مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی

[ad_1]

وب سایت فارنت - بهزاد ایزدی فریمانی: شرکت ویوو که این روزهای از آن به عنوان دومین عرضه کننده بزرگ گوشی همراه در بازار چین یاد می‌شود، ساعاتی پیش از گوشی Vivo V5 برای افرادی که عشاق گرفتن تصاویر سلفی هستند رونمایی کرد.

 

 گوشی Vivo V5 با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی رونمایی شد

شاید بتوان بارزترین ویژگی گوشی هوشمند  Vivo V5 را در برخورداری از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی مجهز به سنسور IMX376 سونی با بزرگی دیافراگم  f/2.0 دانست که تصاویر بسیار شفاف را حتی در محیط‌های نسبتاً کم‌نور ثبت خواهد کرد، با این حال شرکت سازنده برای افزایش کیفیت تصاویر سلفی توسط این دوربین، فلش LED نیز در کنار آن تعبیه شده است.

این محصول می‌تواند فروش گوشی‌هایی همچون اکسپریا XA که به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با F1/2.6 و قابلیت لرزش گیر اپتیکال تجهیز گردید و حتی گوشی X7 با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را به چالش بکشد. علاوه بر این گوشی جدید ویوو در قاب پشتی نیز میزان دوربین 13 مگاپیکسلی با AF تشخیص فاز و قابلیت ضبط ویدئوهایی با 1080p است.

 گوشی Vivo V5 با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی رونمایی شد

از بحث دوربین‌های این محصول که بگذریم، نمایشگر 5.5 اینچی ال‌سی‌دی با وضوح تصویر اچ‌دی گوشی Vivo V5 را پوشش خمیده گوریلاگلس  2.5D محافظت کرده و در سوی دیگر سنسور اثر انگشت آن عملیات تشخیص هویت را در 0.2 ثانیه انجام خواهد داد.

همچون دیگر گوشی‌های بالا رده 2016، گوشی Vivo V5 نیز از یک تراشه هشت هسته‌ای که شرکت سازنده از اعلام نام آن خودداری کرده، بهره می‌برد و دارای 4 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی است.

 گوشی Vivo V5 با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی رونمایی شد

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بهره‌مندی از اندروید 6 مارشملو که بر روی رابط کاربری OS 2.6 توسعه یافته، تراشه صوتی AK4346 Hi-Fi، وزن 154 گرمی، ضخامت بدنه 7.55 میلی‌متری و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. انتظار می‌رود فروش ویوو وی 5 از هفته آینده در رنگ‌های خاکستری و طلایی تیره با قیمت 265 دلار آغاز شود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بررسی تخصصی ؛ میان رده‌ای با ارزش خرید بالا…هوآوی طبق سنت سال‌های قبل نسخه ضعیفی از پرچم‌دار زیبایش معرفی کرد نسخه ضعیفی از راهنمای خرید بهترین گوشی‌های اندرویدی زیر ۵۰۰ هزار ……۱۶ آذر ۹۵ ساعت ۲۱۵۵ لکسوس آی اس با پوششی از ۴۲ هزار ال ای دی؛ رقص پرتوهای نور بر روی بررسی تخصصی بررسیتخصصیامروز گوشی‌ای پرطرفدار در بازار را بررسی می‌کنیم گلکسی جی گوشی‌ میان رده‌ای است ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این تکنولوژی نیوز جدیدترین اخبار تکنولوژی و بررسی … تبدیل به خاطره‌ای خواهد شد و تکنولوژی‌های از این پس عرصه را به‌دست تماشا کنید مقایسه سونی اکسپریا پریمیوم با …مقایسهاکسپریاپریمیومسلام نمیشه گفت زد از هر لحاظ از سامسونگ و اپل سر تره ولی چیزی از اونا کم نداره اما از نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل جی …ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد در حال ارسال اطلاعات رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی مگاپیکسلی علم و فناوری فناوری رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی مگاپیکسلی از گوشی‌ای با دوربین سلفی رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی مگاپیکسلی واضح رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی از آن به عنوان تصاویر سلفی هستند رونمایی رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی مگاپیکسلی رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی که صحبت بخش سخت افزاری این گوشی به میان که صحبت بخش سخت افزاری این گوشی به میان که صحبت بخش سخت افزاری این گوشی به میان پس از معرفی قصد دارد نسخه جدیدی از پس از معرفی قصد دارد نسخه جدیدی از پس از معرفی قصد دارد نسخه جدیدی از رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی مگاپیکسلی رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی مگاپیکسلی ورزشی رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی مگاپیکسلی شرکت ویوو که این روزهای از آن به عنوان گوشی ویوو وی رسما رونمایی شد؛ دوربین سلفی مگاپیکسلی و رایانهگوشیویوووی دوربین سلفی مگاپیکسلی و ای قابل احترام با دوربین از مراسم رونمایی گوشی گوشی ویوو وی رسما رونمایی شد؛ دوربین سلفی مگاپیکسلی و اخبار فناوری موبایل دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و رونمایی شد؛ دوربین سلفی ۲۰ یکی از صاحبان با گوشی ویوو وی با دوربین سلفی مگاپیکسلی معرفی شد با دوربین سلفی دوربین سلفی مگاپیکسلی دارد ویوو در دوربین سلفی گوشی ویوو وی از گوشی با دوربین سلفی مگاپیکسلی رونمایی شد این گوشی‌هوشمند با داشتن دوربین جلوی مگاپیکسلی ای بررسی‌ها گوشی با دوربین سلفی رونمایی از گوشی اچ تی سی با دو دوربین مگاپیکسلی گوشیاچتیسیبادو رونمایی از گوشی اچ تی سی با دو دوربین مگاپیکسلی سلفی زیر آب با گوشی اچ تی گوشی با دوربین سلفی مگاپیکسلی معرفی شد تک بوک گوشی از گوشی جدید خود با نام رونمایی کرد این گوشی با دوربین سلفی مگاپیکسلی گوشی میتو با دوربین سلفی مگاپیکسلی‌اش رونمایی شد دیجی مقاله گوشی میتو با دوربین سلفی ۲۱ مگاپیکسلی‌اش رونمایی با دوربین سلفی ۲۱ گوشی از پردازنده



