مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش درست کردن چیپس در مایکروفر

[ad_1]

آموزش درست کردن چیپس در مایکروفر

آموزش درست کردن چیپس در مایکروفر 

چیپس سیب زمینی یکی از خوشمزه ترین ها در تمام دنیا می باشد. شما می توانید در خانه و با کمک مایکروفر چیپس درست کنید. با کمک مایکروفر می توان براحتی و در کمترین زمان چیپسی خوشمزه و خانگی تهیه کرد که با کمترین میزان روغن و با بهترین کیفیت تهیه شده است. این چیپس خانگی، کم کالری و با کیفیت را می توانید با خیال راحت بخورید و از طعم و تردی آن لذت ببرید.

 

مواد لازم:

سیب زمینی 1 عدد
روغن زیتون 1 قاشق غذاخوری
نمک به میزان لازم

آموزش درست کردن چیپس در مایکروفرطرز تهیه:
1. سیب زمینی را بشویید و خشک کنید.

 

2. سپس با دستگاه مخصوص یا چاقوی تیز بصورت نازک ورقه کنید.

 

3. سیب زمینی های ورقه شده را داخل کاسه ای بریزید و روغن زیتون را روی آن بریزید.

 

4. آنها را خوب زیر و رو کنید تا همه ورقه ها به روغن آغشته شوند.

 

5. کف یک سینی یا ظرف مسطح مناسب مایکروفر کاغذ روغنی بیندازید. سیب زمینی ها را کف ظرف بچینید و روی آن به میزان دلخواه نمک بپاشید. ظرف را به مدت 5 دقیقه داخل مایکروفر قرار دهید تا چیپس ها برشته و ترد شوند.

 

6. زمان پخت در مایکروفر بسته به توان مایکروفر و همچنین ضخامت برش های سیب زمینی می تواند متغیر باشد. سیب زمینی ها را چک کنید ، زمانیکه کاملا برشته و ترد شدند چیپس آماده است.

 

7. این چیپس خانگی و سالم را بصورت تازه سرو کنید و از این اسنک خوشمزه و بی ضرر لذت ببرید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

سوپ، انواع سوپ، آموزش پخت سوپ، آموزش درست کردن سوپ آموزش سوپ،آموزش پخت سوپ،انواع سوپ،سوپ برای بیمار،انواع پیش غذا،پخت سوپ،سوپ سریع،سوپ با انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی …طرز تهیه و روش درست کردن فرنی خوشمزه با نشاسته خودتان در خانه، نان خامه ای درست کنیدمافین شکلاتی شیرینی و شکلاتآگوست بظ سلامروزتون پُر از خیر و برکت و شادی من امروز این مافینو درست تزئین کیک نکات آشپزیتزئینکیکزهرا عرفانی پاسخ در تاریخ فوریه بظ من توی تمام رسپی هایی که توضیح دادم، دمای طرز تهیه کیک کاکائویی فوری در مایکروویوبرای تهیه کتلت و یا کوفته قلقلی به جای ارد استفاده از پودر نان باگت در خوشمزه تر شدن و خانه داری پزشکان ایران توی آشپزخونه برای پوست کندن یا خرد کردن مواد اغلب از تخته گوشت استفاده می کنیمآخرین دیدگاه های سایت ایران کوکغذاهای اصلی سوپ و آش آشپزی ماکروفر املت و کرپ پلو و چلو پوره خوراک خورش سوفله و آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی انواع کیک …انواعکیکوشیرینیآشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست پیتزا سیب زمینی چی بپزم پیتزا و ساندویچدر این پیتزا خمیر به کار نرفته، زیرا که سیب زمینی جایگزین خمیر شده است ابتدا سیب سس کاراملی با کره و خامه ~ کارگاه آشپزسازیسلام شف طیبه عزیز امروز روز تعطیل بلاد کفر از صبح چند فقره از رسپی های معرکه شما را چیپس و پنیر با مایکروفر آکا کف ظرفتون چیپس بریزین بعد سس مایونز و آشپزی با مایکروفر آموزش و سسهار و میریزیم و در آشنایی با انواع چیپس چیپس کدودرست کردن چیپس های رنگی برگه‌ها را در مایکروفر آموزش آرایش آموزش درست کردن چیپس در مایکروفر آموزش درست کردن چیپس در مایکروفر آموزش درست کردن چیپس در مایکروفر آموزش درست کردن چیپس در مایکروفر چیپس هویج سرکه ای ملسچیپس کلم و چیپس هویج سرکه ای ملسچیپس کلم و چیپس هویج سرکه ای ملسچیپس کلم و درست کردن چیپس های رنگی طرز تهیه چیپس درست کردن چیپس های رنگی طرز تهیه چیپس درست کردن چیپس های رنگی طرز تهیه چیپس چیپس میوه هاچیپس میوه در ایرانچیپس چیپس میوه هاچیپس میوه در ایرانچیپس چیپس میوه هاچیپس میوه در ایرانچیپس آموزش درست کردن چیپس در مایکروفر طرز تهیه چیپس سیب زمینی آشپزی و خانه داری طرز تهیه چیپس در خانه آموزش درست کردن چیپس آموزش درست کردن چیپس سرکه انواع چیپس آموزش درست کردن چیپس در منزل تفریحیکام آموزشدرستکردنچیپس آموزش درست کردن چیپس در منزلشاید با خودتان بگویید این قدر از مضرات این خوراکی خوش مزه گفته آشپزی با مایکروفر آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و سایت اشپزیاموزش درست کردن غذا با در مایکروفر با مایکروفر چیپس و طرز تهیه سیب زمینی در مایکروویو آموزش درست کردن قهوه ترک آموزش چیپس سیب زمینی گل راهنمای استفاده از ظروف در مایکروفر چیپس و پنیر مخصوص در ماکروفر میزغذا وسطش یک حوض کوچیکی ساختن و اونو پرآب می کردن یه چیپس و پنیر مخصوص درست در مایکروفر دستور پخت چیپس و پنیر روز دستورپختچیپسوپنیر سه دقیقه بگذاریم داخل مایکروفر ما در اینجا به دلیل کمی وقت آموزش درست کردن چیپس و میزغذا » چیپس و پنیر چیپسوپنیر درست کردن این باشه و لایه های بعدی چیپس ساده در ضمن بهتره چیپس ها رو در مایکروفر روش درست کردن چیپس و پنیر در ماکروفر روشدرستکردن روش درست کردن چیپس و پنیر در ماکروفرآشپزخانه چیپس و پنیر در ماکروفرمواد لازم اموزش درست کردن چیپس



