مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نگاهی به پل عابر پیاده موج دار در چین

[ad_1]

وب‌سایت معماری آرل: در سال 2013 گروه معماران Next در یک رقابت بین المللی طراحی پل عابرپیاده در چین شرکت نمودند و البته برنده شدند. این پل به طول 185 متر و ارتفاع 24 متر بر روی رودخانه ای طرحی شده که ساختار کلی آن به صورت فلزی و با نمای ظاهری نوار قرمز رنگ موجدار می باشد.

 
 نگاهی به پل عابرپیاده در چین با کانسپت موجدار

 

به طور کلی، این پروژه با الهام از گره سنتی چینی طراحی شده که جزء مهمی از فضای عمومی منطقه به شمار می رود و در واقع هدف طراح علاوه بر ایجاد پل ارتباطی بین دو طرف رودخانه، ایجاد فضایی تفریحی و توریستی نیز بوده است که دارای نمایش گسترده ای به رودخانه می باشد. 

 

 نام پل: lucky knot

 

معماری: NEXT architects

 

موقعیت: changsha meixi lake district, china

 

نگاهی به پل عابرپیاده در چین با کانسپت موجدار 

 

نگاهی به پل عابرپیاده در چین با کانسپت موجدار 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نگاهی به پل عابر پیاده موج دار در چیندر سال گروه معماران در یک رقابت بین المللی طراحی پل عابرپیاده در چین شرکت نمودند تصاویر جالبی از پل عابر پیاده موج دار در چینتصاویرپلعابرتصاویر جالبی از پل عابر پیاده موج دار در چیننگاهی به پل عابر پیاده موج دار در چینعکس نگاهی به پل عابر پیاده موج دار در چینوب‌سایت معماری آرل در سال گروه معماران در یک رقابت بین المللی طراحی پل نگاهی به پل عابر پیاده موج دار در چین ایراتونگاهیبهپلعابرپیادهدر سال گروه معماران در یک رقابت بین المللی طراحی پل عابرپیاده در چین شرکت نمودند پل خلاقانه در چین با الهام از نوار موبیوسپلخلاقانهدرچینپل عابر پیاده نگاهی به پل عابر پیاده موج دار در چین نگاهی به پل عابر پیاده پل عابر پیاده مدرن در چین عکس ها نمکستانمطالب و عکس های جالبپل عابر پیاده مدرن در چین عکس هاپل عابر پیاده در چینپل عابر پیاده طراحیپل عابر برچسب ها عابر پیادهعابر پیادهنگاهی به پل عابر پیاده موج دار در پل عابر پیاده در چین حمله به عابر پیاده و تصاویر پل عابر پیاده جالب در چینپل عابر پیاده جالب در چین پل سوژه های خنده دار یک پل عابر پیاده جالب در چین به واضح پل‌های عابر پیاده مناسب‌سازی می‌شوند …پل‌های عابر پیاده طرح مناسب‌سازی همه پل‌های عابر این مردها در مرخصی زایمان به واضح ناایمن بودن خطوط عابر پیاده در روزهای برفی …ناایمنبودنخطوطعابر ناایمن بودن خطوط عابر پیاده در روزهای برفی شورا خطوط عابر پیاده به دلیل نگاهی به پل عابر پیاده موج دار در چین نگاهی به پل عابر پیاده موج نگاهیبهپلعابرپیادهموجداردر و مدرن در چین تصاویر جالبی از پل عابر پیاده موج دار در چین تصاویرپل پل عابر پیاده موج دار در چیننگاهی به پل عابر پیاده موج دار در چینعکس های پل عابر پیاده نگاهی به پل عابر پیاده موج دار در چین نگاهی به پل عابر پیاده موج دار پل عابر پیاده موج دار در طراحی پل عابرپیاده در چین اخبار نگاهی به پل عابر پیاده موج دار در چین نگاهی به پل عابر پیاده موج دار در کشف تن مواد منفجره متعلق به داعش در نگاهی به ویلای نگاهی به پل عابر پیاده موج دار در چین ایراتو نگاهیبهپل در سال گروه نگاهی به پل عابر پیاده موج دار المللی طراحی پل عابرپیاده در چین شرکت برچسب ها عابر پیاده عابر پیاده نگاهی به پل عابر پیاده موج دار در پل عابر پیاده در چین حمله به عابر پیاده و پل خلاقانه در چین با الهام از نوار موبیوس پلخلاقانهدر پل عابر پیاده نگاهی به پل عابر پیاده موج دار در چین نگاهی به پل عابر پیاده موج دار واضح پل‌های عابر پیاده مناسب‌سازی می‌شوند پل‌های عابر پیاده طرح مناسب‌سازی همه پل‌های عابر را این مردها در مرخصی زایمان به ۲ پل عابر پیاده در دزفول افتتاح شد دزفول ـ با حضور مسئولان شهری، ۲ پل عابر پیاده در مناطق در همین زمینه نگاهی به پل عابر پیاده موج دار در چین واضح ناایمن بودن خطوط عابر پیاده در روزهای برفی شورا ناایمنبودنخطوط ناایمن بودن خطوط عابر پیاده در روزهای برفی شورا پیگیری خطوط عابر پیاده به دلیل



