مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی ایسوس از یک گوشی ارزان‌قیمت فلزی +عکس

[ad_1]

ایسوس به تازگی یک محصول جدید خوش قیمت به نام زنفون Pegasus 3 را به خانواده زنفون ۳ خود اضافه کرده است. این محصول با قیمت ۲۰۰ دلاری از بدنه‌ای کاملا فلزی و اندروید ۶ مارشمالو بهره می‌برد.

 به گزارش مشرق، چند هفته قبل ایسوس از محصولات جدید سری زنفون ۳ رونمایی کرد. زنفون ۳، زنفون ۳ دلوکس و زنفون ۳ الترا گوشی‌های هوشمند جدید معرفی شده ایسوس هستند و حالا یک عضو جدید هم به این خانواده اضافه شده است. زنفون Pegasus 3 یک گوشی‌هوشمند اقتصادی است که ویژگی‌های مناسبی را با قیمتی کم ارائه می‌دهد.
 
این محصول در چین ۲۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده و در واقع چین اولین کشوری است که این گوشی در آنجا عرضه خواهد شد. برای مقایسه، نسخه استاندارد زنفون ۳ که ارزان‌ترین دستگاه این خانواده از محصولات ایسوس است ۲۴۹.۹۹ دلار قیمت دارد. یکی از ویژگی‌های Pegasus 3 در مقایسه با زنفون ۳ بدنه کاملا فلزی این دستگاه است.
 
زنفون Pegasus 3 با بدنه فلزی و اندروید 6 معرفی شد

در دل این محصول یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی قرار گرفته که نام سازنده آن فعلا مشخص نیست. از نظر حافظه دو مدل از Pegasus 3 وجود دارد. یک مدل با دو گیگابایت رم پردازشی و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره‌سازی همراه است و مدل دوم با ۳ گیگابایت رم پردازشی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.
 
از نظر نرم‌افزاری نیز محصول جدید مقرون به صرفه ایسوس از اندروید ۶.۰ مارشمالو بهره می‌برد که البته رابط کاربری انحصاری ZenUI 3.0 روی آن قرار گرفته است.
 
این محصول از یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی بهره می‌برد که نسبت به زنفون ۳ معمولی یک عقب‌گرد محسوب می‌شود چرا که در زنفون ۳ شاهد دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی به ترتیب در پشت و جلو این محصول بودیم.
 
از جمله دیگر مشخصات محصول مورد اشاره می‌توان به سنسور اثر انگشت اشاره کرد که در بخش پشتی دستگاه جای گرفته است. گوشی‌هوشمند Pegasus 3 از دو سیمکارت همزمان پشتیبانی می‌کند و باتری آن نیز ظرفیت ۴۱۰۰ میلی‌آمپری دارد که در نتیجه به احتمال زیاد می‌توانید مدت زیادی را با هربار شارژ کامل با آن کار کنید.
 

