مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گاف فیس‌بوک در سالروز استقلال فیلیپین +عکس

[ad_1]

شبکه اجتماعی فیس بوک در سالروز استقلال فیلیپین، به اشتباه با ترسیم وارونه پرچم این کشور، فیلیپینی ها را در وضعیت جنگ نشان داد.

گاف فیس‌بوک در سالروز استقلال فیلیپین به گزارش مشرق، فیس بوک برای تبریک سالروز استقلال فیلیپین از اسپانیا در سال 1898 میلادی، بنری گرافیکی را مبنی بر تبریک این روز حاوی پرچم فیلیپین البته وارونه، منتشر کرد.

پرچم رسمی فیلیپین حاوی دو رنگ آبی در بالا و قرمز در پایین و سفید در سمت چپ است و قانون این کشور تصریح دارد که جایجایی دو رنگ آبی و قرمز تنها در ایام جنگ صورت می گیرد.

در پی واکنش کاربران فیلیپینی، فیس بوک بابت این اشتباه عذرخواهی کرد و این اقدام را غیرعمد اعلام کرد.

گاف فیس‌بوک در سالروز استقلال فیلیپین

این تنها تجربه فیلیپینی ها در این زمینه نیست. در میزبانی 'باراک اوباما' رییس جمهوری آمریکا از 'بنیگنو آکینو' رئیس جمهوری وقت فیلیپین هم در سال 2010، پرچم این کشور وارونه نصب شده بود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان



لینک منبع :گاف فیس‌بوک در سالروز استقلال فیلیپین +عکس

گاف فیس‌بوک در سالروز استقلال فیلیپین +عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../گاف-فیس-بوک-در-سالروز-استقلال-فیلیپین-عکس 14 ژوئن 2016 ... شبکه اجتماعی فیس بوک در سالروز استقلال فیلیپین، به اشتباه با ترسیم وارونه پرچم این کشور، فیلیپینی ها را در وضعیت جنگ نشان داد. گاف فیس‌بوک در سالروز استقلال فیلیپین +عکس - آخرین اخبار ... www.khateomid.ir/.../گاف-فیس‌بوک-در-سالروز-استقلال-فیلیپین-+عکس.html 14 ژوئن 2016 ... به گزارش خط امید، فیس بوک برای تبریک سالروز استقلال فیلیپین از اسپانیا در سال 1898 میلادی، بنری گرافیکی را مبنی بر تبریک این روز ... پایگاه خبری راه نو - گاف فیس‌بوک در سالروز استقلال فیلیپین +عکس rahenonews.com/fa/.../گاف-فیس-بوک-سالروز-استقلال-فیلیپین-عکس 14 ژوئن 2016 ... شبکه اجتماعی فیس بوک در سالروز استقلال فیلیپین، به اشتباه با ترسیم وارونه پرچم این کشور، فیلیپینی ها را در وضعیت جنگ نشان داد. مشرق - گاف فیس‌بوک در سالروز استقلال فیلیپین +عکس - صاحب‌خبر sahebkhabar.ir/news/.../گاف-فیس-بوک-در-سالروز-استقلال-فیلیپین-عکس 14 ژوئن 2016 ... شبکه اجتماعی فیس بوک در سالروز استقلال فیلیپین، به اشتباه با ترسیم وارونه پرچم این کشور، فیلیپینی ها را در وضعیت جنگ نشان داد. ایتنا - گاف فیس‌بوکی در سالروز استقلال فیلیپین - صاحب‌خبر sahebkhabar.ir/.../گاف-فیس-بوکی-در-سالروز-استقلال-فیلیپین‎Cached14 ژوئن 2016 ... ایتنا - شبکه اجتماعی فیس‌بوک در سالروز استقلال فیلیپین، به اشتباه با ترسیم وارونه پرچم این کشور، فیلیپینی‌ها را در وضعیت جنگ نشان داد. بلاغ مازندران - گاف فیس‌بوک در سالروز استقلال فیلیپین +عکس www.bloghnews.com/.../گاف-فیس-بوک-سالروز-استقلال-فیلیپین-عwml‎Cached14 ژوئن 2016 ... شبکه اجتماعی فیس بوک در سالروز استقلال فیلیپین، به اشتباه با ترسیم وارونه پرچم این کشور، فیلیپینی ها را در وضعیت جنگ نشان داد. گاف فیس‌بوک در سالروز استقلال فیلیپین +عکس صبح سه شنبه 25 ... khabarche.ir/خبر/.../گاف-فیس-بوک-در-سالروز-استقلال-فیلیپین--عکس 14 ژوئن 2016 ... شبکه اجتماعی فیس بوک در سالروز استقلال فیلیپین، به اشتباه با ترسیم وارونه پرچم این کشور، فیلیپینی ها را در وضعیت جنگ نشان داد. فیس بوک | پایگاه خبری ریشه www.rishenews.com/tag/keyword/656/فیس-بوک‎Cachedاما فیس بوک اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد در به روز رسانی اخیراً این شبکه اجتماعی که به صورت محدود در ... گاف فیسبوکی در سالروز استقلال فیلیپین+عکس. عکس از استخراج طلا فیلیپین - معدن ماشین خرد کردن، آسیاب سیمان orgs.asia/plant/21168‎Cachedدر منطقه میندانائو در جنوب فیلیپین که سرشار از معادن طلا، روی و مس است حدود چهار میلیون ... گاف فیسبوکی در سالروز استقلال فیلیپین+عکس ... شبکه اجتماعی فیس بوک در سالروز استقلال فیلیپین، به اشتباه با ترسیم وارونه پرچم این کشور . اجبار فیس‌بوک برای دانلود مسنجر - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/338166/اجبار-فیس‌بوک-برای-دانلود-مسنجر 8 ژوئن 2016 ... اجبار فیس‌بوک برای استفاده از مسنجر برای کاربران موبایلی ظاهرا در حال حاضر تنها برای ... گاف فیسبوکی در سالروز استقلال فیلیپین.