مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اختلال در سامانه استعلام تعداد خطوط موبایل

[ad_1]

سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکان در اپراتورهای مختلف موبایل که قرار بود استعلام بر لحظه‌ را داشته باشد اما در حال حاضر با گذشت چند روز از درخواست استعلام، باز هم قادر به پاسخگویی نیست.

 به گزارش مشرق، نیمه فروردین ماه سال جاری سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکان تلفن سیار به نام اشخاص، بر روی پورتال سازمان تنظیم مقررات ارتباطات راه‌اندازی شد.
 
تمامی مشترکان تلفن همراه می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی mobilecount.cra.ir از تعداد سیم‌‌کارت‌های به نامشان مطلع شوند.
 
برای انجام این کار، مشترکان تلفن همراه هر کدام از اپراتورها باید کد ملی و شماره تلفن همراه خود را در این سامانه وارد کنند.
 
قرار بود پس از ثبت اطلاعات درخواستی در سامانه، پیامکی برای مشترکان ارسال می‌شود که تعداد سیم‌کارت‌های ثبت شده با کد ملی متقاضی در هر اپراتور تلفن همراه در این پیامک درج شده است.
 
اما در حال حاضر و براساس گزارش مخاطبان، بعد از طی مراحل در نظر گرفته شده برای استعلام خطوط هیچگونه پیامکی مبنی بر تعداد سیم‌کارت‌های به نام مشترک ارسال نمی‌شود.
 
لذا برای پیگیری این موضوع، بار دیگر سامانه مذکور را تست کردیم که هیچ پاسخی در قالب پیامک برگشت داده نشد؛ علی‌رغم اینکه دو روز از ثبت درخواست در سامانه یاد شده می‌گذرد اما همچنان پاسخی دریافت نشده است.
 
پیش از این گفته شده بود که در این سامانه کلیه مشترکان چهار اپراتور کشور که حداقل یک سیم‌کارت به نام خود در یک اپراتور داشته و کد ملی‌شان نیز در بانک اطلاعاتی اپراتور تامین کننده سیم‌کارت به صورت صحیح ثبت شده است، می‌توانند از تعداد خطوطی که به نامشان در هریک از اپراتورهای مذکور ثبت شده، مطلع شوند.
 
بسیاری از مخاطبان در قالب گزارش‌هایی جداگانه از خرابی این سایت و عدم پاسخگویی آن گفته‌اند.
 
برخلاف اینکه زمان ثبت درخواست و در پایان مراحل کد رهگیری داده و گفته می‌شود که اگر پس از گذشت حداکثر 3 ساعت از استعلام، پیامک به دستتان نرسید با استفاده از کد رهگیری، می‌توانید درخواست ارسال مجدد پیامک نمائید ودر غیر اینصورت می‌توانید با ارسال کد ملی خود به Mobilecount@cra.ir درخواست پیامک مجدد نمائید اما برخی مخاطبان معتقدند که ارسال مجدد هم به نتیجه‌ای نمی‌رسد.
 
مشترکان موبایل باید بدانند که از طریق این سامانه قادر به دیدن شماره‌های به نامشان نیستند بلکه تنها تعداد خطوط به نام اطلاع‌رسانی می‌شود و تنها می‌توانند متقاضی سلب مالکیت از خود باشند.
 
معاون رگولاتوری نیمه خرداد ماه جاری اعلام کرد که از میان مراجعه‌کنندگان 549 هزار و 661 نفر تعداد سیم‌کارت‌های متعلق به خود را استعلام کرده‌اند.
 
به گفته او از این تعداد به 360 هزار و 29 استعلام پاسخ داده و 172 هزار و 208 استعلام نیز به دلیل مغایرت کد ملی ارائه شده با شماره تلفن همراه ثبتی، رد شده است.
 
