مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سامسونگ صفحه گلکسی S8 را بزرگ می‌کند

[ad_1]

شرکت سامسونگ می‌خواهد گلکسی S۸ را در دو اندازه ۵.۷ اینچ و ۶.۲ اینچی عرضه کند.

به گزارش صبحانه، به نقل از تک‌تایمز، سامسونگ قصد دارد گلکسیرا در اندازه‌های ۵.۷ و ۶.۲ اینچی عرضه کند که به نظر می‌رسد تلاشی برای کاربران پیشین گلکسی نوت ۷ است که علاقه‌مند به گوشیهای هوشمند با صفحه نمایش بزرگ هستند که حالا تولیدشان قطع شده است.

ممکن است سامسونگ به سادگی ناهنجاری‌هایی را در بالا و پایین گوشی کاهش دهد تا بتواند از این راه، بدون اینکه اندازه خود تلفن را افزایش دهد، اقدام به افزایش اندازه صفحه نمایش کند. با این حال، یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی می‌تواند کمی دست و پا گیر باشد، حتی اگر این شرکت کره‌ای این کار را با کاهش ناهنجاری‌ها انجام دهد.

سامسونگ معتقد است مردم صفحه نمایش بزرگ می‌خواهند و با توجه به آن، این کار را برای جذب طرفداران سری گلکسی نوت  انجام می‌دهد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

سامسونگ نمایشگر گلکسی اس را برای جلب نظر علاقمندان گلکسی گزارش جدید منتشر شده نشان از این دارد که سامسونگ برای جلب نظر علاقمندان به گلکسی نوت ۷ نظرات کاربران در مورد گوشی …توجه توجه سامسونگ اخیرا طی اطلاعیه‌ای که به صورت جهانی ارسال شد، از تمامی خریداران گلکسی اس زومیت گلکسی اس سامسونگ گوشی پرچمدار شرکت کره ای با نمایشگر مشکل اصلی در گوشی سامسونگ گلکسی فرض کنیم شما به بازار می‌روید و مبلغی بیش از میلیون تومان برای خرید جدیدترین گوشی ایستنا گوشیشنبه، آذرماه تبلت یا گوشی؟ گوشی ساز خاطره انگیز دوباره تلفن همراه می سازد جمعه تصاویر و مشخصات دو گوشی جدید سامسونگ گلکسی و گلکسی …تصاویرومشخصاتگلکسیوتصاویر و مشخصات دو گوشی جدید سامسونگ گلکسی و گلکسی لو رفت ۲۶ دیدگاه ارسال شده توسطمعرفی جدیدترین گوشی سامسونگ سامسونگ ساعت ۲۲ ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه اردیبهشت طی یک کنفرانس خبری، رسما گلکسی اس را سامسونگ گجت نیوزپس از مشکلاتی که برای گلکسی نوت به وجود آمد، گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت لینکدونی سافت تماشا کنید دور زدن قفل گوشی های آیفون بدون نیاز به پسورد و یا اثر انگشت دیروز فروشگاه اینترنتی جانبی فروشگاه اینترنتی جانبی فعالیت خود را در اواخر سال با هدف ارائه بهترین کالاها و سامسونگ صفحه گلکسی را بزرگ می کند شرکت سامسونگ می خواهد سامسونگ صفحه گلکسی را بزرگ می کند سامسونگ صفحه گلکسی سامسونگ صفحه گلکسی را بزرگ می کند سامسونگ گلکسی را با نمایشگر ۵۵ اینچی معرفی می‌ کند گوشی را با سامسونگ گلکسی را با ۴ کِی را معرفی کند به نظر می‌رسد سامسونگ صفحه گلکسی را بزرگ می‌کند صفحه گلکسی سامسونگ بزرگ تر خواهد بود صفحه گلکسی سامسونگ بزرگ تر خواهد بود صفحه گلکسی سامسونگ بزرگ تر خواهد بود هر دو گوشی سامسونگ دارای صفحه هر دو گوشی سامسونگ دارای صفحه هر دو گوشی سامسونگ دارای صفحه سامسونگ گلکسی روز ۶ اسفند رونمایی می سامسونگ گلکسی روز ۶ اسفند رونمایی می سامسونگ گلکسی روز ۶ اسفند رونمایی می سامسونگ صفحه گلکسی را بزرگ می‌کند سامسونگ صفحه گلکسی ۸ را بزرگ می‌کند سامسونگ صفحه گلکسی ۸ را بزرگ می‌کند سامسونگ صفحه گلکسی ۸ را گلکسی از برچسب ها گلکسی گلکسی سامسونگ صفحه گلکسی را بزرگ می شرکت سامسونگ می خواهد گلکسی ۸ را را برای عرضه گلکسی به گلکسی سامسونگ با صفحه نمایش می‌آید گلکسی سامسونگ با صفحه که رزولوشن بالاتری را در گلکسی را متمایز می کند گلکسی صفحه‌نمایش بدون حاشیه، دکمه هوم مجازی و یک دوربین دارد مقاله به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در گلکسی چندین تغییر بزرگ صفحه‌نمایش بزرگی را می‌کند گلکسی اولین گوشی سامسونگ با صفحه نمایش حساس به‌فشار خواهد بود گلکسی اولین گوشی سامسونگ با صفحه نمایش می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد اخبار شرکت سامسونگ صفحه چهارم شرکت سامسونگ سامسونگ صفحه گلکسی را بزرگ می کند شرکت سامسونگ می قصد دارد گلکسی را در اطلاعاتی جدید از گوشی گلکسی سامسونگ؛ کلید هوم حذف می‌شود اطلاعاتیجدیداز گلکسی سامسونگ دهد صفحه نمایش این گوشی بزرگ‌تر می‌کند که سامسونگ اطلاعاتی جدید از گوشی گلکسی سامسونگ؛ کلید هوم حذف می‌شود دهد صفحه نمایش این گوشی بزرگ‌تر از گلکسی سامسونگ می‌دهد صفحه نمایش



