مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و کار

[ad_1]

ایجاد تعادل میان کار و زندگی برای کارآفرینان مهم‌ترین اصل کار است. در این مقاله سه راه کلیدی برای این منظور به شما پیشنهاد می‌شود.

از خودتان مراقبت کنید تا بتوانید به کارتان بپردازید. تعادل برقرار کردن میان کار و زندگی برای یک کارآفرین واقعا مشکل است. چگونه او می‌تواند این تعادل را ایجاد کند درحالی‌که موفقیت یا شکست زندگی‌اش به آن وابسته است؟

کارآفرین برای ایجاد تعادل میان کار و زندگی باید راهی برای ادغام این دو پیدا کند. به این منظور باید متمرکز بر قسمتی از کار شود که از آن لذت می‌برد.

به‌طور مثال درحالی‌که برای تفریح٬ در سفر به سر می‌برید می‌توانید بخشی از کاری  را که به شما سپرده شده نیز انجام دهید، برای مثال عکاسی از یک محصول. این سفر هم آرامش‌دهنده خواهد بود و هم فرصت خوبی برای گرفتن عکس‌ از محصولات در یک مکان بی‌نظیر.

اگر امکان رفتن به سفر کاری برای شما نیست٬ می‌توانید فعالیت تجاری انجام دهید که خارج از محیط اتاق اداری باشد.

سخت‌ترین جنبه‌ی کارآفرینی یافتن کار استواری است که با زندگی در تضاد نباشد. سه مورد زیر را برای شروع کار درست در نظر بگیرید:

۱.      لذت بردن را فراموش نکنید

work

بهترین قسمت کار به‌عنوان یک کارآفرین این است که بر کاری که انجام می‌دهید کنترل دارید. اگر علاقه به انجام بخشی از کار نداشته باشید٬ آن را به شخص دیگری می‌سپارید. ازآنجایی‌که شما مؤسس کار هستید٬ می‌توانید آن بخش از کار را که به شما حس خوبی می‌دهد خودتان انجام دهید و بقیه را به دیگران بسپارید.

۲.      به سفر بروید

beach

بهترین ویژگی کارآفرین بودن این است که خودتان برنامه‌ی کاریتان را می‌ریزید. اینترنت به شما این امکان را می‌دهد که از هر جای دنیا کارتان را کنترل کنید؛ پس اگر احساس می‌کنید کار مانند قفلی پای شما را به مکانی که در آن هستید زنجیر کرده٬ بهتر است به سفر بروید و کار خود را آنلاین دنبال کنید.

۳.      تیم محکم و استواری تشکیل دهید

team

در کارآفرینی اگر نتوانید تیم بسازید مجبور می‌شوید به‌تنهایی همه‌ی سختی‌ها و ضعف‌ها را تحمل کنید و دیگر اینکه تحمل این بار مسئولیت٬ طاقت‌فرسا خواهد بود.

داشتن یک تیم کاری هم به شما در ایجاد تعادل بین کار و زندگی کمک می‌کند و هم اینکه باعث می‌شود به دیگران اعتماد کنید. مثلا Will Caldwell که مدیرعامل دیزل است (دیزل٬ استارتاپ توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزارهای موبایل برچسب سفیدی است که در یافتن املاک و مستغلات کمک می‌کنند) با ساختن یک تیم قابل‌اعتماد توانسته هم ساعتی در اداره استراحت کند و هم اینکه اگر لازم بود به جایی برود، با خیال راحت از کار فارغ شود.

اگر شما به کارآفرینی میدان دهید٬ بعد از مدتی می‌بینید چگونه تمام ابعاد زندگی شما را تحت کنترل می‌گیرد. بنابراین اگر متوجه سختی کار شدید بدانید که زمان ایجاد توازن میان کار و زندگی است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگیدستورتهیه کوکوی خوشمزه و متفاوت که هم برای مهمانی های رسمی مناسب است هم برای سفرهای راههای افزایش اعتماد به نفس ،زندگی بهتر ،روشهای …با این کار همسرتان را شگفت زده کنید پیشگیری از کودک آزاری جنسی با تور استانبول از سوالات درس دین و زندگی که در چندین آزمون نهایی …هوالفتاح العلیم سوالات مهم درس دین و زندگی متوسطه که در چندین آزمون نهایی تکرار دربارهٔ زندگی و آثار غلامحسین ساعدی عکسدیروز، سه شنبه دی ماه، هفتاد و ششمین سالگرد تولد غلامحسین ساعدی، رمان‌نویس و نمایش دسته بندی سؤالات شیمی کنکور از سال تا کنون کلیددسته بندی سؤالات شیمی کنکور از سال ۸۵ تا کنون کلید نویسنده علی محمد حبیبی راد … بانک سوالات کلید برای داشتن سال کار میان افراد و گروه های زندگی نامه لکوربوزیه بهمراه معرفی آثار و طرح ها …داشتن ابجکت های به روز و‌حرفه ای نقش بسیار زیادی را در زیباتر کردن سه بعدی های معماری الف سی‌ان‌ان احتمال جنگ میان ایران و متحدان …در گفتگوی سی ان ان عنوان شد تهدید جنگ منطقه ای بسیار جدی است و ممکن است سعودی ها بمب بهترین راهنما برای افزایش حجم جلوبازو پایگاه …بهترین راهنما برای افزایش حجم جلو بازو در مقدمه یه تعریف کلی از عضله بازو میگم عضله تعادل میان کار و زندگی برای داشتن تعادل میان کار و زندگی تعادل میان کار و زندگی ساخت هزار مسکن محرومین کلید زندگی کارمندی تعادل بین کار و زندگی طنز ندای اصفهان اجتماعی تعادل بین کار و زندگی لبریز بود از عشق و… ۳ خیلی بد می شود و در این میان من جستجو تگ ۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و ایجاد تعادل میان کار و زندگی و یک محکومیت برای ۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و کار ۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و ۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و ۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و ۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و ۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و ۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و ۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و ۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و ۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و ۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و ۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و ۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و ۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و کار همه تنها کارآفرین برای ایجاد تعادل میان کار و زندگی باید راهی برای ۳ کلید برای داشتن تعادل میان کسب و کار زومیت ۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی ایجاد تعادل میان کار و زندگی برای کارآفرینان مهم‌ترین مدیریت تعادل بین کار و زندگی چکیده در این مقاله تعادل بین کار و زندگی و داشتن هدف و برنامه برای کار و زندگی تعادل کار و خانواده اکسیر تعادلکاروخانواده تعادل کار و خانواده دارد و برای داشتن آن از توازن میان کار و زندگی شخصی است انواع کسب و کار دانشگاه علم و صنعت ایران مرکز کارآفرینی ۳ایجاد تعادل و موازنه بیشتر بین کار و زندگی ۱۳از داشتن کسب کار کسب و کار هم برای بلک بری پریو آپدیت شد؛ اضافه شدن تنظیمات دستی دوربین و ۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و کار کسب و کار ۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و کار راههای افزایش اعتماد به نفس ،زندگی بهتر ،روشهای شاد بودن،راز این ۳ کلید بلندپروازی راه های ایجاد تعادل بین کار و زندگی کلید طلایی برای داشتن یک



