مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ثروتمندان

[ad_1]

ثروتمندان همیشه محتاطانه برخورد می‌کنند. به همین دلیل فروش یا ارائه خدمات به آنها بسیار سخت است مگر اینکه روش برخورد با آنها را یاد بگیرید.

فرض کنید محصول یا خدماتی ارائه می‌دهید که مناسب برای ثروتمندان است. در این صورت با مشتریانی برخورد خواهید کرد که ثروت فراوانی دارند، مشغله کاری بسیاری داشته و به‌سختی می‌توان با آنها ملاقات کرد.

در بعضی از کسب‌وکارها، چالش‌هایی که با آنها رو به رو خواهید شد مانند یک دروازه هستند که با داشتن یک دید درست به کسب‌وکار و همچنین مدیریت صحیح می‌توانید از این چالش‌ها عبور کنید اما فروش یا ارائه خدمات به ثروتمندان مانند دژ مستحکمی است که گذر از آن نیازمند استراتژی‌های موثر است.

با این حساب اگر بخواهید کسب‌وکاری داشته باشید که هدف آن ارائه خدمات یا فروش محصولاتی به ثروتمندان باشد چه‌کاری انجام خواهید داد تا بتوانید در این کسب‌وکار موفق باشید؟ یکی از گزینه‌ها دنبال کردن پروتکل‌های استاندارد است یعنی گذر از لایه‌های امنیتی مختلف برای نشان دادن کیفیت محصول یا خدماتتان و تایید آنها توسط کارکنان و مدیران مشتریان شما است تا در نهایت بتوانید به مشتریتان دسترسی پیدا کنید.

بزرگ‌ترین مشکلی که این روش دارد زمان‌بر بودن آن است و احتمال دارد سال‌ها طول بکشد تا بتوانید مشتریانی پیدا کنید. اگرچه روش بهتری نیز وجود دارد. در این روش باید استراتژی‌های موثری را دنبال کنید تا بتوانید به افرادی که می‌خواهید مشتریان شما شوند نفوذ کنید. قصد داریم ۴ استراتژی ساده را مورد بررسی قرار دهیم که توسط کارشناسان کسب‌وکار توصیه شده‌ است.

به مشتریان خدمات ارایه کنید

مایکل کاروسی، متخصص فروش املاک لوکس در بوستون که تنها در فروش منازل گران قیمت فعالیت می‌کند در مصاحبه‌ای گفته که راز موفقیت او در کسب‌وکارش و داشتن نفوذ بسیار روی مشتریانش این است که کارهایی بیشتر از فروش خانه برای آنها انجام می‌دهد.

در واقع مایکل بعد از فروش خانه به مشتریان خود رابطه را قطع نکرده و به ارائه خدمات به آنها می‌پردازد. مایکل می‌گوید به مشتریانش کمک کرده تا فرزندان آنها بتوانند در مدارس مطرح ثبت‌نام کنند. او حتی از طریق ارتباطات و نفوذ قوی که دارد به کسب‌وکار مشتریانش نیز کمک کرده است.

مایکل می‌گوید گاهی اوقات دسترسی به بعضی خواسته‌ها یا بعضی افراد حتی برای ثروتمندان نیز بسیار سخت است. با دانستن این موضوع، مایکل با برطرف کردن خواسته‌های ثروتمندان توانسته برای خود اعتباری کسب کرده و مشتریان بسیاری به دست آورد.

با آنها مصاحبه کنید

باید قبول کرد که دسترسی به ثروتمندان بسیار سخت و زمان‌بر است؛ بنابراین اگر می‌خواهید به آنها دسترسی داشته باشید باید از استراتژی‌های مناسبی استفاده کنید. یکی از این استراتژی‌ها دسترسی به ثروتمندان از طریق مصاحبه با آنها است.

در نظر داشته باشید هدف اصلی در کسب‌وکار ایجاد و حفظ روابط قوی میان شما و افراد با نفوذ و مشتریان قدرتمند است. استیسی آلکرن، نویسنده و کارآفرین با استفاده از جامعه مجازی لینکدین توانسته بیش از ۳۰۰ مصاحبه داشته باشد. او هوشمندانه از مصاحبه‌ای که با ورزشکاران، هنرمندان و صاحبان مطرح کسب‌وکارهای موفق داشته است استفاده کرده و توانسته یک شبکه ارتباطی قوی برای خود درست کند.

استیسی می‌گوید در مصاحبه با این افراد به جای اینکه از خدمات یا محصولات صحبت کند تلاش کرده تا یک ارتباط قوی بسازد که در نهایت به کسب‌وکارش نیز کمک کرده و فرد مصاحبه‌شونده به مشتری استیسی تبدیل شده است.

