مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اپراتورهای موبایل با چند کشور رومینگ دارند؟

[ad_1]

مشترکان تلفن همراه بسته به اپراتور ارائه‌دهنده خدمات و نوع سیم‌کارت خود در کشورهای متعددی از خدمات رومینگ بهره‌مند خواهند بود اما تعداد و پراکندگی این کشورها براساس شاخص‌های اشاره شده متفاوت است.

 به گزارش مشرق، براساس آمارهایی که به تازگی منتشر شده اپراتور اول ارتباطی کشور در حوزه رومینگ بین الملل برای سیم‌کارت‌های دائمی خود با ۱۱۴ کشور و در حوزه سیم‌کارت‌های اعتباری با ۳۲ کشور رومینگ دارد.
 
طبق آمارهایی که خرداد ماه سال جاری منتشر شده، شرکت ارتباطات سیار در عین حال با ۲۷۲ اپراتور خارجی برای سیم‌کارت‌های دائمی و با ۵۴ اپراتور برای سیم‌کارت‌های اعتباری قرارداد ارائه خدمات رومینگ دارد.
 
اما اپراتور دوم ارتباطی یا ایرانسل علاوه بر سیم‌کارت‌های دائمی و همراه خود در حوزه سیم‌کارت‌های دیتا نیز با کشورهای مختلفی به عقد قرار‌داد و امضای تفاهم‌نامه پرداخته است.
 
براین اساس ایرانسل در زمینه‌ی سیم‌کارت‌های دائمی با ۱۶۴ کشور، در خصوص سیم‌کارت‌های اعتباری با ۸۱ کشور و در ارتباط با سیم‌کارت‌های دیتا با ۱۲۵ کشور جهان همکاری در زمینه رومینگ دارد، اما اگر براساس تعداد اپراتورها در نظر گرفته شود ایرانسل برای سیم‌کارت‌های دائمی خود با ۴۲۱ اپراتور دنیا قرار‌داد ارائه‌ی خدمات رومینگ به امضاء رسانده است.
 
همچنین در ارتباط با سیم‌کارت‌های اعتباری این شرکت با ۱۳۹ اپراتور دنیا قرار‌داد ارائه خدمات رومینگ دارد که این رقم در حوزه سیم‌کارت‌های دیتا به ۳۱۷ اپراتور خارجی می‌رسد.
 
اپراتور سوم یا رایتل نیز طی سال‌هایی که از فعالیت‌اش می‌گذرد، موفق به عقد قرار‌داد رومینگ با ۵۰ کشور در حوزه سیم‌کارت‌های دائمی و با ۵۳ کشور در حوزه سیم‌کارت‌های اعتباری شده است. البته اگر تعداد اپراتورها را در نظر بگیریم، رایتل با ۶۸ اپراتور دنیا برای ارائه‌ی خدمات رومینگ به سیم‌کارت‌های دائمی خود قرار‌داد بسته و تعداد این اپراتورها در عرصه سیم‌کارت‌های اعتباری به ۷۴ اپراتور می‌رسد.
 
امکان استفاده از تلفن همراه برای ارسال یا دریافت صوت، دیتا وپیامک هنگام مسافرت به خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدا، با استفاده از شبکه های تلفن همراه کشور مقصد را سرویس رومینگ بین الملل می گویند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


