مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قابلیت چند پنجره به سری اکسپریا اکس می‌آید

[ad_1]

وب سایت تک شات: سونی برنامه‌ای به نام Concept for Android دارد که طرفداران برند خود را به عنوان تستر بتا برای بررسی جدیدترین بیلدهایش پیش از عرضه عمومی آنها به کار می‌گیرد. جای تعجب نیست که این شرکت مشغول کار بر روی یک بروزرسانی اندروید 7 نوقا برای گوشی‌های سری اکسپریا اکس باشد و برخی از کاربران خوش شانس این شرکت توانسته‌اند از اولین پیش نمایش رابط کاربری جدید سونی استفاده کنند.

 

 قابلیت چند پنجره به زودی به گوشی‌های سری اکسپریا اکس می‌آید

این بروزرسانی شامل برخی تغییرات بصری و بهبود نوتیفیکیشن‌های نوقا است، ممکن است این تغییر به معنی نوتیفیکیشن‌های تعاملی باشد. قابلیت مشاهده چند پنجره به صورت همزمان نیز یکی دیگر از این تغییرات است، تغییری که در گوشی‌های 5 اینچی اکسپریا ایکس و اکسپریا Performance کاربردی خواهند بود اما ممکن است در گوشی 4.6 اینچی اکسپریا X Compact چندان مفید باشد.
 

کاربران در این بیلد جدید به اپلیکیشن به نام InTouch دسترسی خواهند داشت که انتظار می‌رود کانال ارتباطی دو طرفه بین کاربران و تیم توسعه دهنده سونی باشد. کاربران می‌توانند از این اپلیکیشن به عنوان پلتفرمی برای پشتیبانی، شرکت در نظرسنجی‌ها و کمک به ارتقای محصولات آتی سونی استفاده کنند. البته نام انتخابی برای این اپلیکیشن چندان مناسب به نظر نمی‌رسد زیرا بسیاری از کاربران از در دسترس نبودن بخش موبایل سونی در ماه‌های اخیر گلایه کرده‌اند.

اگر تمایل دارید که در طرح Concept for Android شرکت کنید، باید مالک یکی از گوشی‌های اکسپریا اکس باشید و اپلیکیشن Concept Installer را دانلود کنید. سونی هنوز هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه عمومی این بروزرسانی ارایه نکرده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

بررسی تخصصی آشنای حرفه‌ای …اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌هابه مرکز رزرواسیون گروه هتلهای هما در شهرهای تهران …رزرو اینترنتی هتل در سراسر جهان، رزرو هتلها بصورت آنلاین به همراه پرداخت اینترنتی اندرویدینا فارسی ساز کامل اندرویدبرنامه اندرویدابزارهادانلود فارسی ساز کامل اندروید فارسی ساز کامل اندروید به نسخه ۲٫۳ قابلیت چند پنجره به سری اکسپریا اکس می‌آید مجله راگا پیش از عرضه عمومی آنها به کار می ۷ نوقا برای گوشی‌های سری اکسپریا اکس قابلیت چند پنجره به سری اکسپریا اکس می‌آید تستر بتا برای بررسی جدیدترین بیلدهایش پیش از عرضه عمومی آنها به کار می‌گیرد قابلیت چند پنجره به زودی به گوشی‌های سری اکسپریا اکس می‌آید … کامپیوتر و موبایل به نام دارد که طرفداران برند خود را به عنوان تستر بتا برای بررسی جدیدترین قابلیت چند پنجره به سری اکسپریا اکس می آید برترین ها خبر قابلیت چند پنجره به سری اکسپریا آنها به کار می گوشی های سری اکسپریا اکس باشد و قابلیت چند پنجره ای به سری اکسپریا ایکس می آید سونی برنامه قابلیت چند پنجره ای به سری اکسپریا ایکس می آید به‌زودی قابلیت چند پنجره‌ای به خانواده اکسپریا ایکس سونی می‌آید … آی تی رسان به‌زودی قابلیت چند پنجره‌ای به فون‌های سری اکسپریا است قابلیت چند پنجره‌ای سونی از گوشی‌های سری اکسپریا خود رونمایی کرد قابلیت چند پنجره به زودی به گوشی‌های سری اکسپریا اکس می‌آید افشای اطلاعات تک شات با جدیدترین اسمارت‌فون سونی، اکسپریا اکس قابلیت چند پنجره به زودی به گوشی‌های سری اکسپریا اکس می‌آید افشای اطلاعات برچسب ها اکسپریا ایکس اکسپریا ایکس اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر قابلیت چند پنجره به سری اکسپریا اکس می‌آید به نام دارد که طرفداران برند خود را به عنوان تستر بتا برای بررسی جدیدترین



