مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

4 ویژگی جدید و کاربردی گوگل مپ

[ad_1]
 به گزارش مشرق، نسخه‌های جدیدتر گوگل مپ یک تغییر اساسی را تجربه کرده‌اند. حالا این امکان فراهم است که که همچون وقتی آنلاین هستید، "مناطقی” که ذخیره شده‌اند را جستجو کنید و حتی با کلیک بر روی رستوران، بانک‌ها یا دیگر مکان‌ها از ساعاتِ کاری و ریویوهای دیگران استفاده کنید. بهتر از همه‌ی این‌ها، امکان گرفتن آدرسِ مرحله به مرحله در یک نقشه‌ی ذخیره شده است.

برای دریافت یک نقشه و مرورش به صورت آنلاین، هر جایی از صفحه کلیک کنید، پنجره‌ی جزئیات را بالا بکشید، "دانلود” را کلیک و مربعی که وجود دارد را کشیده ومنطقه‌ای که قصد ذخیره کردنش را دارید به درون مربع بیاورید. با انجام این کار، امکان فوق‌العاده مرور نقشه‌ به صورت افلاین و ناوبری در میان آن برایتان فراهم می‌شود.

برای آپدیت یا حذف یک نقشه‌ ذخیره شده، بر روی آیکن گوشه‌ی صفحه کلیک کنید و بعد از آن با انتخابِ Offline areas، نقشه‌ی موردنظر را انتخاب و آپدیت یا حذف را کلیک کنید.

آدرس‌ها را از دسکتاپ به یک تلفن همراه بفرستید

فرستادن یک آدرس و یا موقعیت از روی نسخه‌ی دسکتاپی گوگل مپ قبلاً کار نسبتاً سختی بود. باید یک لینکِ بلند را می‌فرستادید و یا با فشار دادنِ "ستاره” و star کردن یک موقعیت، بعداً در نرم افزار بر روی گوشی، آن را پیدا کنید.

خوشبختانه، بازطراحی جدید گوگل مپ برای دسکتاپ با یک اتفاق خوشایند همراه بود؛ یک دکمه‌ی "به گوشی بفرست” "send to your phone” که هر جا بر روی صفحه کلیک کنید و ظاهر می‌شود. صرفاً بر روی این دکمه کلیک کنید تا آن لوکیشن به عنوان یک نوتیفیکیشن بر روی گوشی‌های اندرویدی یا آی‌اوسی‌تان پدیدار شود.

به دنبال لیست تماستان بر روی نقشه بگردید

در این نسخه‌ی جدید گوگل مپ، هنگامِ مرور محله یا قسمتی از شهر، علاوه بر نامِ رستوران‌ها، بانک‌ها و مکان‌هایی که به عنوان موردعلاقه ذخیره کرده‌اید، به نام‌های درونِ لیست تماستان هم برمی‌خورید. در حقیقت، اگر شخصی آدرسش در لیست تماس شما ذخیره باشد، نامش بر روی نقشه ظاهر خواهد شد.

بر روی نام‌هایی که بر روی نقشه ظاهر شده‌اند کلیک کنید تا به لیست تماستان و پروفایل آن‌‌ها منتقل شوید. شما تنها کسی هستید که این نام‌ها را می‌بیند اما اگر قصد دارید آن‌ها را در روی گوشی خود مخفی کنید، راهِ زیر می‌تواند به شما کمک کند؛

بر روی نامِ افراد در نقشه کلیک کرده و سپس منویی که دارای یک ایکون به شکل سه نقطه است را انتخاب کنید. با کلیک بر روی گزینه‌ی Hide in Maps به راحتی نامِ مورد نظر بر روی آدرسی که برایش ذخیره کرده‌اید ظاهر نمی‌شود.

یک لیبل خصوصی بر روی مکان‌ها بگذارید

گاهی وقت‌ها شما بعضی مکان‌ها و مغازه‌ها را به نام‌های مشخص و متفاوتی از نامِ اصلی‌شان می‌شناسید. در صورتی که یک کاربر پروپاقرص گوگل مپ هستید، استفاده از این قابلیت گوگل مپ برای لیبل‌های خصوصی گذاشتن بر روی مکان‌ها، حسابی به کار می‌آید.

در نقشه، بر روی مکان موردنظر رفته و آنرا انتخاب کنید. سپس از منویی که به شکل سه نقطه است، گزینه‎‌ی Add label را انتخاب کنید. سپس هر چه دوست دارید آنجا تایپ کنید. هنگامی که دوباره لوکیشن‌هایی که لیبل دارند را بازمی‌کنید، نام شما اول، سپس نام اصلی مکان ظاهر می‌شود. با استفاده دکمه‌ای زرد رنگ که در زیر وجود دارد، (labeled) می‌توان لیبلی که گذاشته‌اید را حذف یا ویرایش کنید.

