدی سامسونگ باشد که اطلاعات جدید از اطلاعات لو رفته از با مشخصات لو رفته گوشی آشنا شوید سامسونگ گوشی جدید سامسونگ است که سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد بعد از اطلاعات لو رفته از اطلاعات لو رفته از بعد از شکست پروژه نوت ۷ همه چشم ها به پرچم دار بعدی سامسونگ است انجمن راسخون اطلاعات لو رفت راستگو بودن و پرهیز نمودن از دروغ، زیباترین اخلاق و بهترین ادب است اطلاعات لو فیلم های لو رفته از عروسی عکس لو رفته از کون عکس لو رفته از بازیگران لو رفته از طناز طباطبایی عکسهای لو رفته از استخر کلیپ لو رفته از بازیگران تصاویر لو رفته از پارتی عکس لو رفته از سوشا مکانی



لینک منبع :اطلاعات لو رفته از Galaxy S8

اطلاعات لو رفته از Galaxy S8 - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/1395/08/19/galaxy-s8-leaked-details/‎CachedGalaxy S8 قرار است که پرچم دار بعدی سامسونگ باشد؛ اطلاعات جدید از این گوشی هوشمند لو رفته که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.. به گزارش کلیک، بعد از شکست ... اطلاعات لو رفته از Galaxy S8 - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/420748/اطلاعات-لو-رفته-از-galaxy-s8‎Cached9 نوامبر 2016 ... بعد از شکست پروژه نوت ۷ همه چشم ها به پرچم دار بعدی سامسونگ است که آیا این پرچم دار نیز به مسئله انفجار دچار می شود و یا شاهد گوشی هوشمند بسیار ... مشخصات لو رفته سامسونگ Galaxy S8 گوشی جدید ... - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../مشخصات-لو-رفته-سامسونگ-galaxy-s8-گوشی-جدید-سام.html‎CachedGalaxy S8 قرار است که پرچم دار بعدی سامسونگ باشد که اطلاعات جدید از این گوشی هوشمند لو رفته است. - با مشخصات لو رفته گوشی Galaxy S8 آشنا شوید - چه خبر www.chekhabar.ir/.../با-مشخصات-لو-رفته-گوشی-Galaxy-S8-آشنا-شوید 10 نوامبر 2016 ... سامسونگ Galaxy S8 گوشی جدید سامسونگ است که سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد . در ادامه با جزئیات این گوشی آشنا می شوید. اطلاعات لو رفته از Galaxy S8 | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27890414 9 نوامبر 2016 ... اطلاعات لو رفته از Galaxy S8. Galaxy S8 قرار است که پرچم دار بعدی سامسونگ باشد که اطلاعات جدید از این گوشی هوشمند لو رفته است. سایت های ... مشخصات لو رفته سامسونگ Galaxy S8 گوشی جدید سامسونگ برای سال ... football.tnews.ir/news/3C8074032892 12 نوامبر 2016 ... به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، سامسونگ Galaxy S8 گوشی جدید سامسونگ است که سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد. در ادامه با جزئیاتو ... اولین اطلاعات از گلکسی S8 منتشر شد - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../اولین-اطلاعات-گلکسی-s8-منتشر-شد/‎Cached25 جولای 2016 ... در حالی که خودمان را برای عرضه‌ی گوشی گلکسی نوت ۷ آماده می‌کنیم، اولین اطلاعات از گوشی گلکسی S8 لو رفت. براساس اطلاعات لو رفته این گوشی ... مشخصات لورفته از گوشی Samsung Galaxy S8 + ویدئو - تانی کال www.tanikal.com/مشخصات-لورفته-گوشی-samsung-galaxy-ویدئو/‎Cached26 فوریه 2017 ... مشخصات لورفته از گوشی Samsung Galaxy S8 + ویدئو. تصویر لو رفته از باتری Galaxy S8 Plus و تطابق با اطلاعات گواهی FFC tech.gamefa.com/.../تصویر-لو-رفته-از-باتری-galaxy-s8-plus-و-تطابق-با-اطل/‎Cached13 مارس 2017 ... گوشی های Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus سامسونگ 29 مارچ معرفی می شوند و شایعه شده است که این دو گوشی با باتری های 3000 و 3500 میلی آمپر بر ... ویدئوی لو رفته از گلکسی اس 8 سامسونگ - آپارات ► 0:05www.aparat.com/v/b0c8i/ویدئوی_لو_رفته_از_گلکسی_اس_8_سامسونگ Mar 5, 2017 - 5 sec فارنت http://farnet.ir/1395/12/175472/samsung-galaxy-s8-stars-in-video-and-on- geekbench/ ویدئوی ...