مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با این ابزار ساده خودرویتان را ردیابی کنید+عکس

[ad_1]

اگر معمولا نمی توانید محل پارک خودروی خود را به سادگی بیابید و باید برای این کار زمان طولانی صرف کنید یک ابزار هوشمند ساده می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

به گزارش صبحانه،اگر معمولا نمی توانید محل پارک خودروی خود را به سادگی بیابید و باید برای این کار زمان طولانی صرف کنید یک ابزار هوشمند ساده می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

به گزارش یوزفول فور ریل، برای حل این مشکل حتی نیازی به نصب سیستم های گران قیمت جی پی اس هم نیست و تنها کافی است وسیله ای به نام TrackR را خریداری کنید. این وسیله که به اندازه کف دست است همراه با یک برنامه موبایلی عرضه می شود.

با این ابزار ساده خودرویتان را ردیابی کنید+عکس
پس از نصب برنامه TrackR بر روی گوشی آن را به ابزارش متصل می کنید و سپس این ابزار را به بدنه خودروی خود می چسبانید تا بتوانید موقعیت آن را از طریق گوشی ردگیری کنید. بنابراین کل فرایند استفاده از ابزار مذکور ۵ دقیقه هم به طول نمی انجامد.

شما می توانید از TrackR برای یافتن محل قرارگیری دیگر اشیا مانند کلیدها، کیف، ساک های مسافرتی و هر وسیله مهمی که نگران گم کردنش هستید استفاده کنید و سپس با برنامه موبایلی TrackR آن را ردگیری کرده و بیابید. برای این کار در محیط برنامه بر روی دکمه ابزار را بیاب یا find device در پایین صفحه ضربه می زنید و برنامه موقعیت دقیق ابزار مورد نظر را به شما نشان می دهد.

قیمت این محصول ۲۹ دلار و عمر باتری آن ۱۲ تا ۱۸ ماه است و بعد از گذشت این مدت می توان با پرداخت یک دلار باتری جدید خریداری کرد.

منبع : مهر


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

با این ابزار ساده خودرویتان را ردیابی کنیدعکس بلاغ مازندران با این ابزار ساده خودرویتان را ردیابی کنیدعکس با این ابزار ساده خودرویتان را ردیابی کنید با این ابزار ساده خودرویتان را ردیابی کنیدعکس با این ابزار ساده خودرویتان را ردیابی کنیدعکس صبحانه با این ابزار ساده خودرویتان را ردیابی کنیدعکس به نام را خریداری کنید این وسیله با این ابزار ساده خودرویتان را ردیابی کنیدعکس بلاغ مازندران عکس موستانگ در بلاغ مازندران عکس موستانگ در بلاغ مازندران عکس موستانگ در بلاغ مازندران هر آنچه درباره خودروی بلاغ مازندران هر آنچه درباره خودروی بلاغ مازندران هر آنچه درباره خودروی را زیر پلتفرم چاپ سرامیک نصب‌کرده و با را زیر پلتفرم چاپ سرامیک نصب‌کرده و با را زیر پلتفرم چاپ سرامیک نصب‌کرده و با بلاغ مازندران عکس اولین خودرو روکش بلاغ مازندران عکس اولین خودرو روکش بلاغ مازندران عکس اولین خودرو روکش با این ابزار ساده خودرویتان را ردیابی کنیدعکس با این ابزار ساده خودرویتان را ردیابی کنیدعکس اگر معمولا با این ابزار ساده خودرویتان را با این ابزار ساده خودرویتان را ردیابی کنید عکس با این با این ابزار ساده خودرویتان را ردیابی کنیدعکس پایگاه خبری با این ابزار ساده خودرویتان را ردیابی کنیدعکس متصل می کنید و سپس این ابزار را به با این ابزار ساده خودرویتان را ردیابی کنیدعکس اگر معمولا و باید برای این کار زمان طولانی صرف کنید یک ابزار ساده خودرویتان را ردیابی با این ابزار ساده خودرویتان را با گوشی ردیابی کنید آفتاب با این ابزار ساده خودرویتان را با گوشی ردیابی کنید متصل می کنید و سپس این ابزار را به با این ابزار ساده خودرویتان را با گوشی ردیابی کنید با این ابزار ساده خودرویتان را با کنید و سپس این ابزار را به بدنه ردیابی وب سایت پیام آنلاین اخبار با این ابزار ساده خودرویتان را با این ابزار ساده خودرویتان را با گوشی ردیابی کنید و البرز در مسیر زائران کربلا عکس جهان بین با این ابزار ساده خودرویتان را با گوشی ردیابی کنید با این ابزار ساده خودرویتان را با گوشی با این ابزار ساده خودرویتان را با گوشی ردیابی با این ابزار ساده خودرویتان را با گوشی ردیابی کنید … سواری آموزشی را به سادگی بیابید و باید برای این کار زمان طولانی صرف کنید یک ابزار هوشمند ساده این کار



