مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نسخه مفهومی سونی برای اندروید مختص اکسپریا ایکس منتشر شد

[ad_1]

سونی برای گرفتن بازخورد از کاربران گوشی‌های هوشمند خود برنامه‌ای برای دریافت به‌روزرسانی و بازگرداندن بازخورد به خود شرکت تدارک دیده است.

متنی که در ادامه می‌خوانید توسط دفتر سونی در ایران در اختیار زومیت قرار داده شده است.

با حفظ ارتباط نزدیک با کاربران علاقمند به Xperia، و تجمیع ایده‌های جدید آنها در خصوص نوآوری و تجربیات نرم افزاری، «نسخهٔ مفهومی Sony برای Android» در تابستان سال گذشته در قالب یک اپلیکیشن منتشرشد.

این برنامه از طریق به‌کارگیری بازخوردهای مشتریان و استفاده از داده‌های آنی استفاده از نرم‌افزار، موجب گردش کاری توسعه‌ی نرم‌افزاری بازتری شده و هدف آن حصول اطمینان از وجود چیزهایی است که کاربران در نرم‌افزار از آن لذت می‌برند و برایشان مفید است، در حالی که پاسخ‌گویی بیشتر در ارائه‌ی نرم‌افزار اصلی معمول با چرخه‌ی انتشار کوتاه‌تر، را امکان پذیر می سازد.

در واحدهای توسعه‌ی نرم‌افزار سونی در سوئد، پکن و توکیو، نوآوری فرآیندی ثابت و پایه‌ای است. نسخهٔ مفهومی Sony برای Android به سونی فرصتی برای کاوش و آزمایش شیوه‌های جدیدی برای ارتباطات مردم و انجام کارها توسط آنان می‌دهد.

تازه‌ترین نسخهٔ مفهومی سونی شامل موارد زیر است:

  • گزیده‌ای از تازه‌ترین قابلیت‌های آتی محصولات Xperia پیش از معرفی رسمی
  • Android نسخهٔ هفت Nougat، که شامل قابلیت‌های جدید درونی مانند پشتیبانی از چند پنجره و اعلان‌های بهبودیافته است
  • دسترسی به انجمن InTouch متعلق به Sony که دسترسی مستقیمی به مهندسان نرم‌افزار این شرکت و شانسی برای الهام‌بخشیدن به توسعه‌ی نرم‌افزاری و نسخه‌های آتی نرم‌افزار را فراهم می‌آورد

سونی بر این باور است که دوره‌ی تفاوت بین تجربه‌ی کاربری و توسعه‌ی نرم‌افزار به پایان رسیده است. سونی می‌خواهد اگر چیزی را دوست ندارید یا قابلیت یا برنامه‌ای نیازهایتان را برآورده نمی سازد، آن را از شما بشنود تا بتواند یا آن تجربه را بهبود بخشد یا کلاً حذف و روی چیز دیگری تمرکز کند. پرتال بازخورد و انجمن اختصاصی InTouch که از درون دستگاه قابل دسترسی است، به ارائه‌ی کانال‌هایی برای به‌اشتراک‌گذاشتن مستقیم بازخوردها با مهندسان نرم‌افزار سونی، ادامه خواهد داد. علاوه بر این و در صورت تمایل شما، فرصتی را برای استفاده از نرم‌افزار و دریافت به‌روزرسانی‌ها بدون ارائه‌ی بازخورد در اختیارتان قرار می‌دهد.

این برنامهٔ ابتکاری در ابتدا برای کاربران Xperia X در اروپا آغاز می‌شود. برای این کار کافی است برنامهٔ «Concept Installer» را از Google Play دانلود کنید و مراحل ساده‌ی راهنما برای فرآیند نصب را دنبال کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش روت کردن گوشی و تبلت اندرویدی با یک …مقالاتگوناگونآموزشروت کردن اندروید معادل معنی جیلبریگ ای است که در گوشی های آیفون به کار می رود برای نسخه مفهومی سونی برای اندروید مختص اکسپریا ایکس هم اکنون نرم‌افزار مفهومی جایگزین برای کاربران در اروپا در فروشگاه اختصاصی سونی نسخه مفهومی سونی برای اندروید مختص اکسپریا ایکس منتشر شد با اخبار فناوری و پژوهش متنی که در ادامه می‌خوانید توسط دفتر سونی در ایران نسخهٔ مفهومی برای نسخه مفهومی سونی برای اندروید مختص اکسپریا ایکس نسخهمفهومیسونیبرای حتما بخوانید اپل ال‌جی اچ‌تی‌سی سونی سامسونگ تماشا کنید نقد و بررسی ترنجی نسخه مفهومی سونی برای اندروید منتشر شد شبکه گذشته نسخه مفهومی خود برای اکسپریا‌ایکس نسخه مفهومی سونی برای اندروید منتشر نسخه مفهومی سونی برای اندروید مختص فارنت سونی نسخه مفهومی از این سیستم‌عامل را برای گوشی اکسپریا ایکس خود منتشر مختص منتشر نسخه مفهومی سونی برای اندروید مختص منتشر شد نسخه مفهومی سونی اندروید اندروید ۴ را برای سری اکسپریا ۴٫۳ برای منتشر شد «نسخهٔ مفهومی برای » بر پایه اندروید مختص سونی نسخه مفهومی از این سیستم‌عامل را برای گوشی اکسپریا ایکس خود منتشر مختص منتشر نسخه مفهومی سونی برای اندروید مختص اکسپریا ایکس نسخهمفهومیسونیبرای هم اکنون نرم‌افزار مفهومی کلش اف کلنز المپیک ریو کلمات پرکاربرد زبان سالگرد ازدواج ارومیه نسخه مفهومی سونی برای اندروید منتشر شد شرکت سونی با سال گذشته نسخه مفهومی خود برای مفهومی جایگزین برای نسخه جدید اندروید مفهومی سونی با چند تغییر منتشر شد نسخهجدیداندروید نسخه مفهومی اندروید سونی برای عرضه اکسپریا و برای اکسپریا رسما منتشر شد



