مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش پخت مافین کدو حلوایی برای کودکان

[ad_1]

آموزش پخت مافین کدو حلوایی برای کودکان

 

در این بخش از ایران ناز میخواهیم طرز تهیه غذایی خوشمزه را آموزش دهیم که با تهیه آن کودکان خود را خوشحال خواهید نمود. در ادامه طرز تهیه مافین کدو حلوایی را خواهید دید .این مافین راهی عالی و خوشمزه است تا به وسیله آن کودکان را به خوردن کدو حلوایی ترغیب کنیم.

 

مواد لازم:

 

کدو حلوایی ۴۰۰ گرم
شکر قهوه ای ۳۵۰ گرم
تخم مرغ ۴ عدد بزرگ
نمک قدری
آرد ۳۰۰ گرم
بیکینگ پودر ۲ قاشق چای خوری
گردو ۱ مشت
پودر دارچین ۱ قاشق چای خوری
روغن زیتون ۱۷۵ میلی لیتر
نارنگی ۱ عدد
لیمو ۱ عدد
خامه ترش ۱۴۰ میلی لیتر
پودر قند ۲ قاشق چای خوری
وانیل ۱/۴ قاشق چای خوری
اسطوخودوس برای تزیین

 

طرز تهیه مافین کدو حلوایی با رویه شکری:

 

1. از قبل فر را با حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد گرم کنید. در قالب های مافین، کپسول مافین قرار دهید.

 

2. کدو حلوایی را در غذاساز ریخته و بزنید تا یکدست شود. شکر و بعد تخم مرغ ها را اضافه کنید. نوک انگشت نمک، آرد، بیکینگ پودر، گردو، پودر دارچین و روغن زیتون را اضافه کنید و مواد را بزنید تا خوب با هم ترکیب شوند. شاید لازم باشد تا گاهی زدن مواد را متوقف کرده و مواد پاشیده به دیواره های غذاساز را با سایر مواد ترکیب کنید. مواد را بیش از حد نزنید، تنها لازم است که مواد به خوبی با هم ترکیب شوند.

 

3. خمیر را در کپسول های مافین بریزید و برای ۲۰ تا ۲۵ دقیقه در فر بپزید. خلال دندان و یا چاقویی کوچک در وسط یکی از مافین ها فرو کنید و خارج کنید، اگر تمیز بود، مافین ها آماده هستند. آن ها را از فر خارج کرده و روی توری قرار دهید تا خنک شوند.

 

4. تا مافین ها می پزند، رویه را آماده کنید. بیشتر رنده پوست نارنگی، تمام رنده پوست لیمو و آبلیمو را در ظرفی بریزید. خامه ترش، پودر قند و وانیل را به آن ها اضافه کنید و آن ها را خوب با هم ترکیب کنید. آن را بچشید و با اضافه کردن کمی آبلیمو و یا پودر قند آن را به مزه دلخواه درآورید. رویه را در یخچال بگذارید تا خنک شود و سپس مقداری از آن را با قاشق روی مافین ها بدهید.

 

5. برای داشتن ظاهری زیبا تر از رنده پوست نارنگی، گل های اسطوخودوس و یا گل سرخ روی آن ها بگذارید و میل کنید.

 

نکاتی در رابطه با تهیه ی مافین کدو حلوایی با رویه شکری:

 

1. تخم کدو حلوایی ها را جدا کنید و آن را خرد کنید. نیازی نیست که آن را پوست بگیرید.

2. واحد بیکینگ پودر و پودر قند ۲ قاشق چای خوری سر پر می باشد.

3. پوست نارنگی را رنده کنید.

4. پوست لیمو را رنده کنید و آب نصف آن را بگیرید.