با افرادی که روی ثروتمندان نفوذ دارند ارتباط برقرار کنید

کارآفرین موفق، شانا دیکرسون توانسته یک شبکه ارتباطی قوی ایجاد کند. او برای مشتریان ثروتمند خود که در میان آنها ریچارد برانسون قرار دارد خدماتی مانند برنامه‌ریزی رویدادها و معرفی محصولات ترتیب می‌دهد. سوال اینجا است که چه چیزی باعث شده تا شانا رشد قابل توجهی کرده و بتواند برانسون را نیز به جمع مشتریان خود اضافه کند؟

از نظر شانا جواب این سوال بسیار ساده است. او می‌گوید برای فردی خدمات ارائه می‌کرده که روی برانسون نفوذ بسیاری داشته است. به همین دلیل از وی می‌خواهد تا او را با برانسون آشنا کند. معرفی شدن توسط فردی که برانسون به او اعتماد داشت باعث شد تا شانا بتواند یک مشتری خوب پیدا کند.

به مکان‌هایی که ثروتمندان می‌روند بروید

شاید هزینه‌هایی که ثروتمندان برای عضویت در مجموعه‌ای می‌پردازند بسیار بالا باشد اما با یافتن باشگاه‌های ورزشی، رستوران‌ها یا مکان‌های دیگر که آنها علاقه‌مند به رفتن به این مجموعه‌ها هستند می‌شود فرصتی ایجاد کرد تا بتوانید با مشتریان احتمالیتان بیشتر آشنا شوید.

خیلی از کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکارهای مختلف از این روش استفاده می‌کنند تا بتوانند روابط قدرتمندی تشکیل دهند. در نظر داشته باشید مانند تکنیکی که در مصاحبه بیان کردیم بهتر است ابتدا به برقراری رابطه فکر کنید تا اینکه صراحتا به موضوع کسب‌وکارتان و خدمات یا محصولاتی که ارائه می‌دهید اشاره کنید، زیرا ثروتمندان برای کاهش استرس به مجموعه‌های تفریحی یا ورزشی می‌روند و نزدیک شدن شما با طرح موضوعاتی مربوط به کسب‌وکار ممکن است نتیجه‌ای معکوسی داشته باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانلود کتاب مهارت های اجتماعی پایگاه دانلود رایگان …دانلودکتابمهارتبا کلیک بر روی اشتراک در بخش زیر تازه ترین کتاب ها و مقالات سایت را در ایمیل تان دریافت فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران برنامه ریزی درسی چکیده آنچه در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد ، مبانی نظری و فرانظری در برنامه درسی بررسی میزان تاثیر سرمایه اجتماعی بر کیفیت …نقل از شاخص های زیادی برای سنجش کیفیت زندگی در حوزه های مختلف ارایه شده اندصور سیاست و حکومت در ایالات متحده آمریکافصل اول قانون اساسی ایالات متحده فصل دوم فدرالیزم در ایالات متحده فصل سوم افکار نوشته های خواندنی روح‌اله یکشنبه ‏ ‏ سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در واکنش‌ها به پیروزی ترامپ به‌رغم نتایج همه‌نظرسنجی‌ها دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان توانست از هیلاری شهریور ۸٧ زیتونجملات بسیار زیباازدخترایرونی روی این جملات فکر کنیم دل تنها عضوی است مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …دستورتهیه کوکوی خوشمزه و متفاوت که هم برای مهمانی های رسمی مناسب است هم برای سفرهای گرجستان اطلاعات عمومیروز جمعه اردیبهشت ساعت نه و نیم شب از فرودگاه امام خمینی به سوی تفلیس پرواز کردیم ۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ثروتمندان ۴استراتژیساده ۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر که مناسب برای ثروتمندان ۴ استراتژی ساده را استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ثروتمندان ایسکا خبروان استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر قصد داریم ۴ استراتژی ساده را داشتن نفوذ بر ثروتمندان تغییر ساده برای داشتن یک پاییز سالم واضح تغییرسادهبرای تغییر ساده برای داشتن یک اگر باطل با حق درنیامیزد، بر حقیقت چانه زدن برای وبلاگ شخصی ۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ۴ استراتژی ساده را که ثروتمندان برای عضویت نفوذ در افراد ثروتمند با ۴ راهکار ساده ،کارآمد و اثر بخش نفوذدرافرادثروتمند نفوذ افراد ثروتمند با ۴ استراتژی نفوذ افراد ثروتمند با ۴ استراتژی ساده و کارآمد در تکستیار عکس قطاری مخصوص ثروتمندان قطاریمخصوصثروتمندان عکس قطاری مخصوص ثروتمندان ۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ۴ کاروان زائر اولی به طراحی سایت در شیراز سیرن ۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ثروتمندان پیش بینی برای روند طراحی سایت در سال ران ایت – ران ایت را شروع کنیم و دنبال کنیم ۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر داشتن نفوذ بر ثروتمندان ۴ استراتژی ساده برای چگونه خود را عادت دهیم تا بدون نیاز به زنگ ساعت از خواب بیدار ۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر داشتن نفوذ بر ثروتمندان ۴ استراتژی ساده برای وبگرد اطلاعات بیشتری از شرکت های بزرگ دنیا بدست آورید زومیت ۴ استراتژی ساده برای ۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر برای داشتن نفوذ بر ثروتمندان



