مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر

[ad_1]

رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر

به گزارش پدال،اولین خودرو نام ساندرو RS گرندی پری را به خود گرفته و نسخه‌ای  جدید از این هاچبک در برزیل به شمار می‌رود. البته این خودرو از همان پیشرانه‌ی 2 لیتری 148 اسب بخاری بنزینی سود می‌برد اما در آن شاهد ظاهر گیراتر و تِم کلی خودروی فرمول 1 رنو هستیم. الگویی مشابه در داخل کابین نیز بکار رفته و شاهد تریم مشکی و طلایی در هر سطحی هستیم.

دومین مدل مفهومی رنو داستر Extreme است که یک طرح مطالعاتی با طراحی خشن بوده که توسط چرخ‌های مخصوص، افزایش ارتفاع خودرو از زمین، سپرهای اصلاح شده،LED های قرار گرفته در سقف و برخی جزئیات داخلی برجسته شده است. قدرت خودرو از پیشرانه‌ی 2 لیتری بنزینی جفت شده به سیستم چهار چرخ محرک تأمین می‌شود.

رنو برنامه‌ای برای تولید این خودروها ندارد اما برخی از این تجهیزات می‌توانند در نمونه‌های آفرودر این خودرو قابل دسترسی باشند.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

عصر خودرو کوئید ناجی رنو شدشروط صریح قطعه‌سازان ایرانی برای پژو و رنو پیروزی ترامپ روی حضور خودروسازان فرانسوی رنو ساندرو پدال، مجله خودرو و حمل و نقلرنورنوساندرورنو ساندرو گونه هاچ بک رنو یا لوگان یا تندر خودمان می باشد که با ظاهری متفاوت و عصر خودرو تولید رنو سیمبل در سایپا و رنو کوئید …مدیر عامل خاورمیانه رنو خبر داد تولید رنو سیمبل در سایپا و رنو کوئید در ایران‌خودروبانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده استسایپا کیا نیو سراتو قیمت خط تولید ثبت نام …نیوسراتوسایپاقیمتتولیدمدیر بازاریابی و فروش سایپا از عرضه ۱۵ محصول جدید با همکاری رنو، نیسان، کیا و دو تصاویر و مشخصات فنی خودرو دناقیمت خودرو …خودرودناناراحتی بهنوش طباطبایی به خاطر جدایی از همسرش؟ عکس بازیگر معروف ایرانی پس از مهاجرت فورد پدال، مجله خودرو و حمل و نقلفوردسایت پدال برگزیده بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین مشخصات کلی رنو فلوئنس شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر هاچبک ساندرو و کراس اوور داستر رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر الف رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داسترتصاویر رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر دومین مدل مفهومی رنو داستر است که یک رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر رونمایی رنو از مدل های مفهومی ساندرو و رونمایی رنو از مدل های مفهومی ساندرو و رونمایی رنو از مدل های مفهومی ساندرو و رونمایی رنو از مدل های مفهومی ساندرو و رونمایی رنو از مدل های مفهومی ساندرو و رونمایی رنو از مدل های مفهومی ساندرو و رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داسترتصاویر کد مطلب رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داسترتصاویر تاریخ انتشار رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر هاچبک ساندرو و کراس اوور داستر رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر رونمایی رنو از مدل های مفهومی ساندرو و داستر سیمرغ رونمایی رنو از مدل های مفهومی مدل های مفهومی ساندرو و داستر به گزارش پدال،اولین رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داسترتصاویر رونمایی از دو خودروی مفهومی خود که بر پایه‌ هاچبک ساندرو و کراس اوور داستر رنو ساندرو رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر علم و فناوری رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر رنو نمایشگاه خودروی سائوپائولو را برای مدل های مفهومی ساندرو و داستر تصاویر را برای رونمایی از دو خودروی مدل های مفهومی ساندرو و مفهومی رنو داستر رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر رونمایی از مدل‌های جدید رنو و داچیا خانه خودرو رونمایی از مدل‌های جدید رنو و ساندرو و ساندرو استپ‌وی و همچنین مدل داستر