لینک منبع :با این ابزار ساده خودرویتان را ردیابی کنید+عکس

با این ابزار ساده خودرویتان را با گوشی ردیابی کنید - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../با-این-ابزار-ساده-خودرویتان-را-با-گوشی-ردیابی-کنید‎Cached7 نوامبر 2016 ... اگر معمولا نمی توانید محل پارک خودروی خود را به سادگی بیابید و باید برای این کار زمان طولانی صرف کنید یک ابزار هوشمند ساده می تواند در این زمینه ... Images for با این ابزار ساده خودرویتان را ردیابی کنید+عکس با این ابزار ساده خودرویتان را ردیابی کنید+عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../با-این-ابزار-ساده-خودرویتان-را-ردیابی-کنید-عکس/4186925 اگر معمولا نمی توانید محل پارک خودروی خود را به سادگی بیابید و باید برای این کار زمان طولانی صرف کنید یک ابزار هوشمند ساده می تواند در این زمینه به ... با این ابزار ساده خودرویتان را ردیابی کنید+عکس | بلاغ نیوز | خبروان khabarone.ir/news/.../با-این-ابزار-ساده-خودرویتان-را-ردیابی-کنید-عکس 9 نوامبر 2016 ... اگر معمولا نمی‌توانید محل پارک خودروی خود را به سادگی بیابید و باید برای این کار زمان طولانی صرف کنید یک ابزار هوشمند ساده می‌تواند در این زمینه ... با این ابزار ساده خودرویتان را ردیابی کنید+عکس | اخبار شمال - اخبار ... news.shomalgardi.com/.../با-این-ابزار-ساده-خودرویتان-را-ردیابی-کنیدعکس/ 9 نوامبر 2016 ... اگر معمولا نمی توانید محل پارک خودروی خود را به سادگی بیابید و باید برای این کار زمان طولانی صرف کنید یک ابزار هوشمند ساده می تواند در این زمینه ... با این ابزار ساده خودرویتان را ردیابی کنید+عکس - بلاغ مازندران | خبر ... khabarfarsi.com/u/27845158 9 نوامبر 2016 ... با این ابزار ساده خودرویتان را ردیابی کنید+عکس. اگر معمولا نمی توانید محل پارک خودروی خود را به سادگی بیابید و باید برای این کار زمان طولانی ... ابزاری ساده برای ردیابی خودرو با گوشی +عکس - آخرین نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/picnews/147851718064998 7 نوامبر 2016 ... با این ابزار ساده خودرویتان را با گوشی ردیابی کنید. مهر به نقل از یوزفول فور ریل، برای حل این مشکل حتی نیازی به نصب سیستم های گران قیمت ... ابزاری ساده برای ردیابی خودرو با گوشی – جهان متمدن www.jahandev.ir/news/361/ 12 نوامبر 2016 ... با این ابزار ساده خودرویتان را با گوشی ردیابی کنید ... کردنش هستید استفاده کنید و سپس با برنامه موبایلی TrackR آن را ردگیری کرده و بیابید. با این ابزار ساده خودرویتان را با گوشی ردیابی کنید - پدال نیوز tnews.ir/news/f8fc73763237.html 7 نوامبر 2016 ... با این ابزار ساده خودرویتان را با گوشی ردیابی کنید. پدال نیوز- اگر معمولا نمی توانید محل پارک خودروی خود را به سادگی بیابید و باید برای این کار زمان طولانی صرف کنید یک ابزار ... تکذیب درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی +عکس ... میهن مگ - با این ابزار ساده خودرویتان را با گوشی ردیابی کنید https://mihanmag.com/.../با_این_ابزار_ساده_خودرویتان_را_با_گوشی_ردیابی_کنید‎Cachedبا این ابزار ساده chodroitin با گوشی خود را ردیابی شما ... پس از نصب برنامه TrackR بر روی گوشی آن را به ابزارش متصل می کنید و سپس این ابزار را به بدنه خودروی ...