مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سامسونگ به زودی وارد حوزه تولید سنسور اثر انگشت می شود

[ad_1]

سامسونگ پس از تبدیل شدن به دومین تولیدکننده بزرگ تراشه پس از اینتل، حالا در پی ورود به حوزه‌ی تولید سنسور‌های اثر انگشت است.

سامسونگ را باید یکی از بزرگ‌ترین بازیگران در حوزه‌ی تولید تراشه‌های پردازشی خواند بطوری که کره‌ای‌ها پس از اینتل تبدیل به دومین تولیدکننده‌ی بزرگ تراشه شده‌اند. تحلیل‌گران بازار به این نکته پی‌برده‌اند که سامسونگ در پی به دست آوردن سهمی از بازار است که دو کمپانی سوئدی FPC و آمریکایی سیناپتیکس تمرکز کمتری روی آن داشته و می‌توان از طریق آن رشد خوبی را در سال‌های آینده تجربه کرد.

شنیده‌ها نشان از این دارد که Samsung LSI که در واقع بخش تولید تراشه‌های این کمپانی است از سال گذشته آغاز به تولید سنسورهای اثرانگشت کرده است. کارشناسان معتقدند که سامسونگ در مراحل آخر طراحی سنسور اثر انگشت خود قرار دارد و می‌تواند فرایند تجاری‌سازی محصولات خود را از سال آینده‌ی میلادی آغاز کند. هدف کوتاه مدت سامسونگ تامین نیاز گوشی‌های هوشمند پایین رده و میان رده‌ی خود به سنسور‌های اثر انگشت بوده و در بلند مدت کره‌ای‌ها در نظر دارند تا نیاز خود برای گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس و گلکسی نوت را نیز تامین کنند. انتظار می‌رود سامسونگ تراشه‌های خود را در اختیار سایر کمپانی‌ها نیز قرار دهد. سامسونگ علاوه بر سنسور‌های اثر انگشت که در آینده به سبد محصولات خود اضافه می‌کند، پنل‌های نمایشی، تراشه‌های پردازشی، حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی برای گوشی‌های هوشمند را نیز در کنار سایر ماژول‌ها تولید می‌کند.

سامسونگ هم‌اکنون نیاز خود برای سنسور اثر انگشت خود را از طریق سیناپتیکس تامین می‌کند. به طور حتم تولید این ماژول توسط خود سامسونگ باعث کاهش هزینه‌ها خواهد شد. هرچند سامسونگ تراشه‌های خود را بصورت مستقل تولید می‌کند، اما الگوریتم‌های ضروری مورد نیاز خود را از طریق Precise Biometrics سوئد تامین خواهد کرد. همچنین سامسونگ برای تکمیل چرخه‌ی تولید سنسور اثر انگشت خود به کمپانی‌های شریک خود در زمینه‌ی تولید سنسور تصویر CMOS نیز وابسته خواهد بود.

سامسونگ هنوز خبر مربوط به ورود به حوزه‌ی تولید تراشه را تایید نکرده، از این‌رو باید تا انتشار خبر رسمی مبنی بر آغاز تولید صبر کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

خانه هوشمند سامسونگ یک راهکار خانگی جامع با هدف برقراری مجدد توازن و تعادل در ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایلچه مقدار رم نیاز داریم و آیا نیازی به ارتقای حافظه رم وجود دارد؟ قسمت دوم چه مقدار رم پول نیوز این قیمت، خود توجیه کننده صعود تومانی نرخ مبادلاتی دلار در لایحه بودجه است، نرخی بهترین گوشی‌های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت …اکنون مستقیماً به سراغ اولین مدل پیشنهادی شهر سخت افزار می‌رویم، مدلی که بالطبع مقایسه آیفون با گلکسی اس آیفوندربرابرگلکسیاستمام عاشقان حوزه گوشی‌های هوشمند اینک سخت منتظر مقایسه آیفون با گلکسی اس سامسونگ هواوی پی قیمت گوشیاخبار روز تبلت و گوشیآیا گوشی هواوی پی ۱۰ بهار سال آینده رونمایی می‌شود؟ یکی از مدیران شرکت هواوی در تازه تکنولوژی جدیدترین خبرهای علمی روز دنیاتکنولوژیفکر می کنید که یک تیشرت به جز جنس مرغوب، رنگ خوب و طراحی زیبا، چه مشخصه و امکاناتی باید لیست قیمت لپ تاپلیستقیمتلپتاپ~~آخرین قیمت ، خرید و فروش انواع لپ تاپ لنوو ایسوس اچ پی ایسر دل ام اس آی اپل سونی وایو فناوری اطلاعات و ارتباطات به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام شورولت به ایران وارد می‌شود زومیت سامسونگ به زودی وارد حوزه تولید سنسور اثر انگشت می پس از تحریم‌ها به کشور وارد می‌شود سنسور اثر انگشت – دیجیاتو سنسوراثرانگشت به زودی سنسور اثر انگشت به یک سنسور تشخیص اثر انگشت به به گلکسی سامسونگ می فعال کردن سنسور هوشمند سامسونگ فعالکردنسنسور سامسونگ به زودی وارد حوزه تولید سنسور اثر انگشت می شود اس توسط سامسونگ می‌گذرد و به زودی سنسور اثر انگشت به صورت پیش فرض بر روی تاچ پد لپ تاپ بهزودیسنسو به زودی سنسور اثر انگشت به می شود لپ تاپ های مجهز به نوقا به گلکسی سامسونگ می سنسور اثر انگشت به زودی به کروم‌ بوک ها می آید سنسوراثرانگشتدر کروم خبر می‌رسد که به زودی تاشو سامسونگ به سنسور اثر انگشت به حوزه سامسونگ تصاویری از پنل تاشوی خود منتشر کرد زومیت سامسونگ به زودی وارد حوزه تولید سنسور اثر انگشت می شود سامسونگ به زودی وارد حوزه تولید آخرین اخبار مهم ایران و جهان نتایج جستجو بدنبال سنسور اثر سنسور اثر انگشت تولید سنسورهای اثر انگشت سامسونگ به زودی وارد حوزه تولید سنسور اثر انگشت می شود جستجوی تگ اثر انگشت در اخبار سافت گذر اثر انگشت جهت استفاده بهتر از بخش نرم افزارهای موبایل از اینجا اپلیکیشن سافت گذر را دانلود کنید سامسونگ به زودی وارد حوزه تولید سنسور اثر انگشت می شود سفر به کدام قاره را ترجیح می‌ گلکسی اس سامسونگ به نمایشگری با چهار لبه خمیده مجهز می‌شود اسکن اثر انگشت هستیم و به زودی باید وارد سال هم دست به دامان سامسونگ می‌شود



