مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بازطراحی جیمیل برای دسترسی سریع تر به ایمیل‌ها

[ad_1]

گوگل نسخه ای بازطراحی شده از برنامه موبایلی جیمیل را برای آیفون عرضه کرده و مدعی است این برنامه دسترسی سریع تر کاربران را به نامه های الکترونیکشان ممکن می کند.

به گزارش صبحانه،گوگل نسخه ای بازطراحی شده از برنامه موبایلی جیمیل را برای آیفون عرضه کرده و مدعی است این برنامه دسترسی سریع تر کاربران را به نامه های الکترونیکشان ممکن می کند.

 به گزارش  ورج، رابط کاربری این برنامه نیز به روز شده و کاربران با سهولت بیشتری می توانند پیام های دریافتی را پاک کرده یا به بخش آرشیو منتقل کنند.

یکی از قابلیت های خوب این نسخه از جیمیل Undo Send است که به کاربران امکان می دهد حتی در صورت ارسال یک ایمیل جلوی رسیدن آن به مقصد را بگیرند. البته این کار تنها در یک بازه زمانی بسیار کوتاه بعد از ارسال ایمیل ممکن است.

بخش جستجوی ایمیل ها نیز در برنامه موبایلی جیمیل برای آیفون سریع تر شده و گوگل نتایج جستجوها را با سرعت مناسب تری در اختیار کاربران قرار می دهد.

البته در این برنامه هنوز همگرایی میان حساب های کاربری مختلف ممکن نیست و لذا کاربران باید به طور جداگانه حساب های کاری شخصی و حرفه ای خود را مشاهده کنند.

گوگل برنامه تقویم خود برای آیفون را هم به روز کرده تا کاربران بتوانند از رویدادهای مختلف به تفکیک هفته و ماه مطلع شوند. جستجوی راحت تقویم برای یافتن قرارهای کاری و برنامه ریزی های مختلف نیز ممکن شده است. البته این برنامه هنوز با آی پد سازگار نیست.