لینک منبع :رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر

Images for رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر +تصاویر | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../157598-رونمایی-رنو-از-مدل-های-مفهومی-ساندرو-داستر-تصاویر‎Cached11 نوامبر 2016 ... رنو نمایشگاه خودروی سائوپائولو 2016 را برای رونمایی از دو خودروی مفهومی خود که بر پایه‌ هاچبک ساندرو و کراس اوور داستر ساخته شده‌اند انتخاب کرده ... رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر+تصاویر - روز نو roozno.com/.../رونمایی-رنو-از-مدل‌های-مفهومی-ساندرو-و-داسترتصاویر‎Cached12 نوامبر 2016 ... روز نو : رنو نمایشگاه خودروی سائوپائولو 2016 را برای رونمایی از دو خودروی مفهومی خود که بر پایه‌ هاچبک ساندرو و کراس اوور داستر ساخته شده‌اند ... رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر +تصاویر - اقتصاد آنلاین ... https://damadam.ir/.../رونمایی-رنو-از-مدل‌های-مفهومی-ساندرو-و-داستر.../4225477 رنو نمایشگاه خودروی سائوپائولو 2016 را برای رونمایی از دو خودروی مفهومی خود که بر پایه‌ هاچبک ساندرو و کراس اوور داستر ساخته شده‌اند انتخاب کرده است. ... الف - رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر+تصاویر alef.ir/vdch-inkv23nzqd.tft2.html?412760‎Cached12 نوامبر 2016 ... رنو نمایشگاه خودروی سائوپائولو 2016 را برای رونمایی از دو خودروی مفهومی خود که بر پایه‌ هاچبک ساندرو و کراس اوور داستر ساخته شده‌اند انتخاب کرده ... الف - رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر alef.ir/vdciwra5zt1azv2.cbct.html?412851‎Cached12 نوامبر 2016 ... رنو نمایشگاه خودروی سائوپائولو 2016 را برای رونمایی از دو خودروی مفهومی خود که بر پایه‌ هاچبک ساندرو و کراس اوور داستر ساخته شده‌اند انتخاب کرده ... رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../رونمایی-رنو-از-مدل‌های-مفهومی-ساندرو-و-داستر/ 29 آوریل 2017 ... اولین خودرو نام ساندرو RS گرندی پری را به خود گرفته و نسخه‌ای جدید از این هاچبک در برزیل به شمار می‌رود. البته این خودرو از همان پیشرانه‌ی 2 لیتری ... - رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر - چه خبر www.chekhabar.ir/News/.../رونمایی-رنو-از-مدل‌های-مفهومی-ساندرو-و-داستر 12 نوامبر 2016 ... رنو نمایشگاه خودروی سائوپائولو 2016 را برای رونمایی از دو خودروی مفهومی خود که بر پایه‌ هاچبک ساندرو و کراس اوور داستر ساخته شده‌اند انتخاب کرده ... رونمایی رنو از مدل های مفهومی ساندرو و داستر +تصاویر - پدال نیوز | خبر ... khabarfarsi.com/u/27987063 12 نوامبر 2016 ... رونمایی رنو از مدل های مفهومی ساندرو و داستر +تصاویر. پدال نیوز: رنو نمایشگاه خودروی سائوپائولو 2016 را برای رونمایی از دو خودروی مفهومی خود که بر ... رونمایی رنو از مدل‌های مفهومی ساندرو و داستر +تصاویر | اقتصاد | خبروان khabarone.ir/news/.../رونمایی-رنو-از-مدل‌های-مفهومی-ساندرو-و-داستر-تصاویر 11 نوامبر 2016 ... رنو نمایشگاه خودروی سائوپائولو 2016 را برای رونمایی از دو خودروی مفهومی خود که بر پایه هاچبک ساندرو و کراس اوور داستر ساخته شده‌اند انتخاب کرده ...