منبع: زومیت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


18 ژوئن 2016 ... رونمایی ایسوس از یک گوشی ارزانقیمت فلزی عکس. ایسوس به تازگی یک محصول جدید خوش قیمت به نام زنفون Pegasus 3 را به خانواده زنفون ۳ خود ...20 ژوئن 2016 ... ایسوس به تازگی یک محصول جدید خوش قیمت به نام زنفون Pegasus 3 را به خانواده زنفون ۳ خود اضافه کرده ... حسن شمشادی: فقط خدا می داند فیلم و عکس اعدام های داعش تبلیغاتی است یا نه! ... رونمایی ایسوس از یک گوشی ارزانقیمت فلزی.18 ژوئن 2016 ... قیمت خانواده ظهر شنبه بیست و نهم خرداد ماه 1395 خبر رونمایی ایسوس از یک گوشی ارزانقیمت فلزی عکس.20 ژوئن 2016 ... رونمایی ایسوس از یک گوشی ارزانقیمت فلزی · خبرگزاری میزان- ایسوس به تازگی یک .... سفیری که با سنتور ایران را به ژاپن معرفی میکند عکس ...رونمایی ایسوس از یک گوشی ارزان قیمت فلزی .... برترین ها - 16 ساعت پیش; عرضه گوشی 4 دلاری از 10 تیرماه عکس ماجرای Freedom 251، معروف به گوشی هوشمند چهار ...20 ژوئن 2016 ... عکس | سلفی مدافع سابق استقلال با هافبک آبی ها. * گواهی سپرده سکه ... رونمایی ایسوس از یک گوشی ارزان قیمت فلزی. ایسوس به تازگی یک محصول ...ایسوس به تازگی یک محصول جدید خوش قیمت به نام زنفون Pegasus 3 را به خانواده زنفون ۳ خود اضافه کرده است. این محصول با قیمت ۲۰۰ دلاری از بدنهای.ایسوس به تازگی یک محصول جدید خوش قیمت به نام زنفون Pegasus 3 را به خانواده زنفون ۳ خود اضافه کرده است.اخبار گوشی ارزان. ... پرفروش ترین گوشی های بازار کدامند؟ .... تلفن ارزان قیمت اوپو A37 با چیپ مدیاتک MT6750 و 2 گیگابایت رم معرفی ... رونمایی ایسوس از یک گوشی ارزان قیمت فلزی عکس رونمایی ایسوس از یک گوشی ارزان قیمت فلزی عکس28 سپتامبر 2016 ... 18) فبلت فلزی ارزان قیمت رونمایی شد / یک شرکت چینی از جدیدترین ... یک شرکت .... 50) تصویر رونمایی ایسوس اَز یِک گوشی ارزان قیمت فلزی. 19 ژوئن .... 86) رونمایی از گوشی ارزان قیمت با قابلیت 4 عکس - خبر 24. رونمایی ZTE ...


کلماتی برای این موضوع

کوتاه تر بودن گوشی آیفون از اسعکستصویر لورفته جدید از هوآوی پی۱۰ و پی ۱۰ پلاسعکس رونمایی کمپانی چینی الفون از گوشی آموزش عکس گرفتن از صفحه کامپیوترتصویر لورفته جدید از هوآوی پی۱۰ و پی ۱۰ پلاسعکس رونمایی کمپانی چینی الفون از گوشی اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …گوشی موبایلگوشی سامسونگگوشی نوکیاگوشی سونیگوشی سونی اریکسونگوشی گوشی ال جی ایستنا گوشیجمعه، آذرماه امید برای جوانان ال‌جی، هزینه‌ کامل گوشی نکسوس ۵ را به کاربرانش ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …سرعت اینترنت گوشی های خود را با این راه ها افزایش دهیدتصاویر ایمیل های خود را با این سخت افزار مشاوره و بررسی گجت های دیجیتالاختصاصی بررسی و آنباکس ماوس گیمینگ متخصص پیروزی بررسی گوشی موتورولا ۱۰ عدد از بهترین لپ ‌تاپ‌ های هیبریدی سال گجت ……۱۰ عدد از بهترین لپ ‌تاپ‌ های هیبریدی سال یک دیدگاه ارسال شده توسط امید اصغرزاده مقایسه سامسونگ گلکسی نوت، ال‌جی و هواوی …سامسونگ گلکسی نوت امتیاز مجموع امتیاز ال جی جی امتیاز مجموع امتیاز هواوی لیست قیمت خرید محصولات تخفیف دار دیجی کالاتخفیف های دی جی کالا هم دیگه مثل قبل نیست یک زمانی تخفیف ویژه گوشی موبایل دیجیکالا