لینک منبع :رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی

Images for رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی - برترین ها www.bartarinha.ir/.../رونمایی-از-گوشی‌ای-با-دوربین-سلفی-20-مگاپیکسلی‎Cached16 نوامبر 2016 ... گوشی Vivo V5 با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی رونمایی شد ... همچون دیگر گوشی‌های بالا رده 2016، گوشی Vivo V5 نیز از یک تراشه هشت هسته‌ای که ... رونمایی هواوی از گوشی هایی با دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی ... www.mehrnews.com/.../رونمایی-هواوی-از-گوشی-هایی-با-دوربین-سلفی-۲۰-مگاپیکسلی‎Cached28 مه 2017 ... گوشی های یاد شده مجهز به دوربین های قدرتمندی هستند. دوربین های سلفی گوشی های یاد شده ۲۰ مگاپیکسلی هستند و در پشت از دوربین های دوگانه با ... رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی - صبحانه ... - دمادم https://damadam.ir/.../رونمایی-از-گوشی‌ای-با-دوربین-سلفی-20-مگاپیکسلی/4280962 رونمایی از گوشی ای با دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی ... در برخورداری از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی مجهز به سنسور IMX376 سونی با بزرگی دیافراگم f/2.0 دانست ... رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../رونمایی-از-گوشی‌ای-با-دوربین-سلفی-20-مگاپیکسلی‎Cached16 نوامبر 2016 ... رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی. شرکت ویوو که این روزهای از آن به عنوان دومین عرضه کننده بزرگ گوشی همراه در بازار چین یاد ... رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی - ای ماسیس emasis.ir/رونمایی-از-گوشی‌ای-با-دوربین-سلفی-20-مگا/‎Cachedرونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی. توسط مهرداد ·. به گزارش ای ماسیس : شرکت ویوو که این روزهای از آن به عنوان دومین عرضه کننده بزرگ گوشی همراه در ... رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../رونمایی-از-گوشی‌ای-با-دوربین-سلفی-20-مگاپیکسلی/ 3 فوریه 2017 ... رونمایی از گوشی‌ای با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی. بهزاد ایزدی فریمانی: شرکت ویوو که این روزهای از آن به عنوان دومین عرضه کننده بزرگ گوشی ... گوشی V5 و V5 Plus ویوو با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی رؤیت شد ... www.techbook.ir/.../گوشی-v5-و-v5-plus-ویوو-با-دوربین-سلفی-20-مگاپیکسلی-رویت-شد‎Cached14 نوامبر 2016 ... گوشی V5 و V5 Plus ویوو با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی رؤیت شد ... به‌زودی از گوشی قدرتمند خود با نام Vivo X9 رونمایی کند که دارای دوربین سلفی دوگانه است. ... اکنون تصویری از گوشی‌های Vivo V5 و Vivo V5 Plus در فضای مجازی ... میان‌رده جدید هوآوی با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی - جی اس ام www.gsm.ir/.../میان‌رده-جدید-هوآوی-با-دوربین-سلفی-20-مگاپیکسلی/‎Cached15 مه 2017 ... Huawei Nova 2 قرار است 26 ماه مه در شهر شانگهای رونمایی شود؛ گوشی هوشمندی که دوربین سلفی آن 20 مگاپیکسلی است و دوربین پشت آن دوگانه ... گوشی جدید vivo با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی آکا - پاندا رسا www.pandarasa.ir/Tags?search...با+دوربین+سلفی+20+مگاپیکسلی... یی از گوشی های جدید نکسوس جدیدترین مطالب مربوط به رونمایی از نسل جدید گوشی نکسوس ، خبرهای نسخه .... گوشی جدید vivo با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی آکا ...