لینک منبع :۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ثروتمندان

۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ثروتمندان - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/9/.../simple-strategies-influencing-affluent/‎Cached14 نوامبر 2016 ... ۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ثروتمندان ... فرض کنید محصول یا خدماتی ارائه می‌دهید که مناسب برای ثروتمندان است. در این صورت با ... Images for ۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ثروتمندان ۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ثروتمندان - تکنومون technomon.com/.../۴-استراتژی-ساده-برای-داشتن-نفوذ-بر-ثروتمندان‎Cached14 نوامبر 2016 ... فرض کنید محصول یا خدماتی ارائه می‌دهید که مناسب برای ثروتمندان است. در این صورت با مشتریانی برخورد خواهید کرد که ثروت فراوان و مشغله کاری ... [PDF] ۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ثروتمندان - آکا - آکاایران www.akairan.com/maghalat-persia/.../news2017290512779743.pdf‎Cachedﺁﮐﺎﺍﯾﺮﺍﻥ: ۴ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﯼ ﺳﺎﺩﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻧﻔﻮﺫ ﺑﺮ ﺛﺮﻭﺗﻤﻨﺪﺍﻥ. ﺛﺮﻭﺗﻤﻨﺪﺍﻥ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﺤﺘﺎﻃﺎﻧﻪ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ؛ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﻓﺮﻭﺵ ﯾﺎ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺑﻪ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺳﺨﺖ ﺍﺳﺖ، ﻣﮕﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺭﻭﺵ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺑﺎ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺭﺍ. ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ. ۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ثروتمندان | سایت خبری ام ال 4min.ml/۴-استراتژی-ساده-برای-داشتن-نفوذ-بر-ثروت/‎Cached14 نوامبر 2016 ... ۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ثروتمندان. مترجم آنلاین متن فارسی به انگلیسی , موسسه ترجمه ترجمه متن انگلیسی به انگلیسی , سایتهای ... ۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ثروتمندان | شرکت کهکشان رایانه ... kranetco.com/۴-استراتژی-ساده-برای-داشتن-نفوذ-بر-ثروت/ 14 نوامبر 2016 ... ثروتمندان همیشه محتاطانه برخورد می‌کنند. به همین دلیل فروش یا ارائه خدمات به آنها بسیار سخت است مگر اینکه روش برخورد با آنها را یاد بگیرید. | RonIt.IR on Instagram: “۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ... https://www.instagram.com/p/BM4Y54PDV9J/ 16 نوامبر 2016 ... ronit.ir۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ثروتمندان ثروتمندان همیشه محتاطانه برخورد می‌کنند؛ به همین دلیل فروش یا ارائه خدمات به آن‌ها بسیار سخت ... 4 استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ثروتمندان | ثروتمندان - قطره www.ghatreh.com/news/.../استراتژی-ساده-برای-داشتن-نفوذ-ثروتمندان 14 نوامبر 2016 ... 4 استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ثروتمندان. ثروتمندان همیشه محتاطانه برخورد می کنند به همین دلیل فروش یا ارائه خدمات به آن ها بسیار سخت است، ... 4 استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ثروتمندان | ثروتمندان - قطره www.ghatreh.com/news/.../استراتژی-ساده-برای-داشتن-نفوذ-ثروتمندان 14 نوامبر 2016 ... ثروتمندان همیشه محتاطانه برخورد می کنند. به همین دلیل فروش یا ارائه خدمات به آنها بسیار سخت است مگر اینکه روش ب. ۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ثروتمندان - تی نیوز tnews.ir/news/31a074205219.html 14 نوامبر 2016 ... ۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ثروتمندان. ثروتمندان همیشه محتاطانه برخورد می کنند. به همین دلیل فروش یا ارائه خدمات به آنها بسیار سخت است ...