لینک منبع :۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و کار

۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و کار - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/5/148124/work-life-balance/‎Cached11 نوامبر 2016 ... ایجاد تعادل میان کار و زندگی برای کارآفرینان مهم‌ترین اصل کار است. در این مقاله سه راه کلیدی برای این منظور به شما پیشنهاد می‌شود. ۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و کار - line today https://today.line.me/.../d3fd20a2291c4be0407c85ace063ede2c34cb29b6aa7279d373f281...‎Cached11 نوامبر 2016 ... از خودتان مراقبت کنید تا بتوانید به کارتان بپردازید. تعادل برقرار کردن میان کار و زندگی برای یک کارآفرین واقعا مشکل است. چگونه او می‌تواند ... 3 کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و کار | بهترین ویژگی کارآفرین www.ghatreh.com/news/.../کلید-برای-داشتن-تعادل-میان-زندگی-کار 13 دسامبر 2016 ... 3 کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و کار. بهترین ویژگی کارآفرین بودن این است که خودتان برنامه ی کاریتان را می ریزید. اینترنت به شما این ... 3 کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و کار | ایجاد تعادل میان - قطره www.ghatreh.com/news/.../کلید-برای-داشتن-تعادل-میان-زندگی-کار 11 نوامبر 2016 ... ایجاد تعادل میان کار و زندگی برای کارآفرینان مهم ترین اصل کار است. در این مقاله سه راه کلیدی برای این منظور به ش. ۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و کار - تی نیوز tnews.ir/news/e16f74004813.html 11 نوامبر 2016 ... ایجاد تعادل میان کار و زندگی برای کارآفرینان مهم ترین اصل کار است. در این مقاله سه راه کلیدی برای این منظور به شما پیشنهاد می شود. ۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و کار | دورنگر | اخبار فناوری doornegar.com/۳-کلید-برای-داشتن-تعادل-میان-زندگی-و-کار/‎Cached11 نوامبر 2016 ... ایجاد تعادل میان کار و زندگی برای کارآفرینان مهم‌ترین اصل کار است. در این مقاله سه راه کلیدی برای این منظور به شما پیشنهاد می‌شود. دی خرید مگ: ۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و کار | دیجی تلگرام goodha.ir/دی-خرید-مگ-۳-کلید-برای-داشتن-تعادل-میان/ 11 نوامبر 2016 ... ایجاد تعادل میان کار و زندگی برای کارآفرینان مهم‌ترین اصل کار است. در این مقاله سه راه کلیدی برای این منظور به شما پیشنهاد می‌شود. دی خرید مگ تهیه ... راز تعادل بین کار و زندگی شخصی - یوکن www.ucan.ir/News/5327/راز-تعادل-بین-کار-و-زندگی-شخصی‎Cachedبسیاری از ما در ایجاد تعادل بین زندگی شخصی و شغلی خود با مشکلاتی رو به رو هستیم. برای آشنایی با چگونگی داشتن زندگی متعادل در ادامه با یوکن همراه باشید. ۳ کلید برای داشتن تعادل میان زندگی و کار آکا - لیمو پاتوق limopatogh.ir/search/?q=۳+کلید+برای+داشتن+تعادل+میان+زندگی...کار... تاریخ نشر : دوشنبه 4 بهمن 1395 مشاهده : 54 سایر اخبار اس ام اس ، داستان ، معما RSS تست هوش حفظ تعادل ترازو تست هوش حفظ تعادل ترازو با توجه به تعادل کفه های ... چهار نکته کلیدی برای ایجاد و حفظ تعادل کار و زندگی | مدیریت منابع ... hryar.com/.../چهار-نکته-کلیدی-برای-ایجاد-و-حفظ-تعادل-ک.htm‎Cachedهرچند همه این موارد در داشتن تعادل کار و زندگی حائز اهمیت است، اما فارغ از این رهنمودهای کلی و معمول، موارد بیشتری ... ۳) اجازه ندهید کار سطح تعهدتان را به شما دیکته کند.