لینک منبع :رونمایی ایسوس از یک گوشی ارزان‌قیمت فلزی +عکس

رونمایی ایسوس از یک گوشی ارزان‌قیمت فلزی +عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/591046/‎Cached18 ژوئن 2016 ... ایسوس به تازگی یک محصول جدید خوش قیمت به نام زنفون Pegasus 3 را به خانواده زنفون ۳ خود اضافه کرده است. این محصول با قیمت ۲۰۰ دلاری از بدنه‌ای ... رونمایی ایسوس از یک گوشی ارزان‌قیمت فلزی +عکس - روزامه roozame.com/.../رونمایی-ایسوس-از-یک-گوشی-ارزان-قیمت-فلزی-عکس‎Cachedایسوس به تازگی یک محصول جدید خوش قیمت به نام زنفون Pegasus 3 را به خانواده زنفون ۳ خود اضافه کرده است. این محصول با قیمت ۲۰۰ دلاری از بدنه‌ای کاملا فلزی و ... رونمایی ایسوس از یک گوشی ارزان‌قیمت فلزی +عکس - مفیدستان mofidestan.ir/رونمایی-ایسوس-از-یک-گوشی-ارزان‌قیمت-ف/‎Cachedرونمایی ایسوس از یک گوشی ارزانقیمت فلزی عکس. ایسوس به تازگی یک محصول جدید خوش قیمت به نام زنفون Pegasus 3 را به خانواده زنفون ۳ خود …20 ژوئن 2016 … گوشی فلزی ارزان – سایت موبایل قیمت گوشی جدید mobile.3eke.ir/گوشی-فلزی-ارزان/‎Cached3 دسامبر 2016 ... Vernee Mars، گوشی ارزان اما قدرتمند +عکس – صبحانه آنلاین … 27 سپتامبر ... تصویر رونمایی ایسوس اَز یِک گوشی ارزان قیمت فلزی – طاها پخش. مشخصات و تصویر گوشی ارزان قیمت ایسوس Pegasus X002 منتشر شد ... www.gooshishop.com/.../مشخصات-و-تصویر-گوشی-ارزان-قیمت-ایسوس-pegasus-x002-منتشر-شد‎Cached Similar30 دسامبر 2014 ... اگرچه این روزها گوشی‌های جدید و حرفه‌ای با قیمت‌های گران، بیشترین میزان توجه را در بازار گوشی تلفن همراه به خود اختصاص داده‌اند. ایسوس از گوشی ارزان قیمت Pegasus 3S رونمایی کرد - جی اس ام www.gsm.ir/.../ایسوس-از-گوشی-ارزان-قیمت-Pegasus-3S-رونمایی-کرد/‎Cached9 ژانویه 2017 ... گوشی ارزان قیمت جدیدی از ایسوس با نام زنفون پگاسوس 3S معرفی شده که نسبت به ... پگاسوس 3S با اندروید نوقا به بازار می‌آید و یک باتری ۵۰۰۰ ... مشخصات گوشی ارزان قیمت ایسوس Zenfone Pegasus 4A منتشر شد ... 30tyit.ir/.../مشخصات-گوشی-ارزان-قیمت-ایسوس-zenfone-pegasus-4a-منتشر/‎Cached24 ژوئن 2017 ... ظاهرا ایسوس قصد دارد از یک گوشی جدید مجهز به دوربین دوگانه رونمایی کند، چرا که امروز مشخصات فنی، قیمت، تصاویر و حتی نام این گوشی به بیرون ... خرید و فروش کالا،کسب درآمد www.onlineharaji.ir/آگهی?sid=9193 تبلت پرچمدار ZenPad 3s 10 ایسوس ماه آینده معرفی میشود ... امکان چاپ عکس‌های دیجیتال به‌ سبک دوران آنالوگ .... رونمایی ایسوس از یک گوشی ارزان‌قیمت فلزی خبرگزاری آریا - از گوشی میان‌رده‌ «X mach» ال جی تا ساخت ابر ... www.aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?...گوشی...میکروسکوپ... از گوشی میان‌رده‌ «X mach» ال جی تا ساخت ابر میکروسکوپ دنیا ... رونمایی ایسوس از یک گوشی ارزان‌قیمت فلزی ... پیامد وحشتناک استفاده مداوم از گوشی همراه +عکس. ASUS ZenBook 3 UX390UA | نوت‌بوک‌ها | ASUS https://www.asus.com/.../ASUS...3.../ASUS-software-and-technology/‎Cachedما برای تمام محصولاتمان، یک هدف ساده را دنبال می کنیم و آن چیزی نیست جز ارتقای زندگی دیجیتالی شما. نرم افزارهای منحصر به فرد ما صدا، تصویر و لمس را ارتقاء می ...