 

 

مطالب مرتبط:

 

مواد لازم برای درست کردن مافین میوه ای

 

نحوه ی درست کردن مافین سیب و آناناس

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی …انواع کیککیک پخت انواع کیک بیسکوییت شکریشیرینی پزیخمیر کیک خامه ایشیرینیاموزش شیرینی،شیرینی پزی،آموزش شیرینی پزی،پخت انواع …آشپزیشیرینیشیرینی پزیاشپزیآموزش شیرینی پزیشیرینی گردوییانوع شیرینیشیرینی عید دستور پخت انواع نان آموزش شیرینی پزیسایت شیرینی پزی ، آموزش شیرینی پزی ، پخت انواع شیرینی با آکا ، آکاایران کپی‌رایت کدو حلوایی خواص دارویی کدو حلوایی ایران کوکخواص دارویی کدو حلوایی کدو حلوایی میوه یک گیاه علفیست که دارای ساقه های بلند و خزنده و آموزش آشپزیآموزش شیرینی آموزش آشپزیطرز تهیه غذامرغطبخجوجه کبابپختنته چین مرغپخت کیکسالادانواع دسر آموزش هنر آشپزی آموزش آشپزیآشپزیطرز تهیهشامنهارصبخانهپختنآموزشغذاکتلتبیف استروگانفپختآش آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …طرز تهیه کباب تسبیحی با پلوی زعفرانی مواد لازم برای کباب تسبیحی گوشت چرخ کرده گرم دانلود کتاب آموزش آشپزی شیرینی کیک دسر …دانلودکتابآموزشکتاب رایگان آموزش آشپزی شیرینی ، کیک ، دسر و مربا در این کتاب می آموزید • آدمک روی مافین کدوحلوایی با سبزیجات غذایی گیاهی، سالم و خوشمزه مافین کدو حلوایی و سبزیجات می آموزش آشپزیآموزش شیرینی آموزش آشپزیآموزش شیرینی پزیانواع نوشیدنی هاشیرینی های ایرانیدسر های خوشمزه طرز تهیه مافین، طرز تهیه مافین کدو آکا مافین کدو حلوایی مافین ساده است و برای پخت به آموزش شیرینی پزی ، پخت انواع آموزش هنر آشپزی آموزش پخت مافین کدو حلوایی برای روشی جدید برای درست کردن چگونه سوپ کدو حلوایی درست آموزش پخت مافین کدو حلوایی برای کودکان آموزش مرحله به مرحله و تصویری مافین آموزش مرحله به مرحله و تصویری مافین آموزش مرحله به مرحله و تصویری مافین این هم زمینی از این واقعه عجیب طبیعی این هم زمینی از این واقعه عجیب طبیعی این هم زمینی از این واقعه عجیب طبیعی عکسهای جالب و دیدنی پنجشنبه خرداد عکسهای جالب و دیدنی پنجشنبه خرداد عکسهای جالب و دیدنی پنجشنبه خرداد عکس های دیدنی و جالب پنج شنبه مرداد عکس های دیدنی و جالب پنج شنبه مرداد عکس های دیدنی و جالب پنج شنبه مرداد آموزش پخت مافین کدو حلوایی برای کودکان طرز تهیه ی کاپ کیک کدو حلوایی کردن کاپ کیک کدو حلوایی نحوه پخت کاپ آموزش آشپزی آموزش پخت کودکان برای مافین کدو حلوایی صفحه روزمنو، محبوب ترین انجمن آشپزی و مافین کدو حلوایی مافین، کیک فنجانی و نکاتی برای مافین های مافین مافین کدو حلوایی ایران کوک مافین کدو حلوایی فیلم های آموزش شیرینی ۲ دیدگاه برای طرز تهیه مافین کدو مافین کدو مافین کدو حلوایی، مورد پسند کودکان مافین کدو حلواییآموزش برای اطمینان از پخت طرز تهیه مافین کدو حلوایی و سیب منوی پیشنهادی سوران برای شب طرز تهیه مافین کدو حلوایی و قرار دهید تا کاملا مغز پخت طرز تهیه پوره کدو حلوایی کدو حلوایی را دو بهترین روش برای پخت کدو حلوایی آن است طرز تهیه مافین کدو حلوایی کیک مافین طرز تهیه مافین قهوه و شکلات ایران کوک مافین قهوه و شکلات ۷ دیدگاه برای طرز تهیه مافین قهوه و ماگ کیک کدو حلوایی در سوپ کدو حلوایی، سوپی مناسب فصل پاییز سوپ کدو حلوایی طرز تهیه سوپ کدو حلوایی زمان طولانی‌ای برای پخت کودکان برای



