مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این کیک هوش از سرتان می برد

[ad_1]
وب‌سایت کافه ترک: این کیک هوش از سرتان میبرد، کوستبک پاستا یا کیک آتشفشانی درست کردنش بر عکس تصور اولیه بسیار آسان است.

شما به جای موز میتوانید از توت فرنگی هم استفاده کنید. اما موز، خامه و شکلات خیلی باهم خوشمزه تر هستند. پیشنهاد ویژه من به شما درست کردن این کیک فوق العاده است.

مواد لازم:

 

  • ۳    عدد  تخم مرغ
  • ۱     لیوان سر خالی  شکر
  • ۱     فنجان  قهوه  خوری  شیر
  • ۱     فنجان قهوه خوری  روغن مایع
  • سه و نیم  فنجان  قهوه  خوری  آرد
  • ۳    قاشق  سوپخوری  پودر کاکائو
  • ۱     قاشق  مربا  خوری  بکینگ پودر
  • ۱     بسته  وانیل  شکری

 

مواد لازم جهت کرم:

 

  • ۲     گرم  خامه  فرم  گرفته  قنادی
  • ۱/۵  لیوان  شیر
  • ۲۰۰  گرم  پنیر بدون  نمک  لبنه
  • ۴     عدد  موز
  • ۱     استکان شکلات قطره ای

 

این کیک هوش از سرتان میبرد

 


بوسیله  همزن  برقی  تخم  مرغ ها  را  شروع  به  هم  زدن  کنید  و  به  آن  شکر  و  وانیل  را  اضافه  کرده  آنقدر هم  بزنید  تا  شکر  در  تخم مرغ ذوب  شده  مواد  حجم  پیدا کند.

روغن مایع و شیر  را  افزوده  کمی  دیگر  مخلوط  کنید.

 

پودر کاکائو،  آرد  و  بکینگ  پودر  را  چند  بار  از  الک  رد  کنید  تا  کاملا  پوک  شوند.  مخلوط  آرد و کاکائو را  در  چند  مرحله به موادتان  اضافه  کرده فقط  در  حد  یکدست شدن  بوسیله  همزن  دستی  مخلوط  کنید(دقت کنید  گلوله  های  آرد  در  خمیر باقی  نماند)

 

در  قالب  مدل کمربند دار  بعد از  قرار  دادن  کاغذ  روغنی  خمیر  کیک  را  خالی  کرده، قالب را در  فر  از  قبل  داغ شده  با  درجه  حرارت ۱۸۰ به مدت  ۴۰  دقیقه  قرار  دهید. تا  بپزد. وقتی  کیک  پخت  و  حتی  سرد  شد  نوبت  کمی  شعبده بازی است

 

بوسیله  چاقوی  تیزی  قسمت  برآمده  کیک  را  دایره وار برداشته  با  کمک  قاشق  دایره ای  همانند  کاسه  داخل  کیک  حفر  کنید. دقت  کنید  کیک  از  پایین  سوراخ  نشود. یک و نیم  الی  دو سانت  از  پایین  و  اطراف  باقی  بگذارید.

 

شیر سرد  را  با پودر  کرم  شانتی  مخلوط  کرده  آنقدر  هم  بزنید تا  حجم  پیدا کند.  اگر  از  خامه  قنادی  استفاده  میکنید  احتیاجی  به  شیر  نیست. پنیر لبنه  را  افزوده  کمی  بیشتر  به  هم  زدن  ادامه  دهید.  مقدار  بسیار  اندکی  وانیل  شکری  به  موادتان  اضافه  کنید  تا  بوی  بد  پنیر  را  بگیرد.

 

شکلات  قطره ای  را  به  خامه  افزوده  بوسیله  لیسک  مخلوط  کنید.  موز  های نازنین را کف  کیک  قرار  داده  رویش  از  خامه  آماده  شده  بریزید.