لینک منبع :قابلیت چند پنجره به سری اکسپریا اکس می‌آید

قابلیت چند پنجره به سری اکسپریا اکس می‌آید - برترین ها www.bartarinha.ir/.../قابلیت-چند-پنجره-به-سری-اکسپریا-اکس-می‌آید‎Cached9 نوامبر 2016 ... قابلیت چند پنجره به سری اکسپریا اکس می‌آید. سونی برنامه‌ای به نام Concept for Android دارد که طرفداران برند خود را به عنوان تستر بتا برای ... قابلیت چند پنجره به سری اکسپریا اکس می‌آید - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../قابلیت-چند-پنجره-به-سری-اکسپریا-اکس-می‌آید/‎Cachedقابلیت چند پنجره به سری اکسپریا اکس می‌آید. سونی برنامه‌ای به نام Concept for Android دارد که طرفداران برند خود را به عنوان تستر بتا برای بررسی جدیدترین ... قابلیت چند پنجره به سری اکسپریا امی آید - onvansho onvansho.ir/result/قابلیت-چند-پنجره-به-سری-اکسپریا-امی-آید.html قابلیت چند پنجره‌ای به سری اکسپریا ایکس می‌آید ها در اندرویدقابلیت چند پنجره . آغاز عرضه سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم از 17 اردیبهشت نمایشگری با قابلیت ... قابلیت چند پنجره به سری اکسپریا اکس می‌آید – مجله راگا - راگانیوز raganews.ir/magazine/277147/‎Cachedقابلیت چند پنجره به زودی به گوشی‌های سری اکسپریا اکس می‌آید. این بروزرسانی شامل برخی تغییرات بصری و بهبود نوتیفیکیشن‌های نوقا است، ممکن است این ... قابلیت چند پنجره به سری اکسپریا اکس می‌آید - گذارنیوز | دمادم https://damadam.ir/.../قابلیت-چند-پنجره-به-سری-اکسپریا-اکس-می‌آید/4208370 وب سایت تک شات: سونی برنامه‌ای به نام Concept for Android دارد که طرفداران برند خود را به عنوان ... قابلیت چند پنجره به زودی به گوشی های سری اکسپریا اکس می آید. قابلیت چند پنجره به زودی به گوشی‌های سری اکسپریا اکس می‌آید ... doornegar.com/قابلیت-چند-پنجره-به-زودی-به-گوشی‌های-س/ 9 نوامبر 2016 ... سونی برنامه‌ای به نام Concept for Android دارد که طرفداران برند خود را به عنوان تستر بتا برای بررسی جدیدترین بیلدهای خود پیش از عرضه عمومی ... طراحی سایت گیلان رشت (10105) webcat.ir/index.php/طراحی-سایت-گیلان-رشت/feed/rss/page-412‎Cachedتک شات | قابلیت چند پنجره به زودی به گوشی‌های سری اکسپریا اکس می‌آید سونی برنامه‌ای به نام Concept for Android دارد که طرفداران برند خود را به عنوان تستر بتا ... تنظیمات اینترنت و MMS – Sony Xperia™ Z پشتیبانی (ایران) support.sonymobile.com/ir/xperiaz/.../internet-and-messaging-settings/‎Cachedاگر تنظیمات در دستگاه شما دانلود نشد، قدرت سیگنال شبکه تلفن همراه خود را بررسی کنید. به فضای باز بدون مانع بروید یا به نزدیک پنجره بروید و سپس دوباره ... بایگانی‌ها خواندنی ها - صفحه 3638 از 7570 - پول و تجارت poolvatejarat.com/category/خواندنی-ها/page/3638/ قابلیت چند پنجره به سری اکسپریا اکس می‌آید. سونی برنامه‌ای به نام Concept for Android دارد که طرفداران برند خود را به عنوان تستر بتا برای بررسی جدیدترین ... بررسی دیجیاتو: اکسپریا اکس زد پریمیوم - دیجیاتو digiato.com/.../بررسی-دیجیاتو-اکسپریا-اکس-زد-پریمیوم/‎Cached11 جولای 2017 ... نمایشگر اکسپریا زد ۵ پریمیوم (بررسی دیجیاتو) فقط هنگام نمایش عکس یا ... این استاندارد به معنای قابلیت پخش ۱ میلیارد رنگ روی صفحه نمایش «اکس زد ... یک سوایپ رو به پایین هم پنجره جستجو میان اپلیکیشن ها را نمایش می دهد که در ... پرچمدار جدید هم مثل چند محصول اخیر سونی عادات رفتاری شما را زیر نظر گرفته ...