مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توقف احتمالی فروش گوشی‌های اپل در چین

[ad_1]

دفتر مالکیت‌های فکری پکن در یک دعوای مربوط به حق اختراع که توسط یک شرکت چینی سازنده گوشی تلفن همراه اقامه شده بود، علیه شرکت اپل رای داد.

 به گزارش مشرق، این مرجع حل اختلاف در رای خود اعلام کرد که گوشی های iPhone 6 و 6S محصول شرکت اپل شباهت زیادی به گوشی چینی C100 محصول شرکت Shenzen Baili دارند.

این رای اصولا منجر به توقف فروش گوشی های iPhone شرکت اپل در چین می شود؛ اما با توجه به درخواست تجدیدنظر اپل از دادگاه بالاتر، فعلا فروش این گوشی ها در چین ادامه دارد.

سخن گوی اپل در این رابطه گفت: «فروش گوشی های iPhone 6 و iPhone 6 Plus و همچنین iPhone 6S و iPhone 6S Plus و iPhone SE در بازار چین ادامه دارد. ما نسبت به این تصمیم دفتر منطقه ای مالکیت های فکری پکن اعتراض کرده ایم و در نتیجه اجرای این دستور به منظور بررسی بیشتر، تعلیق شده است.»

چین دومین بازار بزرگ اپل محسوب می شود؛ اما این رای مشکل جدیدی را به مشکلات اپل اضافه می کند. اخیرا برنامه های Mivie و iTunes Books توسط مقامات چینی، غیرفعال شدند و اپل در دعوایی به طرفیت یک شرکت چینی تولید کننده محصولات چرمی که نام تجاری IPHONE را روی محصولات خود درج می کرد، شکست خورده است.

در ابتدای ماه جاری، مقامات آمریکایی هشدار دادند که شرایط کشور چین برای شرکت های آمریکایی بیش از پیش نا خوشایند شده است، در حالی که شورای تجارت اروپایی اعلام کرد که اعضای آن با محیط خصمانه ای در چین مواجه شده اند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


18 ژوئن 2016 ... به گزارش مشرق، این مرجع حل اختلاف در رای خود اعلام کرد که گوشی های iPhone 6 و 6S محصول شرکت اپل شباهت زیادی به گوشی چینی C100 محصول ...19 ژوئن 2016 ... دادگاه, مشرق, رای پکن علیه اپل, چین, اپل آمار فروش گوشی های هوشمند در چیندفتر مالکیت هایِ فکری پکن دَر یِک دعوای مربوط بِه حق اختراع کِه توسط ...تلکس دولت بهار: توقف احتمالي فروش گوشيهاي اپل در چين شنبه، 29 خرداد 1395 - 08:59 کد خبر: 274456. دولت بهار: دفتر مالكيتهاي فكري پكن در يك دعواي مربوط به ...18 ژوئن 2016 ... این مرجع حل اختلاف در رای خود اعلام کرد که گوشی های iPhone 6 و 6S محصول شرکت اپل شباهت زیادی به گوشی چینی C100 محصول شرکت Shenzen ...19 ژوئن 2016 ... این رای اصولا منجر به توقف فروش گوشی های iPhone شرکت اپل در چین می شود؛ اما با توجه به درخواست تجدیدنظر اپل از دادگاه بالاتر، فعلا فروش این ...19 ژوئن 2016 ... خبرگزاری ایرنا: این مرجع حل اختلاف در رای خود اعلام کرد که گوشی های iPhone 6 و 6S محصول شرکت اپل شباهت زیادی به گوشی چینی C100 محصول ...18 ژوئن 2016 ... آکاایران به گزارش گرداب، این مرجع حل اختلاف در رای خود اعلام کرد که گوشی های iPhone 6 و 6S محصول شرکت اپل شباهت زیادی به گوشی چینی C100 ...9 ژوئن 2016 ... دفتر مالکیت های فکری پکن در یک دعوای مربوط به حق اختراع که توسط یک شرکت چینی سازنده گوشی تلفن همراه اقامه شده بود، علیه شرکت اپل رای داد ...تحلیل گران بر این باورند که این آمار و ارقم نشان دهنده اهمیت مشتریان چینی برای شرکت اپل است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین لوکا مائستری رئیس مالی شرکت اپل.دفتر مالکیتهای فکری پکن در یک دعوای مربوط به حق اختراع که توسط یک شرکت چینی سازنده گوشی تلفن همراه اقامه شده بود، علیه شرکت اپل رای داد.


