مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار تهران

[ad_1]

عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار تهران

دانش > نجوم - ابرماه ۲۴ آبان که بزرگترین و درخشان‌ترین ماه در حدود ۷۰ سال گذشته بوده سوژه مهمی برای عکاس‌ها در سراسر جهان بوده است.
این عکس‌های نمای نزدیک و زیبا از این پدیده اما در منطقه بازار تهران توسط بابک‌شهریاری با دوربین نیکون ۷۲۰۰ و لنز ۷۰-۲۰۰ ثبت شده است.

 به گزارش خبرآنلاین،این عکس‌ها در ساعت ۸ شب ۲۴ آبان گرفته شده‌اند. ابرماه 24 آبان، 14% بزرگتر و 30% روشن‌تر از یک ماه کامل معمولی دیده شد. پدیده ابرماه در طول یک سال چند بار رخ می‌دهد و به حالتی گفته می‌شود که ماه به فاصله مداری‌ نزدیک‌تر از فاصله معمولش از زمین می‌رسد. در واقع برای سال 2016 سه ابرماه ثبت شده‌است. با این همه ماه 14 نوامبر، برابر 24 آبان، بزرگترین این سه ابرماه خواهد بود،‌ زیرا در این تاریخ ماه که برای دو ساعت در وضعیت حضیض قرار دارد، نقطه‌ای از مدار بیضوی ماه که کمترین فاصله را تا مدار زمین دارد، کامل خواهد شد. این نقطه نسبت به نقطه اوج 48 هزار کیلومتر به زمین نزدیک‌تر بوده است. 

عکس‌ها: بابک شهریاری

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …سرقتِ درخت کریسمس از فروشگاه توسط سگ آبی استفاده از قلاده سگ برای حفاظت از آن در زمان عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار تهران عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه منطقه بازار تهران ابرماه عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار تهران این عکس‌های نمای نزدیک و عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار تهران عکس های خارق العاده و نمای نزدیک از عکس های خارق العاده و نمای نزدیک از عکس های خارق العاده و نمای نزدیک از عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از انگیزترین خودروهای طراحی شده در جهان انگیزترین خودروهای طراحی شده در جهان انگیزترین خودروهای طراحی شده در جهان عکس های خارق العاده و نمای نزدیک از عکس های خارق العاده و نمای نزدیک از عکس های خارق العاده و نمای نزدیک از عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار تهران ستاره ها عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار تهران عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار تهران این عکس‌های نمای نزدیک و زیبا از این پدیده اما در منطقه بازار تهران عکس احمدی‌نژاد و عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار تهران لینک اصلی در عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در در منطقه بازار تهران عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار خبرعکسهایخارق و نمای نزدیک از ابرماه در عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار ستاره ها ارسال این مطلب به دوستان عکس‌های خارق‌العاده و عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار وارونگی هوا تهران را در آخرین اخبار مهم ایران و جهان نتایج جستجو بدنبال عکس خارق عکس خارق العاده و نمای نزدیک از ابرماه در خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار تهران نسخه چاپی عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه این عکس‌های نمای نزدیک و زیبا از عکس‌های خارق‌العاده‌ مریخ‌نورد ناسا از کوه مریخی دستگاه عکس‌های خارق‌العاده‌ای از دامنه آب و روغن در خود اما عکس‌های خارق‌العاده‌ای از



لینک منبع :عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار تهران

Images for عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار تهران عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار تهران - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/601162/science/astronomy‎Cached15 نوامبر 2016 ... ابرماه ۲۴ آبان که بزرگترین و درخشان‌ترین ماه در حدود ۷۰ سال گذشته بوده ... این عکس‌های نمای نزدیک و زیبا از این پدیده اما در منطقه بازار تهران توسط ... تدبیر - عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار تهران www.tadbirkhabar.com/news/society/119198 15 نوامبر 2016 ... ابرماه ۲۴ آبان که بزرگترین و درخشان‌ترین ماه در حدود ۷۰ سال گذشته بوده ... این عکس‌های نمای نزدیک و زیبا از این پدیده اما در منطقه بازار تهران توسط ... عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار تهران | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/15/1551524 14 نوامبر 2016 ... ابرماه ۲۴ آبان که بزرگترین و درخشان‌ترین ماه در حدود ۷۰ سال گذشته بوده ... این عکس‌های نمای نزدیک و زیبا از این پدیده اما در منطقه بازار تهران توسط ... عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار تهران - عصر بانک asrebank.ir/.../عکس‌های-خارق‌العاده-و-نمای-نزدیک-از-ابرماه-در-منطقه-بازار-تهران 16 نوامبر 2016 ... ابرماه ۲۴ آبان که بزرگترین و درخشان‌ترین ماه در حدود ۷۰ سال گذشته بوده ... این عکس‌های نمای نزدیک و زیبا از این پدیده اما در منطقه بازار تهران توسط ... عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار تهران! - پرشین وی persianv.com/.../عکس‌های-خارق‌العاده-و-نمای-نزدیک-از-ا.html‎Cachedاین عکس‌های نمای نزدیک و زیبا از این پدیده اما در منطقه بازار تهران توسط ... ابرماه ۲۴ آبان که بزرگترین و درخشان‌ترین ماه در حدود ۷۰ سال گذشته بوده سوژه مهمی برای ... عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار تهران - تدبیر | دمادم https://damadam.ir/.../عکس‌های-خارق‌العاده-و-نمای-نزدیک-از-ابرماه-در-منطقه-بازار-تهران/4268412‎Cached15 نوامبر 2016 ... ابرماه ۲۴ آبان که بزرگترین و درخشان‌ترین ماه در حدود ۷۰ سال گذشته بوده سوژه مهمی برای عکاس‌ها در سراسر جهان بوده است. این عکس‌های نمای نزدیک و زیبا ... عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه درمنطقه بازار تهران www.kanoon.ir/.../عکس-های-خارق-العاده-و-نمای-نزدیک-از-ابرماه-درمنطقه-بازار-تهران 16 نوامبر 2016 ... ابرماه ۲۴ آبان که بزرگترین و درخشان‌ترین ماه در حدود ۷۰ سال گذشته بوده ... این عکس‌های نمای نزدیک و زیبا از این پدیده اما در منطقه بازار تهران توسط ... عکس‌های خارق‌العاده و نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار تهران | صلح ... solhkhabar.ir/اخبار/اخبار-علمی/عکس‌های-خارق‌العاده-و-نمای-نزدیک-از-ا.html 15 نوامبر 2016 ... دانش > نجوم - ابرماه ۲۴ آبان که بزرگترین و درخشان‌ترین ماه در حدود ۷۰ سال گذشته بوده سوژه مهمی برای عکاس‌ها در سراسر جهان بوده است. این عکس‌های نمای ... عهای خارق العاده نمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار تهران - onvansho https://onvansho.ir/.../عهای-خارق-العاده-نمای-نزدیک-از-ابرماه-در-منطقه-بازار-تهران.html عکس های خارق العادهنمای نزدیک از ابرماه در منطقه بازار تهران. گالری ویدئو خودرو ها نمای داخلی مرسدس S500 مدل 2014 جزئیات قیمت خودروهای صفر در بازار تهران در منطقه از ...