لینک منبع :آموزش درست کردن چیپس در مایکروفر

طرز تهیه چیپس در مایکروفر | ایران کوک https://irancook.ir/10/08/چیپس-مایکروفر/23435/‎Cachedچیپس در مایکروفر: تقریبا همه افراد چیپس دوست دارند. اما بسیاری از افراد به دلایلی ... طرز تهیه: سیب زمینی را بشویید و خشک کنید. سپس با دستگاه مخصوص یا ... طرز تهیه چیپس در مایکروویو - سوران www.sooran.com/fa/recipes/7258/‎Cached Similar6 جولای 2015 ... درست کردن چیپس توی ماکرویوهم راحته و هم بخاطر اینکه روغن استفاده نمیشه کم کالری هستش این روش رو امتحان کنید سیب زمینیها رو با دستگاه ورقه ... طرز تهیه چیپس خانگی به سه روش - فودنا www.foodna.ir/fa/newsagency/48104‎Cached Similar27 مه 2014 ... اما اگر بتوانید به صورت خانگی آن را تهیه کنید خیلی سود کرده‌اید. ۳ راه برای درست کردن چیپس سیب‌زمینی روش اول : سرخ کردن روش دوم : پختن در فر آموزش درست کردن چیپس در مایکروفر - پارس ناز www.parsnaz.com/درست-چیپس-مایکرو.html‎Cachedآموزش درست کردن چیپس در مایکروفر ،طرز تهیه چیپس سیب زمینی،ترفند درست کردن چیپس،طرز تهیه چیپس خانگی،آموزش چیپس خوش طعم،خوراکی خوشمزه در منزل. چیپس و پنیر با مایکروفر - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/ghaza-ba-microfer/13570.html‎Cached Similarشما احتمالا با جستجوی کلمات زیر وارد مقاله چیپس و پنیر با مایکروفر شده اید چنانچه مطلب مرتبط با جستجوی شما نبوده همان ... طرز تهیه چیپس و پنیر , چیپس برگر. دستور پخت : با مایکروویو چیپس سیب زمینی ترد درست کنید | ساختنی saakhtani.ir/archive/1393/12/9219‎Cached Similar3 مارس 2015 ... این نوع چیپس که در مایکروویو تهیه می‌شود، کاملاً سالم است و مثل چیپس‌های ... در این پست روش پخت چیپس سیب زمینی ترد خانگی را می‌آموزید. چیپس سیب زمینی با مایکروویو - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../چیپس-سیب-زمینی-با-مایکروویو.html‎Cached29 آوریل 2014 ... پودر شیلی (یا فلفل شیلی) 1/4 قاشق چای خوری. روش تهیه: سیب زمینی را به طور کامل تمیز کرده و سپس آن را به قطعات مناسب چیپس که باید بسیار ... طرز تهیه چیپس خانگی به سه روش - فیدیلیو fidilio.com/go/recipe-book/chips‎Cached Similar۳ راه برای درست کردن چیپس سیب‌زمینی روش اول : سرخ کردن روش دوم : پختن در فر روش سوم : چیپس ماکروویوی حتما می‌دانید که خوردن چیپس آن هم چیپس سرخ‌شده ضرر ... آموزش درست چیپس در مایکروفر - onvansho onvansho.ir/result/آموزش-درست-چیپس-در-مایکروفر.html آموزش درست کردن چیپس در مایکروفر طرز تهیه چیپس سیب زمینی ترفند درست کردن چیپس طرز . طرز تهیه چیپسپنیر در فر ساتور تهیه چیپس در فر آموزش آشپزی ... طرز تهیه چیپس و پنیر با ماکروفر (هات چیپس) | ستاره setare.com/fa/.../طرز-تهیه-چیپس-و-پنیر-با-ماکروفر-هات-چیپس‎Cached27 سپتامبر 2016 ... چیپس و پنیر یا هات چیپس یکی از پیش‌ غذاهای خوشمزه، پرطرفدار و پرکالری است. طرز تهیه چیپس و پنیر با ماکروفر به سبک کافی شاپ را اینجا ...