18 ژوئن 2016 ... مشترکان تلفن همراه بسته به اپراتور ارائهدهنده خدمات و نوع سیمکارت خود در کشورهای متعددی از خدمات رومینگ بهرهمند خواهند بود اما تعداد و پراکندگی ...18 ژوئن 2016 ... مشترکان تلفن همراه بسته به اپراتور ارائهدهنده خدمات و نوع سیمکارت خود در کشورهای متعددی از خدمات رومینگ بهرهمند خواهند بود اما تعداد و پراکندگی ...18 ژوئن 2016 ... کشاورزنیوز(اخبار کشاورزی ایران): مشترکان تلفن همراه بسته به اپراتور ارائهدهنده خدمات و نوع سیمکارت خود در کشورهای متعددی از خدمات رومینگ ...18 ژوئن 2016 ... به گزارش خبرنگار ایسنا، براساس آمارهایی که به تازگی منتشر شده اپراتور اول ارتباطی کشور در حوزه رومینگ بین الملل برای سیم کارت های دائمی ...18 ژوئن 2016 ... براساس آمارهایی که به تازگی منتشر شده اپراتور اول ارتباطی کشور در حوزه رومینگ بین الملل برای سیم کارت های دائمی خود با 114 کشور و در حوزه ...18 ژوئن 2016 ... براساس آمارهایی که به تازگی منتشر شده اپراتور اول ارتباطی کشور در حوزه رومینگ بین الملل برای سیم کارت های دائمی خود با 114 کشور و در حوزه ...مشترکان تلفن همراه بسته به اپراتور ارائهدهنده خدمات و نوع سیمکارت خود در کشورهای متعددی از خدمات رومينگ بهرهمند خواهند بود اما تعداد و پراکندگی این کشورها براساس ...18 ژوئن 2016 ... به گزارش صبحانه به نقل از ایسنا، براساس آمارهایی که به تازگی منتشر شده اپراتور اول ارتباطی کشور در حوزه رومینگ بین الملل برای سیم کارت های ...محتوای چند رسانه ای; برنامههای معارفی · مجله سلامت · مجله ویدئویی فوتبال ... با سرويس رومينگ بينالمللی رايتل، نيازی به خريد سيمکارت کشور ميزبان ... در نقاط مرزی کشور، همواره احتمال همپوشانی شبکه اپراتور داخلی با شبکه اپراتور کشور همسايه وجود دارد؛ بنابراين از تحت پوشش ... 00 کدکشور شماره موبايل بدون صفر ابتدايی18 ژوئن 2016 ... مشترکان تلفن همراه بسته به اپراتور ارائهدهنده خدمات و نوع سیمکارت خود در کشورهای متعددی از خدمات رومینگ بهرهمند خواهند بود اما تعداد و پراکندگی ...


کلماتی برای این موضوع

در راستای ارائه خدمات ارتباطی ویژه به زائرین اربعین، همراه اول تعرفه رومینگ بین هک شبکه‌های اجتماعی فقط با یک شماره موبایل …این حرف بدان معنا است که حساب کاربری شما نه تنها با داشتن گذرواژه قدرتمند، بلکه با مخابرات از نگاه مطبوعات صفحه اصلیشماره منبع تیتر تاریخ نمایش فاوا نیوز مخابرات بسته اینترنت حجمی با مکالمه چهار روش تشخیص اصل بودن گوشی موبایل سیتناگوشی‌های موبایلی که به صورت قاچاق وارد کشور شده و رجیستر نمی‌شود، معمولا در حین راز اکسیر جوانی در ماده خوراکی سیتنادانشمندان در آمریکا متوجه ترکیب طبیعی در آووکادو، کلم بروکلی و خیار شده اند که اثرات ایستنا گوشیبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور پیک آسا خانهکارگزار امن نامه الکترونیکی با گسترش شبکه‌های کامپیوتری در داخل سازمان کد های مخفی موبایل ترفند های اپراتور همراه اولکد های مخفی موبایل کدهای مخفی و ترفند های گوشی های موبایل و اپراتور های تلفن همراهبا اینترنت همراه اولایرانسلرایتلهمراه اول ایرانسل رایتل مکالمه شهری ریال بین شهری ریال تالیا ریال ایرانسل گوشی‌های دو سیم کارتی چگونه کار میکنند؟ وبلاگ …گوشی‌های دو سیم کارتی چگونه کار میکنند؟ در یکی‌ از پست‌های گذشته با عنوان بهترین



