مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند

[ad_1]

وب سایت تک شات: گوپرو که یکی از معروف ترین تولیدکنندگان دوربین‌های اکشن است حدود یک ماه و نیم پیش از ورودش به عرصه پهپادها خبر داد و از اولین پهپاد تاشوی خود به نام کارما رونمایی کرد. در هر حال آن دسته از مشتریانی که یکی از پهپادهای کارمای گوپرو را خریداری کرده‌اند باید در اولین فرصت آن را به این شرکت تحویل دهند.

 

 گوپرو تمامی پهپادهای تاشوی کارما را از بازار جمع آوری می کند

گوپرو به صورت رسمی فراخوان حدود 2500 پهپاد کارما که طی 16 روز فروخته شده‌اند، را اعلام کرده است زیرا در برخی از موارد بسیار نادر، این پهپاد حین پرواز به صورت ناگهانی دچار نقص در میزان شارژ و توان میشود. گوپرو قصد ارایه پهپاد جایگزین را ندارد و از تمامی مشتریانش خواسته با مراجعه به مکانی که پهپاد را از آنجا خریداری کرده‌اند، تمامی پول پرداختی را پس بگیرند. زمانی که این مشکل به صورت کامل حل شود، فروش و ارسال این پهپاد دوباره آغاز خواهد شد.

گوپرو در صفحه پرسش‌های متداول وب سایت خود اطلاعات دقیق‌تری درباره این فراخوان ارایه کرده است، برای مثال نیازی به قبض اولیه خرید نیست و تمامی بخش‌های پهپاد باید پس داده شوند تا تمامی پول پرداختی به مشتری بازگردانده شود.

نیکولاس وودمن مدیر عامل گوپرو در بیانیه‌ای اعلام کرد: "امنیت اولویت اصلی ماست، تعداد انگشت شماری از مالکان کارما از نقص عملکرد این پهپاد حین پرواز خبر داده‌اند. به همین دلیل به سرعت وارد عمل شدیم تا تمامی نسخه‌های فروخته شده را از بازار جمع آوری کرده و مشکل را بررسی کنیم. در این زمینه با کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده و اداره هوانوردی فدرال نیز کاملا همکاری می‌کنیم. از اینکه مشتریانمان را به زحمت انداخته‌ایم بسیار ناراحت هستیم و تمامی اقدامات لازم برای راحت‌تر شدن مراحل مرجوع کردن پهپاد و پرداخت کامل پول را انجام خواهیم داد."

گوپرو در زمان بسیار نامناسبی مجبور به فراخوان کارما شده است زیرا برای خروج از رکود فروش، تا حدی زیای روی این پهپاد و دوربین‌های Hero 5 حساب باز کرده بود. مشکلات تولید و افت فروش 160 میلیون دلاری در مقایسه با مدت زمان سال گذشته موجب شد که سهام گوپرو به ازای هر سهم کمتر از 10 دلار به فروش برسد. ارزش سهام گوپرو دو سال پیش در بالاترین حالت به 80 دلار به ازای هر سهم رسیده بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان
8 ساعت قبل ... گوپرو به صورت رسمی فراخوان حدود 2500 پهپاد کارما که طی 16 روز فروخته شدهاند، را ... گوپرو تمامی پهپادهای تاشوی کارما را از بازار جمع آوری می کند.5 ساعت قبل ... گوپرو به صورت رسمی فراخوان حدود 2500 پهپاد کارما که طی 16 روز فروخته شدهاند، را ... گوپرو تمامی پهپادهای تاشوی کارما را از بازار جمع آوری می کند.3 ساعت قبل ... در هر حال آن دسته از مشتریانی که یکی از پهپادهای کارمای گوپرو را خریداری کردهاند ... گوپرو تمامی پهپادهای تاشوی کارما را از بازار جمع آوری می کند.... کارما رونمایی کرد. در هر حال آن دسته از مشتریانی که یکی از پهپادهای کارمای گوپرو. ... گوپرو تمامی پهپادهای تاشوی کارما را از بازار جمع آوری می کند گوپرو به صورت ...شرکت گوپرو به تازگی بیش از ۲۵۰۰ پهپاد اخیرا معرفی شده کارما را فراخواند. ... گوپرو تمامی پهپادهای کارما را فراخواند ... گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند.16 ساعت قبل ... شرکت گوپرو سازنده پهپادهای کارما می گوید به علت خاموش شدن ناگهانی ... شدن ناگهانی تعدادی از این دستگاه ها در حین پرواز آنها را جمع آوری می کند.15 ساعت قبل ... شرکت گوپرو سازنده پهپادهای کارما میگوید به علت خاموش شدن ناگهانی تعدادی از این دستگاهها در حین پرواز آنها را جمعآوری میکند. به گزارش ایتنا از ...12 ساعت قبل ... گوپرو تمامی پهپادهای تاشوی کارما را از بازار جمع آوری می کند. گوپرو که یکی از معروف ترین تولیدکنندگان دوربینهای اکشن است حدود یک ماه و نیم ...گوپرو تمامی پهپادهای تاشوی کارما را از بازار جمع آوری می کند - تک شات | خبرپو.14 ساعت قبل ... جمع آوری پهپادهای فیلم بردار به علت نقص فنی شرکت GoPro معمار پهپادهای کارما نقل میکنید به دلیل خاموش شدن ناگهانی تعدادی از این سیستم ها در ضمن پرواز آنها را جمع آوری می کند. ... گوپرو پهپادهایش را فراهم می کند · اخبار · اقتصادی ...


