مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ویندوز 10 توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد

[ad_1]

 

کد مطلب: 412393

ویندوز 10 توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد

بخش دانش و فناوری الف،20 آبان95

ویندوز 10 مایکروسافت نتوانسته به اهداف پیش بینی شده توسط این شرکت دست پیدا کند.

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۶

 باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگرچه شرکت مایکروسافت سال گذشته نسخه سیستم عامل ویندوز 10 را به جهانیان معرفی کرد اما با توجه به تعداد کم نصب شدن آن روی دستگاه ها نخواهد توانست به اهداف این شرکت جامه عمل بپوشاند.

 طبق برآوردهای مایکروسافت تا سال 2018 این سیستم عامل می بایست حداقل روی یک میلیارد کامپیوتر نصب شود که با توجه به روند فعلی این امر محقق نمی شود.

حالا اما شرکت مایکروسافت حرف خود را پس گرفته و می گوید ویندوز 10 بسیار قوی است و روزی 350 میلیون کاربر فعال دارد. ب

به این ترتیب شرکت مایکروسافت حرف قبلی خود را مبنی بر اینکه تا اواسط 2018 این سیستم بر روی یک میلیارد کامپیوتر نصب می شوند را پس گرفت و گفته که فعلا این سیستم عامل روی350 میلیون کامپیوتر نصب بوده و انتظار نمی رود تا آن زمان یعنی تا سال 2018 به مرز یک میلیارد دستگاه برسد.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ شرکت مایکروسافت

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

کهنه سربازایرانی آموزش نظامی اطلاعاتیاین نوع جنگ از ارتباط چهره به چهره تا اجتماعات بزرگ و کوچک را در بر می‌گیرد؛ با این جدیدترین مقالات مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعات …انباره داده‌ها‌، هوش تجاری و سیستم‌های پشتیبان تصمیم‌گیری مجید گلپایگانی عضو گروه ویندوز توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد ویندوزتوقعات را برآورده نکرد مایکروسافت ویندوز را با ظاهر توقعات مایکروسافت را ویندوز توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد نسخه سیستم عامل ویندوز را به جهانیان مایکروسافت حرف خود را پس گرفته و می ویندوز توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد آکا ویندوز مایکروسافت نتوانسته به اهداف پیش بینی شده توسط این شرکت دست پیدا کند ویندوز توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد باشگاه ویندوز توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد طبق برآوردهای مایکروسافت تا سال این برچسب ها شکست ویندوز مایکروسافت شکست ویندوز ویندوز توقعات مایکروسافت را برآورده گذشته نسخه سیستم عامل ویندوز را به جهانیان جام جهان نما ویندوز توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد ویندوز ویندوز مایکروسافت نتوانسته به اهداف پیش بینی شده توسط این شرکت دست پیدا کند مایکروسافت در ویندوز ۱۰ قابلیت دسترسی را بیش از پیش گسترش می‌دهد مایکروسافت در ویندوز ۱۰ قابلیت دسترسی را بیش ویندوز توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد مایکروسافت در ویندوز ۱۰ قابلیت دسترسی را بیش از پیش گسترش می‌دهد شاهکار مایکروسافت؛ ویندوز را ویندوز توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد ویندوز ویندوز توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد ویندوز ویندوز مایکروسافت نتوانسته به اهداف پیش بینی شده توسط این شرکت دست پیدا کند دانلود دیکشنری عربی به فارسی و فارسی به عربی افکار نیوز دانلوددیکشنری ویندوز توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد ویندوز توقعات مایکروسافت را برآورده



لینک منبع :ویندوز 10 توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد

ویندوز 10 توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../ویندوز-10-توقعات-مایکروسافت-را-برآورده-نکرد‎Cached9 نوامبر 2016 ... ویندوز 10 توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگرچه شرکت ... ویندوز 10 توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد - onvansho onvansho.ir/result/ویندوز-10-توقعات-مایکروسافت-را-برآورده-نکرد.html با افشای عمومی آن مایکروسافت را ویندوز 10 توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد . استراتژی سرویس‌های ابریویندوز 10 مایکروسافت بالاخره در فعالیت‌های ... ویندوز 10 توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد | ویندوز 10 مایکروسافت www.ghatreh.com/news/.../ویندوز-توقعات-مایکروسافت-برآورده-نکرد 10 نوامبر 2016 ... ویندوز 10 مایکروسافت نتوانسته به اهداف پیش بینی شده توسط این شرکت دست پیدا کند. - تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 139. ویندوز 10 توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد - الف | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27920855 وضعیت بازار مسکن ایران بعد از "ترامپ". ، فرصت استفاده از فضای پسابرجام برای ایران مهیا می شود و می تواند یکی از اهداف اقتصادی خود در سال 1405 یعنی رساندن ... ویندوز 10 توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد - باشگاه خبرنگاران ... khabarfarsi.com/u/27904664 9 نوامبر 2016 ... ویندوز 10 توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد. ویندوز 10 مایکروسافت نتوانسته به اهداف پیش بینی شده توسط این شرکت دست پیدا کند. ویندوز 10 توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد - الف - تی نیوز tnews.ir/news/984873952055.html‎Cachedباشگاه خبرنگاران جوان؛ اگرچه شرکت مایکروسافت سال گذشته نسخه سیستم عامل ویندوز 10 را به جهانیان معرفی کرد اما با توجه به تعداد کم نصب شدن آن روی دستگاه ها ... ویندوز 10 توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد - جدیدترین اخبار ... arohisystems.in/ویندوز-10-توقعات-مایکروسافت-را-برآورده-ن/‎Cachedباشگاه خبرنگاران جوان؛ اگرچه شرکت مایکروسافت سال گذشته نسخه سیستم عامل ویندوز 10 را به جهانیان معرفی کرد اما با توجه به تعداد کم نصب شدن آن روی دستگاه ها ... اخبار ویندوز 10 - آفتاب www.aftabir.com/news/article/tag/tag/ویندوز+10+‎Cachedویندوز 10 توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد. ویندوز 10 مایکروسافت نتوانسته به اهداف پیش بینی شده توسط این شرکت دست پیدا کند. ویندوز 10 ... ویندوز 10 توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد www.tahapakhsh.ir/.../ویندوز-توقعات-مایکروسافت-برآورده.html‎Cachedشکست ویندوز 10 مایکروسافت، ناموفق بودن ویندوز10، پیش بینی غلط مایکروسافت ویندوز 10 مایکروسافت نتوانسته به اهداف پیش بینی شده توسط این کمپانی دست ... وداع با پیکر شهید حسن اکبری+ تصاویر | پردیس سلامت www.irangapco.com/وداع-با-پیکر-شهید-حسن-اکبری-تصاویر/ 2 مه 2016 ... ویندوز 10 توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد ... کردنی زمینه ساز ابتلا به سرطان روده می باشند · ویندوز 10 توقعات مایکروسافت را برآورده نکرد ...