مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران

[ad_1]

تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران

لاس وگاس با روشی منحصر به‌ فرد انرژی جنبشی تولید کرده که با این روش آلودگی ناشی از انتشار کربن کاهش خواهد یافت. در این طرح انرژی الکتریکی لازم برای روشنایی خیابان از گام برداشتن عابران تامین می‌شود.

شرکت NYC لامپ‌هایی با پانل‌های خورشیدی و انرژی جنبشی را در خیابان‌های لاس وگاس نصب کرده که این چراغ‌ها اولین چراغ‌های خیابانی هوشمند در جهان هستند که انرژی خود را از گام‌های عابران تامین می‌کنند.

«کارولین جی گودمن»، شهردار لاس وگاس اظهار کرد: هدف ما ارائه بیشترین خدمات شهری با پایداری در دراز مدت است و برای رسیدن به این هدف در تایید ساختمان‌ها، پروژه‌های خورشیدی، احیای آب، وسایل نقلیه بدون نیاز به سوخت فسیلی و نور پایدار خیابان‌ها تلاش می‌کنیم.

برآوردها حاکی از آن است که سالانه در جهان 40 میلیارد دلار برای روشنایی بیش از 300 میلیون چراغ خیابانی به سبک سنتی هزینه صرف می‌شود و نتیجه آن انتشار 100 میلیون تن آلودگی کربن است.

بنابراین چراغ‌های خیابانی خورشیدی- جنبشی به کشورها در جهت کاهش آلودگی هوا کمک کرده تا انتشار گازهای گلخانه‌ای را به صفر رسانده و انرژی 100 درصد تجدیدپذیر تولید کنند.

این شرکت قصد دارد با کمپین جمع‌آوری پول، هزینه نصب این چراغ‌ها را در 10 روستای آفریقایی تامین کند.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

جنسیت و فضای شهری انسان شناسی و فرهنگگردآوری و تنظیم زهره دودانگه رابطه میان جنسیت و فضای شهری یکی از ابعاد ارتباط میان اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برای روشنایی خیابان از گام برداشتن عابران تامین تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران آفتاب تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران روشنایی خیابان های عابران تامین تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران – خبری تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم از گام برداشتن عابران تامین برای روشنایی بیش از تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران پایگاه خبری اخبار اخبار علمی تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران لاس وگاس با گام برداشتن عابران تامین پارسی نیوز تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران روشنایی خیابان های عابران تامین تامین روشنایی خیابان ها با قدم برداشتن عابران خبر آنلاین از گام برداشتن عابران تامین خیابان ها با قدم برداشتن روشنایی خیابان با تامین روشنایی خیابان ها با قدم برداشتن عابران خبر آنلاین تامین روشنایی خیابان ها با قدم از گام برداشتن عابران تامین گام های عابران تامین تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران – اخبار ایران و تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن کشف لوح های نفرین شده در قبر یک زن تصاویر وعده صادق کشفلوحهاینفرین تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران برگزاری رزمایش ویژه تفنگداران دریایی پیشرفت اقتصادی کشور با برگزاریرزمایشویژه تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران روابط حسنه و تمام عیار با واشنگتن



لینک منبع :تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران

تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/599241/science/technology‎Cached9 نوامبر 2016 ... تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران. دانش > فناوری - ایسنا نوشت: بسیاری از افراد انرژی پاک را در کنار پانل‌های خورشیدی و توربین‌های ... تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/09/1546158 9 نوامبر 2016 ... تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران. انرژی پاک,انرژی تجدیدپذیر,انرژی. ایسنا نوشت: بسیاری از افراد انرژی پاک را در کنار پانل‌های ... تامین روشنایی خیابان ها با قدم برداشتن عابران - onvansho https://onvansho.ir/.../تامین-روشنایی-خیابان-ها-با-قدم-برداشتن-عابران.html تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران. ایسنا نوشت بسیاری از افراد انرژی پاک را در کنار پانل‌های خورشیدیتوربین‌های بادی . مرگ تدریجی ریه‌های تهران جنگل ... تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران - من سی اچ میخوام iwantfun.ir/تامین-روشنایی-خیابان‌ها-با-قدم-برداشت/‎Cachedلاس وگاس با روشی منحصر به‌ فرد انرژی جنبشی تولید کرده که با این روش آلودگی ناشی از انتشار کربن کاهش خواهد یافت. در این طرح انرژی الکتریکی. تامین روشنایی خیابان ها با قدم برداشتن عابران - پایگاه خبری ... tnews.ir/news/36f573942088.html‎Cachedبسیاری از افراد انرژی پاک را در کنار پانل های خورشیدی و توربین های بادی تصور می کنند، اما این انرژی را می توان با گام های عابران در خیابان نیز تولید کرد. تامین روشنایی خیابان ها با قدم برداشتن عابران - سایت اطلاع رسانی ... worldcup.tnews.ir/news/c4ed73942428.html بسیاری از افراد انرژی پاک را در کنار پانل های خورشیدی و توربین های بادی تصور می کنند، اما این انرژی را می توان با گام های عابران در خیابان نیز تولید کرد. قدم بزنید تا خیابان روشن شود ! - ایران آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/قدم-بزنید-تا-خیابان-روشن-شود/4211983 لاس وگاس با روشی منحصر به‌ فرد انرژی جنبشی تولید کرده که با این روش آلودگی ... انرژی الکتریکی لازم برای روشنایی خیابان از گام برداشتن عابران تامین می‌شود. اخبار برداشت - جدیدترین و آخرین اخبار برداشت | شهرخبر www.shahrekhabar.com/tag/برداشت آیا واقعا 100 تحریم برداشته شده است؟آقای روحانی می‌گوید ۱۰۰ تحریم ... موانع روانی همکاری‌های بانکی با ایران در حال برداشته شدن است. 7 روز پیش. خبرگزاری ایسنا. تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران – فری دانلود www.freedanload.com/تامین-روشنایی-خیابان‌ها-با-قدم-برداشت/‎Cachedتامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران – فری دانلود ... تامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران - تیسُ وب / tisoweb tisoweb.com/mobile/m-news-detail.php?do=14563‎Cachedتامین روشنایی خیابان‌ها با قدم برداشتن عابران. بسیاری از افراد انرژی پاک را در کنار پانل‌های خورشیدی و توربین‌های بادی تصور می‌کنند، اما این انرژی را می‌توان با ...