مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا

[ad_1]

 

کد مطلب: 413699

رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا

بخش دانش و فناوری الف،24 آبان95

ایران رتبه هفتاد و یکم را از منظر سرعت دسترسی به شبکه نسل چهارم به دست آورده و بعد از کشورهایی چون پاکستان، کویت، اندونزی، فیلیپین، هند و عربستان سعودی قرار گرفته است

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۳

ایسنا؛ دو سال گذشته با اتمام انحصار چندین ساله پروانه رایتل در زمینه ارائه تکنولوژی ۳G فضای ورود اپراتورهای دیگر به تکنولوژی‌های روز دنیا باز شد.

اپراتورهای اول و دوم ارتباطی در شهریور دو سال پیش مجوز ارائه آزمایشی خدمات نسل‌های بالاتر ارتباطی (۳G و LTE) را به صورت هم‌زمان دریافت کردند و به مرور با رفع اختلالات شبکه‌شان وارد عرضه تجاری خدمات  این حوزه شدند.

اخیرا سایت اُپن‌سیگنال در گزارشی، لیستی از کشورهای با بالاترین سرعت اینترنت نسل چهار (LTE) را منتشر کرده است.

اپن‌سیگنال نقاط تحت پوشش شبکه‌های ارتباطی و رادیویی را تحلیل می‌کند و اخیرا نیز با جمع‌آوری ۱۷ میلیارد داده از طریق نیم میلیون کاربر خود، گزارش جامعی از وضعیت کشورها ارائه کرده است.

براساس این گزارش، کره جنوبی دسترس‌پذیرترین کشور به اینترنت نسل چهارم است و توانسته ۹۵.۷ درصد از معیارهای مدنظر اپن‌سیگنال را به دست آورد.

با این حال بیشترین سرعت اتصال به شبکه نسل چهارم در اختیار سنگاپور است که میانگین دانلودی حدود ۴۵.۹Mbps دارد.

این سایت با اشاره به جمعیت برخی کشورها که ضریب نفوذ اینترنت نسل چهارم در آنها پایین است اما جمعیت زیادی دارند، گفته است که عاملی برای کاهش نرخ میانگین سرعت دسترسی به LTE شده است.

در حال حاضر و با تکیه بر این آمار، میانگین سرعت اینترنت نسل چهارم دنیا ۱۷.۴Mbps است.

نکته جالب این است که آمریکا با در اختیار داشتن میانگین سرعت ۱۴Mbps زیر نرخ جهانی سرعت دسترسی به شبکه نسل چهارم قرار گرفته است.

همانطور که در نمودار مشخص است، ایران رتبه هفتاد و یکم را از منظر سرعت دسترسی به شبکه نسل چهارم به دست آورده و بعد از کشورهایی چون پاکستان، کویت، اندونزی، فیلیپین، هند و عربستان سعودی قرار گرفته است.

رتبه ایران از منظر دسترس‌پذیری به شبکه نسل چهارم نیز ۷۳  شده است.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ اینترنت پرسرعت

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیاایران رتبه هفتاد و یکم را از منظر سرعت دسترسی به شبکه نسل چهارم به دست آورده و بعد از رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا واضحرتبهاینترنتپرسرعتایرانرتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا ایران رتبه هفتاد و یکم را از منظر سرعت دسترسی به رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا خانه سایت خوان رتبه اینترنت پرسرعت ایران در پرسرعت ایران در دنیا رتبه ایران از الف رتبه سرعت اینترنت ایران در دنیا رتبه سرعت اینترنت ایران در دنیا ۲۶۷۴ در رتبه سوم دنیا سیمکارت پرسرعت رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا واضح رتبهاینترنتپرسرعت رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا ایران رتبه هفتاد رکورد گرانترین منوی رستوران در ایران آخرین رتبه بندی کشورها در اینترنت جایگاه ایران در سرعت و از رتبه ۱۴۷ ایران در میان ۲۰۰ ارزان‌ترین اینترنت در دنیا را اینترنت پرسرعت رتبه سرعت اینترنت ایران در جهان از سرعت اینترنت در دنیا اینترنت پرسرعت در برخی در آن ایران رتبه آخر رتبه ایران در جدیدترین رده بندی اینترنت دنیا رتبهایرانجدیدترین رتبه ایران در جدیدترین رده بندی اینترنت دنیا تا رتبه ایران در اینترنت پرسرعت رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا رتبه اینترنت پرسرعت رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا ایران رتبه هفتاد و یکم را رتبه اینترنت پرسرعت ایران در بین سایر کشورهای دنیا ایران در رتبه شانزدهم تولید علم رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا ایران رتبه هفتاد و یکم بالاترین سرعت اینترنت رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا منشور خبری تحلیلی اقتصاد رتبهاینترنتپرسرعت رتبه اینترنت پرسرعت منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایرانایران رتبه هفتاد شکیرا در کنار