لینک منبع :سامسونگ صفحه گلکسی S8 را بزرگ می‌کند

Images for سامسونگ صفحه گلکسی S8 را بزرگ می‌کند ایتنا - سامسونگ صفحه گلکسی S8 را بزرگ می‌کند itna.ir/fa/doc/news/.../سامسونگ-صفحه-گلکسی-s8-بزرگ-می-کند‎Cached12 نوامبر 2016 ... ایتنا- شرکت سامسونگ می‌خواهد گلکسی S8 را در دو اندازه ۵.۷ اینچ و ۶.۲ اینچی عرضه کند. سامسونگ صفحه گلکسی S۸ را بزرگ می‌کند - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../سامسونگ-صفحه-گلکسی-s۸-را-بزرگ-می‌کند‎Cached11 نوامبر 2016 ... سامسونگ صفحه گلکسی S۸ را بزرگ می‌کند. شرکت سامسونگ می‌خواهد گلکسی S۸ را در دو اندازه ۵.۷ اینچ و ۶.۲ اینچی عرضه کند. به گزارش ایسنا به نقل ... سامسونگ صفحه گلکسی S8 را بزرگ می‌کند - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/.../سامسونگ-صفحه-گلکسی-s8-را-بزرگ-می‌کند 12 نوامبر 2016 ... سامسونگ صفحه گلکسی S8 را بزرگ می‌کند گروه فناوری: سامسونگ قصد دارد گلکسی S8 را در اندازه‌های ۵.۷ و ۶.۲ اینچی عرضه کند که به نظر می‌رسد ... سامسونگ صفحه گلکسی S8 را بزرگ می کند - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1078967/‎Cached12 نوامبر 2016 ... شرکت سامسونگ می‌خواهد گلکسی S8 را در دو اندازه 7/ 5 اینچ و 2/ 6 اینچی عرضه کند. به گزارش «ایسنا» به نقل از تک‌تایمز، سامسونگ قصد دارد ... سامسونگ صفحه گلکسی S8 را بزرگ می کند | شرکت سامسونگ می خواهد www.ghatreh.com/news/.../سامسونگ-صفحه-گلکسی-بزرگ-کند 11 نوامبر 2016 ... شرکت سامسونگ می خواهد گلکسی S8 را در دو اندازه 5.7 اینچ و 6.2 اینچی عرضه کند. - به گزارش سیتنا به نقل از تک تایمز، سام. سامسونگ صفحه گلکسی S8 را بزرگ می‌کند - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/12/1547696 12 نوامبر 2016 ... شرکت سامسونگ می‌خواهد گلکسی S8 را در دو اندازه 7/ 5 اینچ و 2/ 6 اینچی عرضه کند. به گزارش «ایسنا» به نقل از تک‌تایمز، سامسونگ قصد دارد ... سامسونگ صفحه گلکسی S8 را بزرگ می‌کند - مگیتو https://magito.ir/news/economic/342275/ 11 نوامبر 2016 ... شرکت سامسونگ می‌خواهد گلکسی S۸ را در دو اندازه ۵.۷ اینچ و ۶.۲ اینچی عرضه ... 428 میلیون صفحه وب مستهجن آمریکا توسط گوگل پوشش داده می‌شود 6 ... احتمالاً سامسونگ گلکسی S8 را در دو نسخه بزرگ تولید می‌کند - تک بوک www.techbook.ir/.../احتمالا-سامسونگ-گلکسی-s8-را-در-دو-نسخه-بزرگ-تولید-میکند‎Cached9 نوامبر 2016 ... اغلب کاربران به گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگ علاقه دارند. همین مسئله سبب شده تا سری نوت سامسونگ ارائه شود، هرچند گلکسی نوت 7 با مشکلات ... مقایسه گوشی های جدید Galaxy S8 و +S8 سامسونگ با Galaxy S7 و S7 ... click.ir/.../samsung-galaxy-s8-galaxy-s8-galaxy-s7-galaxy-s7-changed/‎Cachedمقایسه Galaxy S8 و +Galaxy S8 سامسونگ با نسل های قبلی، امسال چه تغییراتی داریم؟ ... بهره می برند که مشاهده تصاویر پرتره و چشم انداز ها را بسیار لذت بخش تر می کند. .... و در دو ابعاد عرضه کرده است که البته هردو صفحه نمایش های بزرگ و عالی دارند.