لینک منبع :نسخه مفهومی سونی برای اندروید مختص اکسپریا ایکس منتشر شد

نسخه مفهومی سونی برای اندروید مختص اکسپریا ایکس منتشر شد - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/11/148362/android-xperia-cocept/‎Cached11 نوامبر 2016 ... سونی برای گرفتن بازخورد از کاربران گوشی‌های هوشمند خود برنامه‌ای برای دریافت به‌روزرسانی و بازگرداندن بازخورد به خود شرکت تدارک دیده است. نسخه مفهومی سونی برای اندروید مختص اکسپریا ایکس منتشر شد - بازدید https://buzdid.ir/.../نسخه-مفهومی-سونی-برای-اندروید-مختص-اکسپریا-ایکس-منتشر-شد?... سونی برای گرفتن بازخورد از کاربران گوشی های هوشمند خود برنامه ای برای دریافت به روزرسانی و بازگرداندن بازخورد به خود شرکت تدارک دیده است. نسخه مفهومی سونی برای اندروید مختص اکسپریا ایکس منتشر شد - زومیت tnews.ir/زومیت/0f3a74018144.html نسخه مفهومی سونی برای اندروید مختص اکسپریا ایکس منتشر شد ... متنی که در ادامه می‌خوانید توسط دفتر سونی در ایران در اختیار زومیت قرار داده شده است. نسخه مفهومی سونی برای اندروید مختص اکسپریا ایکس منتشر شد - قطره www.ghatreh.com/.../نسخه-مفهومی-سونی-برای-اندروید-مختص-اکسپریا-ایکس-منتشر 11 نوامبر 2016 ... سونی برای گرفتن بازخورد از کاربران گوشی های هوشمند خود برنامه ای برای دریافت به روزرسانی و بازگرداندن بازخورد. آپدیت جدید اندروید 7.1.1 مفهومی برای اکسپریا X با اضافه شدن چند ... xperian.ir/آپدیت-جدید-اندروید-7-1-1-مفهومی-برای-اکسپر/‎Cached27 ژانویه 2017 ... سونی امروز برای نسخه مفهومی اندروید نوقا که اکسپریا X در طرح آن شرکت دارد، ... این آپدیت که به تازگی منتشر شده با شماره ساخت 38.3. ..... سونی از رده خارج نمیکنه عزیزان دوستان عزیز درایور هایی که مختص یک سری مسائل .... امیدوارم طرح اندروید مفهومی سونی برای اندروید ۸ برای اکسپریا ایکس دوباره وجود داشته باشه. نسخه آزمایشی اندروید 7.1.1 برای سونی اکسپریا ایکس منتشر شد gadgetnews.ir/.../آپدیت-اندروید-7-1-1-برای-سونی-اکسپریا-ایکس/‎Cached3 ژانویه 2017 ... دو ماه پیش بود که شرکت سونی رسما نسخه نوقا از اندروید مفهومی خود را در اختیار دارندگان گوشی موبایل اکسپریا ایکس (Xperia X) قرار داد. پس از آن ... نسخه آزمایشی اندروید ۷.۱.۱ برای سونی اکسپریا ایکس منتشر شد khabarooz.com/post/110474‎Cachedدو ماه پیش بود که شرکت سونی رسما نسخه نوقا از اندروید مفهومی خود را در اختیار دارندگان گوشی موبایل اکسپریا ایکس (Xperia X) قرار داد. پس از آن نیز چند به ... نسخه مفهومی سونی برای اندروید مختص اکسپریا ایکس منتشر شد resaneh.net/.../2744759?...;نسخه-مفهومی-سونی-برای-اندروید-مختص-اکسپریا-ایکس-منتشر-شد... جستجوگر خبر رسانه شهر آخرین اخبار ایران جهان سیاست ورزش اقتصاد فرهنگ حوزه دانشگاه هنر فیلم عکس مجله و استان ها | resaneh.net , resaneh , resaneh shahr ... نسخه مفهومی سونی برای اندروید مختص اکسپریا ایکس منتشر شد ... www.shabakehtourism.com/نسخه-مفهومی-سونی-برای-اندروید-مختص-اکس/ سایت خبری پول و تجارت. نسخه مفهومی سونی برای اندروید مختص اکسپریا ایکس منتشر شد. سونی برای گرفتن بازخورد از کاربران گوشی‌های هوشمند خود برنامه‌ای برای ... آپدیت جدید نسخه 7.1.1 اندروید مفهومی سونی برای موبایل اکسپریا X ... khabarhoshyar.ir/News/Index?ViewId=7abaf237-ed87-4ebb...‎Cachedبه گزارش ایسکانیوز، شب گذشته به روز رسانی جدیدی برای این سیستم عامل منتشر شده که قابلیت های کوچک اما کاربردی را به رابط کاربری سبک سونی اضافه کرده ...