مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار علیصدر

[ad_1]
رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار علیصدر

خبرگزاری آریا-دادستان دیوان محاسبات کشورگفت: پرونده درآمدهای غار علیصدر، خارج از نوبت بررسی می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا،فیاض شجاعی، دادستان دیوان محاسبات کشورگفت: پیرو ورود دیوان محاسبات به واگذاری این اثر ملی گردشگری و جلوگیری از واگذاری آن به بخش خصوصی، دیگر امکان واگذاری آن وجود ندارد اما باید مشخص شود که درآمدهای آن کجا و چگونه هزینه شده است.
طبق اعلام دیوان محاسبات کشور، درآمد ناشی از فروش بلیت به بازدیدکنندگان غارعلیصدر فقط از سال 89 تا 94 حدود 40 میلیارد تومان بوده است که می بایست به حساب خزانه واریز می شد اما عاید شرکت خصوصی علیصدرشده در حالی که بابت اجاره بهای سالانه آن فقط 700 هزار تومان دریافت می شده است.
او گفت: به این منظور مقرر شد بررسی شود که چقدر از درآمدهای ده سال اخیر غارعلیصدر برای توسعه صنعت گردشگری در این غار و اطراف آن هزینه شده و بقیه، چگونه هزینه شده است که با بررسی ها این موضوع تعیین تکلیف می شود.
شجاعی افزود: در فرایند رسیدگی خارج از نوبت به پرونده درآمدهای غارعلیصدر، پس از صدور دادخواست و طرح موضوع درهیئت های مستشاری، رای لازم صادر می شود.
دادستان دیوان محاسبات پیشتر نیز اعلام کرده بود که با ورود دیوان محاسبات از واگذاری غارعلیصدر و 240 هکتار زمین های اطراف آن پیشگیری شد.
به گفته شجاعی این اثر ملی به شرکت سیاحتی صدرا واگذار شده که این تخلف به علت اعمال نفوذ مدیرانی بوده است که در هیئت مدیره این شرکت حضور دارند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار علیصدر رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار علیصدر رسیدگی خارج از نوبت به نوشته رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار علیصدر اولین بار رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار علیصدر معرفی جاذبه های رسیدگیخارجازنوبت پرونده درآمدهای غار علیصدر، خارج از نوبت بررسی می شود به از واگذاری آن به پرونده درآمدهای غار علیصدر، خارج از نوبت بررسی می شود پرونده درآمدهای غار علیصدر، خارج از نوبت به مردم نمی‌دهیم درآمدهای غار علیصدر رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار علیصدر جستجو رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار پرونده درآمدهای غار علیصدر، خارج از نوبت بررسی می خبرگزاری آریا پرونده درآمدهای غار علیصدر، خارج از نوبت پرونده درآمدهای غار علیصدر، خارج پرونده درآمدهای غار علیصدر، خارج از نوبت به ترامپ شُکر همراه با شکایت از علیصدر همدان پیام ماجرای غار علیصدر با باز است و خارج از نوبت در حال رسیدگی به پرونده و خبرگزاری آریا گردشگری و میراث فرهنگی گردشگری رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار پرونده درآمدهای غار علیصدر، خارج از نوبت بررسی غار علیصدر معرفی جاذبه های گردشگری ایران غارعلیصدر معرفی جاذبه های گردشگری ایران کل مطالب شهرها کمدین مشهور در نقش شمر عکس رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار بی ثباتی دلار،تهدیدی رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار



لینک منبع :رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار علیصدر

رسیدگی خارج از نوبت به پرونده درآمدهای غار علیصدر donya-e-eqtesad.com/news/1079926 17 نوامبر 2016 ... خبرگزاری صدا و سیما: دادستان دیوان محاسبات کشور اعلام کرد: پرونده درآمدهای غار علیصدر، خارج از نوبت بررسی می شود. فیاض شجاعی تاکید کرد: ... رسیدگی "خارج از نوبت" به پرونده درآمدهای غارعلیصدر www.iribnews.ir/.../رسیدگی-خارج-از-نوبت-به-پرونده-درآمدهای-غارعلیصدر‎Cached16 نوامبر 2016 ... دادستان دیوان محاسبات کشور اعلام کرد: پرونده درآمدهای غار علیصدر، خارج از نوبت بررسی می شود. رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار علیصدر seeiran.ir/رسیدگی-خارج-از-نوبت-به-درآمدهای-غار-علی/?print=print خبرگزاری آریا-دادستان دیوان محاسبات کشورگفت: پرونده درآمدهای غار علیصدر، خارج از نوبت بررسی می شود. به گزارش خبرگزاری آریا،فیاض شجاعی، دادستان دیوان ... رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار علیصدر | بازار آذربایجان www.bazarazerbaijaan.com/.../رسیدگی-خارج-از-نوبت-به-درآمدهای-غار-علیصدر‎Cached16 نوامبر 2016 ... رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار علیصدر. دادستان دیوان محاسبات کشورگفت: پرونده درآمدهای غار علیصدر، خارج از نوبت بررسی می‌شود. خبرگزاری آریا - رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار علیصدر www.aryanews.com/News/.../رسیدگی-خارج-از-نوبت-به-درآمدهای-غار-علیصدر 16 نوامبر 2016 ... خبرگزاری آریا-دادستان دیوان محاسبات کشورگفت: پرونده درآمدهای غار علیصدر، خارج از نوبت بررسی می شود. به گزارش خبرگزاری آریا،فیاض شجاعی، ... رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار علیصدر | ​دادستان دیوان - قطره www.ghatreh.com/news/.../رسیدگی-خارج-نوبت-درآمدهای-غار-علیصدر 16 نوامبر 2016 ... دادستان دیوان محاسبات کشورگفت: پرونده درآمدهای غار علیصدر، خارج از نوبت بررسی می شود. - خبرگزاری آریا-دادستاÙ. رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار علیصدر - تاپ توریسم www.toptourism.ir/رسیدگی-خارج-از-نوبت-به-درآمدهای-غار-علی/ 16 نوامبر 2016 ... Home · اخبار گردشگری و میراث فرهنگی; رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار علیصدر. فروردین ۷, ۱۳۹۶. رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار ... رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار علیصدر - سایت خبری گردشگری ... safaridigar.news/.../29496-رسیدگی%20خارج%20از%20نوبت%20به%20درآمدهای%20غار%20علیصدر.... رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار علیصدر. تمام صفحهجعبه محصور. نقش پشت زمینه. خبرگزاری آریا عکس پس زمینه 1; خبرگزاری آریا عکس پس زمینه 2; خبرگزاری ... رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار علیصدر | رزرو هتل های مشهد و هتل ... hotelvip.ir/رسیدگی-خارج-از-نوبت-به-درآمدهای-غار-علی/ 16 نوامبر 2016 ... جو کالوینو وزنه بردار زن انگلیس پس از کسب مدال طلای کیانوش رستمی وزنه بردار زن انگلیسی به چهره جذاب این ورزشکار واکنش نشان داد. […]. پرونده درآمدهای غار علیصدر، خارج از نوبت بررسی می شود - پایگاه خبری ... rahenou.ir/.../پرونده-درآمدهای-غار-علیصدر،-خارج-از-نوبت-بررسی-می-شود شجاعی افزود: در فرایند رسیدگی خارج از نوبت به پرونده درآمدهای غارعلیصدر، پس از صدور دادخواست و طرح موضوع در هیئت های مستشاری، رای لازم صادر می شود.