علی‌رغم شروع کار این سامانه که مشترکان می‌توانستند تعداد خطوط موبایل به نامشان را 2 دقیقه‌ای استعلام کنند، اما ظاهرا در حال حاضر کارایی خود را از دست داده یا به میزان قابل توجهی افت کرده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


18 ژوئن 2016 ... سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکان در اپراتورهای مختلف موبایل که قرار بود استعلام بر لحظه را داشته باشد اما در حال حاضر با گذشت چند روز از ...در این سامانه کلیه مشترکین چهار اپراتور کشوری همراه که حداقل یک سیم کارت به نام خود در یک اپراتور داشته و کد ملی ایشان نیز در بانک اطلاعاتی اپراتور تامین کننده ...18 ژوئن 2016 ... سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکان در اپراتورهای مختلف موبایل که قرار بود استعلام بر لحظه را داشته باشد اما در حال حاضر با گذشت چند روز از ...19 ژوئن 2016 ... مشرق, سامانه استعلام تعداد خطوط موبایل, همرا اول, مخابرات, اپراتورهای موبایل اطلاعیه اختلال دَر خطوط تلفن شهرک توحید بندرعباسسامانه استعلام تعداد ...18 ژوئن 2016 ... به گزارش مشرق، نیمه فروردین ماه سال جاری سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکان تلفن سیار به نام اشخاص، بر روی پورتال سازمان تنظیم مقررات ...18 ژوئن 2016 ... سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکان در اپراتورهای مختلف موبایل که قرار بود استعلام بر لحظه را داشته باشد اما در حال حاضر با گذشت چند روز از ...2 آوريل 2016 ... قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از راهاندازی سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن همراه به نام اشخاص، بر روی پورتال این سازمان ...18 ژوئن 2016 ... سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکان در اپراتورهای مختلف موبایل که قرار بود استعلام بر لحظه را داشته باشد اما در حال حاضر با گذشت چند روز از ...سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن همراه راهاندازی شد. سامانه استعلام ... از راه اندازی سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکان تلفن سیار به نام اشخاص … مشترکان ..... مختل كننده های تلفنهای همراهایجاد اختلال در تلفن همراه درست همانند اختلال در … سامانه ...19 ژوئن 2016 ... ... از زمان راه اندازی سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکان تلفن سیار، تنها ۵۴۹ هزار و ۶۶۱ نفر تعداد ... اطلاعرسانی اپراتورها و اختلال در سامانه ... از آغاز فراخوان پیامکی اپراتورهای موبایل به مشترکان برای استعلام تعداد خطوطی که به نامشان ...


کلماتی برای این موضوع

فهرست فعالان موبایل فروشگاه آرین مرجع تمام مطالب سایت مرجع موبایل ایران تحت قانون حقوق مولفین است استفاده از مخابرات استان تهران پیام های صدور و پرداخت قبض یونسی زاده لحاظ نشدن قبض پرداخت شده از طریق سامانه سلام در تاریخ از مخابرات استان تهران پیام های اینترنت پر … کریمی طرح غیر حجمی با سلام یه سوال داشتم در مورد این طرح غیر حجمی جدید که تماس با ما قیمت سکه و طلا منابع نرخ ارزهای اعلام شده در سایت چیست؟ قیمت ها منابع نرخ ارزهای اعلامی، مجموعه ای وب سایت رسمی شرکت کرمان موتورنوبت دهی اینترنتی نوبت دهی اینترنتی از طریق وب سایت بم خودرو کنترل خبرگزاری انا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریثروتمندترین زن روسیه در حرم امام رضا عتصویر عطاران به خاطر سلفی زورکی مصدوم شدبانک اقتصاد نوین اخبار دارندگان کارت‌های هدیه بانک اقتصادنوین برای اطلاع از برنده‌شدنشان در دومین دوره اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در محورهای ۱۰ استان کشور مرکز پژوهشها قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه …قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران ـ شماره مشاهده جزئیات گزیده بخشنامه هااز اول مهر ماه سال اعلام رهن تلفن به شرکت مخابرات دفاتر اسناد



