مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی شیائومی از هدست بلوتوث Mi Sports +عکس

[ad_1]

کمپانی شیائومی هدست بلوتوثی جدیدی به نام Mi Sports معرفی کرده که با هر بار شارژ می‌توان تا ۷ ساعت با آن کار کرد.

به گزارش صبحانه،شرکت چینی شیائومی یک هدست بلوتوث جدید به نام Mi Sports معرفی کرد. طراحی این محصول کلاسیک بوده و به نحوی ساخته شده است که براحتی بتوان آن را روی گوش قرار داد. دو سمت این هدست از طریق سیم به هم متصل شده‌اند و بنابراین امکان گم کردن یکی از آن‌ها وجود ندارد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

شیائومی از هدست بلوتوث Mi Sports رونمایی کرد
در حالی که شاید این محصول شکل چندان جذابی نداشته باشد اما وزن آن بسیار سبک بوده و در واقع فقط ۱۷.۸ گرم است. علی‌رغم این وزن کم اما، باتریِ هدست یاد شده ۱۱۰ میلی‌آمپرساعتی بوده و با هر بار شارژ می‌توان تا ۷ ساعت با آن کار کرد. هدست Mi Sports از طریق بلوتوث ۴.۱ به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود و نکته‌ی جالب اینکه می‌توان به صورت همزمان آن را به دو دستگاه متصل کرد.

از دیگر ویژگی‌های هدست یاد شده می‌توان به گواهی IPx4 اشاره کرد که یعنی در برابر نفوذ آب تا حدی مقاومت دارد. افزون بر این، محصول مورد بحث می‌تواند بین دمای منفی ۲۰ تا ۷۰ درجه‌ی سانتی‌گراد کار کند. Mi Sports از روز ۱۱ سپتامبر با قیمت ۲۲ دلار در چین به فروش خواهد رسید.

منبع :زومیت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

رونمایی شیائومی از هدست بلوتوث عکس رونمایی شیائومی از هدست بلوتوث عکس صبحانه آنلاین رونمایی شیائومی از هدست شیائومی یک هدست بلوتوث هدست از طریق بلوتوث ۴ رونمایی شیائومی از هدست بلوتوث عکس رونمایی شیائومی از هدست بلوتوث عکس رونمایی شیائومی از هدست کمپانی شیائومی هدست رونمایی شیائومی از هدست بلوتوث عکس شیائومی از هدست بلوتوث رونمایی عکس رونمایی از هدست شیائومی از هدست بلوتوث رونمایی شیائومی از هدست بلوتوث عکس پایگاه خبری رونمایی شیائومی از هدست بلوتوث عکس شیائومی یک هدست بلوتوث از روز شیائومی از هدست بلوتوث رونمایی کرد دانشنامه نرم یک هدست بلوتوث جدید به نام چینی شیائومی یک هدست بلوتوث هدست از طریق رونمایی شیائومی از هدست بلوتوث عکس خبر رونمایی شیائومی از هدست بلوتوث عکس کمپانی شیائومی هدست بلوتوثی جدیدی به نام رونمایی شیائومی از هدست بلوتوث عکس کمپانی شیائومی هدست بلوتوثی کمپانی شیائومی هدست بلوتوثی جدیدی به نام معرفی شیائومی از هدست بلوتوث رونمایی کرد کمپانی شیائومی هدست بلوتوثی جدیدی به نام معرفی کرده که با هر بار شارژ می عکس روز آیفون از هفتمین رنگ گوشی های خود رونمایی کردعکس ششمین گوشیرونماییکردعکس رونمایی شیائومی از هدست بلوتوث عکس رونمایی از گوشی موتو ام با عکس رونمایی از ثمره شیائومی هدست بلوتوث جدید خود را معرفی کرد گالری عکس شبکه می اسپرتز یا رونمایی تر به هدست بلوتوث جدید شیائومی کرد گالری عکس



