مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شناسایی پنج تن مواد لبنی فاسد

[ad_1]

فرمانده انتظامی شهرستان بابل استان مازندران از انهدام کارگاهی تولید مایع سفید کننده تقلبی با بیش از 20 هزار لیتر مایع تقلبی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سیدمحسن جعفری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در محور کیاکلا در امر تهیه و توزیع مایع سفیدکننده تقلبی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.


وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با هماهنگی قضائی در بازرسی از این واحد تولیدی که به صورت غیرقانونی در حال فعالیت بود به این نتیجه رسیدند که فردی بدون اخذ مجوز قانونی به تولید مایع سفید کننده با برندی خاص اقدام می کند.


فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: ماموران با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بابل در بازرسی از این کارگاه موفق شدند بیش از 20 هزار لیتر مایع سفید کننده تقلبی کشف کنند.


این مقام انتظامی گفت: این میزان مایع تقلبی در ظرف های چهار لیتری، یک لیتری و بشکه های 220 لیتری آماده مصرف بود.


سرهنگ جعفری گفت:این کارگاه با تایید غیر مجاز بودنش از سوی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و با هماهنگی های لازم تعطیل و پرونده آن برای رسیدگی به مراجع ذی صلاح تحویل شد.

**کشف 5 تن مواد غذایی فاسد

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف پنج تن مواد غذایی فاسد، توسط ماموران انتظامی شهرستان قروه قبل از توزیع در بازار، خبر داد.


سردار مسعود خرم نیا گفت: در پی کشف هشت تن مواد لبنی فاسد و تقلبی در روزهای گذشته، عوامل پلیس امنیت با اقدامات اطلاعاتی و با به کار گیری شبکه منابع و مخبرین، 2 محل دیگر دپو(انبار) ی مواد خوراکی و لبنی فاسد را در این شهرستان شناسایی کردند.


وی افزود: بعد از هماهنگی با مقام قضائی و همراهی کارشناسان اداره بهداشت شهرستان، پنج تن مواد لبنی و غذایی فاسد؛ شامل یک تن مواد غذایی تاریخ گذشته از نوع کیک، خرما، ساندیس و چهار تن انواع لبینات فاسد شامل شیر موز، دوغ، شیر، پنیر و ماست از این 2 انبار کشف شد.


این مقام ارشد انتظامی استان کردستان با اشاره به شگرد سودجویان در عرضه مواد فاسد و تقلبی به بازار، اظهار کرد: قرار بود این مقدار مواد غذایی فاسد بعد از دستکاری تاریخ تولید و انقضاء با برچسب های جدید وارد بازار شود که با هوشیاری ماموران قبل از ورود به شبکه توزیع و مصرف، توقیف و محل های یاد شده پلمب شد.


وی ادامه داد: پلیس شهرستان قروه در روزهای گذشته هشت تن مواد لبنی فاسد را از انبار دیگری توقیف کرد؛ در این عملیات هم با کشف پنج تن دیگر از این مواد غذایی فاسد، پرونده مقدماتی در این زمینه تکمیل شد و با احراز هویت سودجویان، دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

**کشف 400 کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از عملیات مشترک با پلیس استان گلستان و شناسایی و توقیف یک دستگاه نیسان حامل 400 کیلوگرم تریاک خبر داد.


سردار محسن خانچرلی گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر استان با رصد فعالیت قاچاقچیان موادمخدر در جریان فعالیت تعدادی از سوداگران مرگ استان های شرقی در استان گلستان قرار گرفتند و بررسی آن را در دستور کار خود قرار دادند.


فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: با اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران طی دو ماه گذشته،ماموران انتظامی اخبار و اطلاعاتی از حمل موادمخدر به وسیله یک دستگاه خودروی نیسان از مناطق شرقی کشور به استان گلستان به دست آوردند.


این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد فردی با خودروی نیسان در حال جابجایی محموله ای سنگین از موادمخدر به سمت استان گلستان است که بلافاصله عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران و استان گلستان در شهرستان رامیان این استان آغاز شد.


سردار خانچرلی اظهار کرد:تیم مشترکی از ماموران انتظامی غرب استان تهران و استان گلستان با کنترل مسیر تردد خودرو مورد نظر در محور رامیان گلستان، پس از توقیف خودرو موفق به دستگیری یکی از قاچاقچیان شدند.


به گفته فرمانده انتظامی غرب استان تهران در بازرسی از خودروی توقیفی 400 کیلوگرم تریاک کشف شد ؛ ضمن اینکه تلاش پلیس برای دستگیری سایر متهمان احتمالی این پرونده ادامه دارد.

** کشف 23 تن برنج قاچاق در عملیات پلیس
23 تن برنج قاچاق در عملیات پلیس شهرستان دلیجان از یک دستگاه خودروی کامیون کشف شد.


سرهنگ علی هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت:‌ ماموران پلیس آگاهی در ادامه طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته در عملیاتی موفق شدند یک دستگاه خودروی کامیون حامل یک محموله قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی متوقف کنند.


وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو 575 کیسه 40 کیلویی معادل 23 تن برنج قاچاق کشف شد و کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کردند.


سرهنگ هاشمی اضافه کرد: در این عملیات یک تن دستگیر و برای برخورد قانونی به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شد.

**کشف یک میلیارد ریال برنج قاچاق از یک دستگاه تریلر
پلیس شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی در بازرسی از یک دستگاه تریلی یک میلیارد ریال برنج قاچاق کشف کرد.


سرهنگ هوشنگ کیانی فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن در این خصوص اظهار کرد:مأموران ایستگاه بازرسی درونه؛ روز گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور طبس به بردسکن به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند.


وی افزود: ماموران انتظامی پس از بررسی مدارک بار خودرو به میزان 21 تن برنج قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرگی را کشف کردند.


سرهنگ کیانی با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: تریلر توقیف و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

**کشف لوازم خانگی قاچاق هفت میلیارد ریالی

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش هفت میلیارد ریال در شهرستان اسلامشهر خبر داد.


سردار محسن خانچرلی گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر دپوی کالاهای قاچاق در انباری در اسلامشهر، موضوع رسیدگی آن در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.


وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی، موفق به شناسایی محل دپوی لوازم خانگی در شهرستان اسلامشهر شدند و با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و به بازرسی از آنجا پرداختند.


فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: در بازرسی از انبار مورد نظر، 360 قلم انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش هفت میلیارد ریال کشف و در این رابطه یک تن نیز دستگیر و محل انبار پلمب شد.


این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

**توقیف یک دستگاه جرثقیل قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف یک دستگاه جرثقیل قاچاق به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.


سرهنگ سهام صالحی گفت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی (ره) در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق، هنگام کنترل محور اصلی به یک دستگاه کمرشکن تریلر که از مقصد بندرعباس به سمت بوشهر در حال حرکت بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.


وی اظهار کرد: پس از توقف و بازرسی کامیون، مشخص شد، حامل یک دستگاه جرثقیل خارجی و فاقد مدارک گمرکی است که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده است.


این مقام انتظامی به ارزش تقریبی سه میلیارد و 500 میلیون ریالی این محموله اشاره کرد و گفت: در این رابطه یک متهم، دستگیر و همراه اقلام مکشوفه به پلیس آگاهی منتقل شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار حوادثروزنامه حوادث،حوادثحوادث روز،حوادث اخبار آتش سوزی در کارگاه تولید کفش آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در غرب تهران پنج نفردچاردود نگهداری موادغذایی درمنزل نام فرآورده و شکل عرضه شرایط نگهداری عمر ماندگاری گوشت قرمز گاو و گوسفند تازه بسته بندی بسته بندی بسته بندی مواد غذایی شرکت باخون برَندینگ برای مارک ، ظرفی ابتکاری آریوبرزن پزشکیدر شماره قبل مطالبی در مورد سر درد و شناسایی آن نوشتیم در این شماره نگاهی به سه گونه مقاله درباره زرشک لیست اخبار آرد و غلات و مواد نشاسته ای آزمایشگاه، گواهینامه ها و مشاوران رستوران بیماری واگیر پزشکان ایرانمیلیون ها تن از مردم جهان در سراسر جهان این روزها علاوه بر نگرانی از گسترده شدن ابعاد گیاه …گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلمکدوغلاتلوبیاشلغمعناب عطاری ابـّـا شهر نام مجموعه متصدی آدرس تلفن اصفهان عطاری ابا سیدرضا صالحی خیابان جی مابین هتل مطالب مفید برای مامانای اسفند و فروزدین و …برای نگهداری بهتر از یک نوزاد باید ابتدا در مورد نیازهای او اطلاعات به دست بیاورید کار قبل از بارداری پرتال پارسه گردکارقبلاز کار قبل از بارداری شما و همسرتان تصمیم گرفته‌اید که پدر و مادر شوید اما حداقل یکی شناسایی پنج تن مواد لبنی فاسد اخبار حوادث شناسایی پنج تن مواد لبنی فرهنگ نیوز شناسایی پنج تن مواد لبنی فاسد شناسایی پنج تن مواد لبنی فاسد در نیوز شناسایی پنج تن مواد لبنی فاسد فرمانده شناسایی تن مواد لبنی فاسد مایع سفید کننده تقلبی به بازار نرسید عمومی جام نیوز تن مواد لبنی فاسد تن مواد غذایی فاسد فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف پنج تن مواد مایع سفید کننده تقلبی به بازار نرسیدشناسایی تن مواد لبنی فاسد تن مواد لبنی فاسد از کشف پنج تن مواد غذایی فاسد، بدست شهرستان شناسایی کشف تن مواد غذایی فاسد شهرستان، پنج تن مواد لبنی و غذایی هشت تن مواد لبنی فاسد را از شناسایی، دفع و برچسب ها مواد مخدر مواد مخدر شناسایی پنج تن مواد لبنی از کشف پنج تن مواد غذایی فاسد تن مواد لبنی فاسد و تقلبی کشف تن مواد غذایی فاسد با همکاری مخبران تنموادغذاییفاسد فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف پنج تن مواد غذایی فاسد، توسط ماموران انتظامی شهرستان ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در آمل کشف شد آمل مدیر شبکه ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در آمل کشف کشف ۵ تن مواد غذایی فاسد با همکاری واضح شناسایی و دستگیری پنج مزاحم تلگرامی در رشت و زاهدان شناساییودستگیری انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری پنج مزاحم تلگرامی فروش تن در فاسد جویا فاسد سرپرست مرکز بهداشت خرم آباد از امحای پنج تن مواد غذایی فاسد شناسایی و دستگیر و لبنی مواد لبنی