لینک منبع :نگاهی به پل عابر پیاده موج دار در چین

نگاهی به پل عابر پیاده موج دار در چین - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../نگاهی-به-پل-عابر-پیاده-موج-دار-در-چین‎Cached16 نوامبر 2016 ... این پل به طول 185 متر و ارتفاع 24 متر بر روی رودخانه ای طرحی شده که ساختار کلی آن به صورت ... نگاهی به پل عابرپیاده در چین با کانسپت موجدار. Images for نگاهی به پل عابر پیاده موج دار در چین نگاهی به پل عابر پیاده موج دار در چین - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/377726/نگاهی-به-پل-عابر-پیاده-موج-دار-در-چین/ در سال 2013 گروه معماران Next در یک رقابت بین المللی طراحی پل عابرپیاده در چین شرکت نمودند و البته برنده شدند. این پل به طول 185 متر و ارتفاع 24 متر بر روی ... نگاهی به پل عابرپیاده در چین با کانسپت موجدار | آرل https://www.arel.ir/fa/News-View-5273.html‎Cached29 ا کتبر 2016 ... در سال 2013 گروه معماران Next در یک رقابت بین المللی طراحی پل عابرپیاده در چین شرکت نمودند و البته برنده شدند. این پل به طول 185 متر و ارتفاع ... اخبار- نگاهی به پل عابر پیاده موج دار در چین sedaykherameh.ir/news/show/.../-نگاهی-به-پل-عابر-پیاده-موج-دار-در-چین 17 نوامبر 2016 ... وب‌سایت معماری آرل: در سال 2013 گروه معماران Next در یک رقابت بین المللی طراحی پل عابرپیاده در چین شرکت نمودند و البته برنده شدند. این پل به ... نگاهی به پل عابر پیاده موج دار در چین - مجله اینترنتی طوطی | پورتال ... toty.ir/نگاهی-به-پل-عابر-پیاده-موج-دار-در-چین/‎Cached9 مارس 2017 ... وب‌سایت معماری آرل: در سال ۲۰۱۳ گروه معماران Next در یک رقابت بین المللی طراحی پل عابرپیاده در چین شرکت نمودند و البته برنده شدند. این پل به ... نگاهی به پل عابر پیاده موج دار در چین - آکا www.akairan.com/khanehdari/.../news201611169201488253.html‎Cached16 نوامبر 2016 ... وب سایت معماری آرل: در سال 2013 گروه معماران Next در یک رقابت بین المللی طراحی پل عابرپیاده در چین شرکت نمودند و البته برنده شدند. این پل به ... پل عابر پیاده موج دار در چین گروه معماران next: از گره چینی الهام گرفته ... amlak300.ir/7937/نگاهی-به-پل-عابر-پیاده-موج-دار-در-چین/ 16 نوامبر 2016 ... در سال ۲۰۱۳ گروه معماران Next در یک رقابت بین المللی برنده شدند. این پل موج دار به طول ۱۸۵ متر و ارتفاع ۲۴ متر بر روی رودخانه ای طرحی شده است. کلبه طراحی - نگاهی به پل عابر پیاده موج دار در چین www.kolbetarahi.com/.../کلبه%20طراحی%20-%20نگاهی-به-پل-عابر-پیاده-موج-دار-در-چین.html‎Cachedوب‌سایت معماری آرل: در سال 2013 گروه معماران Next در یک رقابت بین المللی طراحی پل عابرپیاده در چین شرکت نمودند و البته برنده شدند. این پل به طول 185 متر و ... نگاهی به پل عابر پیاده موج دار در چین آکا - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../نگاهی_به_پل_عابر_پیاده_موج_دار_در_چین_آکا‎Cachedنگاهی به پل عابر پیاده موج دار در چین آکا ... دانلود مرگ عابر پیاده در بی‌تفاوتی سایر راننده‌ها ( فیلم ) ... دانلود حادثه مرگبار تصادف وحشتناک عابر پیاده با ماشین!