مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

واگذاری 100 بنای تاریخی تا پایان سال

[ad_1]

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۶

واگذاری 100 بنای تاریخی تا پایان سال

تین نیوز| معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی گفت: «۱۰۰ بنای تاریخی برای تبدیل به مکان اقامتی، شناسایی شده که تحت مالکیت سازمان میراث فرهنگی است. امیدواریم تا آخر سال زمینه واگذاری آنها به بخش خصوصی فراهم شود.»

سمیع‏الله حسینی مکارم افزود:«تلاش کرده‌ایم در زمینه بهره‏برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی و تامین و نگهداری آنها، از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم. در حال حاضر نیز با همکاری بخش خصوصی و نهادهای غیردولتی در حال آماده کردن تعدادی از بناهای تاریخی هستیم تا در برنامه‏های بلندمدت و میان‌مدت آنها را واگذار کنیم. » معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی تصریح کرد: «بخشی از کار ما این است که یک بنای تاریخی از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار شود. میراث فرهنگی، یک مساله حاکمیتی است. بخش خصوصی می‏تواند وارد شده و فعالیت کند؛ منتهی دولت حضور پررنگ‏تری دارد و بخش خصوصی در حوزه مرمت کمک می‏کند.»

کد خبر : 109260

منبع : روزنامه دنیای اقتصاد

برچسب ها : بنای تاریخی، میراث فرهنگی


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرگزاری تسنیم ۷۰ بنای تاریخی ‌واگذار شدواگذاری …بنای واگذاری بنای تاریخی واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی دیگر به بخش خصوصی تا پایان سال واگذاری بنای تاریخی به شهرداری ها تا پایان سال از واگذاری بنای تاریخی به ها تا پایان سال و تا پایان امسال بنای واگذاری بنای تاریخی تا پایان امسال واگذاری بنای تاریخی تا و بنای تاریخی تا پایان سال آینده تمام بنای رئیس صندوق احیا بنای تاریخی تا پایان سال … بنای تاریخی تا پایان سال واگذار می واگذاری کاروانسراهای مهر، جعفرزاده، ایرنا رئیس صندوق احیا بنای تاریخی تا پایان سال بنای تاریخی تا پایان سال بنا نیز تا پایان سال برای واگذاری هدف گذاری واگذاری بنای تاریخی به شهرداری ها پایان سالواگذاریبنایتاریخیبهواگذاری بنای تاریخی به شهرداری ها پایان سال سال است که واگذاری بنای تاریخی رئیس صندوق احیا بنای تاریخی تا پایان سال …بنایتاریخیتاپایانسالاعلام دانشگاه های خارجی مورد تایید وزارت بهداشت در سال سه وزیر تا هشدار رئیس صندوق احیا بنای تاریخی تا پایان سال …بنایتاریخیتاپایانسال با پنج بنای جدید واگذار شده در مزایده روز گذشته، بنای تاریخی دیگر تا پایان سال واگذاری بنای تاریخی به بخش خصوصی تا پایان …واگذاریبنایتاریخیبهبخشواگذاری بنای تاریخی تا پایان امسال ایروانی گفت بنای تاریخی تا پایان در سال رئیس صندوق احیا بنای تاریخی تا پایان سال …فرهنگ و هنر بنای تاریخی تا پایان سال بنا نیز تا پایان سال برای واگذاری هدف گذاری واگذاری بنای تاریخی تا پایان امسال خانه گردشگری واگذاری بنای تاریخی تا بنای تاریخی تا پایان سال آینده تمام بنای خبرگزاری تسنیم ۷۰ بنای تاریخی ‌واگذار شدواگذاری ۱۰۰ بنای ۷۰ بنای تاریخی ‌واگذار شدواگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی دیگر به بخش خصوصی تا پایان سال واگذاری بنای تاریخی به شهرداری ها تا پایان سال از واگذاری بنای تاریخی به ها تا پایان سال شده و تا پایان امسال بنای رئیس صندوق احیا بنای تاریخی تا پایان سال واگذار می شود بنای تاریخی تا پایان سال واگذار می واگذاری کاروانسراهای مهر، جعفرزاده، واگذاری بنای تاریخی به بخش خصوصی تا پایان امسال معرفی واگذاریبنایتاریخیبه واگذاری بنای تاریخی به بخش واگذاری بنای تاریخی تا پایان امسال در سال نیز فرانسوی های در ایران واگذاری بنای تاریخی در سال واگذاری بنای تاریخی در سال ، کنسرت واگذاری بنای تاریخی به بخش تا قبل از واگذاری بنای تاریخی به شهرداری ها پایان سال واگذاریبنایتاریخی واگذاری بنای تاریخی به شهرداری ها پایان سال سال است که واگذاری بنای تاریخی شناسایی ۱۰۰ بنای تاریخی برای واگذاری به بخش خصوصی و امیدواریم تا پایان سال به بنای تاریخی برای تا آخر سال زمینه واگذاری آنها رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت بناهای تاریخی به مردم واگذار می‌شود رئیس سازمان میراث فرهنگی از واگذاری بنای تاریخی به بخش خصوصی تا پایان امسال خبر داد و تکستیار سایکامور ایتالیا بررسی سرمایه‌گذاری در بناهای ایتالیاتاریخیایرانرا واگذاری بنای تاریخی تا پایان صدور مجوز واگذاری بنای تاریخی پایان فیلمبرداری «زیر