 

این کیک هوش از سرتان میبرد 

حالا  نوبت  کمی  بازی  است.  یادتان  می آید  مقداری  از روی  کیک  برداشته  بودید.  آنها  را  بوسیله انگشتان  جادویی تان پودر  کنید.  اگر  کیکتان  تازه  نبود  میگفتم  از  رنده  درشت  رد  کنید. ولی  چون  نرم  هستند  امکان  دارد  خمیر  شود.  حالا  از  پودر  به دست  آمده  سطح کیک  را  بپوشانید.  هیچ  نقطه  سفیدی  نباید  قابل  مشاهده  باشد.  کیک شما  چیزی  شبیه  آتشفشان  میشود.  زیاده روی  نکنید.  چون  قرار  است  این  کیک  به  یخچال  برود.  آتشفشان  شما  ممکن است  در  یخچال  کار دستتان بدهد

 

بعد از  چند  ساعت  کیک شما  آماده  است. کوستبک پاستا یکی  از  کیک های  مورد علاقه  من  است.  بسیار  خوشمزه  و  یک عالمه  خرابکاری  در بردارد.  ولی  در انتها  باعث  خوشبختی میشود.  مخصوصا  وقتی  کیک  را  می برید.  یاد  این  حرف من  بیفتید


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

این کیک ساده و خوشمزه را بدون نیاز به فر بپزید …پربیننده ترین خبرها در این فروشگاه بزرگ نه پول می‌دهید و نه در صف معطل می‌شویدپورتال پرشین ویهم اکنون در پرشین وی سقوط یک فروند هلی کوپتر در دریاچه چیتگر تصاویر و جزییات مرد چیز کیک یخچالی با پایه بیسکویت ساده و آسان …مواد لازم بیسکویت گرم من از ساقه طلائی مینو استفاده کردم پنیر خامه ای گرم از روشهای سنتی برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مووجلوگیریازریزشموبهترین عامل در بهداشت و سلامت مو در درجه اول تغذیه سالم و جریان گردش خون در پوست سر می اتاق های دونفره مدرن را با این تخت خواب ها …مدل های تخت خواب مدرن مدل سرویس خواب ام دی اف امروزه به انتخاب اول بسیاری از خانه آشپزی شیرینی و دسر بالاخره این روزها سردیِ هوا خودی از خود نشان داد اکثر مناطق کشورمان شاهد بارش برف نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف هشت عامل از عوامل بی خوابی، کم خوابی، بی خوابی، …سلامت پزشکی هشت عامل از عوامل بی خوابی بی‌خوابی برای همه ما ممکن است هر از گاه مزاج شناسی دم ؛مشخصات دموی ها و درمان سایت …با سلام اولاً این نشانه هایی که عرض شد نسبی است و معمولاً بیشترین یافت می شود و ممکن این کیک هوش از سرتان می‌برد برترینها خبروان این کیک هوش از سرتان می‌برد این کیک هوش از سرتان مخصوصا وقتی کیک را می برید یاد این این کیک هوش از سرتان می برد آکا این کیک هوش از سرتان میبرد، کوستبک پاستا یا کیک آتشفشانی درست این کیک هوش از سرتان می برد این کیک هوش از سرتان می برد این کیک هوش از سرتان می برد مجله راگا این کیک هوش از سرتان می برد مجله راگا این کیک هوش از سرتان می برد مجله راگا این کیک هوش از سرتان می برد این کیک هوش از سرتان می برد این کیک هوش از سرتان می برد لواشک با طعم های متفاوت لواشک با طعم های متفاوت لواشک با طعم های متفاوت جالب‌ ترین کیک‌های تولد را ببینید جالب‌ ترین کیک‌های تولد را ببینید جالب‌ ترین کیک‌های تولد را ببینید این کیک هوش از سرتان می برد این کیک هوش از سرتان می برد این کیک هوش از سرتان میبرد، کوستبک پاستا یا کیک آتشفشانی درباره این کیک هوش از سرتان می برد این کیک هوش از سرتان می برد اینکیکهوشاز این کیک هوش از سرتان می برد این کیک هوش از سرتان میبرد، کوستبک پاستا یا کیک آتشفشانی چیزکیکی که هوش از سرتان می برد؛ آموزش تهیه حرفه ای ترین چیزکیکی که هوش از سرتان می برد؛ آموزش این کیک خوشگل و شما که دم از ناموس می زنی، مگر الف این فیش حقوقی لورفته هوش از سرتان می برد عکس اخیر در کانون توجهات قرار گرفته انتشار این نامه حقوقی لورفته هوش از سرتان می برد خبرگزاری تسنیم این فیش حقوقی لورفته هوش از سرتان می‌برد عکس این فیش حقوقی لورفته هوش از سرتان می‌برد این درحالی که در آن دوران حقوق پاسداران از ماهی با این غذای سنتی از مهمان ها پذیرایی کنید مجله راگا این کیک هوش از سرتان می برد این کیک هوش از سرتان می برد این کیک هوش از سرتان می برد انواع شیرینی ایرانی و شیرینی سنتی آموزش شیرینی پزی این کیک هوش از سرتان می برد مافین کدو حلوایی، مورد پسند کودکان این کیک مثلِ پنبه می ماند اشترودل سیب و وانیل یه چیز دیگه اس این کیک هوش از سرتان می واکنش چهره‌های هنر به خبر جدایی «برد و انواع هوش از نظر گاردنر تست هوش از روی عکس هوش از دیدگاه پیاژه