لینک منبع :آموزش پخت مافین کدو حلوایی برای کودکان

Images for آموزش پخت مافین کدو حلوایی برای کودکان آموزش پخت مافین کدو حلوایی برای کودکان - ایران ناز www.irannaz.com/پخت-مافین-کدو-حلوایی-کودکان.html آموزش پخت مافین کدو حلوایی برای کودکان در این بخش از ایران ناز میخواهیم طرز تهیه غذایی خوشمزه را آموزش دهیم که با تهیه آن کودکان خود را خوشحا. مافین کدو حلوایی، مورد پسند کودکان - آکا www.akairan.com/shirinipazi/.../news201611109485396546.html‎Cached10 نوامبر 2016 ... آکاایران: مافین کدو حلوایی، مورد پسند کودکان. طرز تهیه: 1. از قبل فر را با حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد گرم کنید. در قالب های مافین، کپسول مافین ... آموزش پخت مافین کدو حلوایی برای کودکان - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../آموزش_پخت_مافین_کدو_حلوایی_برای_کودکان‎Cachedآموزش پخت مافین کدو حلوایی برای کودکان. دانلود مافین کدو سبز ( فیلم ) · دانلود مافین مرغ و ذرت · دانلود آموزش پخت آسان و خانگی کیک کدو حلوایی در ۵ دقیقه. آموزش پخت مافین کدو حلوایی برای کودکان - رهتا www.rahta.com/q/آموزش_پخت_مافین_کدو_حلوایی_برای_کودکان سلامت نیوز: کدو حلوایی پوست و گوشتی نارنجی دارد و جزو سبزی‌جات رنگی محسوب می‌شود که از بروز آکنه، بیماری‌های قلبی، دژنراسیون ماکولای چشم و اضافه وزن ... دست سبز - کاپ کیک کدو حلوایی dastesabz.com/post/View/17/کاپ-کیک-کدو-حلوایی‎Cached2 مه 2015 ... این مافین ها معمولا محبوب بچه ها هستند .ولی خوردنشان ... طرز تهیه : کدو حلوایی را با مقدار کمی آب می پزیم و بعد به شکل پوره در می آوریم .فر را روشن می ... طرز تهیه ی کاپ کیک کدو حلوایی - بیتوته www.beytoote.com/cookery/pastry/cup-cake1-squash1.html‎Cached Similarطرز تهیه کاپ کیک کدو حلوایی درست کردن کاپ کیک کدو حلوایی , نحوه پخت کاپ ... در قالب‌های مافین کپسول قرار داده و تا قالب را از مایه کیک پر می‌کنیم و در فر از قبل ... طرز تهیه مافین کدو حلوایی - بیست ستون www.bistsotoon.com/p/طرز-تهیه-مافین-کدو-حلوایی‎Cached26 دسامبر 2015 ... رسپی خوشمزه کدوحلوایی برای عصرانه ! ... طرز تهیه مافین کدو حلوایی ... در ظرف دیگری شکر، تخم مرغ، کدو حلوایی پوره شده و روغن مایع را ترکیب کرده و مخلوط آرد را به این ظرف اضافه ... ممنوعیت های غذایی برای کودکان زیر یک سال · > ... طرز تهیه سوپ کدو حلوایی - نمناک namnak.com/طرز-تهیه-سوپ-کدو-حلوایی.p9002‎Cachedسوپ کدو حلوایی و طرز تهیه سوپ کدو حلوایی برای کودکان و سالمندان را در سایت نمناک ببینید. طرز تهیه پوره کدو حلوایی برای کودکان 6 تا 7 ماهه - نازوب www.nazweb.ir/news_detail_2929.html‎Cached Similarمواد لازم کدو حلوایی خرد کرده نصف استکان روغن مایع از هر نوع روغن در دسترس 1 ق مرباخوری شیر پاستوریزه.