عبارات مرتبط با این موضوع

گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند اجتماعی » گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کارمای گوپرو را شده را از بازار جمع آوری گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند مجله راگا مجله راگا گوپرو که یکی از در هر حال آن دسته از مشتریانی که یکی از پهپادهای کارمای گوپرو را علم و گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید قالب وبلاگ راهنمایی و رانندگی راننده قالب وبلاگ راهنمایی و رانندگی راننده قالب وبلاگ راهنمایی و رانندگی راننده برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند برترین ها خبر فارسی هوشمند مدیریت می پهپادهایش را جمع آوری می کارمای گوپرو را خریداری کرده گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند گوپرو به صورت رسمی فراخوان حدود پهپاد کارما که طی روز فروخته شده‌اند، را اعلام کرده خانواده دوم پسرمان عروس گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می می دانیم برای هواپیمای آمریکا حریم هوایی سوئد را گوپرو به خریداران پهپاد کارما به عنوان خسارت، یک دوربین هرو گوپروبه فروشگاه از نمای گوپرو آن ها را جمع آوری کند و مالی آن را دریافت می کنند و نمایشگاه کسب و کار آنلاین گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند افتتاح اولین نمایشگاه کسب و کار آنلاین گوپرو تمامی پهپادهای تاشوی کارما را از بازار جمع آوری می کند در هر حال آن دسته از مشتریانی که یکی از پهپادهای کارمای گوپرو را خریداری کرده‌اند باید در جمع آوری پهپادهای فیلم بردار به علت نقص فنی شرکت گوپرو شرکت گوپرو سازنده پهپادهای کارما می گوید دستگاه ها در حین پرواز آنها را جمع آوری می کند جمع‌آوری پهپادهای فیلم‌بردار به علت نقص فنی سلام کرمانشاه شرکت گوپرو با وجود نقص فنی در آخرین مدل پهپادهایش را جمع‌آوری می‌کند جمع‌آوری



لینک منبع :گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند

گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/420722/گوپرو-پهپادهایش-را-جمع-آوری-می-کند 9 نوامبر 2016 ... گوپرو به صورت رسمی فراخوان حدود 2500 پهپاد کارما که طی 16 روز فروخته شده‌اند، را ... گوپرو تمامی پهپادهای تاشوی کارما را از بازار جمع آوری می کند. گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/10615464/گوپرو-پهپادهایش-را-جمع-آوری-می-کند/ گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند. گوپرو که یکی از معروف ترین تولیدکنندگان دوربین‌های اکشن است حدود یک ماه و نیم پیش از ورودش به عرصه پهپادها خبر داد و از ... گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../گوپرو-پهپادهایش-را-جمع-آوری-Ù…ÛŒ-کند/‎Cached13 مه 2017 ... گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند. گوپرو که یکی از معروف ترین تولیدکنندگان دوربین‌های اکشن است حدود یک ماه و نیم پیش از ورودش به عرصه ... Fars News Agency : جمع آوری پهپادهای فیلم بردار به علت نقص فنی www.farsnews.com/printable.php?nn=13950819000225 9 نوامبر 2016 ... جمع آوری پهپادهای فیلم بردار به علت نقص فنی شرکت گوپرو سازنده ... خاموش شدن ناگهانی تعدادی از این دستگاه ها در حین پرواز آنها را جمع آوری می کند. گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند - گذار نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27905055/redirect/gozarnews.ir گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند. وب سایت تک شات: گوپرو که یکی از معروف ترین تولیدکنندگان دوربین های اکشن است حدود یک ماه و نیم پیش از ورودش به عرصه ... پهپادهای گوپرو جمع آوری می شود | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/13/1548756 13 نوامبر 2016 ... شرکت گوپرو سازنده پهپادهای کارما می‌گوید به علت خاموش شدن ناگهانی تعدادی از این دستگاه ها در حین پرواز آنها را جمع‌آوری می‌کند. به گزارش ... گوپرو به خریداران پهپاد کارما به عنوان خسارت، یک دوربین Hero5 می دهد ... www.bertakfun.com/گوپرو-به-خریداران-پهپاد-کارما-به-عنوان/‎Cachedگوپرو به خریداران پهپاد کارما به عنوان خسارت، یک دوربین Hero5 می دهد Hero 5 ... کم این نقص در پهپادهایش، تمامی آن ها را جمع آوری کند و از دسترس عموم خارج نماید. آخرین اخبار مقایسه سرعت شارژ - بازدید https://buzdid.ir/tag/مقایسه-سرعت-شارژ گوپرو به صورت رسمی فراخوان حدود ۲۵۰۰ پهپاد کارما که طی ۱۶ روز فروخته شده اند، را اعلام کرده است زیرا ... گوپرو تمامی پهپادهای تاشوی کارما را از بازار جمع آوری می کند. اخبار کارما - روزامه roozame.com/tags/کارما‎Cachedگوپرو پهپاد کارما را در اواخر سال جاری مجددا به بازار عرضه می کند ... زومیت | ۲۳۳ روز پیش |; گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند گوپرو به صورت رسمی فراخوان حدود ... پهپادهای گوپرو جمع‌آوری می‌شود - دانش نیوز daneshnews.com/view/FA/204082.aspx 11 نوامبر 2016 ... ... حال جمع آوری آنهاستشرکت گوپرو سازنده پهپادهای کارما می گوید به علت خاموش شدن ناگهانی تعدادی از این دستگاه‌ها در حین پرواز آنها را جمع آوری می کند.