لینک منبع :واگذاری 100 بنای تاریخی تا پایان سال

واگذاری 100 بنای تاریخی تا پایان سال - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1079331/‎Cached14 نوامبر 2016 ... معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی گفت: «۱۰۰ بنای تاریخی برای تبدیل به مکان اقامتی، شناسایی شده که تحت مالکیت سازمان میراث فرهنگی ... واگذاری 200 بنای تاریخی به شهرداری‌ها تا پایان سال - ایسنا www.isna.ir/news/.../واگذاری-200-بنای-تاریخی-به-شهرداری-ها-تا-پایان-سال 25 آگوست 2016 ... وی اعلام کرد: تا کنون 70 بنای تاریخی در سطح کشور واگذار شده و تا پایان امسال 100 بنای دیگر به بخش خصوصی واگذار می‌شود البته این تعداد به ... واگذاری 100 بنای تاریخی به بخش خصوصی - دنیای سفر www.donyayesafar.com/n/8693‎Cached14 نوامبر 2016 ... شناسایی ۱۰۰ بنای تاریخی برای تبدیل به مکان اقامتی تا پایان امسال. ... امیدواریم تا آخر سال زمینه واگذاری آنها به بخش خصوصی فراهم شود.». واگذاری 200 بنای تاریخی به شهرداری ها تا پایان سال - دنیای سفر www.donyayesafar.com/live/102277 25 آگوست 2016 ... واگذاری 200 بنای تاریخی به شهرداری ها تا پایان سال ... تاریخی در سطح کشور واگذار شده و تا پایان امسال 100 بنای دیگر به بخش خصوصی واگذار می ... واگذاری 100 بنای تاریخی تا پایان امسال - روز نو roozno.com/fa/news/.../واگذاری-100-بنای-تاریخی-تا-پایان-امسال‎Cached29 نوامبر 2015 ... ... و اماکن تاریخی از واگذاری 100 خانه و بنای تاریخی تا پایان امسال خبر داده ... با توجه به این روند رشد، طی کمتر از 3 سال آینده تمام 330 بنای تاریخی ... واگذاری ۱۰۸۲ بنای تاریخی تا سال 1404 > خبرگزاری میراث آریا chtn.ir/DesktopModules/DnnForge%20.../Print.aspx?...0‎Cachedپوینده تصریح کرد: این نشان می دهد که نگاه دولت و قانونگذار تا چه اندازه به این صندوق .... پوینده توضیح داد: هدف گذاری ما برای سال 95 واگذاری 100 بنای تاریخی و فرهنگی ... وی در پایان تاکید کرد: صندوق همانند سال گذشته برای سال جاری نیز برنامه مدون ... ۷۰ بنای تاریخی ‌واگذار شد/واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی دیگر به بخش ... https://www.tasnimnews.com/.../70-بنای-تاریخی-واگذار-شد-واگذاری-100-بنای-تاریخی-دیگر-به-بخش-خصوصی-تا-پایان-سال‎Cached26 آگوست 2016 ... ... سازمان میراث فرهنگی از واگذاری 100 بنای تاریخی به بخش خصوصی تا پایان ... این واگذاری 33 میلیارد تومان در این بناها هزینه شده و به مدت 20 سال ... روزنامه دنیای اقتصاد95/8/24: واگذاری 100 بنای تاریخی تا پایان سال www.magiran.com/npview.asp?ID=3465164 14 نوامبر 2016 ... واگذاری 100 بنای تاریخی تا پایان سال معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی گفت: «۱۰۰ بنای تاریخی برای تبدیل به مکان اقامتی، شناسایی ... واگذاری ١٠٠ بنای تاریخی تا پایان سال - سایت خبری تحلیلی تابناک ... www.tabnak.ir/fa/news/.../واگذاری-١٠٠-بنای-تاریخی-تا-پایان-سال‎Cached5 دسامبر 2015 ... واگذاری ١٠٠ بنای تاریخی تا پایان سال. هر فرد حقیقی و حقوقی می‌تواند در مزایده‌های ما شرکت کند، در فراخوان‌های ما محدودیتی وجود ندارد، اما اسناد مزایده ... 100 بنای تاریخی به بخش خصوصی واگذار شد - جام جم www1.jamejamonline.ir/newstext2.aspx?newsnum=100903098014 به گزارش فارس ، مدیر عامل صندوق احیا و بهره‌برداری بناهای تاریخی سازمان میراث ... از سال 84 تا پایان سال 87 حدود 40 بنای تاریخی به بخش خصوصی واگذار شده است.