لینک منبع :رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا

خبرگزاری تسنیم - رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا https://www.tasnimnews.com/.../رتبه-اینترنت-پرسرعت-ایران-در-دنیا‎Cached13 نوامبر 2016 ... ایران رتبه هفتاد و یکم را از منظر سرعت دسترسی به شبکه نسل چهارم به دست آورده و بعد از کشورهایی چون پاکستان، کویت، اندونزی، فیلیپین، هند و ... فهرست کشورها بر پایه سرعت اتصال اینترنت - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/.../فهرست_کشورها_بر_پایه_سرعت_اتصال_اینترنت‎Cached Similarبرطبق این گزارش میانگین سرعت دریافت داده در دنیا برابر با ۲۱٫۹ مگابیت بر ... ایران با سرعت متوسط ۴٫۶۹ مگابیت بر ثانیه در رتبهٔ ۱۵۰م این جدول جای می‌گیرد. رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../رتبه-اینترنت-پرسرعت-ایران-در-دنیا/.../6070528/‎Cached13 نوامبر 2016 ... ایران رتبه هفتاد و یکم را از منظر سرعت دسترسی به شبکه نسل چهارم به دست آورده و بعد از کشورهایی چون پاکستان، کویت، اندونزی، فیلیپین، هند و ... رتبه سرعت اینترنت ایران در جهان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../رتبه-سرعت-اینترنت-ایران-در-جهان‎Cached18 آگوست 2016 ... کره جنوبی سریع‌ترین اینترنت دنیا را در اختیار دارد؛ ایران در رده هفتاد و سوم ... رتبه بندی اپراتورهای اینترنت پرسرعت در استانها · اینترنت در ... رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا - ایستا نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28098245 14 نوامبر 2016 ... رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا. ایستانیوز:ایران رتبه هفتاد و یکم را از منظر سرعت دسترسی به شبکه نسل چهارم به دست آورده و بعد از ... جایگاه 103 ام ایران در جدیدترین رتبه بندی اینترنت - پیشگامان pishgaman.net/جایگاه-103-ام-ایران-جدیدترین-رتبه-بندی-ای/‎Cached24 سپتامبر 2016 ... ثبت نام اینترنت پرسرعت ورود کاربران ... رتبه ۳۹ اینترنت ایران در میان کشورهای در حال توسعه. طبق یکی ... ۳.۹ میلیارد نفر در دنیا اینترنت ندارند. سریع‌ترین اینترنت جهان در کره جنوبی | Euronews fa.euronews.com/2017/03/17/internet-speed-world-ranking‎Cached17 مارس 2017 ... آکامای (شرکت عرضه کننده ی محتوا از طریق اینترنت) در تازه ترین ... بر ثانیه رتبه های ۲۳ و ۲۷ جهان را از آن خود کرده اند و این در حالیست که ایران با ... جدیدترین آمار سرعت اینترنت در کشورها - تبیان article.tebyan.net/316968/جدیدترین-آمار-سرعت-اینترنت-در-کشورها‎Cachedطبق این گزارش میانگین سرعت دریافت داده در دنیا برابر با ۲۱٫۹ مگابیت بر ... جهانی سرعت اینترنت در سال ۲۰۱۵ را منتشر و کشورهای دارای پرسرعت ترین اینترنت را ... رتبه ۹۱ ایران در سال ۲۰۱۵ در حالی است که در سال ۲۰۱۰ میلادی این رتبه ۹۹ بوده و ... ایتنا - قیمت اینترنت پرسرعت ایران 16 هزار برابر اینترنت پرسرعت ... itna.ir/fa/doc/.../قیمت-اینترنت-پرسرعت-ایران-16-هزار-برابر-مالزی‎Cached Similarبر این اساس ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت در ایران فقط ٠١/٠ درصد است. ... اینترنت پرسرعت نیز در ایران و جهان متفاوت است چرا که حتی سرعت خطوط ADSL در دنیا تا ... در ایران شده است و بالطبع باعث شده در رابطه با میزان دسترسی به اینترنت، رتبه ... رتبه اینترنت پرسرعت ایران در دنیا | رجانیوز khabarpu.com/k.php?u.../YsSDYr9mG24zYpw... 13 نوامبر 2016 ... به گزارش تسنیم، دو سال گذشته با اتمام انحصار چندین ساله پروانه رایتل در زمینه ارائه تکنولوژی 3G فضای ورود اپراتورهای دیگر به تکنولوژی‌های ...