مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سرانه مصرف ماهی در ایران چقدر است؟

[ad_1]

رئیس سازمان شیلات کشور گفت: مصرف سرانه ماهی در دنیا ۲۰ کیلو و در ایران ۱۰ کیلوگرم است درحالی که مصرف آبزیان می‌تواند به ارتقا و توسعه سلامتی کمک کند.

به گزارش مشرق، حسن صالحی یکی از هدف‌ها را تشویق صیادان به پرورش ماهی در قفس اعلام کرد و یادآور شد: امروز مصرف سرانه ماهی در دنیا ۲۰ کیلو و در ایران ۱۰ کیلوگرم است و آبزیان می‌تواند در توسعه سلامتی کمک می‌کند.

رئیس سازمان شیلات ایران، مصرف سرانه ماهی در مازندران را که در کنار دریا قرارگرفته است را ۱۴ کیلوگرم بیان کرد و گفت: این میزان در اسپانیا ۴۰ کیلوگرم است.

وی با بیان اینکه کل صید ماهی استخوانی ۱۲ هزار تن است در حالی این میزان تولید را تنها با سه قفس می‌توان تولید کرد اظهار داشت: دریای خزر ظرفیت تولید ۳۵۰ هزار تن ماهی در قفس دارد و نباید به تولید ۲۰ هزار تن اکتفا کرد.

وی میزان صادرات آبزیان را در سال گذشته ۸۲ هزار تن اعلام کرد و گفت: از این میزان هزار تن به روسیه صادرشده است درحالی‌که روسیه ظرفیت جذب ۲۰۰ هزار تن آبزیان را دارد.

صالحی با تأکید بر اینکه استان‌های شمالی باید بازار روسیه را ازنظر آبزیان تأمین کنند افزود: سال گذشته تمام زنجیره صنعت نروژِ به ایران دعوت شدند و تجربیاتشان را درزمینهٔ آبزی‌پروری منتقل کرده‌اند.
معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات کشور ادامه داد: مجموعه زنجیره شرکت‌های آبزی‌پروری فرانسه تیرماه به ایران دعوت می‌شود و در حال حاضر فضای خوبی برای توسعه آبزی‌پروری فراهم‌شده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


2 ژوئن 2016 ... رئیس سازمان شیلات کشور گفت: مصرف سرانه ماهی در دنیا ۲۰ کیلو و در ایران ۱۰ کیلوگرم است درحالی که مصرف آبزیان میتواند به ارتقا و توسعه ...2 ژوئن 2016 ... رئیس سازمان شیلات کشور گفت: مصرف سرانه ماهی در دنیا ۲۰ کیلو و در ایران ۱۰ کیلوگرم است درحالی که مصرف ...2 ژوئن 2016 ... مهر نوشت: رئیس سازمان شیلات کشور گفت: مصرف سرانه ماهی در دنیا ۲۰ کیلو و در ایران ۱۰ کیلوگرم است درحالی که مصرف آبزیان میتواند به ارتقا و ...مهر نوشت: رئیس سازمان شیلات کشور گفت: مصرف سرانه ماهی در دنیا ۲۰ کیلو و در ایران ۱۰ کیلوگرم است درحالی که مصرف آبزیان میتواند به ارتقا و توسعه سلامتی کمک ...2 ژوئن 2016 ... رئیس سازمان شیلات کشور گفت: مصرف سرانه ماهی در دنیا ۲۰ کیلو و در ایران ۱۰ کیلوگرم است درحالی که مصرف آبزیان میتواند به ارتقا و توسعه ...2 ژوئن 2016 ... مصرف سرانه ماهی در دنیا 20 کیلو و در ایران 10 کیلوگرم است درحالی که مصرف آبزیان می تواند به ارتقا و توسعه سلامتی ک.پایین بودن سرانه مصرف قارچ در ایران ... کیلوگرم است درحالیکه میزان مصرف سرانه این محصول در ایران به حدود 500 گرم رسیده که تا میانگین سرانه مصرف جهانی فاصله ...مهر نوشت: رئیس سازمان شیلات کشور گفت: مصرف سرانه ماهی در دنیا ۲۰ کیلو و در ایران ۱۰ کیلوگرم است درحالی که مصرف آبزیان میتواند به ارتقا و توسعه سلامتی کمک ...سرانه مصرف ماهی در ایران چقدر است؟ اقتصاد > کشاورزی - مهر نوشت: رئیس سازمان شیلات کشور گفت: مصرف سرانه ماهی در دنیا ۲۰ کیلو و در ایران ۱۰ کیلوگرم است ...مهر نوشت: رئیس سازمان شیلات کشور گفت: مصرف سرانه ماهی در دنیا ۲۰ کیلو و در ایران ۱۰ کیلوگرم است درحالی که مصرف آبزیان میتواند به ارتقا و توسعه سلامتی کمک ...