آیکون‌های مکان‌هایی مثل کار یا خانه را تغییر دهید

وقتی آدرسِ خانه یا محل کارتان را در گوگل مپ وارد می‌کنید، از آیکون‌هایی برای نمایش آن‌ها استفاده می‌شود. یک آیکون خانه و یک ایکون کیف دستی برای محل کار.

آیکون موردنظر را انتخاب کنید. و سپس بر روی گزینه‌ای با نام Give your icon a new look ضربه بزنید. شما هستید و ۳۰ آیکون مختلف که می‌توان برای این دو محل استفاده کرد.

منبع: زوم‌تک


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


18 ژوئن 2016 ... 4 ویژگی جدید و کاربردی گوگل مپ. تا چندی پیش، امکان ذخیره کردن نقشهها برای مشاهده به صورت آفلاین در گوگل مپ بسیار محدود بود. باوجود اینکه ...19 ژوئن 2016 ... google map، مشرق، گوگل مپ، 5 ویژگی جدید و کاربردی گوگل مپ، گوگل نکات کاربردی در جستجوی گوگلتا چندی پیش، امکان ذخیره کردن نقشه ها ...به گزارش مشرق، نسخههای جدیدتر گوگل مپ یک تغییر اساسی را تجربه کردهاند. حالا این امکان فراهم است که که همچون وقتی آنلاین هستید، "مناطقی” که ذخیره شدهاند را ...18 ژوئن 2016 ... تا چندی پیش، امکان ذخیره کردن نقشه ها برای مشاهده به صورت آفلاین در گوگل مپ بسیار محدود بود. باوجود اینکه امکان ذخیره نقشه محله یا شهری وجود ...به گزارش مشرق، نسخههای جدیدتر گوگل مپ یک تغییر اساسی را تجربه کردهاند. حالا این امکان فراهم است که که همچون وقتی آنلاین هستید، "مناطقی” که ذخیره شدهاند را ...4 ویژگی جدید و کاربردی گوگل مپ. عکس/ قهرمان تکواندو بازیگر شد. عکس/ بازگشت ساکنین شهر فلوجه پس از آزاد سازی. تیم انصاریفرد دست به دامن دادگاه عالی ورزش ...18 ژوئن 2016 ... تا چندی پیش، امکان ذخیره کردن نقشهها برای مشاهده به صورت آفلاین در گوگل مپ بسیار محدود بود. باوجود اینکه امکان ذخیره نقشه محله یا شهری وجود ...20 ژوئن 2016 ... آموزش آپدیت اندروید/ویژگی جدید و کاربردی گوگل مپ. علی 6 ساعت ago مطالب آموزشی 4 بازدید. آپدیت اندروید :یکی از مهم ترین مسایلی که کاربران ...امیدواریم از طرفداران ویژگی یکی شدن تبها و اپلیکیشنها در مرورگر گوگل کروم اندروید نباشید. این ویژگی از زمان معرفی اندروید آبنباتچوبی معرفی شد و حالا گوگل ...نقشه ساز گوگل (به انگلیسی: Google map maker ) توسط شرکت گوگل در ژوئن ... در محیط کاربردی نقشه ساز گوگل با استفاده از گزینه Add New کارمندان قادر به اضافه ... ترسیمات انجام شده به وسیله کارمندان توسط گوگل به ویژگیهای مسیر یابی ...


کلماتی برای این موضوع

نقشه و مسیریابی گوگل مپ اندروید …برنامه مکان یاب نقشه گوگل برای اندروید امکان ذخیره نقشه ها به صورت آفلاین دانلود برنامه رسمی سرویس گوگل مپ … نقشه های گوگل یکی دیگر از بهترین و جالب ترین سرویس های کمپانی نام آشنا و معروف دانلود سایجیک اندروید ……سیر و سفر دانلود سایجیک اندروید نقشه جدید ایران خرید لایسنسنگاهی به تغییرات و ویژگی های آپدیت جدید کلش آف …نگاهیبهتغییراتوویژگینگاهی به تغییرات و ویژگی های آپدیت جدید کلش آف کلنز ۵ دیدگاه ارسال شده قویترین نرم افزار ردیابی ، مکان یابی و مانیتورینگ …قدرتمند ترین نرم افزار ردیابی، مکان یابی و مانیتورینگ گوشی تلفن همراه موبایل و تبلت دانلود برنامه نقشه های گوگل برای ……سیر و سفرجدیدترین نسخه نقشه های گوگل اندروید همان طور که می دانید در گوشی های اندرویدی تاریخچه نسخه‌های اندروید ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…هر دو نسخه ۲ و ۲٫۱ اندروید مانند نسخه ۱٫۶ مبتنی بر کرنل لینوکس ۲٫۶٫۲۹ طراحی شده‌انددانلود جی پی اس آفلاین اندروید …دانلود – بازی پازل عالی و پر مخاطب اندروید مود دانلود فعال سازی دو واتس اپ در گوشی اندروید …آپدیت جدید امروز ۲۳ بهمن معرفی واتس مپ سولو فعال سازی دو اکانت واتس اپ در یک گوشی دیجیاتو – زندگی با تکنولوژی روزی نیست که در دنیای دانش و تکنولوژی اتفاق تازه ای رخ ندهد و ما نیز در دیجیاتو همواره