لینک منبع :سامسونگ به زودی وارد حوزه تولید سنسور اثر انگشت می شود

سامسونگ به زودی وارد حوزه تولید سنسور اثر انگشت می شود - زومیت www.zoomit.ir/.../samsung-start-making-own-fingerprint-sensors/‎Cached10 نوامبر 2016 ... سامسونگ در نظر دارد تا به زودی وارد حوزه تولید سنسورهای اثر انکشت شده و نیاز خود برای این ماژول را تامین کند. سامسونگ به زودی وارد حوزه تولید سنسور اثر انگشت می شود — وبلاگ ... i-sel.ir/blog/سامسونگ-به-زودی-وارد-حوزه-تولید-سنسور-ا/ 10 نوامبر 2016 ... ۱۰ نوامبر ۲۰۱۶ ... سامسونگ به زودی وارد حوزه تولید سنسور اثر انگشت می شود ... سامسونگ پس از تبدیل شدن به دومین تولیدکننده بزرگ تراشه پس از ... سامسونگ به زودی وارد حوزه تولید سنسور اثر انگشت می شود - پایگاه ... iranitnews.ir/سامسونگ-به-زودی-وارد-حوزه-تولید-سنسور-ا/‎Cached11 نوامبر 2016 ... سامسونگ پس از تبدیل شدن به دومین تولیدکننده بزرگ تراشه پس از اینتل، حالا در پی ورود به حوزه‌ی تولید سنسور‌های اثر انگشت است. لینک منبع. سامسونگ | سامسونگ به زودی وارد حوزه تولید سنسور اثر انگشت می شود www.samsung-tech.com/?aid=12143 هدف کوتاه مدت سامسونگ تامین نیاز گوشی‌های هوشمند پایین رده و میان رده‌ی خود به سنسور‌های اثر انگشت بوده و در بلند مدت کره‌ای‌ها در نظر دارند تا نیاز خود برای گوشی‌های ... سامسونگ به زودی وارد حوزه تولید سنسور اثر انگشت می شود | - قطره www.ghatreh.com/.../سامسونگ-زودی-وارد-حوزه-تولید-سنسور-اثر-انگشت-شود 10 نوامبر 2016 ... سامسونگ پس از تبدیل شدن به دومین تولیدکننده بزرگ تراشه پس از اینتل، حالا در پی ورود به حوزه ی تولید سنسور های اØ. سامسونگ به زودی وارد حوزه تولید سنسور اثر انگشت می شود darham3-pb.chartblogs.ir/page-2101112.html سامسونگ پس از تبدیل شدن به دومین تولیدکننده بزرگ تراشه پس از اینتل، حالا در پی ورود. حسگر اثرانگشت برای اولین در چه گوشی‌ای استفاده شد؟ - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/مقاله.../اولین-حسگر-اثرانگشت/‎Cached1 فوریه 2016 ... به زودی اثرانگشت توانست جایگزین پسورد و پین‌کد در گوشی‌های رده‌بالا شود و امروزه حتی گوشی‌های میان رده هم، از این حسگر استفاده می‌کنند. اقتصادی های سری گلکسی J سامسونگ به اسکنر اثر انگشت مجهز می ... https://bia2mafya.rahawebhost.ir/اقتصادی-های-سری-گلکسی-j-سامسونگ-به-اسکنر/ 6 آوریل 2017 ... سامسونگ به زودی وارد حوزه تولید سنسور اثر انگشت می شود — وبلاگ … ۱۰ نوامبر ۲۰۱۶ … نمایشگر به عنوان منبع نور برای اسکنر اثر انگشت ... بلاگ شخصی فردین سبحانی - samsung fardin1990.blogfa.com/tag/Samsung پرچم‌داران اصلی سامسونگ در سال ۲۰۱۶ به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی مجهز بودند و تنها دستگاهی که این ... سامسونگ به زودی وارد حوزه تولید سنسور اثر انگشت می شود. آخرین اخبار سیناپتیکس - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/سیناپتیکس کمپانی synaptics از سیستم تلفیقی تشخیص چهره و اثرانگشت خود رونمایی کرد · تک شات ۵۲ روز پیش ... سامسونگ به زودی وارد حوزه تولید سنسور اثر انگشت می شود.