کلماتی برای این موضوع

چرا ماهی، کدام ماهی، چقدر ماهی؟سرانه مصرف ماهی در کشور کیلوگرم است؛ عددی که با سرانه مصرف جهانی فاصله بسیاری داردالف آخرین فهرست درآمد سرانه سالیانه کشورهای جهاناین آمار واقعی نیست این آمار به دلار اسمی است و چون قیمت دلار در ایران به طور مصنوعی بهبود یک پله ای رتبه ایران بر حسب درآمد ناخالص ملی سرانه بهبود یک پله ای رتبه ایران بر حسب درآمد ناخالص ملی سرانه ایران در گروه اقتصادهای گوشت ها و تخم ماکیان ماهی تن و دلیل خوب برای مصرف آن میانه تان با ماهی چطور است؟ آیا از انواع ماهی ها گفت وگو با دکتر سیدآهنگ کوثر، درباره آبخوانداری …شاید تاریخ گفنگ قدیمی باشه و لی مشکل هروز ما است و هر چند وقت یکبار باید آن را مرور کرد۶۰ سوال و جواب جالب در مورد تخم مرغ ایران ناز چگونه می توان یک تخم مرغ تازه و کهنه را از یکدیگر تشخیص داد اگر یک تخم مرغ تازه را در با میلیون تومان در آمریکا چه خودرو هایی …اگر در ایران میلیون تومان پول داشته باشید به سراغ چه خودرویی می روید ؟ پژو ، تندر آشنایی با خط تولید صابون ایران صنعت وابسته …تاریچه صابون صنعت صابون‌سازی ، ریشه در بیش از سال گذشته دارد در حفاری‌های بمبئی بیست و هفت هزار امضای الکترونیک فرهنگیان سراسر ایران …توضیحات تیترمطلب ویرایش شده است در روز سه شنبه دی عنوانیازده هزار امضای مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …مهم نیست که رابطه شما چقدر خوب و عاشقانه است، شما باید در هر مرحله از رابطه که هستید



لینک منبع :سرانه مصرف ماهی در ایران چقدر است؟

سرانه مصرف ماهی در ایران چقدر است؟ | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../170965-سرانه-مصرف-ماهی-در-ایران-چقدر-است‎Cached16 ژانویه 2017 ... مصرف آبزیان، به‌خصوص ماهی در سبد غذایی مردم جهان جایگاه ویژه‌ای دارد، ولی در سبدغذایی خانوار ایرانی همچنان جایگاه اصلی خود را پیدا نکرده است. سرانه مصرف ماهی در ایران چقدر است؟ | فرهنگ نیوز www.farhangnews.ir/content/205218 2 ژوئن 2016 ... رئیس سازمان شیلات کشور گفت: مصرف سرانه ماهی در دنیا ۲۰ کیلو و در ایران ۱۰ کیلوگرم است درحالی که مصرف آبزیان می‌تواند به ارتقا و توسعه ... سرانه مصرف ماهی در ایران چقدر است؟ - سایت خبری تحلیلی تابناک ... tabnak.ir/fa/news/594421 2 ژوئن 2016 ... رئیس سازمان شیلات کشور گفت: مصرف سرانه ماهی در دنیا ۲۰ کیلو و در ایران ۱۰ کیلوگرم است درحالی که مصرف آبزیان می‌تواند به ارتقا و توسعه ... سرانه مصرف ماهی هر ایرانی چقدراست؟ - نکته آنلاین nokteonline.com/fa/news/.../سرانه-مصرف-ماهی-هر-ایرانی-چقدراست‎Cached6 ژوئن 2017 ... سرانه مصرف ماهی هر ایرانی ۱۰.۶ کیلوگرم در سال است. ... کشور است بنابر این از سال گذشته تاکنون 14 هزار تن ماهی با روش پرورش در قفس تولید شد. سرانه مصرف ماهی در ایران چقدر است؟ - خرداد | دمادم https://damadam.ir/news/سرانه-مصرف-ماهی-در-ایران-چقدر-است/5121791 مهر نوشت: رئیس سازمان شیلات کشور گفت: مصرف سرانه ماهی در دنیا ۲۰ کیلو و در ایران ۱۰ کیلوگرم است درحالی که مصرف آبزیان می تواند به ارتقا و توسعه سلامتی ... سرانه مصرف ماهی در ایران چقدر است - onvansho onvansho.ir/result/سرانه-مصرف-ماهی-در-ایران-چقدر-است.html هر ایرانی سالانه چقدر ماهی می‌خورد سرانه مصرف ماهی هر ایرانی ۱۰ ۶ کیلوگرم در سال است . مصرف ماهی در ایران ۱۱ کیلو کمتر از سرانه جهانی پزشکان ایران خانوارها سرانه ... سرانه مصرف ماهی در ایران چقدر است؟ - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../سرانه-مصرف-ماهی-در-ایران-چقدر-است‎Cached2 ژوئن 2016 ... رئیس سازمان شیلات کشور گفت: مصرف سرانه ماهی در دنیا ۲۰ کیلو و در ایران ۱۰ کیلوگرم است درحالی که مصرف آبزیان می‌تواند به ارتقا و توسعه ... سرانه مصرف ماهی در ایران چقدر است؟ - خرداد نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29144259 5 دسامبر 2016 ... سرانه مصرف ماهی در ایران چقدر است؟ مهر نوشت: رئیس سازمان شیلات کشور گفت: مصرف سرانه ماهی در دنیا 20 کیلو و در ایران 10 کیلوگرم است درحالی ... الف - سرانه مصرف ماهی در ایران چقدر است؟ alef.ir/vdchv6nxm23nmwd.tft2.html?358905‎Cached2 ژوئن 2016 ... رئیس سازمان شیلات کشور گفت: مصرف سرانه ماهی در دنیا ۲۰ کیلو و در ایران ۱۰ کیلوگرم است درحالی که مصرف ... برچسب ها - مصرف سرانه www.fardanews.com/fa/tag/1/مصرف%20سرانه‎Cachedدنیا در پرورش گوسفند چند قلوزا است سرانه مصرف گوشت. ... سرانه مصرف لبنیات در ایران چقدر است؟ ... حداکثر مصرف سرانه ماهی در ایران سالانه ٧ کیلوگرم است.