لینک منبع :اختلال در سامانه استعلام تعداد خطوط موبایل

سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن سیّار mobilecount.cra.ir/‎Cachedدر این سامانه کلیه مشترکین چهار اپراتور کشوری همراه که حداقل یک سیم کارت به نام خود در یک اپراتور داشته و کد ملی ایشان نیز در بانک اطلاعاتی اپراتور تامین کننده ... سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن سیار - تکمیل ظرفیت mobilecount.cra.ir/Update.php‎Cachedبا عرض پوزش سامانه جهت بروز رسانی موقتا از دسترس خارج گردیده است. درصورت تمایل می توانید برای فراخوانی مجدد سامانه اینجا را کلیک کنید.درغیر اینصورت صفحه ... اختلال در سامانه استعلام تعداد خطوط موبایل - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/591107/‎Cached18 ژوئن 2016 ... سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکان در اپراتورهای مختلف موبایل که قرار بود استعلام بر لحظه‌ را داشته باشد اما در حال حاضر با گذشت چند روز از ... سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن همراه راه‌ اندازی شد - دیجیاتو digiato.com/.../04/.../سامانه-استعلام-تعداد-خطوط-مشترکین-تلف/‎Cached2 آوریل 2016 ... در همین راستا و به گزارش خبرگزاری فارس، سامانه ای به منظور استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن همراه راه‌ اندازی گشته که به موجب آن، تمامی مشترکان ... راه‌اندازی سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن همراه - itabnak.ir itabnak.ir/.../راه‌اندازی-سامانه-استعلام-تعداد-خطوط-مشترکین-تلفن-همراه‎Cached2 آوریل 2016 ... قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از راه‌اندازی سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن سیار به نام اشخاص بر روی پورتال این ... نارضایتی مشترکان از اختلال در سایت استعلام سیم کارت - خراسان khorasannews.com/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID=534566 سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکان در اپراتور های مختلف موبایل که قرار بود استعلام بر لحظه داشته باشد، در حال حاضر با گذشت چند روز از درخواست استعلام، باز هم قادر ... سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین موبایل از دسترس خارج شد | سیتنا www.citna.ir/ict/185898‎Cachedسامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن سیار ساعتی بعد از اطلاع رسانی از دسترس ... فارس اختلال این سامانه را از رگولاتوری پیگیری کرد که مدیر روابط عمومی این ... سامانه استعلام تعداد خطوط موبایل | اسکریپت دات کام www.اسکریپت.com/tag/سامانه-استعلام-تعداد-خطوط-موبایل‎Cachedاختلالات سایت استعلام سیم‌کارت. علی‌رغم اینکه دو روز از ثبت درخواست در سامانه یاد شده می‌گذرد اما همچنان پاسخی دریافت نشده است. اختلالات سایت استعلام سیم‌کارت اختلالات سایت استعلام سیم‌کارت | اسکریپت دات کام www.اسکریپت.com/اختلالات-سایت-استعلام-سیم‌کارت.html 19 ژوئن 2016 ... اختلالات سایت استعلام سیم‌کارت سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکان در اپراتورهای مختلف موبایل که قرار بود استعلام بر لحظه‌ را داشته باشد اما در ... سامانه استعلام پیامکی تعداد خط‌های ثبت شده به نام مشترک www.mizanonline.ir/.../سامانه-استعلام-پیامکی-تعداد-خط‌های-ثبت-شده-به-نام-مشترک‎Cached1 نوامبر 2016 ... امواج رادیویی به کمک درمان اختلالات خواب می آیند ... سامانه استعلام پیامکی تعداد خط‌های ثبت شده به نام مشترک ... مشترکان تلفن همراه درصورت مشاهده هرگونه مغایرت در تعداد خطوط ثبت شده به ... آخرین وضعیت رجیستری گوشی های موبایل.