لینک منبع :رونمایی شیائومی از هدست بلوتوث Mi Sports +عکس

شیائومی از هدست بلوتوث Mi Sports رونمایی کرد - زومیت www.zoomit.ir/.../xiaomi-launches-mi-sports-bluetooth-headset-ipx4-rated-7h-battery-life/‎Cached8 نوامبر 2016 ... شرکت چینی شیائومی یک هدست بلوتوث جدید به نام Mi Sports معرفی کرد. طراحی این محصول کلاسیک بوده و به نحوی ساخته شده است که براحتی ... رونمایی شیائومی از هدست بلوتوث Mi Sports +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../رونمایی-شیائومی-از-هدست-بلوتوث-mi-sports-عکس‎Cached8 نوامبر 2016 ... به گزارش صبحانه،شرکت چینی شیائومی یک هدست بلوتوث جدید به نام Mi Sports معرفی کرد. طراحی این محصول کلاسیک بوده و به نحوی ساخته شده ... رونمایی شیائومی از هدست بلوتوث Mi Sports +عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../رونمایی-شیائومی-از-هدست-بلوتوث-Mi-Sports-عکس/4188805‎Cached8 نوامبر 2016 ... به گزارش صبحانه،شرکت چینی شیائومی یک هدست بلوتوث جدید به نام Mi Sports معرفی کرد. طراحی این محصول کلاسیک بوده و به نحوی ساخته شده ... رونمایی شیائومی از هدست بلوتوث Mi Sports +عکس | کمپانی شیائومی www.ghatreh.com/news/.../رونمایی-شیائومی-هدست-بلوتوث-Sports-عکس 8 نوامبر 2016 ... کمپانی شیائومی هدست بلوتوثی جدیدی به نام Mi Sports معرفی کرده که با هر بار شارژ می توان تا 7 ساعت با آن کار کرد. - : شرÚ. شیائومی از هدست بلوتوث Mi Sports رونمایی کرد | کمپانی شیائومی www.ghatreh.com/news/.../شیائومی-هدست-بلوتوث-Sports-رونمایی-کرد 8 نوامبر 2016 ... کمپانی شیائومی هدست بلوتوثی جدیدی به نام Mi Sports معرفی کرده که با هر بار شارژ می ... رونمایی از پیراهن جدید پرسپولیس در تمرین امروز+عکس شیائومی هدست بلوتوث جدید خود را معرفی کرد + گالری عکس | شبکه www.shabakeh-mag.com/news/world/5400‎Cached8 نوامبر 2016 ... شرکت چینی شیائومی به تازگی از جدیدترین هدست بلوتوث خود با نام اختصاصی "می اسپرتز" یا "Mi Sports" رونمایی کرد. این هدست بلوتوث زیبا ... آخرین اخبار هدست بلوتوثی شیائومی - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/هدست-بلوتوثی-شیائومی رونمایی شیائومی از هدست بلوتوث mi sports +عکس · صبحانه آنلاین ۷۸ روز پیش ۰. به گزارش صبحانه ،شرکت چینی شیائومی یک هدست بلوتوث جدید به نام Mi Sports ... هدفون بلوتوث ورزشی شیائومی – شیائومی شاپ https://www.xiaomishop.ir/.../xiaomi-mi-sport-bluetooth-ear-hook-headphones/‎CachedXiaomi Mi Sport Bluetooth Ear-Hook Headphones. هدفون بلوتوث ورزشی شیائومی هدفون جدیدی است که شیائومی با طراحی قلاب مانند، ضد آب و با موادی ضد تعریق، ... مینی هدست بلوتوث ورزشی شیائومی به بازار آمد | پلازامگ mag.plaza.ir/1396059333/9333/‎Cached1 روز پیش ... شیائومی مینی هدست بی سیم بلوتوث جدید خود را به که مدل نسل دوم هدست های ... نخستین هدست بلوتوث بی سیم شیائومی در ماه نوامبر سال گذشته رونمایی شد . ... هدست بلوتوث جدید Mi Sports همچنین دارای یک باتری ۱۱۰ مگاهرتزی است که ... هدست Mi Sports شیائومی رونمایی شد؛ حداقل وزن با قابلیت ضد آب - تک ... www.techbook.ir/.../هدست-mi-sports-شیایومی-رونمایی-شد-حداقل-وزن-با-قابلیت-ضد-اب‎Cached8 نوامبر 2016 ... شرکت شیائومی به تازگی از هدست بلوتوث جدیدی با نام Mi Sports رونمایی کرده که با هر بار شارژ کامل تا 7 ساعت در اختیار کاربر خواهد بود.