منبع : فارس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

بازطراحی جی‌میل برای آیفون برای دسترسی سریع‌تر به ایمیل‌هافناوریموبایل،لپتاپوتببازطراحی جی‌میل برای آیفون برای دسترسی سریع‌تر به ایمیل‌ها برای دسترسی سریع‌تر بازطراحی جیمیل برای دسترسی سریع تر به ایمیل‌هاگوگل نسخه ای بازطراحی شده از برنامه موبایلی جیمیل را برای آیفون عرضه کرده و مدعی است بازطراحی جیمیل برای آیفون برای دسترسی سریع تر به ایمیل‌هابازطراحی جیمیل برای آیفون برای دسترسی سریع تر به جیمیل برای آیفون سریع تر بازطراحی جی‌میل برای آیفون برای دسترسی سریع‌تر به ایمیل‌ها برای دسترسی سریع‌تر به بازطراحی جی‌میل برای آیفون برای دسترسی سریع‌تر به ایمیل بازطراحی جیمیل برای آیفون برای دسترسی سریع تر به ایمیل‌ها …بازطراحی جیمیل برای آیفون برای دسترسی سریع تر به ایمیل‌هابخش‌دانش و فن‌آوری الف، بازطراحی جیمیل برای آیفون برای دسترسی سریع تر به ایمیل‌هابازطراحیجیمیلبرایآیفونفارس به نقل از ورج، رابط کاربری این برنامه نیز به روز شده و کاربران با سهولت بیشتری می بازطراحی جی‌میل برای آیفون برای دسترسی سریع‌تر به ایمیل‌ها سریع‌تر به ایمیل‌ها برای دسترسی سریع‌تر به بازطراحی جیمیل برای بازطراحی جیمیل برای آیفون برای دسترسی سریع تر به ایمیل ها به گزارش فارس به نقل از ورج ، رابط کاربری این برنامه نیز به روز شده و کاربران با سهولت بازطراحی جی‌میل برای آیفون برای دسترسی سریع‌تر به ایمیل‌هاعلم و فناوری دسترسی سریع‌تر به ایمیل‌ها بازطراحی جی‌میل برای آیفون برای دسترسی سریع‌تر به بازطراحی جی‌میل برای آیفون برای دسترسی سریع‌تر به ایمیل‌ها…کامپیوتر و موبایلرابط کاربری این برنامه نیز به‌روز شده و کاربران با سهولت بیشتری می‌توانند پیام بازطراحی جی‌میل برای آیفون برای دسترسی سریع‌تر به ایمیل‌ها فناوریموبایل،لپ بازطراحی جی‌میل برای آیفون برای دسترسی سریع‌تر به برای دسترسی سریع‌تر به ایمیل‌ها بازطراحی جیمیل برای آیفون برای دسترسی سریع تر به ایمیل‌ها برنامه دسترسی سریع تر بازطراحی جیمیل برای آیفون برای دسترسی سریع تر به ایمیل‌ها بازطراحی جیمیل برای دسترسی سریع تر به ایمیل‌ها برای دسترسی سریع تر به سریع تر به ایمیل‌ها گوگل نسخه ای بازطراحی شده از برنامه موبایلی بازطراحی جیمیل برای آیفون برای دسترسی سریع تر به ایمیل‌ها بازطراحی جیمیل را برای آیفون عرضه کرده و مدعی است این برنامه دسترسی سریع تر کاربران را به ها بازطراحی جی‌میل برای آیفون برای دسترسی سریع‌تر به ایمیل‌ها آیفون برای دسترسی سریع‌تر به بازطراحی جی‌میل برای آیفون برای دسترسی سریع‌تر به ایمیل بازطراحی جی‌میل برای آیفون برای دسترسی سریع‌تر به ایمیل‌ها برای دسترسی سریع‌تر به ایمیل‌ها بازطراحی جیمیل برای آیفون برای دسترسی سریع تر به بازطراحی جی‌میل برای آیفون برای دسترسی سریع‌تر به ایمیل‌ها بازطراحی جی‌میل برای آیفون برای دسترسی سریع‌تر به ایمیل‌ها بازطراحیآیفوندسترسیسریع بازطراحی جیمیل برای دسترسی سریع تر به ایمیل‌ها صبحانه بازطراحی جیمیل برای دسترسی سریع تر به ایمیل موبایلی جیمیل برای آیفون سریع تر شده بازطراحی جیمیل برای آیفون برای دسترسی سریع تر به ایمیل‌ها بازطراحیجیمیلبرای بخش جستجوی ایمیل ها نیز در برنامه موبایلی جیمیل برای آیفون سریع تر برای آیفون را هم به بازطراحی جی‌میل برای آیفون برای دسترسی سریع‌تر به ایمیل‌ها … کامپیوتر و موبایل رابط کاربری این برنامه نیز به‌روز تقاضای همکاری با کانون تماس با کانون برنامه آزمون ها



