مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طراحی ربات‌هایی که مثل بجه‌ها باد می‌گیرند

[ad_1]

طراحی ربات‌هایی که مثل بجه‌ها باد می‌گیرند

دانش > فناوری - ایسنا نوشت: دانشمندان ایتالیایی در بخشی از پروژه جدید خود قصد دارند نسل جدیدی از ربات‌های مستقل را طراحی کنند که قادرند اهداف و تجربیات خود را تعیین کرده و از فرآیند یادگیری انسان تقلید کنند.

این ربات‌ها که GOAL - مخفف یادگیری خودکار مبتنی بر هدف بی انتها - نام دارند، مانند کودکان از ابتدا شروع به یادگیری و ایجاد مهارت می‌کنند و در نهایت می‌توانند اهدافشان را خود تعیین کنند.

بیش از 3.7 میلیون دلار توسط اتحادیه اروپا برای ساخت رباتهای این پروژه در نظر گرفته شده که قرار است از این ماه آغاز شود. انتظار می‌رود پروژه مذکور تا سال 2020 تکمیل شود.

این برنامه تحت رهبری آزمایشگاه علوم اعصاب محاسباتی (LOCEN) موسسه علوم و فناوری‌های شناختی در ایتالیا انجام می‌شود.

ربات‌های دارای تفکر مستقل بر اساس اهداف خود تصمیم‌گیری می‌کنند و تحت تاثیر تیم تحقیقاتی نخواهند بود، بلکه بر تجربیات و هوششان تکیه دارند. تصور می‌شود این روش توسعه به ربات‌ها اجازه خواهد داد تا کارهایی مانند تمیز کردن یک اتاق را بطور مستقل انجام دهند.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

طراحی ربات‌هایی که مثل بجه‌ها باد می‌گیرند طراحی ربات‌هایی که مثل بجه‌ها باد می‌گیرند طراحی ربات‌هایی که مثل بجه‌ها باد می‌گیرند عکس دکتر حسن روحانی بر سر سفره غذا طراحی ربات‌هایی که مثل بجه‌ها باد می‌گیرند عکس دکتر حسن روحانی بر سر سفره غذا حسنسفره توربین بادی که با وزش باد منفجر شد پرتاب قطعات مشتتعل توربین به اطراف، نگرانی‌هایی توربین بادی که با وزش باد ها به وجود جاده چالوس فردا یک‌طرفه می‌شود طراحی ربات‌هایی که مثل بجه‌ها باد می‌گیرند طراحی ربات‌هایی که مثل بجه‌ها باد می‌گیرند روش‌های شناسایی و حل مساله در سازمان مساله را نادیده می‌گیرند ربات‌هایی که مثل بجه‌ها باد هایی که مثل بجه‌ها باد می افشای مشخصات موتور شورولت کوروت جدیدقدرتمندترین طراحی ربات‌هایی که مثل بجه‌ها باد طراحی ربات‌هایی که مثل بجه‌ها باد می‌گیرند طراحی ربات‌هایی که به هم درس می‌دهند دانش و فناوری صبح شهر ربات‌هاییکه ربات‌هایی که به هم انسان‌ها می‌توانند تجربیات و تخصص‌هایی که دارند را با استفاده از امور تبلیغاتیخدمات و مشاغل صبح شهر تهران طراحی ربات‌هایی که مثل بجه‌ها باد می‌گیرند قطاری که زودتر از هواپیما می ، طراحی و قطعا روحانی رییس جمهور می‌شود پایگاه خبری صلح ایران صلح اخبار اخبار سیاسی طراحی ربات‌هایی که مثل بجه‌ها باد تمایل گوگل برای خرید توئیتر دانش و فناوری صبح شهر اجتماعی است که به کاربر خود اجازه ایجاد خبر و پیام متنی کوتاه را می دهد در حالی که سهام