کلماتی برای این موضوع

پول نیوز پیش از هر چیز، باید کسب و کار را در محدوده مکانی که در آن فعالیت دارد، به مردم معرفی کنیدترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …سرعت اینترنت گوشی های خود را با این راه ها افزایش دهیدتصاویر ایمیل های خود را با این عصر ایران موزه ی مو مکانی عجیب در ترکیه عکس جاذبه های زیبا و دیدنی که کمتر کسی از آنها خبر دارد خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسیگریگوری بوتین مدل مفهومی طرحی در فضای مجازی و هم زمان با بازگشت نوکیا به بازار پایگاه خبری الفدرپی برخورد دو قطار در سمنان؛ دستور روحانی دلایل وقوع حادثه بررسی و مقصرین احتمالی نگاهی کوتاه به جک وان کارنگاهی کوتاه به جک جک تعریف جدیدی از یک شاسی‌بلند شهری است که در بردارنده پنج اصل پیمان معادی در کنار همسرش پیمانمعادیدرکنارهمسرشپیمان معادی فرزند یک زوج ایرانی است که در سال ۱۹۷۰ در نیویورک، ایالات متحده به دنیا بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …جهت دریافت پیامک رایگان آخرین اطلاعیه های فروش و اخبار مهم صنعت خودرو عضو شودماجرای خواستگاری از گلزار با تی ویتی وی پلاس برای برنامه بعدی گلزار دست به کار می شود دختر عاشق پیشه را همراه مادرش به آفتاب آفتاب،آفتاب مرجع اخبار ایران و جهان، بانک جامع نیازمندیها



لینک منبع :توقف احتمالی فروش گوشی‌های اپل در چین

توقف احتمالی فروش گوشی‌های اپل در چین - Gerdab.IR | گرداب www.gerdab.ir/fa/news/21443/توقف-احتمالی-فروش-گوشی‌های-اپل-در-چین 18 ژوئن 2016 ... دفتر مالکیت‌های فکری پکن در یک دعوای مربوط به حق اختراع که توسط یک شرکت چینی سازنده گوشی تلفن همراه اقامه شده بود، علیه شرکت اپل رای داد. توقف احتمالی فروش گوشی‌های اپل در چین www.fardanews.com/.../توقف-احتمالی-فروش-گوشی‌های-اپل-در-چین‎Cached19 ژوئن 2016 ... دفتر مالکیت‌های فکری پکن در یک دعوای مربوط به حق اختراع که توسط یک شرکت چینی سازنده گوشی تلفن همراه اقامه شده بود، علیه شرکت اپل رای داد. توقف احتمالی فروش گوشی های اپل در چین - فردا نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/20478244 19 ژوئن 2016 ... توقف احتمالی فروش گوشی های اپل در چین. دفتر مالکیت های فکری پکن در یک دعوای مربوط به حق اختراع که توسط یک شرکت چینی سازنده گوشی ... توقف احتمالی فروش گوشی های اپل در چین - دولت بهار | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/20420781 18 ژوئن 2016 ... توقف احتمالی فروش گوشی های اپل در چین. دولت بهار: دفتر مالکیت های فکری پکن در یک دعوای مربوط به حق اختراع که توسط یک شرکت چینی سازنده ... توقف احتمالی فروش گوشی‌های اپل در چین - دولت بهار :: هواداران دکتر ... www.dolatebahar.com/view-274456.html 18 ژوئن 2016 ... این رای اصولا منجر به توقف فروش گوشی های iPhone شرکت اپل در چین می شود؛ اما با توجه به درخواست تجدیدنظر اپل از دادگاه بالاتر، فعلا فروش این ... توقف احتمالی فروش گوشی های اپل در چین - خبر ایرانی - تی نیوز tnews.ir/news/b9dc64993970.html دفتر مالکیت های فکری پکن در یک دعوای مربوط به حق اختراع که توسط یک شرکت چینی سازنده گوشی تلفن همراه اقامه شده بود، علیه شرکت اپل رای داد. توقف احتمالی فروش گوشی های اپل در چین - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../توقف_احتمالی_فروش_گوشی_های_اپل_در_چین‎Cachedتوقف احتمالی فروش گوشی های اپل در چین. دانلود توقف وام فروش خودرو علی رغم وعده شش ماه · دانلود بررسی اولیه اولین گوشی آندرویدی بلک بری Priv · دانلود نقد و ... شرکت اپل از توقف عرضه 'وی‌پی‌ان' ها در چین دفاع کرد - BBC Persian www.bbc.com/persian/science-40801283‎Cached2 آگوست 2017 ... تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل از تصمیم این شرکت در توقف عرضه نرم‌افزارهای ... طی روزهای گذشته، اپل فروش ده‌ها وی‌پی‌ان را در چین متوقف کرده که انتقادهای ... اف‌بی‌آی برای دسترسی به اطلاعات موجود در گوشی آیفون مهاجمان از شرکت اپل ... فروش آیفون در چین متوقف شد !!! | آیفون 7 iphone-7.ir/blog/1930-فروش-آیفون-در-چین-متوقف-شد.html‎Cached18 ژوئن 2016 ... به نظر میرسد با این وضعیت پیش آمده اپل در صدد توقف فروش آیفون ۶ و آیفو. ... ۶ پلاس در چین ، شباهت ظاهری بیش از اندازه آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس به گوشی ... این شهر پایتخت چین میباشد ، احتمال ممنوع شدن فروش آیفون ۶ و آیفون ۶ ... توقف احتمالی فروش گوشی های اپل در چین - دانلود ویدیو www.dvideo.ir/.../توقف_احتمالی_فروش_گوشی_های_اپل_در_چین‎Cachedتوقف احتمالی فروش گوشی های اپل در چین. دانلود قاب ... دانلود جدیدترین مدل آموزش تزیین قاب گوشی دخترونه ... دانلود گوشی های چینی کیفیتی معادل گوشی های اصلی.