لینک منبع :شناسایی پنج تن مواد لبنی فاسد

مایع سفید کننده تقلبی به بازار نرسید/شناسایی 5 تن مواد لبنی فاسد www.irna.ir/fa/News/82309531/‎Cached15 نوامبر 2016 ... به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمحسن جعفری افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در محور کیاکلا در امر ... شناسایی پنج تن مواد لبنی فاسد | پایگاه خبری تراز - تراز نیوز www.taraznews.com/content/164963‎Cached16 نوامبر 2016 ... شناسایی پنج تن مواد لبنی فاسد. تراز: فرمانده انتظامی شهرستان بابل استان مازندران از انهدام کارگاهی تولید مایع سفید کننده تقلبی با بیش از ۲۰ ... Images for شناسایی پنج تن مواد لبنی فاسد شناسایی 5 تن مواد لبنی فاسد /مایع سفید کننده تقلبی به بازار ... khabarfarsi.com/u/28206670 15 نوامبر 2016 ... وی بیان داشت: سه تن از این مواد مخدر ظرف یک ماه گذشته کشف شد و در پیوند با آن یک هزار و 402 نفر دستگیر شدند و 54 دستگاه خودرو سبک و سنگین ... کشف 5 تن مواد غذایی فاسد در قروه - پلیس news.police.ir/News/fullStory.do?Id...کشف...تن_مواد...فاسد...‎Cached15 نوامبر 2016 ... گروه استان ها – کردستان – فرمانده انتظامی استان از کشف پنج تن مواد ... دو محل دیگر دپوی مواد خوراکی و لبنی فاسد را در این شهرستان شناسایی کردند. کشف 5 تن مواد غذایی فاسد در قروه کردستان - ‌کوردپرێس‌ www.kurdpress.com/Fa/NSite/FullStory/?Id=118393‎Cached15 نوامبر 2016 ... سرویس کردستان-فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف پنج تن مواد ... محل دیگر دپوی مواد خوراکی و لبنی فاسد را در این شهرستان شناسایی کردند. کشف ۱۴ تن مواد غذایی فاسد و غیرمجاز در آذربایجان شرقی - خبرگزاری مهر www.mehrnews.com/.../کشف-۱۴-تن-مواد-غذایی-فاسد-و-غیرمجاز-در-آذربایجان-شرقی‎Cached5 آوریل 2017 ... تبریز - ۱۴ تن مواد غذایی غیرمجاز فاسد و تاریخ مصرف گذشته در ... می شد، شناسایی ومتوقف کردند و در بازرسی از داخل آن پنج تن گوشت مرغ فاسد و ... شناسایی پنج تن مواد لبنی فاسد - onvansho https://onvansho.ir/result/شناسایی-پنج-تن-مواد-لبنی-فاسد.html سه تن مواد لبنی فاسد از یک مرکز توزیع شبکه پنج شناسایی هویت عوامل عملیات . برچسب ها لبنی تن مواد لبنی فاسد وتاریخ گذشته در بهداشت نجف آباد گفت این مقدار ... امحای پنج تن مواد غذایی فاسد در خرم آباد - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../امحای-پنج-تن-مواد-غذایی-فاسد-در-خرم-آباد‎Cachedسرپرست مرکز بهداشت خرم آباد از امحای پنج تن مواد غذایی فاسد در خرم آباد خبر داد. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛بیرانوند گفت: پنج تن ... کشف یک تن مواد غذایی فاسد در کامفیروز - خبرگزاری صدا و سیما www.iribnews.ir/fa/.../کشف-یک-تن-مواد-غذایی-فاسد-در-کامفیروز‎Cached17 مارس 2017 ... یک تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در کامفیروز شناسایی و کشف شد.