لینک منبع :اپراتورهای موبایل با چند کشور رومینگ دارند؟

اپراتورهای موبایل با چند کشور رومینگ دارند؟ - ایسنا www.isna.ir/news/.../اپراتورهای-موبایل-با-چند-کشور-رومینگ-دارند‎Cached18 ژوئن 2016 ... مشترکان تلفن همراه بسته به اپراتور ارائه‌دهنده خدمات و نوع سیم‌کارت خود در کشورهای متعددی از خدمات رومینگ بهره‌مند خواهند بود اما تعداد و پراکندگی ... اپراتورهای موبایل با چند کشور رومینگ دارند؟ www.fardanews.com/fa/.../اپراتورهای-موبایل-با-چند-کشور-رومینگ-دارند 18 ژوئن 2016 ... اپراتورهای موبایل با چند کشور رومینگ دارند؟ مشترکان تلفن همراه بسته به اپراتور ارائه‌دهنده خدمات و نوع سیم‌کارت خود در کشورهای متعددی از خدمات ... اپراتورهای موبایل با چند کشور رومینگ دارند؟ - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1056867 19 ژوئن 2016 ... ایسنا: مشترکان تلفن همراه بسته به اپراتور ارائه دهنده خدمات و نوع سیم‌کارت خود در کشورهای متعددی از خدمات رومینگ بهره مند خواهند بود اما تعداد و ... اپراتورهای موبایل با چند کشور رومینگ دارند؟ - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../اپراتورهای-موبایل-با-چند-کشور-رومینگ-دارند 18 ژوئن 2016 ... به گزارش مشرق، براساس آمارهایی که به تازگی منتشر شده اپراتور اول ارتباطی کشور در حوزه رومینگ بین الملل برای سیم‌کارت‌های دائمی خود با ۱۱۴ ... اپراتورهای موبایل با چند کشور رومینگ دارند؟ - آنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/20415553 18 ژوئن 2016 ... اپراتورهای موبایل با چند کشور رومینگ دارند؟ مشترکان تلفن همراه بسته به اپراتور ارائه دهنده خدمات و نوع سیم کارت خود در کشورهای متعددی از خدمات ... اپراتورهای موبایل با چند کشور رومینگ دارند؟ - ایران جیب | دمادم https://damadam.ir/.../اپراتورهای-موبایل-با-چند-کشور-رومینگ-دارند/2762091 مشترکان تلفن همراه بسته به اپراتور ارائه‌دهنده خدمات و نوع سیم‌کارت خود در کشورهای متعددی از خدمات رومینگ بهره‌مند خواهند بود اما ... مشترکان تلفن ... اپراتورهای موبایل با چند کشور رومینگ دارند؟ | خبر از ما www.khabarazma.com/137671 مشترکان تلفن همراه بسته به اپراتور ارائه‌دهنده خدمات و نوع سیم‌کارت خود در کشورهای متعددی از خدمات رومینگ بهره‌مند خواهند بود. اپراتورهای موبایل با چند کشور رومینگ دارند؟ - صفحه ۸۴ از ۴۲۳ ... https://mokhaberatema.com/?m&paged=84 اپراتورهای موبایل با چند کشور رومینگ دارند؟ ارسال شده توسط: ومرا6264روی: ... درآمد اپراتورهای موبایل از خدمات ارزش افزوده در سال گذشته. ارسال شده توسط: ومرا6264روی: ... رایتل - سرویس رومینگ بین المللی https://www.rightel.ir/int-roaming‎Cachedمحتوای چند رسانه ای; برنامه‌های معارفی · مجله سلامت · مجله ویدئویی فوتبال ... با سرویس رومینگ بین‌الملل رایتل، نیازی به خرید سیم‌کارت کشور میزبان ... در نقاط مرزی کشور، همواره احتمال همپوشانی شبکه اپراتور داخلی با شبکه اپراتور کشور همسایه وجود دارد؛ بنابراین از تحت پوشش ... 00 + کدکشور + شماره موبایل بدون صفر ابتدایی اپراتورهای موبایل با چند کشور رومینگ دارند؟ - قدس آنلاین | پایگاه ... qudsonline.ir/news/.../اپراتورهای-موبایل-با-چند-کشور-رومینگ-دارند‎Cached18 ژوئن 2016 ... براساس آمارهایی که به تازگی منتشر شده اپراتور اول ارتباطی کشور در حوزه رومینگ بین الملل برای سیم‌کارت‌های دائمی خود با ۱۱۴ کشور و در حوزه ...