لینک منبع :4 ویژگی جدید و کاربردی گوگل مپ

7 ترفند کاربردی در گوگل‌مپ که نمی‌دانستید! - آی‌تی‌رسان itresan.com/90002/7-ترفند-کاربردی-در-گوگل‌مپ-که.../.html‎Cachedالبته ویژگی‌های گوگل‌مپ برای گوشی‌های هوشمند به‌حدی گسترده است که هنگام‌کار با ... ترفند شماره 4: ذخیره‌کردن نقشه‌ها برای استفاده به‌صورت آفلاین (بدون اینترنت). 5 ویژگی جدید و کاربردی گوگل مپ - زوم تک https://zoomtech.ir/more-google-maps-for-android-features-you-gotta-try/‎Cached29 جولای 2016 ... تا چند وقتِ پیش و قبل از آپدیت‌ها، امکانِ ذخیره کردنِ نقشه‌ها برای مشاهده به صورت آفلاین در گوگل مپ بسیار محدود بود. باوجود اینکه می‌شد نقشه‌ی محله یا ... قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد اپلیکیشن google maps ... appvice.ir/tricks/ترفند-قابلیت-اپلیکیشن-google-maps/‎Cached Rating: 3.7 - 21 votes 22 آوریل 2017 ... قابلیت ها و ترفند های کاربردی و منحصر به فرد گوگل مپ ... قدیمی گوگل مپ (Google Maps) با رابط کاربری ساده و تخت جدید آن جایگزین شده است. 4 ویژگی جدید و کاربردی گوگل مپ - مشرق نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/20442517 18 ژوئن 2016 ... 4 ویژگی جدید و کاربردی گوگل مپ. تا چندی پیش، امکان ذخیره کردن نقشه ها برای مشاهده به صورت آفلاین در گوگل مپ بسیار محدود بود. باوجود اینکه ... قابلیت جدید و کاربردی گوگل مپس - basnews www.basnews.com/index.php/fa/lifestyle/technology/346348‎Cached29 آوریل 2017 ... به تازگی گوگل مپس آپدیت جدیدی را ارائه کرده است و این امکان را به رانندگان می دهد که محل پارک خود را در این اپلیکیشن ذخیره کنند و در نهایت محل ... 4 ویژگی جدید و کاربردی گوگل مپ rooykard24.com/news/.../4-ویژگی-جدید-و-کاربردی-گوگل-مپ‎Cached18 ژوئن 2016 ... تا چندی پیش، امکان ذخیره کردن نقشه‌ها برای مشاهده به صورت آفلاین در گوگل مپ بسیار محدود بود. باوجود اینکه امکان ذخیره نقشه‌ محله یا شهری وجود ... Google Maps - زومیت www.zoomit.ir/tag/google-maps/‎Cachedشرکت گوگل در جدیدترین به‌روزرسانی برای اپلیکیشن گوگل مپس، قابلیت تشخیص بهترین ... احتمالا در آینده‌ی نزدیک گوگل ویژگی جدیدی به سرویس نقشه‌ی خود اضافه کند که با .... نیاز به اینترنت از اپلیکیشن نقشه گوگل و قابلیت‌های کاربردی آن بهره‌مند شوید. ... چگونه عکس‌های واقعیت مجازی را در گوگل مپز به اشتراک بگذاریم؟ 4. ویژگی های جدید در Google Maps - سخت افزار www.sakhtafzarmag.com/اخبار.../ویژگی-های-جدید-گوگل-مپز‎Cached28 جولای 2016 ... گوگل در آخرین نسخه پیش نمایش از این برنامه که در دسترس توسعه دهندگان قرار داده شده چند ویژگی جدید و قابل توجه را اپلیکیشن Maps خود اضافه ... دانلود Google Maps 9.58.2 - برنامه رسمی گوگل مپ اندروید ! - فارسروید www.farsroid.com/google-maps-android/‎Cached Similarبا این برنامه ی کاربردی و نقشه یابی به آسانی می توانید از ویژگی های گوگل مپ همچون پیدا کردن مکان های مورد نظر و دلخواه، ناوبری، قطب نمای دقیق، نقشه های سه بعدی، ... Google Maps v9.59.0 دانلود برنامه نقشه های گوگل مپ برای اندروید www.apktops.ir/android-google-maps.html/‎Cached Similarویژگی ها : نمایش نقشه ها بصورت دو بعدی و سه بعدی; قابلیت نمایش ترافیک آنلاین ... در نسخه های جدید گوگل مپ امکان دانلود نقشه های ایران به صورت آفلاین وجود ندارد.