مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهت غم انگیز سیلیکون ولی از پیروزی ترامپ

[ad_1]

وب سایت تک شات - پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا صنعت فناوری را شگفت زده کرده است. پیشتر بیش از 140 نفر از فعالان دنیای تکنولوژی نامه ای سرگشاده علیه نامزد حزب جمهوریخواه آمریکا به امضا رساندند و او را "تهدیدی علیه نوآوری" نامیدند. می توان گفت در سیلیکون ولی یافتن حتی یک نفر که از حامیان ترامپ باشد تقریبا غیر ممکن است و این، از ترس اثرگذاری افکار و عقیده های ترامپ بر فضای این صنعت نشات می گیرد.

 

 پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا و بهت غم انگیز سیلیکون ولی

با پایان یافتن انتخابات و انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا، بسیاری از بزرگان دنیای فناوری که به هیچ وجه پیروزی ترامپ را پیش بینی نکرده بودند از این نتیجه شگفت زده و شوکه شده اند.

برای مثال سم آلتمن در توییتی اظهار کرده بود: «فکر می کنم این بدترین اتفاقی بود که ممکن بود در زندگی من رخ دهد. قطعا با آن کنار خواهیم آمد اما اصلا اوضاع مثل الان نخواهد بود.»

ترامپ نظر مثبتی به دنیای فناوری ندارد و در کل در میان شخصیت های فعال در حوزه ی فناوری چهره ی محبوبی به شمار نمی رود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

بهت غم انگیز سیلیکون ولی از پیروزی ترامپ بهت غم انگیز سیلیکون ولی از پیروزی ترامپ بهتغمانگ بهت غم انگیز سیلیکون ولی از پیروزی ترامپ در بهت غم انگیز سیلیکون ولی از تک شات پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا و بهت غم انگیز پیروزی ترامپ در و بهت غم انگیز سیلیکون ولی پس از انتخاب ترامپ به بهت غم انگیز سیلیکون ولی از پیروزی ترامپ برترین ها خبر فارسی بهت غم انگیز سیلیکون ولی پیروزی ترامپ در یک نفر که از حامیان ترامپ باشد پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا و بهت غم انگیز سیلیکون ولی انتخاباتآمریکا پیروزی ترامپ پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا و بهت غم انگیز سیلیکون ولی پیشتر بیش از ادعای سیا درباره کمک سایبری روسیه به پیروزی ترامپ ادعایسیاپیروزیترامپ بهت غم انگیز سیلیکون ولی از به پیروزی ترامپ بهت غم انگیز سیلیکون ولی از پیروزی ترامپ دستاوردی شگفت انگیز در درمان ناباروری با داروی ضد دستاوردیشگفتانگیزدر بهت غم انگیز سیلیکون ولی از پیروزی بهت غم انگیز سیلیکون ولی از پیروزی ترامپ آماده باش «سیلیکون ولی» برای مبارزه با خبر جعلی باشسیلیکونولی سیلیکون ولی پیروزی ترامپ جدا از اینکه دنیا را تعجب زده کرد، انگشت اتهام را به سوی پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا و بهت غم انگیز سیلیکون ولی پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا صنعت فناوری را شگفت زده کرده است در ادامه با تک شات همراه واکنش محتاطانه لاوروف به پیروزی ترامپ وزیر خارجه روسیه در واکنش به پیروزی دونالد ترامپ در ولی باتوجه به از اعلام پیروزی تک شات ترامپ ترامپ تک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و



لینک منبع :بهت غم انگیز سیلیکون ولی از پیروزی ترامپ

بهت غم انگیز سیلیکون ولی از پیروزی ترامپ - برترین ها www.bartarinha.ir/.../بهت-غم-انگیز-سیلیکون-ولی-از-پیروزی-ترامپ‎Cached9 نوامبر 2016 ... می توان گفت در سیلیکون ولی یافتن حتی یک نفر که از حامیان ترامپ باشد تقریبا غیر ممکن است و این، از ترس اثرگذاری افکار و عقیده های ترامپ ... بهت غم انگیز سیلیکون ولی از پیروزی ترامپ - روزامه roozame.com/.../بهت-غم-انگیز-سیلیکون-ولی-از-پیروزی-ترامپ‎Cached Rating: 4 - 6 votes 9 نوامبر 2016 ... می توان گفت در سیلیکون ولی یافتن حتی یک نفر که از حامیان ترامپ باشد تقریبا غیر ممکن است و این، از ترس اثرگذاری افکار و عقیده های ترامپ ... بهت غم انگیز سیلیکون ولی از پیروزی ترامپ - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../بهت-غم-انگیز-سیلیکون-ولی-از-پیروزی-ترامپ/ 2 مه 2017 ... بهت غم انگیز سیلیکون ولی از پیروزی ترامپ. پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا صنعت فناوری را شگفت زده کرده است. پیشتر بیش از 140 نفر از ... بهت غم انگیز سیلیکون ولی از پیروزی ترامپ - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/781487/ بهت غم انگیز سیلیکون ولی از پیروزی ترامپ. پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا صنعت فناوری را شگفت زده کرده است. پیشتر بیش از 140 نفر از فعالان دنیای ... پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا و بهت غم انگیز سیلیکون ولی https://www.techshot.ir/various/102198 9 نوامبر 2016 ... پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا صنعت فناوری را شگفت زده کرده است. در ادامه با تک شات همراه باشید. بهت غم انگیز سیلیکون ولی از پیروزی ترامپ - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27895247 9 نوامبر 2016 ... بهت غم انگیز سیلیکون ولی از پیروزی ترامپ. وب سایت تک شات - پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا صنعت فناوری را شگفت زده کرده است. پیشتر ... پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا و بهت غم انگیز سیلیکون ولی - تک ... www.shahrekhabar.com/science/147869178033130 9 نوامبر 2016 ... پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا صنعت فناوری را شگفت زده کرده است. در ادامه با تک شات همراه باشید. - تک شات. Images for بهت غم انگیز سیلیکون ولی از پیروزی ترامپ بهت غم انگیز سیلیکون ولی از پیروزی ترامپ - به گزارش آریانا jordannews.ir/1395/08/20/بهت-غم-انگیز-سیلیکون-ولی-از-پیروزی-ترام/ 10 نوامبر 2016 ... وب سایت تک شات – پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا صنعت فناوری را شگفت زده کرده است. پیشتر بیش از ۱۴۰ نفر از فعالان دنیای تکنولوژی ... بهت حزن آلود سیلیکون ولی از پیروزی آقای ترامپ - سرزه www.serze.com/آلود-سیلیکون-پیروزی-آقای-ترامپ-2234536/‎Cached9 نوامبر 2016 ... بهت غم انگیز سیلیکون ولی از پیروزی ترامپ می شود نقل کرد در سیلیکون ولی کشف کردن حتی یک نفر که از پشتیبانان ترامپ باشد تقریبا غیر ...