لینک منبع :بازطراحی جیمیل برای دسترسی سریع تر به ایمیل‌ها

بازطراحی جیمیل برای آیفون برای دسترسی سریع تر به ایمیل‌ها www.farsnews.com/13950818000184‎Cached8 نوامبر 2016 ... گوگل نسخه ای بازطراحی شده از برنامه موبایلی جیمیل را برای آیفون عرضه کرده و مدعی است این برنامه دسترسی سریع تر کاربران را به نامه های ... ایتنا - بازطراحی جی‌میل برای آیفون برای دسترسی سریع‌تر به ایمیل‌ها itna.ir/fa/doc/news/.../بازطراحی-جی-میل-آیفون-دسترسی-سریع-تر-ایمیل-ها 8 نوامبر 2016 ... گوگل نسخه‌ای بازطراحی شده از برنامه موبایلی جی‌میل را برای آیفون عرضه کرده و مدعی است این برنامه دسترسی سریع‌تر کاربران را به نامه‌های ... الف - بازطراحی جیمیل برای آیفون برای دسترسی سریع تر به ایمیل‌ها alef.ir/vdccpsq0o2bqsp8.ala2.html?411559 8 نوامبر 2016 ... گوگل نسخه ای بازطراحی شده از برنامه موبایلی جیمیل را برای آیفون عرضه کرده و مدعی است این برنامه دسترسی سریع تر کاربران را به نامه های ... بازطراحی جی‌میل برای آیفون برای دسترسی سریع‌تر به ایمیل‌ها www.kanoon.ir/.../بازطراحی-جی-میل-برای-آیفون-برای-دسترسی-سریع-تر-به-ایمیل-ها 8 نوامبر 2016 ... رابط کاربری این برنامه نیز به‌روز شده و کاربران با سهولت بیشتری می‌توانند پیام‌های دریافتی را پاک کرده یا به بخش آرشیو منتقل کنند. گوگل ... بازطراحی جیمیل برای آیفون برای دسترسی سریع تر به ایمیل ها https://onvansho.ir/.../بازطراحی-جیمیل-برای-آیفون-برای-دسترسی-سریع-تر-به-ایمیل-ها.html دسترسی سریعآسان به بازطراحی جیمیل برای آیفون برای دسترسی سریع تر به ایمیل‌ها. پنج افزونه رایگان جیمیل برای مدیریت بهتر ایمیل ها دیجیاتو ایمیل ها هستند ... بازطراحی جیمیل برای آیفون برای دسترسی سریع تر به ایمیل ها - سرزه www.serze.com/بازطراحی-جیمیل-برای-آیفون-برای-2224023/ 8 نوامبر 2016 ... بازطراحی جیمیل برای آیفون برای دسترسی سریع تر به ایمیل ها گوگل نسخه ای بازطراحی شده از برنامه موبایلی جیمیل را برای آیفون عرضه کرده و ... راهنمای اتصال جیمیل به ایمیل سایت - مرکز آموزش - وب رمز my.webramz.com/wiki/.../راهنمای-اتصال-جیمیل-به-ایمیل-سایت.html‎Cachedبعد از این مرحله یک کد فعالسازی به ایمیل وب میل شما ارسال میشود. وارد وب میل خود ... با ورود کد و تایید آن ارتباط بین جیمیل و وب میل شما برقرار می شود. بعد از این ... محافظت از ایمیل - یک راهنما برای مبارزه با سیستم‌های نظارتی با ... https://emailselfdefense.fsf.org/fa/‎Cachedاین راهنما در مدت ۴۰ دقیقه محافظت از ایمیل شخصی به وسیله‌ی GnuPG را به شما آموزش می‌دهد. ... این راهنما برای تازه کارها طراحی شده است، ولی اگر شما در مقدمات GnuPG را می دانید .... هرچه بیشتر سرتان را گرم اینکارها کنید، ایجاد کلید سریع‌تر تمام می‌شود. ... گرچه ممکن است چند ساعت زمان ببرد که این سرورها اطلاعات را بین یکدیگر رد و بدل ... بازطراحی جیمیل برای آیفون برای دسترسی سریع تر به ایمیل‌ها khabarehfarsi.ir/search/?...بازطراحی+جیمیل...دسترسی+سریع+تر+به+ایمیل‌ها‎Cachedتبدیل صدای مرد به زن و بالعکس هنگام صحبت با موبایل توانایی ایجاد تغییرات ... بازطراحی جیمیل برای آیفون برای دسترسی سریع تر به ایمیل‌ها. نجات در دقیقه‌ ۹۰. بازطراحی جیمیل برای آیفون برای دسترسی سریع تر به ایمیل‌ها ... newslist.ir/news/.../t/بازطراحی-جیمیل-برای-آیفون-برای-دسترسی-سریع 8 نوامبر 2016 ... گوگل نسخه ای بازطراحی شده از برنامه موبایلی جیمیل را برای آیفون عرضه کرده و مدعی است این برنامه دسترسی سریع تر کاربران را به نامه های ...