لینک منبع :طراحی ربات‌هایی که مثل بجه‌ها باد می‌گیرند

طراحی ربات‌هایی که مثل بچه‌ها یاد می‌گیرند - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/599763/science/technology‎Cached11 نوامبر 2016 ... طراحی ربات‌هایی که مثل بچه‌ها یاد می‌گیرند. دانش > فناوری - ایسنا نوشت: دانشمندان ایتالیایی در بخشی از پروژه جدید خود قصد دارند نسل جدیدی از ... طراحی ربات‌هایی که مثل بجه‌ها باد می‌گیرند - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1128242/ 11 نوامبر 2016 ... دانشمندان ایتالیایی در بخشی از پروژه جدید خود قصد دارند نسل جدیدی از ربات‌های مستقل را طراحی کنند که قادرند اهداف و تجربیات خود را تعیین کرده و ... طراحی ربات‌هایی که مثل بجه‌ها باد می‌گیرند - مجله تفریحی سینکا sinka.ir/news/96851 25 نوامبر 2016 ... این ربات‌ها که GOAL – مخفف یادگیری خودکار مبتنی بر هدف بی انتها – نام دارند، مانند کودکان از ابتدا شروع به یادگیری و ایجاد مهارت می‌کنند و در ... مارک زاکربرگ بیزنس من برتر سال شد | خودرو | صبح شهر news.sobheshahr.com/addt/.../مارک-زاکربرگ-بیزنس-من-برتر-سال-شد 13 نوامبر 2016 ... طرفدارن شبکه های اجتماعی می دانند که زاکربرگ متولد سال ۱۹۸۴ است و برنامه‌نویس رایانه و مؤسس شبکه .... طراحی ربات‌هایی که مثل بجه‌ها باد می‌گیرند. خدمات مسافرتی-خدمات و مشاغل- صبح شهر زنجان sobheshahr.com/ADV/13/500/5011/زنجان/.../خدمات%20مسافرتی تصویر جسم ناشناخته ۴متری که از آسمان سقوط کرد ... طراحی ربات‌هایی که مثل بجه‌ها باد می‌گیرند · شنیده شدن صدای مرموز ... لامپی که دی‌اکسید کربن هوا را از بین می‌برد. خدمات بازرگانی-خدمات و مشاغل- صبح شهر اصفهان sobheshahr.com/ADV/1/500/5016/اصفهان/.../خدمات%20بازرگانی طراحی ربات‌هایی که مثل بجه‌ها باد می‌گیرند · شنیده شدن صدای مرموز از اعماق اقیانوس منجمد شمالی · پرتاب قدرتمندترین راکت چین به فضا · با این قلم هوشمند به راحتی ... - صبح شهر بندرعباس bandar-abbas.sobheshahr.com/ADV/500/3001 تصویر جسم ناشناخته ۴متری که از آسمان سقوط کرد ... طراحی ربات‌هایی که مثل بجه‌ها باد می‌گیرند · شنیده شدن صدای مرموز ... لامپی که دی‌اکسید کربن هوا را از بین می‌برد. رصد تخلفات رانندگی در مشهد توسط سامانه هوشمند فناپ | روزنامه دنیای ... vista.ir/cdn/.../رصد-تخلفات-رانندگی-در-مشهد-توسط-سامانه-هوشمند-فناپ 25 آگوست 2014 ... مقام اتحادیه اروپا: به ترامپ آموزش بدهیم که اتحادیه اروپا چیست و چگونه کار ... ایرانی و ژاپنی مقیم امارات · طراحی ربات‌هایی که مثل بجه‌ها باد می‌گیرند ... عهای المپیک 2016 را ربات ها می گیرند - onvansho onvansho.ir/result/عهای-المپیک-2016-را-ربات-ها-می-گیرند.html المپیک 2016 ریو ۲۰۱۶ را ربات‌ها می‌گیرند که در رسانه‌ها می‌بینید با ربات . ... طراحی ربات‌هایی که مثل بجه‌ها باد می‌گیرند می‌توان گفت ربات‌ها المپیک را . والیبال ایران ... طلای تاریخی تیرانداز مستقل در ریو - خبر آنلاین khabaronlines.ir/search/?q...page=2 لازم به یادآوری است که فیلم سینمایی «نفس» اثر جدید نرگس آبیار این روزها در سراسر. .... طراحی ربات‌هایی که مثل بجه‌ها باد می‌گیرند دانش > فناوری - ایسنا نوشت: ...