لینک منبع :این کیک هوش از سرتان می برد

این کیک هوش از سرتان می برد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/420687/این-کیک-هوش-از-سرتان-می-برد‎Cached11 نوامبر 2016 ... این کیک هوش از سرتان میبرد، کوستبک پاستا یا کیک آتشفشانی درست کردنش بر عکس تصور اولیه بسیار آسان است. Images for این کیک هوش از سرتان می برد این کیک هوش از سرتان می برد - آکا www.akairan.com/shirinipazi/.../news201611117205493659.html‎Cached11 نوامبر 2016 ... این کیک هوش از سرتان میبرد، کوستبک پاستا یا کیک آتشفشانی درست کردنش بر عکس تصور اولیه بسیار آسان است. این کیک هوش از سرتان می برد - تازه های روز tazehayerooz.com/.../این-کیک-هوش-از-سرتان-می-برد/.../شیرینی-و-دسر 12 نوامبر 2016 ... این کیک هوش از سرتان میبرد، کوستبک پاستا یا کیک آتشفشانی درست کردنش بر عکس تصور اولیه بسیار آسان است - مجله اینترنتی تازه های ... چیزکیکی که هوش از سرتان می برد؛ آموزش تهیه حرفه ای ... - تی وی پلاس plus.ir/cooking/12874/‎Cachedچیزکیکی که هوش از سرتان می برد؛ آموزش تهیه حرفه ای ترین چیزکیک نوتلا در ... این چیز کیک هوس برانگیز را یک بار درست کنید، عاشقش می شوید/ آموزش تهیه ... میهن مگ - این کیک هوش از سرتان می برد https://mihanmag.com/post/.../این_کیک_هوش_از_سرتان_می_برد‎Cached11 نوامبر 2016 ... میهن مگ - وب‌سایت کافه ترک: این کیک هوش از سرتان میبرد، کوستبک پاستا یا کیک آتشفشانی درست کردنش بر عکس تصور اولیه بسیار آسان ... این کیک هوش از سرتان می برد - خانه popoyo.ir/post/این+کیک+هوش+از+سرتان+می+برد این کیک هوش از سرتان می‌برد | برترینها | خبروان. این کیک هوش از سرتان میبرد، کوستبک پاستا یا کیک آتشفشانی درست کردنش بر عکس تصور اولیه بسیار . این کیک هوش از سرتان می برد - تی نیوز tnews.ir/news/88ca73991980.html 11 نوامبر 2016 ... وب سایت کافه ترک: این کیک هوش از سرتان میبرد، کوستبک پاستا یا کیک آتشفشانی درست کردنش بر عکس تصور اولیه بسیار آسان است. این کیک هوش از سرتان می برد (2 عکس) - سرزه www.serze.com/سرتان-عکس-2239143/‎Cached11 نوامبر 2016 ... وب‌سایت کافه ترک: این کیک هوش از سرتان میبرد، کوستبک پاستا یا کیک آتشفشانی درست کردنش بر تصویر و عکس تصور اولیه بسیار راحت ... چیزکیکی که هوش از سرتان می برد؛ آموزش تهیه حرفه ای ترین ... - شهرخبر www.shahrekhabar.com/video/147244890066936‎Cachedچیزکیکی که هوش از سرتان می برد؛ آموزش تهیه حرفه ای ترین چیزکیک نوتلا در آشپزخانه ... این چیز کیک هوس برانگیز را یک بار درست کنید، عاشقش می شوید/ آموزش.