مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوگل چهارمین پیش نمایش از اندروید N را منتشر کرد

[ad_1]

گوگل چهارمین پیش‌نمایش از ورژن N پلتفرم موبایلی‌اش را نیز عرضه کرده است. کمپانی ساکن مانتین ویو، در اطلاعیه‌ای مرتبط نیز آورده که در نسخه ی تازه منتشر شده تمامی API ها قطعی و نهایی شده‌اند و رفته رفته می توانیم منتظر ارائه نسخه فاینال این سیستم عامل در تابستان پیش رو باشیم.

 به گزارش مشرق، ناگفته نماند دستگاه هایی که به عضویت طرح «اندروید بتا» درآمده اند، یا تا به حال چهارمین پیش نمایش اندروید N را دریافت کرده‌اند یا اینکه به زودی این به روز رسانی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

بد نیست خاطر نشان سازیم که ورژن یاد شده برای دیوایس هایی همانند نکسوس ۶، نکسوس ۵ اکس، نکسوس ۶ پی، نکسوس ۹ و تبلت پیکسل C عرضه خواهد شد و از دیگر دستگاه های سازگار با آن نیز می توان به اکسپریا Z3 سونی و برخی از محصولاتی که تحت پروژه اندروید وان به بازار آمده اند اشاره داشت.
 
از آنجایی که گوگل می گوید API های پلتفرم در دست توسعه اش نهایی سازی شده اند، اکنون توسعه دهندگان قادر خواهند بود به روز رسانی های محصولات نرم افزاری خود را بر اساس API 24 در پلی استور منتشر کنند.
 
البته ساکنین مانتین ویو به این قشر -یا همان توسعه دهندگان- توصیه کرده اند که ابتدا برای آگاهی از عملکرد اپ هایشان روی اندروید N، آنها را از طریق قابلیت تست نمونه های بتای پلی استور عرضه نموده و پس از دریافت بازخوردها از جانب جمع کوچکی از کاربران و رفع نقص های موجود اقدام به ارائه ی نسخه فاینال کنند.
 
لازم است در انتها یادآور شویم که اگر شما دستگاهی در اختیار دارید که از نسخه ی فعلی اندروید N پشتیبانی به عمل می آورد می توانید با رفتن به آدرس android.com/beta عضو طرح اندروید بتا شده و آخرین پیش نمایش ارائه گشته از سیستم عامل مورد بحث را روی دیوایس تان محک بزنید.

منبع: دیجیاتو


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


16 ژوئن 2016 ... گوگل امروز و در کنار آخرین نسخه نهایی شده کیت توسعه دهندگان اندروید، چهارمین پیش نمایش از ورژن N پلتفرم موبایلی اش را نیز عرضه کرده است.16 ژوئن 2016 ... حدودا نزدیک به یک ماه پس از آن که گوگل سومین نسخه از پیشنمایش اندروید N را منتشر کرد، روز گذشته این غول دنیای فناوری رسما اعلام کرد که چهارمین ...گوگل این تابستان، سیستم عامل اندروید N را منتشر خواهد کرد که تا کنون سه نسخه آزمایشی آن در اختیار کاربران نکسوس و برنامهنویسان اندروید قرار گرفته است.16 ژوئن 2016 ... گوگل امروز نسخه نهایی اندروید SDK برای توسعه دهندگان را همراه با چهارمین نسخه ی پیش نمایش توسعه دهنده ی اندروید N منتشر کرد. این غول فناوری ...16 ژوئن 2016 ... گوگل نسخه پیشنمایش N منتشر یک شده معین ۲۷ ۹۵ ۱۲:۵۹ اندروید, عامل, عامل همراه 82 گوگل طور چهارمین از اندروید را اختیار دهندگانش داده این از عامل ...16 ژوئن 2016 ... گوگل اینک چهارمین نسخه از پیشنمایش اندروید N را منتشر کرده است. با این حال هنوز نام نهایی نسخه بعدی سیستم عامل اندروید اعلام نشده است و کماکان ...گوگل چهارمین نسخه پیش نمایش توسعهدهندگان اندروید N را منتشر کرد. ... معاون بخش مهندسی گوگل، Dave Burke در پستی که در وبلاگ توسعهدهندگان اندروید منتشر ...18 ژوئن 2016 ... گوگل چهارمین پیشنمایش از ورژن N پلتفرم موبایلیاش را نیز عرضه کرده است. کمپانی ساکن مانتین ویو، در اطلاعیهای مرتبط نیز آورده که در نسخه ی ...16 ژوئن 2016 ... گوگل امروز و در کنار آخرین ن.این هفته در کنفرانس I/O 2016، کمپانی گوگل از سومین پیشنمایش اندروید N با قابلیتهای بیشتر و عملکرد بهبودیافته رونمایی کرد. در این مقاله علاوه بر معرفی این ...


