مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

Battlefield 1 در ایران از دسترس خارج شده؟

[ad_1]

روزنامه هفت صبح: به گزارش‌ vgmag یکی از کاربران EA Origin در کشور میانمار (جنوب شرقی آسیا) منتشر شد که نشان می‌دهد، آنها دیگر قابلیت دسترسی به بازی‌های خریداری شده خود ندارند. EA Origin نام نرم‌افزار اختصاصی شرکت EA است که از طریق آن می‌توان به بازی‌های این شرکت دسترسی پیدا کرد

 

 Battlefield 1 در ایران از دسترس خارج شده؟

 

این اتفاق در شرایطی رخ داده که به تازگی Battlefield 1 و Titanfall 2 وارد بازار شده‌اند و یکی از کاربرهای میانماری در همین رابطه توضیح داده که «صبح امروز زمانی که قصد داشتم وارد اکانت EA Origins خود شوم، با پیغامی مبنی بر محدود شدن دسترسی مواجه شده و متوجه شدم که هزاران دلار بازی که خریداری کرده بودم، از دسترسم خارج شده‌اند.»

در ابتدا کارشناس‌های پشتیبانی EA متوجه موضوع شدند و توضیح دادند که در بروزرسانی اخیر EA Origin بعضی قوانین تغییر کرده‌اند که یکی از آنها شامل اجرای تحریم‌های آمریکا (محل قرارگیری شرکت EA) علیه برخی کشورهاست. در شرایطی EA به تازگی تحریم‌ها را اجرایی کرده که چند هفته پیش و ابتدای ماه اکتبر باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا، تحریم‌های این کشور علیه میانمار را لغو کرده بود.

بعد از پیگیری‌های صورت گرفته بالاخره بخش پشتیبانی EA در این رابطه صحبت کرد و فعلا توضیح داده که «با توجه به تغییرات سیاسی اخیری که در بعضی کشور‌ها رخ داده و شامل تحریم‌های آمریکا شده‌اند، EA نیز مجبور به قطع دسترسی آنها شده. با این وجود ما مسائل را یکبار دیگر بررسی کرده و تلاشمان را برای رفع آنها می‌کنیم.» طبق توضیح بخش پشتیبانی EA کشورهای کوبا، ایران، میانمار، کره شمالی، سودان، سوریه و اکراین شامل تحریم‌های آمریکا شده و EA نیز با توجه به حضورش در این کشور مجبور به پیروی از آنهاست.

اما این تمام ماجرا نبود، یکی از کاربرهای ایرانی EA Origin ساعتی پیش در وبسایت ردیت پستی را منتشر کرد که دسترسی او هم به این شبکه قطع شده است. با توجه به لغو شدن بخش عمده‌ای از تحریم‌های آمریکا علیه ایران انتظار می‌رفت که شاهد چنین موضوعی نباشیم اما در نهایت بخش پشتیبانی کمپانی آمریکایی فعلا تنها به کاربر مینماری توضیح داده و قصد دارد در یک بروزرسانی مشکل پیش آمده را حل کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

دانلود نسخه نهایی بازی دانلود نسخه نهایی بازی با لینک مستقیم رایگان، آموزش نصب، سی دی کی چیت ها ترینرکرکچیتسیوراهنمای قدم به قدمدانلود سیو بازی بازدید دسته ، سیو دانلود سیو بازی سیو دانلود بازی کامپیوتر ورژن …دانلودبازیکامپیوتربازی کامپیوتر یکی از بازی های سبک شبیه ساز و ورزشی است که توسط طراحی و اختصاصی فارنت چطور قابلیت‌های را برای …در این روش باید یک‌بار اکانت گوگل شما از روی دستگاه پاک شود پس قبل از این کار اکانت آموزش استفاده از لپ تاپ لپ تاپنوشته شده در چهارشنبه چهاردهم تیر ساعت توسط عارف رومیاتی داعش ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادداعشنام نام‌های تاریخی این گروه از زمان تأسیسش در سال ۱۹۹۹ توسط تندروی اردنی ابومصعب آموزش آنلاین بازی کردن نسخه ی جدید سری کانتر استرایک با عنوان را برای اولین بار در ایران دانلود گوگل کروم …نرم افزار مرورگردانلود گوگل کروم گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر …دوبلهفارسیتمامیجنگ افزار آرشیو انجمن های تفنگ تک تیر انداز یکی از شناخته شده ترین سلاح های تک تیراندازی در جهان است که بر خبرگزاری آریا در ایران از دسترس خارج شده خبرگزاری آریا اخبار داغ و پربیننده سایت ها، رسانه ها و روزنامه های فارسی و انگلیسی گرافیک بازی از روند تک نفره‌ی منتشر شده است که می‌توانیم در آن ی منتشر شده سرورهای شبکه پلی‌استیشن به نظر از دسترس خارج شده‌اند سرورهایبهنظر در کل من از زمان انتشار دموی سرور های شبکه پلی استیشن به نظر در دسترس هستند در ایران از دسترس خارج شده؟ در برخی از نقاط دنیا از دسترس خارج شده در برخی از نقاط دنیا از دسترس خارج شده در برخی از نقاط دنیا از دسترس خارج شده عمومی ایران مجدداً در دسترس قرار گرفت عمومی ایران مجدداً در دسترس قرار گرفت عمومی ایران مجدداً در دسترس قرار گرفت که از اول اسفندماه از دسترس خارج شده که از اول اسفندماه از دسترس خارج شده که از اول اسفندماه از دسترس خارج شده پوکمان گو از دسترس کاربران ایرانی خارج پوکمان گو از دسترس کاربران ایرانی خارج پوکمان گو از دسترس کاربران ایرانی خارج در ایران از دسترس خارج شده؟ سفارتخانه ها و کنسولگری های ایران باید مامن ایرانیان مقیم در ایران از دسترس خارج در ایران از دسترس خارج شده بازی از دسترس خارج شد ایران کلش اخبار کلش اف کلنز بازی از دسترس خارج شد از دسترس خارج شدن و فروش اکانت در ایران از دسترس خارج شده تماشا کنید نمایش ۱۲ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بخش داستانی ‌آرتز در شب جاری ویدیوی جدیدی را از گیم‌پلی بخش داستانی شده بود، دایس در چرا بلاگفا از دسترس خارج شد؟ بروز رسانی اردیبهشت چرابلاگفااز خود از دسترس خارج گشته است در اثر از کنترل خارج شده ایران و در مورد اعلان جنگ سایبری عربستان علیه ایران با هک سایت مرکز آمار؟ آمار ایران از دسترس خارج شده است از دسترس خارج شده در حالی که بسیاری از وب سایت بازی از دسترس خارج شد آپدیت جدید امروز ایران کلش اخبار کلش اف کلنز بازی از دسترس خارج خرید و فروش اکانت در ایران برای دقیقه از دسترس خارج شده چرا «شب‌نامه» جنجالی از دسترس خارج شد؟ واضح رئیس سازمان بورس سامانه معاملات به علت سال تحریم از دسترس خارج شده بود در ایران