کلماتی برای این موضوع

بررسی گوشی نکسوس محصول مشترک گوگل و …گوگل پس از ارائه دو سری تلفن نکسوس با ال‌جی، حالا همکاری جدیدی را با موتورولا آغاز ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …ویژگی های اضافه شده به نسخه جدید تلگرام را بخ کانال تلگرام آکاایران ویژگی‌هایی از بررسی تلفن جی ال‌جی زومیتال‌جی چهارمین نسل از پرچمداران سری جی خود را روانه بازار کرده است جی با سخت‌افزار مسائل تخصصی تبلت های اندرویدی روت آپدیت …نوع رام آندروید رسمی کاملاً فارسی عکس از محیط رام برای مشاهده لینک عصر ایران موزه ی مو مکانی عجیب در ترکیه عکس جاذبه های زیبا و دیدنی که کمتر کسی از آنها خبر دارد دانلود نرم افزار تلگرام نرم افزار تلگرام آیفوندانلود نرم افزار تلگرام برای آیفون و آیپد بازدید نحوه‌ی ذخیره‌ی آموزش بکاپ‌گیری از مخاطبان دفترچه تلفن آیفون بر ……آموزش بکاپ‌گیری از مخاطبان دفترچه تلفن آیفون بر روی کامپیوترآموزش بک آپ گرفتن فناوری اطلاعات و ارتباطات به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام گوشی موبایل شیائومی ردمی …شیائومیردمیخرید و فروش و قیمت گوشی نسخه قیمت موبایل شیائومی ردمی نوت برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم؟ منابع …تجربیاتپذیرفتهشدگاندر سال استخدام شوید ما مهمترین آگهی های استخدامی را به موبایل و ایمیل شما ارسال



لینک منبع :گوگل چهارمین پیش نمایش از اندروید N را منتشر کرد

گوگل چهارمین پیش نمایش از اندروید N را منتشر کرد - دیجیاتو digiato.com/.../06/.../گوگل-چهارمین-پیش-نمایش-از-اندروید-n-را-م/‎Cached16 ژوئن 2016 ... گوگل امروز و در کنار آخرین نسخه نهایی شده کیت توسعه دهندگان اندروید، چهارمین پیش نمایش از ورژن N پلتفرم موبایلی اش را نیز عرضه کرده است. گوگل چهارمین نسخه پیش نمایش اندروید N را منتشر کرد | نقدستان www.naghdestan.com/گوگل-چهارمین...پیش-نمایش-اندروید-N-را-منتشر-کرد/NCI-21820‎Cachedگوگل این تابستان، سیستم عامل اندروید N را منتشر خواهد کرد که تا کنون سه نسخه آزمایشی آن در اختیار کاربران نکسوس و برنامه‌نویسان اندروید قرار گرفته است. گوگل چهارمین نسخه از پیشنمایش اندروید N را منتشر کرد | گجت نیوز gadgetnews.ir/107695/انتشار-چهارمین-نسخه-پیشنمایش-اندروید-n/‎Cached16 ژوئن 2016 ... حدودا نزدیک به یک ماه پس از آن که گوگل سومین نسخه از پیشنمایش اندروید N را منتشر کرد، روز گذشته این غول دنیای فناوری رسما اعلام کرد که چهارمین ... گوگل چهارمین پیش نمایش از اندروید n را منتشر کرد - onvansho onvansho.ir/.../گوگل-چهارمین-پیش-نمایش-از-اندروید-n-را-منتشر-کرد.html گوگل چهارمین پیش نمایش از اندروید N را منتشر کرد دیجیاتو. گوگل امروزدر کنار آخرین نسخه نهایی شده کیت توسعه دهندگان اندروید چهارمین پیش . گوگل نام اندروید N را ... گوگل چهارمین پیش نمایش از اندروید N را منتشر کرد - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../گوگل-چهارمین-پیش-نمایش-از-اندروید-N-را-منتشر-کرد 18 ژوئن 2016 ... گوگل چهارمین پیش‌نمایش از ورژن N پلتفرم موبایلی‌اش را نیز عرضه کرده است. کمپانی ساکن مانتین ویو، در اطلاعیه‌ای مرتبط نیز آورده که در نسخه ی ... نسخه چهارم پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید N منتشر شد - زومیت www.zoomit.ir/2016/6/15/132045/android-n-developer-preview-4/‎Cached16 ژوئن 2016 ... گوگل چهارمین نسخه پیشنمایش توسعه دهندگان اندروید N را منتشر کرد. انتشار چهارمین نسخه ی پیش نمایش توسعه دهنده ی اندروید N - تکرا techera.ir/.../fourth-developer-preview-of-android-n-released-by-google/‎Cached16 ژوئن 2016 ... گوگل امروز نسخه نهایی اندروید SDK برای توسعه دهندگان را همراه با چهارمین نسخه ی پیش نمایش توسعه دهنده ی اندروید N منتشر کرد. این غول فناوری ... انتشار نسخه چهارم پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید N | Mohammad ... https://www.linkedin.com/.../انتشار-نسخه-چهارم-پیش-نمایش-توسعه-دهندگان-اندروید-n-mohammad-okhovat‎Cached18 ژوئن 2016 ... حالا گوگل نسخه چهارم پیش نمایش توسعه‌دهنگان اندروید N را منتشر کرده است. گوگل چهارمین نسخه پیش نمایش توسعه‌دهندگان اندروید N را منتشر کرد. گوگل نسخه نهایی پیش نمایش اندروید 7.0 نوقا را منتشر کرد | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/22174946 20 جولای 2016 ... گوگل، آخرین نسخه پیش نمایش از اندروید 7 نوقا را منتشر کرد ... چهارمین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان که نسخه فعلی اندروید 7 محسوب می شود، ... نسخه چهارم پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید N منتشر شد www.topinearth.ir/.../نسخه-چهارم-پیش-نمایش-توسعه-دهندگان-اندروید-N-منتشر-شد‎Cached16 ژوئن 2016 ... گوگل چهارمین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید N را منتشر کرد. اندروید N در واقع نسخه بعدی سیستم عامل موبایلی این شرکت است. معاون بخش ...