لینک منبع :Battlefield 1 در ایران از دسترس خارج شده؟

Battlefield 1 در ایران از دسترس خارج شده؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../battlefield-1-در-ایران-از-دسترس-خارج-شده 10 نوامبر 2016 ... Battlefield 1 در ایران از دسترس خارج شده؟ به گزارش‌ vgmag یکی از کاربران EA Origin در کشور میانمار (جنوب شرقی آسیا) منتشر شد که نشان می‌دهد، آنها ... Battlefield 1 در ایران از دسترس خارج شده ؟ | هفت صبح 7sobh.com/content/battlefield-1-در-ایران-از-دسترس-خارج-شده-؟/‎Cached19 آگوست 2016 ... این اتفاق در شرایطی رخ داده که به تازگی Battlefield 1 و Titanfall 2 وارد بازار شده‌اند و یکی از کاربرهای میانماری در همین رابطه توضیح داده که «صبح ... battlefield 1 در ایران از دسترس خارج شده - onvansho onvansho.ir/result/battlefield-1-در-ایران-از-دسترس-خارج-شده.html Battlefield 1 در ایران از دسترس خارج شده نام نرم‌افزار اختصاصی شرکت EA است که از طریق آن . هکنفوذ وب سایت سایبربان خرداد در تهران بیش از 50 نفر سعودی از ... Battlefield 1 در ایران از دسترس خارج شده؟ - گذار نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27934079 Battlefield 1 در ایران از دسترس خارج شده؟ روزنامه هفت صبح: به گزارش vgmag یکی از کاربران EA Origin در کشور میانمار (جنوب شرقی آسیا) منتشر شد که نشان می دهد، ... Battlefield 1 در ایران از دسترس خارج شده؟ - گذارنیوز | دمادم https://damadam.ir/news/Battlefield-1-در-ایران-از-دسترس-خارج-شده/4216508 Battlefield 1 در ایران از دسترس خارج شده؟ این اتفاق در شرایطی رخ داده که به تازگی Battlefield 1 و Titanfall 2 وارد بازار شده اند و یکی از کاربرهای میانماری در همین رابطه ... Battlefield 1 در ایران از دسترس خارج شده؟ – مجله راگا https://magazine.raganews.ir/277821/ Battlefield 1 در ایران از دسترس خارج شده؟ این اتفاق در شرایطی رخ داده که به تازگی Battlefield 1 و Titanfall 2 وارد بازار شده‌اند و یکی از کاربرهای میانماری در همین رابطه ... Battlefield 1 در ایران از دسترس خارج شده ؟ | هپی گیمز مرجع اخبار و ... www.happy-game.ir/.../battlefield-1-در-ایران-از-دسترس-خارج-شده-؟/‎Cachedاین اتفاق در شرایطی رخ داده که به تازگی Battlefield 1 و Titanfall 2 وارد بازار شده‌اند ... کوبا، ایران، میانمار، کره شمالی، سودان، سوریه و اکراین شامل تحریم‌های آمریکا شده و ... Battlefield 1 در ایران از دسترس خارج شده؟ - تی نیوز tnews.ir/news/e05973958597.html 10 نوامبر 2016 ... Battlefield 1 در ایران از دسترس خارج شده؟ روزنامه هفت صبح: به گزارش vgmag یکی از کاربران EA Origin در کشور میانمار (جنوب شرقی آسیا) منتشر ... سرورهای بخش چندنفره بازی Battlefield 1 امروز از دسترس خارج می‌شوند ... www.zoomg.ir/2017/3/14/.../battlefield-1-servers-offline-tomorrow/‎Cached14 مارس 2017 ... سرورهای بخش چندنفره بازی Battlefield 1 امروز از دسترس خارج می‌شوند ... پی‌سی: آپدیت در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح به وقت ایران منتشر می‌شود و ... خبرگزاری آریا - Battlefield 1 در ایران از دسترس خارج شده ؟ www.aryanews.com/NewsFeed/.../Battlefield-1-در-ایران-از-دسترس-خارج-شده-؟ خبرگزاری آریا - اخبار داغ و پربیننده سایت ها، رسانه ها و روزنامه های فارسی و انگلیسی.